Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161  Następna
Autor Wiadomość
#3181 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2602
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
littleboy1989 napisał(a):
Szybko odpisują?

@littleboy1989 tego nawet starzy gorale nie wiedza, ale jak maly problem to z reguly po kilku dniach. :D
_________________
The increased popularity of ALL-INCL. & LAST MIN. holidays is hailed as a big success!

Miesiąc w podróży / z Kiruny na Socotre
Relacja z Afryki / Gorilla Trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski / - usunieto
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym / - usunieta
Góra
 Profil Relacje PM off
littleboy1989 uważa post za pomocny.
 
      
#3182 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:21 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2326
złoty
Nic więcej nie otrzymasz.
Odpowiedź zwykle po 2-3 dniach, ale czasem tydzień tez można czekać.
Góra
 Profil Relacje PM off
littleboy1989 uważa post za pomocny.
 
      
#3183 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Mar 2018
Posty: 117
Mam dosyć dziwny problem, miałem nocleg zagwarantowany karta z której hotel próbował ściągnąć pieniądze dwa dni przed wypłatą, miałem trudniejszy miesiąc i nie było wystarczających środków. Na szybko zaktualizowałem dane karty by nie stracić rezerwacji i wklepałem inna. Po tygodniu okazało się że pieniądze zostały ściągnięte z tej pierwszej karty i teraz nie wiem co robić i czy w ogóle coś należy zrobić. W rezerwacji widnieją dane tej drugiej karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3184 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 625
Loty: 50
Kilometry: 64 240
srebrny
@zimsky ja bym tylko sprawdzała profilaktycznie czy z tej drugiej karty pieniądze nie są pobrane i nic więcej bym nie robiła. Obiekt pobrał kasę, więc dane drugiej karty nie są im już potrzebne. Jednak sprawdzenie drugiej karty nie zajmuje wiele czasu, więc dla własnego spokoju można to robić co kilka dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3185 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Mar 2018
Posty: 117
To będę miał pod kontrola. Trochę niepoważne jest to że nie dostałem żadnej informacji o ścignieciu pieniędzy, w rezerwacji tez nic takiego nie ma. W hotelu mi powiedzą że mam zapłacić i jak im udowodnić że zapłaciłem? Mogę przedłożyć wyciąg z konta, ale byłoby spoko jakby w rezerwacji było napisane że jest opłacona
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3186 PostWysłany: 08 Maj 2018 21:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2602
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
@zimsky, masz na wyciagu z karty, kto pobral kase, booking czy hotel.
Zawsze mozesz napisac do booking, jesli Ci potwierdza ze kase pobral hotel tzn. ze sprawa powinna byc wyjasniona.
Inna opcja to skontaktowac sie bezposrednio z hotelem i wyjasnic.
_________________
The increased popularity of ALL-INCL. & LAST MIN. holidays is hailed as a big success!

Miesiąc w podróży / z Kiruny na Socotre
Relacja z Afryki / Gorilla Trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski / - usunieto
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym / - usunieta
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3187 PostWysłany: 08 Maj 2018 22:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 625
Loty: 50
Kilometry: 64 240
srebrny
Fakt, że jak jest wybrana opcja płatności na miejscu to obiekt nie powinien jej ściągać, chociaż czasem się to zdarza. Ja już miałam kilka razy taką sytuację, że byłam nastawiona na płatność na miejscu, a tu się dowiaduję, że już opłata jest pobrana. Nie robiłam afery, bo mi to nie robiło różnicy, ale zgodne z pierwotnymi ustaleniami tak nie powinno być. Jak do tej pory w żadnym obiekcie nie pobrali mi kasy z karty, a potem drugi raz na miejscu. A chyba trzy razy dowiedziałam się, że kwota jest już pobrana na miejscu od samego obiektu. Z czego raz została faktycznie pobrana dopiero kilka dni po powrocie z wyjazdu ;) Większość obiektów prowadzi uczciwy biznes i nie ściąga kilka razy opłaty za to samo, więc jest bardzo mało prawdopodobne, że w Twoim przypadku @zimsky będzie inaczej. A jeśli uważasz, że obiekt nie zachował się całkiem w porządku to możesz o tym ich poinformować ustnie np. przy wymeldowaniu, a nawet napisać w opinii już po zakończeniu pobytu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3188 PostWysłany: 09 Maj 2018 15:45 

Rejestracja: 08 Gru 2017
Posty: 14
miriam napisał(a):
Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość
Anulacja w tej samej minucie :oops: A to "łaskawe" bezkosztowo w przypadku jeszcze zwrotnych rezerwacji brzmi jak kpina :cry:


bronek40 napisał(a):
Potem dostaje emaila w stylu "dowiedzilśmy się od hotelu X, że chcecie Państwo anluować rezerwację"

SZCZYT CHAMSTWA


Mam takie same przygody z rezerwacją sylwestrową.
Najpierw odwołali jedną, hotel sam z siebie zadeklarował do 400zł rekompensaty, zarezerwowałem inny, po kilku dniach ta sama akcja.
Kolejne do 25e pewne przez konsultanta, a co ponad musi przejść przez menagera jakiegoś.

Te maila, że niby sam się ktoś konsultował z hotelem i oni łaskawie zgadzają się anulować bezpłatnie, to ściema. Hotel z bookingu wysyła je sam ! Nie booking, a hotel ze swej strony ! Jeśli booking do Was pisze, to zawsze jest to jakaś Pani Kasia, Pan Paweł itd... nie automat.

W takim przypadku piszcie/dzwońcie do bookingu (o ile nie macie alternatywy w takiej samej cenie), jak np. w przypadku @bronek40 i jeśli to nie jest oczywisty błąd w stylu, 200, zamiast 2000 i są jakieś podobne pułapy cenowe, to po 1. 25e macie jak w banku na alternatywną rezerwację, a jeśli inna podobna oferta standardowo/lokacyjnie jest droższa o np. 250zł, to wysyłacie info, że hotel nie chce uwzględnić Waszej normalnej rezerwacji przez swoje "widzimisie" i znaleźliście inną podobną.
Taka ww.Pani Kasia/Paweł itd jeśli pisze do Was o anulowanie, to zawsze sugeruje zmianę na inny, podobny i stałą formułkę, że różnica zostaje pokryta na koszt hotelu.

Pamiętajcie, te "łaskawe bezpłatne odwołanie rezerwacji" to nie booking, to hotel pomijając jakikolwiek kontakt z booking !
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3189 PostWysłany: 09 Maj 2018 17:22 

Rejestracja: 14 Mar 2014
Posty: 1022
Loty: 60
Kilometry: 79 815
niebieski
Czy ktoś z Was ma także usunięte rezerwacje hoteli przez Booking w Islamskiej Republice Iranu? Czy to wpływ polityki pewnego Trumpa i zapowiedzi nowych sankcji, czy czysty przypadek? Choć dwie różne rezerwcje w różnych hotelach i miastach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3190 PostWysłany: 09 Maj 2018 18:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 2602
Ostrzeżenia: 2
Zbanowany
platynowy
@krystoferson112 mysle, ze najlepiej zapytac booking.com, gdyz ciezko oszacowac ich polityke. ;)
Pozdr.
_________________
The increased popularity of ALL-INCL. & LAST MIN. holidays is hailed as a big success!

Miesiąc w podróży / z Kiruny na Socotre
Relacja z Afryki / Gorilla Trekking
Relacja z wyprawy na Antarktydę / Polska Stacja Arctowski / - usunieto
Relacja z Bieguna lodołamaczem atomowym / - usunieta
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3191 PostWysłany: 10 Maj 2018 06:17 

Rejestracja: 23 Gru 2014
Posty: 46
Tak zupełnie z innej beczki będąc obecnie w Turcji nie ma możliwości wyszukiwania hoteli
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3192 PostWysłany: 10 Maj 2018 08:08 

Rejestracja: 26 Mar 2017
Posty: 12
@consigliero noclegi-w-istambule,1186,3362?start=20#p924998
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3193 PostWysłany: 11 Maj 2018 19:25 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 239
Loty: 12
Kilometry: 14 760
niebieski
Przeczytałam kilka stron, ale przez cały wątek szybko nie przebrnę...
Sytuacja: rodzice zarezerwowali app. w Sewilli (od 30.05, bezpłatna anulacja do 25.05)) i dziś info na maila, o odwołaniu rezerwacji przez obiekt. Po telefonach okazuje się, że hotel zwija działalność. Jedna pani na call cen. deklaruje,że podeśle linki z innymi propozycjami (potrzebne 2 sypialnie) i różnice po powrocie zostanie im zwrócona, druga z cc, że zwrotnu nie będzie, bo to obiektu wina. Czego można wymagać od booking? Wydaje mi się, że zwrotu różnicy, w cenie 540 eur/7 nocy teraz ciężko coś znaleźć w centrum z 2 sypialniami.

I drugie pytanie: czy jeśli zmienią lokalizację pobytu na 2 różne miasta (rez. dalej przez booking), w tym 4 dni w Sewilli to także o ewentualny zwrot różnicy można się ubiegać?

Z góry dzięki za Wasze podpowiedzi, a ja dalej wertuję wątek...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3194 PostWysłany: 11 Maj 2018 19:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10670
HON fly4free
Oni zwracają różnicę w nowej ofercie o ile....ją zaakceptują i to jasno napiszą

Tym samym nie można "przeginać", choć tez masz sporo racji (ale tez nie ma póki co wysokiego sezonu, a Sevilla jest spora)
Góra
 Profil Relacje PM off
piekara114 uważa post za pomocny.
 
      
#3195 PostWysłany: 11 Maj 2018 20:02 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 239
Loty: 12
Kilometry: 14 760
niebieski
Tak myślałam. Wyszukałam już rodzicom 4 linki droższe o 80, 120, 280 i 300 eur - te 2 ost. opcje są bliższe temu co rezerwowali. Inne app. nie spełniają założonych wymagań - osobnych sypialni.
Zobaczymy co booking jutro zaoferuje (tak telefonicznie się zdeklarowała Pani - co ciekawie teraz jeszcze nazwiska nie podają, kiedyś nie było problemu).

Z tym app. to zimą też był numer: nie mogłam go na lato znaleźć, znajdowałam info, że obiekt nie działa, ma mapce na majowy okres nie widoczna pineska w czerwonym kolorze jako zarezerwowany/niedostępny.... Kontakt z b. telefoniczny, oni z Hiszpanią i mailem potwierdzają, że na pewno w maju działają i przyjmą rodziców z radością, a teraz taki numer....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3196 PostWysłany: 11 Maj 2018 20:16 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3431
HON fly4free
@piekara114 Aby uzyskać ew. zwrot różnicy ceny mogłaś poprosić o pisemne potwierdzenie.Najlepiej mieć takie zapewnienie potwierdzone mailowo .Jeśli pierwotny obiekt już z nimi nie ma umowy i rezerwacja anulowana, są mniej elastyczni bo różnicy nie ściągną z obiektu tylko sami muszą dołożyć.Oby faktycznie ta pierwsza osoba podesłała ci alternatywne propozycje i zapewnienie ew.dopłaty.
Góra
 Profil Relacje PM off
piekara114 uważa post za pomocny.
 
      
#3197 PostWysłany: 11 Maj 2018 20:21 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 239
Loty: 12
Kilometry: 14 760
niebieski
Dzięki, na pewno będę pilnować, aby przez maila była sprawa załatwiona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: POMOCY
#3198 PostWysłany: 18 Maj 2018 00:28 

Rejestracja: 18 Maj 2018
Posty: 3
Przypadkowo anulowałam rezerwacje na bookin.com, co robić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: POMOCY
#3199 PostWysłany: 18 Maj 2018 00:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3431
HON fly4free
Zarezerwować ponownie , jak potrzebujesz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
horacy19 lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: POMOCY
#3200 PostWysłany: 18 Maj 2018 00:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 1771
Loty: 187
Kilometry: 237 637
platynowy
i nacisnąć "pomógł" w poście wyżej.
_________________
"To umí každý debil, aby eso trumfem přebil,
ale dát na eso dvojku to je teprve gól!"
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3209 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 157, 158, 159, 160, 161  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group