Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Sie 2014 12:02 

Rejestracja: 13 Sie 2014
Posty: 1
Witam,

Wczoraj kupiłam bilet(płatność przelewem) na stronie flysiesta.pl (pierwszy raz skorzystałam z ich usług). Do chwili obecnej nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji. Wg. automatycznego przypomnienia jakie otrzymałam: Jeżeli już opłacili Państwo za zamówienie (i od opłaty minęło więcej niż pół dnia), prosimy o kontakt z nami. Jak długi jest czas oczekiwania na potwierdzenie rezerwacji/bilet? Ponadto, helpdesk jedynie w językach angielskim i rosyjskim? Czy jest ktoś z polskim? Czy ktoś miał podobną historię? Dodam, że przelew został dokonany w godzinach popołudniowych(jeśli ma to jakies znaczenie)

Dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 13 Sie 2014 16:21 

Rejestracja: 20 Gru 2011
Posty: 2092
platynowy
Miałem - napisz maila na help@flysiestamail.com , ja dostałem odpowiedź po 30min. Zdaje się,że czasem wystawiają bilety ręcznie. Ponadto sprawdź czy zeszła Ci kasa z karty i uwzględnij to w zapytaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Uwaga na Flysiesta!
#3 PostWysłany: 28 Sie 2015 10:09 

Rejestracja: 28 Sie 2015
Posty: 2
Cześć Podróżnikom,
Agencja sprzedająca bilety lotnicze, którą podsuwa skyscanner - Flysiesta ma polską stronę internetowa, ale siedzibę w Wilnie.
Ich ceny bywają nieco niższe... Skusiłem się i zrobiłem rezerwację.
Aby uniknąć płatności kartą i skutków przeliczeń walutowych wybrałem opcję wpłaty przelewem do polskiego banku - w złotówkach. (Mają konto w polskim Citybanku) Dobrze jest robić rezerwację wcześnie rano, aby przelew doszedł do nich do końca dnia (rezerwację trzymają do 24.00).
Przy zamawianiu biletu proponują za dodatkową opłatą "pakiet usług", który oczywiście jako budżetowy podróżnik odrzuciłem.
Przelew doszedł na czas. Bilet przysłali. I wszystko szło dobrze aż...
Linia lotnicza odwołała jeden z lotów...
W ciągu 40 lat mojego podróżowania zdarzało mi się to wielokrotnie. Linia przepraszała i bezpłatnie proponowała swój inny lot.
A teraz - Flysiesta za taką operację zażądała 120 zł! "Bo Pan nie wykupił pakietu dodatkowych usług!"
Na szczęście skontaktowałem się bezpośrednio z linią, przeprosili i dokonali zmiany z pominięciem agenta.
Uwaga na Flysiesta!
Wojtek


Ostatnio edytowany przez Gaszpar, 28 Sie 2015 10:29, edytowano w sumie 1 raz
Reklama, promowanie własnych stron internetowych, podawanie linków do innych, konkurencyjnych stron.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
marmur uważa post za pomocny.
 
      
#4 PostWysłany: 28 Sie 2015 10:24 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 2949
srebrny
Z czegos posrednicy muszą żyć - temu służą dodatkowe opłaty za opracowywanie zmian rezerwacji albo anulacji - z resztą podane w regulaminie. Dzięki temu mogą oferować tansze bilety, czesto sprzedaja przeciez ponizej GDS dopłacając do biletów zeby lepiej sie pozycjonowac itd. Niestety cos za cos.
_________________
Veni, vidi, volo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 28 Sie 2015 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Wrz 2012
Posty: 857
Loty: 325
Kilometry: 525 750
złoty
@marek2011
Z czegoś pośrednicy muszą żyć- ale dlaczego z łupienia klientów. Wszelkie opłaty za obsługę powinny dotyczyć wyłącznie sytuacji, gdy zmiana jest inicjowana przez pasażera.
Uważam, że obciążanie klienta opłatą, jeśli to przewoźnik odwołał lot, jest nieuczciwe. Nawet jeśli jest zgodne z "regulaminem".
Wydaje mi się, że pośrednik ma prowizję od linii lotniczej od każdego wystawionego biletu, czyli nie działa charytatywnie pośrednicząc w organizacji podróży.
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#6 PostWysłany: 28 Sie 2015 11:31 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2651
srebrny
Źle Ci się wydaje. Większość linii nie płaci pośrednikom żadnej prowizji, nieliczne mają 0,1% albo max 1% i to tylko od wysokich taryf.

Zawsze można kupić bezpośrednio w linii lotniczej i wtedy przzebukowania/zwroty są bezpłatne w przypadku zmiany rozkładu. Jak chcemy zaoszczędzić kupując u pośrednika to musimy być świadomi że w razie zmian/zwrotów będą problemy.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Flysiesta.pl [opinie]
#7 PostWysłany: 19 Sty 2017 18:05 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 147
Loty: 45
Kilometry: 77 325
niebieski
Witam, poszukuje od pewnego czasu najtańszego połączenia, na interesującej mnie trasie i ciągle najtaniej wyskakuje mi flysiesta. Różnica jest znacząca, około 2x taniej. Znalazłem starsze opinie o tym pośredniku, za dobre one nie są. Miał ktoś może z nimi do czynienia w ostatnim czasie? Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 05 Kwi 2017 07:23 

Rejestracja: 31 Maj 2015
Posty: 7
Loty: 10
Kilometry: 26 080
witaj. I jak? Dokonałeś zakupy biletów przez FlySiesta? Ja planuję wyprawę do Indii i też mi sugeruję zakup w najtańszej cenie poprzez FlySiesta. Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 05 Kwi 2017 08:31 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 147
Loty: 45
Kilometry: 77 325
niebieski
Na podstawie tych opinii, które znalazłem, postanowiłem jednak zrezygnować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 05 Mar 2018 18:36 

Rejestracja: 05 Mar 2018
Posty: 1
POTWIERDZAM (ciach) kłopoty
Wybierajcie każdą inną firmę rezerwacyjną tylko nie tą. Bardzo dużo latam ale przeważnie latałem do krajów europy zachodniej i nie musiałem wyszukiwać lotów w tak dziwnych firmach jak flysiesta raz byłem zmuszony i matko moja co ja przeżyłem. Po wybraniu lotu i zaakceptowaniu ceny dla dwóch osób z mojej rodziny dokonałem rezerwacji i opłaty. Natychmiast na meila otrzymałem potwierdzenie rejestracji z informacją, że bilety przyjdą po zatwierdzeniu płatności. Zauważyłem jednocześnie, że u jednego z pasażerów na potwierdzeniu rezerwacji widnieje jedynie jedno imię natomiast pasażer posługuje się dwoma co gorsza było to drugie imię. Bojąc się kłopotów na lotniskach niezwlocznie zadzwoniłem do firmy jednocześnie zgłaszając problem online, otrzymałem informację, że zaraz oddzwonią z informacją co zrobić i rzeczywiście się tak stało. Pani mówiąca w połączonych językach polskim, ukraińskim i angielskim wyjaśniła, że mam anulować tą rezerwacje zrobić drugą taka samą a oni sobie płatność przeniosą i po kłopocie. Wchodzę na stronę robię drugą rezerwację nie rozłączając się z doradcą, otrzymuję potwierdzenie, że wszystko jest ok i parę minut później na email otrzymuję bilety i fakturę z informacją opłacone- hura. ( straciłem jakieś 2h czasu ). Parę godzin później dzwoni kolejny konsultant ok. godz. 20.00 i znowu językiem polsko, ukraińsko, angielskim mówi do mnie że bilety są nie opłacone cena zdrożała i mam czas do 23.00 opłacić resztę niedopłaty bo inaczej loty i wpłacone pieniądze przepadną. Proszę go o wyjaśnienie, a on ..."Pan musieć placic nie zaplacic lot pieniadze przepasc i nie być"... Proszę o informacje na meila mówi jutro bedzie meila dziś już późno. Dostaję za to fakturę do dopłaty prawie 700zł do godz 23.00 z informacje, że jak nie wszystko przepada. W obawie przed późniejszym ewentualnym brakiem miejsc dokonuje doplaty bo pasażerowie koniecznie muszą lecieć w terminie. jednocześnie wysyłając email z prośbą o wyjaśnienie i zwrot nadpłaty. Przez tydzień żadnego kontaktu, żadnej odpowiedzi. Dziś połączyłem się z pomocą czat i po przedstawieniu sytuacji otrzymałem wiadomość ..."trzeba było nie rezerwować i dopłacać"...
Ludzie ratunku , czas, nerwy i chamstwo to co przeżyłem. :oops: :oops:


Ostatnio edytowany przez Washington, 05 Mar 2018 20:54, edytowano w sumie 1 raz
dziękujemy za opinię, ale proszę bez epitetów
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 02 Cze 2018 07:59 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 4
Witam
Mam jedno pytanie, zamówiłem bilety przez flysiesta, opłaciłem i przyszedł e-ticket i tu pytanie : muszę robić odprawę online ( na stronie flysiesta nie ma tej opcji)?
Na bilecie jest wszystko, godziny odlotów, przesiadek oprócz miejsc siedzących.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 04 Cze 2018 15:43 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1073
złoty
To nie ma żadnego związku z pośrednikiem, a z linią lotniczą, którą polecisz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 08 Cze 2018 07:17 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 4
Faktycznie, muszę odprawić się na stronach konkretnych Lini lotniczych. Lekkie zaćmienie chyba mnie dopadło 😀
W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group