Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 208 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
#161 PostWysłany: 19 Paź 2017 00:05 

Rejestracja: 08 Kwi 2017
Posty: 36
Niektórzy już dostali, ja jeszcze też nie dostałem a miałem wylot 26.11 i nie mogę przez to ruszyć z chargeback. Bilety nowe kupione
Góra
 Relacje PM off  
 
#162 PostWysłany: 20 Paź 2017 09:27 

Rejestracja: 25 Cze 2012
Posty: 6
kineks napisał(a):
Hej,

dostał juz ktoś informacje od AB albo Gotogate na temat anulacji lotu? u mnie dalej cisza (lot WWA-BKK przes Abu Dhabi w listopadzie). Dziękuje za informacje.


Ja dostałem od Gotogate taką informacje, ale musialem się o nią prosić 2 razy i wysłać ze 4 maile i pogadac na infolinii po angielsku :). Ogólnie AB odsyla do Gotogate, a Gotogate do AB.
Góra
 Relacje PM off  
 
#163 PostWysłany: 21 Paź 2017 09:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 4761
HON fly4free
Wydaje mi się, że nikt nie pisał jeszcze o szczególnej ofercie, którą Lufthansa i Eurowings ma dla tych, którzy kupili bilety AB przed 15.08.2017.
Z grubsza chodzi o to, że można kupić w tych dwóch liniach loty zamienne wobec tych, które się miało w AB i które zostały skasowane (z wyłączeniem lotów wewnątrz Niemiec) ze zwrotem 50% ceny.

komunikaty są tu:

https://www.lufthansa.com/online/portal ... c_cntry=DE

https://www.eurowings.com/de/informiere ... -311679389

Edit: w komunikacie Eurowings jest sugestia, że połączeń zamiennych można szukać również u Austriana.

(za travel-dealz.de)

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#164 PostWysłany: 25 Paź 2017 09:45 

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 1603
srebrny
Takie coś dostałem jako posiadacz statusu gold

Dear Mr Tasma
,
I would like to inform you that airberlin will not be a member of the oneworld® alliance as of 28th of October.

For you as a topbonus Gold Card holder this unfortunately means that as of this date you will not be able to use your oneworld Sapphire benefits on flights with oneworld airline partners any longer.

However you can still take advantage of the following status benefits:
• Etihad Airways Partner: You can find your status benefits to 400 destinations of the worldwide route network here
• Executive Bonus: 50 % extra miles on earned award- and status miles for flights
• Free of charge airberlin Visa Card: No annual card fee. 5 % cashback promotion ongoing
• Gold Service: You can reach us via our exclusive Gold Hotline or via goldservice@topbonus.de where you can reach your personal contact person
• Status Match bei SIXT: With the SIXT Platinum Card you get exclusive benefits
• Hertz Status Match: You get the Hertz Club GoldFive Star memership
Your current topbonus Gold Card is still valid and you can still earn miles with our active topbonus partners. You can redeem your miles through our Pop-Up Shop or against flights with Etihad Airways.
Find our latest FAQs here.
It’s worth to remain loyal to us. Everyday we work hard to maintain the program’s attractiveness.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#165 PostWysłany: 25 Paź 2017 10:53 

Rejestracja: 07 Paź 2017
Posty: 8
Szlag mnie trafia z tym Air Berlin, nie dość że nie oddają pieniędzy to nie informują o odwołanych lotach. Znalazłem dobre połączenie w tym samym terminie ale cały czas się waham czy kupic nowy bilet, bo dopóki nie mam żadnej inormacji że mój lot się nie odbędzie to boje się utopic kolejne 4 tysiące i zostać z 2 biletami w styczniu. Zawsze jest małe prawdopodobieństwo że znajdą mi zastępczy lot, prawda? Czy mam się nie łudzić i to tylko kwestia czasu kiedy mnie poinformują? Na odpowiedź na maila czekam już 2 tygodnie. Z chargeback mi się nie spieszy, najbardziej mnie martwi że nie mogę nic zaplanować.

Tak wygląda moja rezerwacja na Air Berlin (załącznik), pytanie, mam się nie łudzić i kupować nowe bilety, póki ceny są OK czy jednak lepiej poczekać aż potwierdzą anulowanie biletu?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#166 PostWysłany: 25 Paź 2017 11:01 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 707
niebieski
As far as we are currently aware, flight operations under the IATA airline code AB will no longer be possible during the insolvency proceedings, at the latest from October 28th 2017. NIKI flights are not affected and will be continued. Czyli: wg tego, co napisali na swojej stronie, AB jako AB przestanie istnieć/latać z końcem października. Moim zdaniem nie ma szans na te loty (zwłaszcza tę pierwszą część), ale nikt ci tu nie pomoże - dzwoń do nich.
Góra
 Relacje PM off  
 
#167 PostWysłany: 26 Paź 2017 01:22 

Rejestracja: 08 Kwi 2017
Posty: 36
lukas77 napisał(a):
Szlag mnie trafia z tym Air Berlin, nie dość że nie oddają pieniędzy to nie informują o odwołanych lotach. Znalazłem dobre połączenie w tym samym terminie ale cały czas się waham czy kupic nowy bilet, bo dopóki nie mam żadnej inormacji że mój lot się nie odbędzie to boje się utopic kolejne 4 tysiące i zostać z 2 biletami w styczniu. Zawsze jest małe prawdopodobieństwo że znajdą mi zastępczy lot, prawda? Czy mam się nie łudzić i to tylko kwestia czasu kiedy mnie poinformują? Na odpowiedź na maila czekam już 2 tygodnie. Z chargeback mi się nie spieszy, najbardziej mnie martwi że nie mogę nic zaplanować.

Tak wygląda moja rezerwacja na Air Berlin (załącznik), pytanie, mam się nie łudzić i kupować nowe bilety, póki ceny są OK czy jednak lepiej poczekać aż potwierdzą anulowanie biletu?


Kupuj bilety, mam identyczny wygląd rezerwacji w AB (też do BKK z TXL) i już ze 3 tygodnie temu kupiłem bilety. Bilety z dniem 28 pażdziernika stają się bezużyteczne... A długodystansowe już dawno są nieaktualne i nikt nie dostał żadnego lotu zastępczego na takie bilety. Oficjalnie też nie otrzymałem info o anulacji biletów, ale w checkmytrip widnieje status, że lot skasowany przez linię. Jestem w trakcie chargeback (mimo brak infa o anulacji, a jedynie deklaracji od nich, że bilety stają się nieważne od 28.10).
Góra
 Relacje PM off  
 
#168 PostWysłany: 27 Paź 2017 16:06 

Rejestracja: 22 Paź 2015
Posty: 4
Jestem jedną z grupy szczęściarzy, którzy kupili bilety przed 15 sierpnia. Czy komuś w podobnej sytuacji udało się odzyskać już pieniądze?

Dzielę się swoimi doświadczeniami do tej pory, niestety nie wygląda to zbyt dobrze:

• Oficjalna skarga wysłana do AirBerlin (przez stronę oraz listownie) – zero odpowiedzi. Można się było spodziewać, moim celem było raczej udokumentowanie tego, że wyczerpałam kontakt z przeowoźnikiem.
• Wniosek do ECK o odszkodowanie – dostałam odpowiedź przez telefon, że nie zajmą się tą sprawą i jest to odgórna decyzja (!). Jedyna (wyśmienita) rada – proszę zgłosić się do syndyka masy upadłościowej...
• Procedura chargeback – mój następny krok, chociaż nie mam wielkiej nadziei. Bilety kupowane debetówką przez BZ WBK. Jak wyglądają Wasze doświadczenia? Zauważyłam z niektórych postów, że co bank to inne podejście.

Wydaje mi się, że nie ma już innych opcji, ale będę wdzięczna za wszelkie pomysły :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#169 PostWysłany: 27 Paź 2017 19:02 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
Mi kiedyś powiedziano, że w debetówkach w ogóle nie istnieje procedura chargebacku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#170 PostWysłany: 27 Paź 2017 20:05 

Rejestracja: 08 Kwi 2017
Posty: 36
Chargeback funkcjonuje tak samo przy debetówce jak i kredytówce. Ja w PKO BP jestem tydzień po uruchomieniu chargeback (karta debetowa) i cierpliwie czekam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#171 PostWysłany: 27 Paź 2017 20:10 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3370
Loty: 209
Kilometry: 501 757
Dzisiejszy boarding pass AB opatrzony piwknym komentarzem. Thank you bye bye
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#172 PostWysłany: 27 Paź 2017 20:51 

Rejestracja: 17 Maj 2017
Posty: 640
Loty: 86
Kilometry: 165 130
Zbanowany
rafipl napisał(a):
Chargeback funkcjonuje tak samo przy debetówce jak i kredytówce. Ja w PKO BP jestem tydzień po uruchomieniu chargeback (karta debetowa) i cierpliwie czekam.


To ciekawe bo w mbanku twierdzą, że chargeback tylko przy karcie kredytowej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#173 PostWysłany: 27 Paź 2017 20:59 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 2872
srebrny
oskiboski napisał(a):
Dzisiejszy boarding pass AB opatrzony piwknym komentarzem. Thank you bye bye

Czyzbys był szczęśliwym pasażerem ostatniego lotu AB, na trasie MUC-TXL? :)
Góra
 Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
 
#174 PostWysłany: 27 Paź 2017 22:23 

Rejestracja: 08 Kwi 2017
Posty: 36
ind_globtroter napisał(a):
rafipl napisał(a):
Chargeback funkcjonuje tak samo przy debetówce jak i kredytówce. Ja w PKO BP jestem tydzień po uruchomieniu chargeback (karta debetowa) i cierpliwie czekam.


To ciekawe bo w mbanku twierdzą, że chargeback tylko przy karcie kredytowej.


Co bank to inna opinia, póki co PKO BP przyjęła reklamację bez problemów...
Góra
 Relacje PM off  
 
#175 PostWysłany: 28 Paź 2017 00:36 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5800
platynowy
Bo co wystawca karty, to inne zasady.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#176 PostWysłany: 28 Paź 2017 02:12 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2311
złoty
@ind_globtroter
Twierdzić to oni sobie mogą, niejednokrotnie składałem w Mbanku chargeback z debetówki. Na starcie probują już zniechęcić, podobnie jak pierwszą odpowiedzią na reklamację, która brzmi zazwyczaj "nie bo nie", to druga i ewentualnie następne, nawet przy debetówce są raczej pozytywnie rozpatrzane.
Góra
 Relacje PM off  
 
#177 PostWysłany: 28 Paź 2017 11:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4155
Ostrzeżenia: 1
platynowy
Wczoraj ostatnia maszyna pod nazwa Air Berlin opuscila Zürich:

https://www.nzz.ch/wirtschaft/air-berli ... ld.1324594

A jeszcze nie tak dawno lecialem Air Berlin na Biegun. :)
Milego weekendu.
_________________
Travel is a privilege, not a right.
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, obróci się przeciw tobie i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Szkoda czasu na forum, nie odpowiadam na pw!

Z Kiruny na Socotrę
Goryle
Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Stacja Arctowski, Bhutan, Burundi, magic Socotra etc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#178 PostWysłany: 29 Paź 2017 11:28 

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 9
Hej !
Czy ktoś z was wie jak to wygląda z tym zwrotem dla osób które zarezerwowały po 15.08 ? Wykorzystałem voucher 17.08 plus platność kartą i dostałem właśnie maila o anulowanym locie. Lot był łączony airberlin + niki i nie do końca też wiem czy wszystko zostało odwołane. Nie moge zalogować się numerem lotu. Pisałem o refund przez complain page ale nie wiem czy jest inna droga dotarcia do nich ?

Dzięki !!
Góra
 Relacje PM off  
 
#179 PostWysłany: 29 Paź 2017 11:52 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 707
niebieski
Spróbuj zadzwonić do NIKI, AB już nikogo nie obsługuje, nie ma już ani telefonów ani e-maili. Sprawdź stan biletu na stronie Saudia, wybierając "Manage bookings" oraz e-Ticket (musisz wpisać nr biletu, jeśli wystawiony przez AB to zaczyna się od 745 i drugie pole reszta cyferek) z nazwiskiem. Jeśli jest skasowany, to oczywiście nic nie zobaczysz. Na koniec pozostaje ci procedura chargeback w banku, z powołaniem się na bankructwo - ale voucher jest nie do odzyskania (wszystkie długi AB musiałyby zostać spłacone, żebyś dostał, co jest niemożliwe).
Góra
 Relacje PM off  
 
#180 PostWysłany: 29 Paź 2017 14:27 

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 9
-- 29 Paź 2017 14:08 --

A ta informacja gdzie dla rezerwacji dokonanych po 15.08 zostaną zwrócone pieniądze odnosi się do kogo i jak te osoby mogą otrzymać zwrot ? Należy kontaktować się z kim ? Jeśli chodzi o niki i kontakt z nimi to jest ten sam silnik co AB więc nie wiem jak to dalej popchnąć...

-- 29 Paź 2017 14:27 --

Sprawdzilem Saudi i wpisujac numer pojawia sie moja rezerwacja normalnie wiec dalej nie wiem co sie dzieje. Telefony na niki sa te same co na airberlin i odpowiada automat zeby sprawdzic sobie faq na stronie niki albo airberlin a tam nic nie ma konkretnego niestety ... Wiec nie wiem jak Ci ludzie ktorzy rezerwowali po 15.08 maja dostac zwrot ;/
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 208 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group