Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#521 PostWysłany: 16 Gru 2016 11:36 

Rejestracja: 27 Sty 2012
Posty: 325
niebieski
maciek napisał(a):
Daj sobie spokój z ULC, tutaj wiadomość, którą ja od nich otrzymałem:

Cytuj:
You may be aware of the Alternative Dispute Resolution (ADR) directive and we are pleased to advise Wizz Air has signed up to an independent ADR provider which has been approved by the Government.

The CAA believe the ADR provider is better placed to handle your complaint as your airline has agreed to be bound by the ADR provider’s decision as long as you accept it; which we cannot provide.


Jeżeli Ombudsman Ci odrzucił, to tak naprawdę nie masz na co liczyć. Oni dokładnie badają sprawę i wywierają nacisk na Wizzaira i bezpodstawnie nie odrzucą Twojej reklamacji. Sąd będzie dla Ciebie stratą czasu i pieniędzy.


no i taką samą odpowiedź dzisiaj otrzymałam :?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#522 PostWysłany: 19 Gru 2016 21:45 

Rejestracja: 19 Gru 2016
Posty: 7
witajcie,

I niestety mnie spotkała wreszcie 'okazja' aby lot był przesunięty, skromne słowo, bo od razu po przyjeździe na lotnisko dowiedziałem się, że lot odwołany, a właściwie wszystkie 3 loty wizzair planowane na ten czas.. Cały dzień dłużej w hotelu i właściwie dalej nie wiadomo czemu, wyglądało jak danie ciała przez wizzair z samolotami, bo inny przewoźnik startował w tym czasie i nie chodziło na pewno o warunki pogodowe.

Teraz jak wyczytałem, pismo reklamacyjne do wizzair - poleca ktoś jakieś?

I co później w razie odmowy? To był lot KUT (Kutaisi) do WAW - ni cholerę nie mogę odnaleźć w razie czego ich UTLu..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#523 PostWysłany: 19 Gru 2016 22:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@polecetuitam Piszesz przez formularz reklamacyjny https://wizzair.com/pl-PL/Claims Ostatnio w ewidentnych przypadkach to wystarczało. Na tej trasie (>1500 km) 400 E.Poczekaj na odpowiedź może nie trzeba będzie już dalej do ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off
polecetuitam lubi ten post.
polecetuitam uważa post za pomocny.
 
      
#524 PostWysłany: 19 Gru 2016 22:40 

Do odszkodowania jak na teraz daleka droga, w poście 590 forumowicz enigmatycznie coś napisał o złej pogodzie w Kutaisi
mgly-zasnuly-polske,1465,19958&p=859840&hilit=kutaisi#p859840

https://wizzair.com/pl-PL/informacje-i- ... h-lotach#/

A i jest problem kontaktu z ULC Gruzja i tym samym ewentualnie złożenia skargi

http://www.ulc.gov.pl/_download/kopp/20 ... bodies.pdf
Góra
 PM off
polecetuitam lubi ten post.
polecetuitam uważa post za pomocny.
 
      
#525 PostWysłany: 19 Gru 2016 23:20 

Rejestracja: 19 Gru 2016
Posty: 7
Anonymous napisał(a):
Do odszkodowania jak na teraz daleka droga, w poście 590 forumowicz enigmatycznie coś napisał o złej pogodzie w Kutaisi
mgly-zasnuly-polske,1465,19958&p=859840&hilit=kutaisi#p859840

https://wizzair.com/pl-PL/informacje-i- ... h-lotach#/

A i jest problem kontaktu z ULC Gruzja i tym samym ewentualnie złożenia skargi

http://www.ulc.gov.pl/_download/kopp/20 ... bodies.pdf


Właśnie może użytkownik napisał o złej pogodzie, ale wcale taka tam nie była, szczególnie, że jak napisałem wyleciał w tym samym czasie samolot -> PS506 / Ukraine Int. Airlines

-- 19 Gru 2016 23:20 --

scomin napisał(a):
polecetuitam napisał(a):
I co później w razie odmowy? To był lot KUT (Kutaisi) do WAW - ni cholerę nie mogę odnaleźć w razie czego ich UTLu..
W razie czego skargę składasz do polskiego ULC (zgodnie z art. 16 ust. 1 rozporządzenia 261/2004).


O, cenna wskazówka, dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#526 PostWysłany: 21 Gru 2016 18:47 

polecetuitam napisał(a):

To żadna pogoda na pewno tylko ciała dawali z samolotami, bo jak już pisałem wyżej, inne linie startowały.



Po zapoznaniu się z wiki: prawo do opieki, prawo do odszkodowania jak chcesz pisać skargę wchodzisz na formularz reklamacyjny Wizzair, potem jak nie wypłacą odszkodowania na stronę ULC Polska, by ściągnąć formularz skargi i piszesz...

post 595
mgly-zasnuly-polske,1465,19958&p=861472&hilit=mg%C5%82y#p861472

jak to na któreś rotacji poza Kutaisi to coś tam wywalczysz (zbyt duża flota samolotów, by zimą na locie nocnym nie zagwarantować samolotu na danej trasie, czas pracy personelu dla linii nie jest wytłumaczeniem o czym tu już pisano)
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
polecetuitam uważa post za pomocny.
 
      
#527 PostWysłany: 22 Gru 2016 00:46 

Rejestracja: 19 Gru 2016
Posty: 7
Też widziałem ten post, ale nawet nie wiem na ile on wiarygodny.
Mam rozumieć, że sam wizzair się przecież do tego nie przyzna i pewnie ULC będzie sobie dochodził do tego co i jak było.

Czy jest szansa na otrzymanie na prv jakiegoś przykładu sprawdzonego pisma? Bo z samymi prawami się zaznajomiłem, teraz kwestia aby to skleić i też wybić wątek 'pogodowy'.


Ostatnio edytowany przez Roku, 22 Gru 2016 08:27, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#528 PostWysłany: 22 Gru 2016 00:49 

Nie tobie oceniać przed napisaniem reklamacji do czego Wizzair się "przyzna". Ty, by rozpocząć procedurę walki o odszkodowanie MUSISZ rozpocząć od złożenia reklamacji do przewoźnika, w tym wypadku Wizzair!!!

A co faktycznie zaistniało jest w sumie w stanie tylko rzetelnie stwierdzić ULC, ale to jeszcze daleka droga
Góra
 PM off  
      
#529 PostWysłany: 22 Gru 2016 11:45 

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 179
Reklamacji i skargi za Ciebie nie napiszemy

Nie tego oczekuję. Co ma wspólnego pytanie: Jak sprawdzić powód i długość opóźnienia/odwołania lotu (czy z winy przewoźnika)? z pisaniem za mnie skargi?!
Mimo wszystko dziękuję za jakieś tam próby udzielenia odpowiedzi.
Sytuację mam trochę skomplikowaną i dlatego interesują mnie różne detale bo jak wiadomo wizz będzie "wykręcał się sianem".
Dodam że sprawa dotyczy kilku osób i kilkunastu lotów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#530 PostWysłany: 22 Gru 2016 11:52 

Wydawało mi się, że tu tej odpowiedzi nie otrzymasz (były, ale mało szczegółowe i ci /wam nie pasują ;) ), do tego napisałem kto wiarygodnie na jakim etapie może na to pytanie odpowiedzieć

Chcesz to kręć się w miejscu, rozmyślając co bez złożenia reklamacji Wizzair może Ci odpisać

Zacytowałeś, czy przeczytałeś nie to co trzeba, do tego masz podane telefony do ULC i zapytaj FACHOWCÓW
Góra
 PM off
A&J lubi ten post.
 
      
#531 PostWysłany: 05 Sty 2017 12:18 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 30
Cześć,

Chciałem się upewnić czy pismo do ULC mogę wysłać dopiero po 30 dniach od dnia pierwszej wysłanej wiadomości do Wizz Aira czy mogę zrobić to szybciej, w sytuacji kiedy Wizz Air już trzy razy zdążył mi napisać, że odszkodowanie się nie należy.

I czy na wniosku ULC mam wpisywać dane dwóch osób, których dotyczy skarga (osobne adresy, dane kontaktowe itp) czy wystarczą moje dane i tylko 2 podpisy na końcu wniosku ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#532 PostWysłany: 05 Sty 2017 16:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@‌bartekz‌ Lepiej wpisać dane każdej osoby i możesz teraz składać pismo do ULC bo Wizz raczej już zdania nie zmieni ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
bartekz uważa post za pomocny.
 
      
#533 PostWysłany: 10 Sty 2017 03:25 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 186
Składam już do ULC bo Wizz, mimo bezpośredniego przyznania się do winy w mailu zwrotnym (przyznali iż doszło do awarii systemu ciśnieniowego w kabinie) odmawia wypłaty odszkodowania, uważając, że zapewniona pomoc (transport do hotelu, hotel + lot awaryjny na drugi dzień) jest jedyną pomocą, do której są zobligowani według prawa (cytując: "ponieważ międzylądowanie lotu spowodowane zostało nadzwyczajnymi okolicznościami przewoźnik jest zwolniony z wypłaty rekompensaty pieniężnej"). Nie zgadzam się z tego rodzaju polemiką, stąd pismo do ULC. Serdecznie dziękuję za wszystkie podpowiedzi, we wniosku zgodnie z waszymi radami wpiszę przewidywany czas lądowania.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#534 PostWysłany: 11 Sty 2017 19:47 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 573
Loty: 65
Kilometry: 132 127
niebieski
Opiszę mój przypadek i proszę o rady co możemy zrobić? Lot byl Wizzair z Birmingham do Poznania. Z powodu mgły w Poznaniu samolot POZ-BHX nie wystartował i nasze lot został skasowany. Na lotnisku dostaliśmy vouchery na jedzenie na dziś i jutro oraz hotel. Lot miał odbyć się kolejnego dnia o 23 czyli z 24 godzinnym opóźnieniem. Założyliśmy z żoną że kolejnego dnia o tak późnej godzinie będzie znów mgła. Zmieniliśmy rezerwacje na LTN-POZ w godzinach popoludniowych licząc że dolecimy zanim w Poznaniu zrobi się mgliście. Założenie było słuszne bo ponowny lot BHX-POZ również został skasowany. Przy okazji zastanawiam się co się stało z pozostałymi pasażerami. Tymczasem nasz popołudniowy lot LTN-POZ miał ponad godzinną obsuwe oczywiście z powodu porannej mgły w Poznaniu która rozbiła całą rotację. Przez to opóźnienie nie zdążyliśmy dolecieć do Poznania przed wieczorną mgłą i wylądowaliśmy w Warszawie. Z Warszawy dotarliśmy podstawionym autokarem do Poznania. Łączne opoznienie to 24h. Pytanie pierwsze brzmi czy jest szansa na odszkodowanie? Drugie pytanie brzmi jak to traktować? Nr rezerwacji jest jeden, ale nr lotów są 2 i oba miały opóźnienie. Jeden anulacje, a drugi był spóźniony ok 5 h

Wysłane z mojego HUAWEI CUN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#535 PostWysłany: 11 Sty 2017 20:41 

Rejestracja: 18 Sie 2012
Posty: 468
Loty: 30
Kilometry: 33 014
Mgła i odszkodowanie? Przecież to nie wina Wizzair...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#536 PostWysłany: 11 Sty 2017 21:36 

Rejestracja: 08 Paź 2013
Posty: 573
Loty: 65
Kilometry: 132 127
niebieski
Mgła była tylko na zachodzie Polski, ponoć było rozważane żeby lecieć do Bydgoszczy i dojechac autokarem. Jednak Wizzair nie miał wolnego samolotu.

Wysłane z mojego HUAWEI CUN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#537 PostWysłany: 17 Sty 2017 15:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 522
Loty: 81
Kilometry: 99 157
niebieski
Po niemal 20 miesiącach walki z Wizzairem otrzymałam moje odszkodowanie 2*250€ :)

marzec 2015 - opóźniony o niemal 5h lot
kwiecień 2015 - przepychanki z Wizzairem, oczywiście wymówka na wymówce

zapomniałam o sprawie, jeszcze załatwiałam z jakimić pośrednikami ale bezskutecznie

sierpień 2016 - reklamacja przez theretailombudsman.org.uk
pomógł mi adres w UK, ale przy wypłacie odszkodowania nawet tego nie sprawdzali! Zero weryfikacji czy jestem z UK czy PL, i czy mieszkam w UK
Podałam dodatkowo polskie konto.
ZERO prowizji za pomoc.
SUPER pomocni ludzie, przed Świętami przyszły pieniążki.

Polecam, jeśli ktoś nie chce płacić prowizji/bezskutecznie walczy z linią lotniczą. Oczywiście sporo papierkologii i tłumaczenia na ang, ale warto. Najlepszy prezent świąteczny :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#538 PostWysłany: 17 Sty 2017 17:44 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 473
Loty: 248
Kilometry: 395 056
niebieski
lillymy napisał(a):
Po niemal 20 miesiącach walki z Wizzairem otrzymałam moje odszkodowanie 2*250€ :)

marzec 2015 - opóźniony o niemal 5h lot
kwiecień 2015 - przepychanki z Wizzairem, oczywiście wymówka na wymówce

zapomniałam o sprawie, jeszcze załatwiałam z jakimić pośrednikami ale bezskutecznie

sierpień 2016 - reklamacja przez theretailombudsman.org.uk
pomógł mi adres w UK, ale przy wypłacie odszkodowania nawet tego nie sprawdzali! Zero weryfikacji czy jestem z UK czy PL, i czy mieszkam w UK
Podałam dodatkowo polskie konto.
ZERO prowizji za pomoc.
SUPER pomocni ludzie, przed Świętami przyszły pieniążki.

Polecam, jeśli ktoś nie chce płacić prowizji/bezskutecznie walczy z linią lotniczą. Oczywiście sporo papierkologii i tłumaczenia na ang, ale warto. Najlepszy prezent świąteczny :D


@‌lillymy‌ tak z ciekawosci: lot byl z UK, tak? czy po odmowie wizzaira skladalas skarge to CAA (angielski odpowiednik ULC)?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#539 PostWysłany: 17 Sty 2017 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 522
Loty: 81
Kilometry: 99 157
niebieski
muguete napisał(a):
lillymy napisał(a):
Po niemal 20 miesiącach walki z Wizzairem otrzymałam moje odszkodowanie 2*250€ :)

marzec 2015 - opóźniony o niemal 5h lot
kwiecień 2015 - przepychanki z Wizzairem, oczywiście wymówka na wymówce

zapomniałam o sprawie, jeszcze załatwiałam z jakimić pośrednikami ale bezskutecznie

sierpień 2016 - reklamacja przez theretailombudsman.org.uk
pomógł mi adres w UK, ale przy wypłacie odszkodowania nawet tego nie sprawdzali! Zero weryfikacji czy jestem z UK czy PL, i czy mieszkam w UK
Podałam dodatkowo polskie konto.
ZERO prowizji za pomoc.
SUPER pomocni ludzie, przed Świętami przyszły pieniążki.

Polecam, jeśli ktoś nie chce płacić prowizji/bezskutecznie walczy z linią lotniczą. Oczywiście sporo papierkologii i tłumaczenia na ang, ale warto. Najlepszy prezent świąteczny :D


@‌lillymy‌ tak z ciekawosci: lot byl z UK, tak? czy po odmowie wizzaira skladalas skarge to CAA (angielski odpowiednik ULC)?


Hej!

Lot był z Włoch do Polski. Nic związanego z UK. Odwoływałam się w marcu 2015 tylko w Wizzairze, sprawa nie trafiła do ULC/CAA, czy gdziekolwiek indziej.

Angielscy znajomi polecili mi tamtą stronę, spróbowałam i się udało, aczkolwiek trwało 4 miesiące ;) nie byłam zameldowana w UK, podałam postcode znajomego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#540 PostWysłany: 17 Sty 2017 17:57 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 473
Loty: 248
Kilometry: 395 056
niebieski
to jakis ciekawy przypadek ;-)
ciekawe jak oni 'wymusili' na wizzair odszkodowanie- bo raczej nie przez sad czy wloski urzad lotnictwa cywilnego (bo ponoc w IT sprawy sie ciagna latami).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group