Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 472  Następna
Autor Wiadomość
#3461 PostWysłany: 07 Sty 2017 17:49 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 126
Loty: 330
Kilometry: 906 880
od wczoraj (14.00) na okęciu, na lot czarterowy z TUI na Mauritius czekamy, lektura przede mną, ale widzę, że tu już 200 stron się zebrało. Jak to ogarnąć//
NOCLEG ZE ŚNIADANIEM NAM ZAPEWNILI, TYLE, ŻE OD ŚNIADANIA NIC WIĘCEJ. jUŻ W SAMOLOCIE BYLIŚMY, gdy najpierw poinformowano nas o likwidacji usterki, potem o sterce, dalej, że większość (bliżej nieokreślona pasażerów chce wrócić), na końcu, że stewardesom zmiana się skoczyła!!!
i znów na hali odlotów"wylądowaliśmy"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#3462 PostWysłany: 07 Sty 2017 17:54 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6217
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Wszystkie reklamacje w takim wypadku trzeba zalatwiac z TUI, odszkodowanie Wam sie nalezy i posilek regeneracyjny, jezeli mina 2godziny od wyjscia na hale odlotow.
Pamietaj tylko, ze krzyk na pracownikow lotniska niczego nie przyspieszy bo oni wykonuja zadania powierzone przez "górę" i nie sa przedstawicielami TUI :mrgreen:
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#3463 PostWysłany: 07 Sty 2017 17:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
9 stycznia jest planowany kolejny czarter, może wtedy polecisz ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
jowa31 lubi ten post.
 
      
#3464 PostWysłany: 07 Sty 2017 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Za fb Lotniska Chopina:

Załączniki:
facebook.png
facebook.png [ 33.22 KiB | Obejrzany 808 razy ]
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3465 PostWysłany: 08 Sty 2017 15:16 

Rejestracja: 22 Lis 2015
Posty: 56
Loty: 234
Kilometry: 438 727
Hej,
myślicie że mam szanse na odszkodowanie?
lot nr 1. Berlin- Bukareszt planowo w Bukareszcie powinniśmy lądować o 10:15.
Duże opady śniegu lądujemy w Salonikach (Grecja) po godzinie spędzonej w samolocie lot do Bukaresztu i wychodzimy z samolotu o godzinie 14:00.
lot nr 2 powrót z Bukaresztu do Berlina. planowo wylot o 21:40 lądowanie w Berlinie o 22:40
Wylatujemy z Bukaresztu o 23:00 (godzinę siedząc w samolocie na płycie) dolatujemy do Berlina o 01:00 wypuszczają nas z samolotu o 01:30. Ucieka mi polskibus i noc na lotnisku.
Dajcie znać czy waszym zdaniem jest sens z ryanairem się szarpać.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3466 PostWysłany: 08 Sty 2017 15:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Mar 2010
Posty: 750
Loty: 264
Kilometry: 273 201
Zbanowany
niebieski
Jeśli spóźnienia spowodowane pogodą to odszkodowanie nie należy się.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3467 PostWysłany: 08 Sty 2017 15:26 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Maj 2012
Posty: 964
Loty: 197
Kilometry: 436 712
pluumm napisał(a):
Hej,
lot nr 2 powrót z Bukaresztu do Berlina. planowo wylot o 21:40 lądowanie w Berlinie o 22:40
Wylatujemy z Bukaresztu o 23:00 (godzinę siedząc w samolocie na płycie) dolatujemy do Berlina o 01:00 wypuszczają nas z samolotu o 01:30. Ucieka mi polskibus i noc na lotnisku.
Dajcie znać czy waszym zdaniem jest sens z ryanairem się szarpać.



Drugi lot ma za małą obsuwę - lądowanie musiałoby być po 1:40.
Pierwszy lot - nic nie szkodzi wypełnić formularza FR, to trwa kilka minut.

p.
_________________
Moje relacje:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3468 PostWysłany: 08 Sty 2017 15:30 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
Tak samo polecam przeczytania poradnika, który znajduje się na wikiposcie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3469 PostWysłany: 09 Sty 2017 11:14 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 30
@‌miriam‌ @‌puhacz‌ Dzięki, w takim razie dzisiaj wypełniam formularz do ULC i jutro wysyłam.
Góra
 Profil Relacje PM off
puhacz lubi ten post.
 
      
#3470 PostWysłany: 09 Sty 2017 14:18 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 186
Witajcie, z góry przepraszam, jeśli powielam pytanie, natomiast sytuacja jest dosyć wyjątkowa, gdyż doszło do awaryjnego lądowania. Czy mógłby mi ktoś wskazać aktualnie działający serwis, na którym znajdę za darmo informację, o której dokładnie wylądował mój samolot, biorąc pod uwagę, że były to de facto dwa loty (opóźniony w porcie wyjściowym oraz drugi lot emergency kolejnego dnia)? Sytuacja jest taka, że lot był opóźniony w porcie o prawie 2h (powinien ruszyć o 18:00), po czym wystartował, lądował awaryjnie w Amsterdamie z powodu problemów z ciśnieniem w kabinie, odwieziono nas na nocleg i poinformowano, że lot odbędzie się o 11 AM. NA drugi dzień w porcie czekaliśmy kolejne 3-4h opóźnienia (tutaj właśnie mam problem z ustaleniem) i lądowaliśmy w porcie docelowym w okolicach 17-18, a więc prawie dobę po planowanym przylocie, jednak nie pamiętam dokładnie, a chciałbym wpisać poprawne dane. Niestety formularze o odszkodowanie nie są dostosowane do takiej sytuacji, czy ktoś może miał podobną? Planuje wpisać po prostu faktyczną godzinę przylotu do zwykłego formularza o opóźnieniu i w dodatkowych wyjaśnieniach opisać sytuację, jednak ciężko mi ustalić faktyczną godzinę odlotu i przylotu, na flightradar24 trzeba mieć konto premium, a w innych serwisach informacje o moim locie widnieją jako nieznane. Jedyne co znalazłem to:
http://www.flightstats.com/go/Historica ... &y=12&x=36

Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3471 PostWysłany: 09 Sty 2017 14:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tych informacji wcale nie musisz podawać.Jeśli opóźnienie było z winy przewoźnika do odszkodowania liczy się fakt przybycia do celu dobę po czasie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3472 PostWysłany: 09 Sty 2017 14:33 

Rejestracja: 28 Mar 2011
Posty: 186
Jasne, natomiast we wniosku należy podać godzinę faktycznego przylotu - ja natomiast jestem w stanie ustalić jedynie +/- 3 godziny, gdyż trochę czasu już minęło, więc w sumie nie wiem czy dobę, czy 21 godzin - nie będzie z tym problemu, jeśli podam błędną godzinę lądowania w porcie docelowym? I jeszcze jedno, rezerwacja była dla 5 osób, czy mogę więc umieścić wszystkie 5 wniosków w jednej kopercie, jeżeli w każdym jako pełnomocnik do dostarczeń jestem wpisany ja?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Zeus, 09 Sty 2017 14:57, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3473 PostWysłany: 09 Sty 2017 15:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@‌Manieklbl‌ Opóźnienie jest tak duże,że jak podasz przybliżony czas nie powinno być problemu.Osoby z rezerwacji jak zmieścisz możesz nawet ująć w jednym wniosku ;) Składasz już do ULC czy dopiero do przewoźnika bo jak do linii to można to wysłać elektronicznie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3474 PostWysłany: 11 Sty 2017 20:38 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4037
złoty
2x600€ na moje oko :D
Góra
 Profil Relacje PM off
vtec lubi ten post.
 
      
#3475 PostWysłany: 11 Sty 2017 20:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Na poważnie to możecie nic nie ulepić z tej mgły,ale napisać wniosek zawsze można ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3476 PostWysłany: 11 Sty 2017 23:51 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 353
niebieski
Jedyne co mozna w tym momencie uzyskac, to zwrot kosztow przejazdu z Birmingham do Londynu - Luton i to raczej na drodze sadowej niz reklamacyjnej
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3477 PostWysłany: 15 Sty 2017 13:11 

Rejestracja: 15 Sty 2017
Posty: 3
Mam trochę inne pytanie:
Lot z Lufthansy 18 grudzień z Heathrow to Zurich a z Zurich do Krakowa. Pierwszy z lotów został anulowany (bez podania powodu, ale tego dnia dużo lotów Lufthansy i Swiss było anulowanych więc zgaduję, że to działanie Heathrow, żeby wydłużyć czas pomiędzy stratami i lodowaniami samolotów - pogoda nie była super, ale nie było jakiejś wielkiej mgły, inni przewoźnicy lecieli normalnie). Zostałam przebookowana przez Lufthansę na lot następnego dnia (19 grudzień) z LOTem. Wylot po 18 do Warszawy, z Warszawy do Krakowa. W Krakowie miałam być przed północą. Lot z Heathrow był opóźniony z powodu późniejszego wylotu samolotu z wcześniejszego lotniska (ale bez podania przyczyny), przez co nie zdążyłam na połączenie w Warszawie. Zostałam przebookowana na 7:30 rano następnego dnia. Podsumowując: zamiast być w Krk o 23 17 grudnia, doleciałam tam 19 grudnia o ok 10 rano (z Wawy samolot wyleciał z godzinnym opóźnieniem).
I teraz tak: czy powinnam pisać tylko do Lufthansy czy także do LOTu? Czy jest to traktowane jako 2 różne loty? Czy jako jeden (jakby nie patrzeć oryginalnie bookowałam z Lufthansą)?

Za wszelką pomoc dziękuję
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3478 PostWysłany: 15 Sty 2017 14:00 

Rejestracja: 23 Sie 2011
Posty: 353
niebieski
@tygrusia

Ciężka sytuacja. Na 100% skargę w przypadku braku satysfakcji w postępowaniu reklamacyjnym piszesz do brytyjskiego ULC i wtedy i LH i LOT będą musiały się tłumaczyć, czy nie zaistniały czynniki wyłączające odpowiedzialność, a w połowie grudnia LH miała swoje strajki. Ja bym próbował wyciągnąć do każdego przewoźnika LH i LOT po 250EUR od osoby, ale może ktoś lepiej zorientowany w przepisach prawa podpowie, czy takie rozwiązanie jest możliwe, jakkolwiek jedynie LOT-owe opóźnienie daje realną szansę na odszkodowanie.
_________________
Swiat konczy sie tam, gdzie nie dociera Ryanair
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
tygrusia lubi ten post.
 
      
#3479 PostWysłany: 17 Sty 2017 15:06 

Rejestracja: 03 Sty 2017
Posty: 13
Witam.
Wątek ma 200 stron, przeglądałam, ale nadal nie wiem czy przysługuje mi jakaś rekompensata. Może ktoś z Was podpowie. Sytuacja w skrócie wyglądała tak:
Lot UIA - Warszawa - Kijów - Stambuł
Lot z Warszawy do Kijowa odbył się planowo. Dopiero później zaczął się horror.

Lot Kijów - Stambuł zaplanowany na 12:30, zamiast boardingu o 12:00 informacja o odwołanym locie (złe warunki pogodowe). Dostałam bilet na lot ok. 17:00 - lot odwołany (złe warunki pogodowe). Bilet na kolejny lot o 19:30 - odwołany (złe warunki pogodowe).

Poprosiłam o zmianę destynacji na Ankara - planowany wylot 20:00. Z powodu problemów technicznych lot do Ankary przełożony na 23:00, 1:00 (rano kolejnego dnia), 3:00. I dopiero o 4:00 odbył się faktyczny lot. Przed 3:00 linie lotnicze zapewniły posiłek i wodę, później w samolocie też.

Będę wdzięczna za info czy za tak długie opóźnienie coś mi się należy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3480 PostWysłany: 17 Sty 2017 15:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@‌kiki32‌ W przypadku problemów technicznych mogą być podstawy do odszkodowania,warunki pogodowe mniej, ale warto składać wniosek ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 472  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group