Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 127 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 06 Wrz 2015 20:18 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
Cena pierwotna? 850 zł
Cena faktyczna zdaniem właściciela willi? ~8 000 $ (na tripadvisorze widziałem nawet powyżej 10 000 $, zresztą willa wygląda na drogą)
Z czego wynika pomyłka? Zamiast ~8 000 $ booking wrzucił cenę 8000 bhatów (zatem ok. 850 zł)
Czyj problem? Na pewno nie nasz...

To zdecydowanie Wasz problem. Nie zamieszkacie tam za ta kwotę - to błąd cenowy, który próbujecie wyzyskać.
Druga strona umowy powoła się na błąd oświadczenia woli. Albo nic nie zrobi, bo co im zrobicie - napiszecie niepochlebną opinię?
Im dłużej będziecie czekać w przeświadczeniu, ze tam zamieszkacie, tym gorsze skutki będą dla Was.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
#22 PostWysłany: 06 Wrz 2015 20:20 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
Nie, nie, nie, chyba źle mnie zrozumieliście. Kolega zarezerwował willę i kupił od razu 4 bilety lotnicze. Ja dzień później (wczoraj, w sobotę), jeszcze przed mailem od właściciela, że prosi o anulowanie rezerwacji a już po mailu od booking, że rezerwacja została zaakceptowana, kupiłem dodatkowe dwa bilety (w tym samym czasie kolejne dwie osoby z naszej paczki kupiły dwa bilety). Dzisiaj (niedziela) otrzymaliśmy maila, że właściciel prosi o anulowanie. Chronologicznie moim zdaniem wszystko działa na naszą korzyść -> willa -> akceptacja -> bilety lotnicze -> prośba o anulację.

W dodatku gdy kolega odpisał właścicielowi, że nie anuluje tej rezerwacji gość wyszedł z kolejną prośbą o anulacje wychodząc z propozycją 1200 zł za noc (czyli 50% mniej niż w jego pierwszym mailu kiedy napisał, że koszt całości za 12 nocy to 8000$). Co to znaczy? Że to ewidentnie jego wina skoro chce nam iść na rękę i wynająć willę o połowę taniej. Wiecie - jeśli booking się na nas wypnie i rzeczywiście będziemy stali na przegranej pozycji (gdzie wciąż uważam, że nie mają takiego prawa) to podealujemy z właścicielem i będziemy walczyć o rabat 75% (50% nas nie ustawia - nie chodzi o pieniądze, chodzi o fakt, że to MY możemy iść komuś na rękę a nie ktoś nam).

Co to trzech pozostałych willi - problem polega na tym, że kumpel szukał w trybie incognito (dlatego, że w pracy hehe) i nie pamięta nazw tych willi + nie wyskakują one już w ofercie (zatem to też były błędy, które ktoś szczęśliwie wyłapał). Polecieć na pewno polecimy, trudno, najwyżej przekoczujemy w jakichś słabszych warunkach. Chodzi jedynie o to aby wytrwale walczyć o swoje, bo uważam, że nieważne jakie czasy nastały i jakie booking przyjmuje aktualnie stanowisko - to my jesteśmy poszkodowani, bo to my wydaliśmy kupę kasy na bilety i to my jesteśmy klientami. Nie trzeba być prawnikiem by do tego dojść.

P.S. Przepraszam, ale jako, że dyskusja się już rozwinęła to kontynuuję ją w tym temacie. Jeśli któryś z modów uzna, że nie powinna ona się tu znajdować - bardzo proszę o nie kasowanie a przeniesienie postów do odpowiedniego tematu.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#23 PostWysłany: 06 Wrz 2015 20:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
Że to ewidentnie jego wina skoro chce nam iść na rękę i wynająć willę o połowę taniej.

Jego błąd. Ale Wy go świadomie wyzyskaliście.
I tak oferuje Wam niesamowicie wysoką bonifikatę -50%.
Cytuj:
chodzi o fakt, że to MY możemy iść komuś na rękę a nie ktoś nam).

Wręcz przeciwnie - Wy tu macie niewiele (albo w zasadzie nic) do gadania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 06 Wrz 2015 20:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Najlepiej zarezerwujcie coś zapasowego bo szanse,że wam to uznają są praktycznie zerowe.Zwłaszcza przy odległym terminie wyjazdu.W szybki zakup biletów samolotowych(nietanich jak piszesz) pod ewidentny błąd cenowy ,wybacz ale nie uwierzę jak nie zobaczę ;)Z tego co widać willa obecnie zawieszona na stronie Booking.com.Życzę powodzenia w dalszych negocjacjach.Daj znać jaki będzie efekt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 06 Wrz 2015 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1049
Loty: 271
Kilometry: 540 311
niebieski
Ja też Wam życzę powodzenia, kiedyś takie rzeczy się udawały, czego sama jestem najlepszym przykładem, chociaż u mnie kwota pomyłki była zdecydowanie mniejsza. Od jakiegoś czasu jednak booking nie daje się nabierać na takie historie, czego przykładów mamy na forum mnóstwo, wystarczy trochę poszukać.
Ponadto jestem przekonana, że ani hotelarza, ani bookingu nie będzie obchodziło to, że kupiliście bilety lotnicze. Kupiliście je zupełnie niezależnie od noclegu i nie mogą być kartą przetargową w ewentualnych negocjacjach.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 07 Wrz 2015 00:12 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
boots napisał(a):
Cytuj:
Że to ewidentnie jego wina skoro chce nam iść na rękę i wynająć willę o połowę taniej.

Jego błąd. Ale Wy go świadomie wyzyskaliście.
I tak oferuje Wam niesamowicie wysoką bonifikatę -50%.

Cytuj:
chodzi o fakt, że to MY możemy iść komuś na rękę a nie ktoś nam).

Wręcz przeciwnie - Wy tu macie niewiele (albo w zasadzie nic) do gadania.


Nie chcę wyjść na chciwego, bo sam siebie za takiego nie uważam, ale skoro ktoś, kto zna się na turystyce, prowadzi działalność, pewnie wielokrotnie był postawiony w podobnej sytuacji, już przy pierwszym ruchu wychodzi z propozycją, że spuści nam z ceny 50% (gdzie przypuszczam, że gdybyśmy wyszli z podobną propozycją przy oryginalnej cenie 8000/10000 $ nie zgodziłby się na tak duży rabat - o ile w ogóle na jakikolwiek by przystał) - świadczy to o tym, że możemy się z nim dalej targować, bo mimowolnie przyznaje się do winy.

Stwierdzasz, że mamy niewiele albo może nawet nic do gadania - w takim razie dlaczego gość już w 30 minut po prośbie o anulację przedstawia nam warunki 50% tańsze (gdzie 50% oznacza około 15 000 zł mniej, zatem spory rabat, przyznasz?)? W mojej opinii jest to próba ratunku tego, co jeszcze można uratować. Z perspektywy mojej, jako klienta, również walczę o swoje i na takie coś zarówno ja, jak i pozostałych 7 uczestników wyprawy, nie mamy zamiaru przystać.

Powiem tak - nie jestem doświadczony w tym temacie, nie jestem też "mistake hunterem" (czy jak ich tam zwiecie). Nigdy moim celem nie było wykorzystywanie błędów, zawsze podróżowałem po promocyjnych bądź standardowych cenach. W dodatku do tej pory nie celowałem w Azję (owszem, Bliski Wschód, ale nikt z naszej paczki nie był dalej niż w Z.E.A), więc ani ja ani kolega nie znamy tych cen. Wiemy, że są rejony droższe (Japonia, Singapur) i są rejony tańsze (Wietnam, Tajlandia). Ot, podstawowa wiedza na ten temat. Ów cena, fakt, że zdecydowanie za niska nawet na zdrowy rozsądek laika, wydawała się po prostu ceną MEGA okazyjną. Zresztą abstrahując od intencji (czy jesteśmy ci źle czy ci dobrzy, niedoświadczeni) dotychczas żyłem w przeświadczeniu, że winę ponosi sprzedający, a nie klient. Co się zmieniło, że kiedyś booking walczył o prawa klienta a dzisiaj tego nie robi? Nie wiem, wiecie lepiej, obracacie się w tym światku dłużej niż my, mimo to jest to zastanawiające (zważając na to, że minęły ledwie 2/3 lata od ostatnich postów, w których booking opowiadał się po stronie kupującego).

@miriam
Co znaczy, że nie uwierzysz w szybki zakup biletów samolotowych przy ewidentnym (jak dla kogo) błędzie cenowym? Tak jak mówię - nie jesteśmy doświadczeni w tej materii. Decyzja była spontaniczna, podjęta przez telefon w 5 minut gdy prowadziłem samochód. Nie znam cen tamtejszego rynku hotelowego i nie chcę też wmawiać wam, że 2000 zł za bilet lotniczy to dla mnie bułka z masłem. Jasne, że biura podróży, hotelarze, wyszukiwarki setki razy popełniały błędy i nadziewały się na "łapaczy okazji" - ale wychodząc z takiego założenia to pytanie - gdzie jest granica pomyłki i "oczywistego błędu" (jak to biura/hotelarze/wyszukiwarki określają) a gdzie granica promocji? I kto ją wyznacza? Które prawo je definiuje?

Ton, w jakim się wypowiadam (roszczeniowy) jest przedstawiony tylko tutaj, bo naturalnie jestem oburzony, że jako klient jestem skazany z góry na porażkę. Zaświadczam jednak, że do tematu, z racji odległego terminu podróży, podchodzimy jeszcze na spokojnie i nie mamy zamiaru iść na noże. Jesteśmy gotowi przystąpić do negocjacji, ale nie damy się też oskubać (wiem, wiem, w waszej opinii to my próbujemy oskubać). Jednak skoro druga strona już podjęła negocjacje to uważamy, że chyba ktoś nam tą rację chce przyznać. Gdyby było inaczej temat by upadł tak szybko, jak powstał a ja napisałbym tutaj jedynie żalącego się posta.

P.S. Jasne, że będę dawał wam znać jak się losy potoczyły. Mam nadzieję, że jutro skoro świt i z racji, że to poniedziałek, to booking się ustosunkuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#27 PostWysłany: 07 Wrz 2015 00:19 

Rejestracja: 22 Maj 2013
Posty: 755
Loty: 91
Kilometry: 180 493
niebieski
To, że zaoferowano Wam 50% upustu, może wynikać z tego, że dany obiekt ma ogromne marże i i tak trochę wtedy zarobi, lub przynajmniej nie straci na Was (może nie zawsze mają 100% wypełnienie, itd.). Ale to nie znaczy, że zaakceptują każde Wasze żądanie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 07 Wrz 2015 00:22 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
w takim razie dlaczego gość już w 30 minut po prośbie o anulację przedstawia nam warunki 50% tańsze

Bo zapewne jest głupcem z dużym poczuciem winy. Co nie zmienia faktu, że ma pełne podstawy do uchylenia się od skutków prawnych umowy. I tylko czekać, aż ktoś mu to wyjaśni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 07 Wrz 2015 00:38 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
dj3500 napisał(a):
To, że zaoferowano Wam 50% upustu, może wynikać z tego, że dany obiekt ma ogromne marże i i tak trochę wtedy zarobi, lub przynajmniej nie straci na Was (może nie zawsze mają 100% wypełnienie, itd.). Ale to nie znaczy, że zaakceptują każde Wasze żądanie.


Jasne! A zatem dlaczego nie próbować dalej? Może 50% to wciąż ogromny zysk, zważając na to, że Tajlandia jest raczej krajem, w którym życie jest tanie? Wiesz, ja wychodzę z założenia, że to nie są rozmowy na temat jakiegoś kontraktu między firmą a podwykonawcą, które się zrywa w ciągu minuty. To są negocjacje klient-sprzedający, czyli jeśli sprzedający uzna, że nie ma szans, to jasno oznajmi, że tych szans nie ma a my podstawieni pod ścianą albo ofertę zaakceptujemy albo nie. Skoro pierwsza oferta to 50% to druga oferta może będzie lepsza. Moim zdaniem trzeba walczyć o swoje (nawet jeśli w Waszej opinii "swoje" w rzeczywistości swoim nie jest). Wiesz, naszym celem jest spełnienie naszych żądań, to jasne. Nigdy nie byliśmy w podobnej sytuacji, nie wiem co można ugrać a co przegrać, gramy o wszystko dopóki booking się nie odezwie i nie wyjaśni na jakiej pozycji stoimy. Można powiedzieć, że negocjacje prowadzimy na boku, nieoficjalnie. To, ile teraz ugramy będzie dla nas alternatywą dla tego, co zaproponuje booking. Jeśli booking się na nas wypnie - trudno, zawsze mamy drugą możliwość dogadać się bezpośrednio ze sprzedającym. Jeśli wejdą w zmowę przeciwko nam - mamy świadomość, że przegramy wszystko i trzeba będzie szukać czegoś innego. Wówczas jednak już nie przez booking ;)

boots napisał(a):
Cytuj:
w takim razie dlaczego gość już w 30 minut po prośbie o anulację przedstawia nam warunki 50% tańsze

Bo zapewne jest głupcem z dużym poczuciem winy. Co nie zmienia faktu, że ma pełne podstawy do uchylenia się od skutków prawnych umowy. I tylko czekać, aż ktoś mu to wyjaśni.


Gdyby miał duże podstawy to nie podejmowałby negocjacji. Nie mam doświadczenia w handlu, ale wydaje mi się, że z poczucia winy nikt nikomu nie ofiarowuje 10/15 000 zł.
Swoją drogą - kto może wyjaśnić, wydaje mi się, doświadczonemu "hotelarzowi" jak ma postąpić w przypadku z klientem? Chyba tylko prawnik. Ponawiam pytanie zadane wcześniej - które prawo określa gdzie kończy się "błąd oczywisty" a zaczyna promocja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 07 Wrz 2015 00:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
które prawo określa gdzie kończy się "błąd oczywisty" a zaczyna promocja?

Najprawdopodobniej przepisy prawa sensu stricte tego nie określają. Będziecie musieli zdać się ewentualnie na wyrok sądu Królestwa Tajlandii. ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 07 Wrz 2015 01:00 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
Z nimi nie mam zamiaru stawać w szranki - życie jest mi jeszcze miłe :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 07 Wrz 2015 01:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1049
Loty: 271
Kilometry: 540 311
niebieski
Nie musisz się nam tłumaczyć, tutaj też polujemy na tego typu błędy. Próbujemy Ci tylko uświadomić, że szansa powodzenia w takiej sytuacji zawsze była bardzo mała, a od pewnego czasu wręcz znikoma. Pewnie, że warto powalczyć trochę, ale też nie nastawiać się, że się uda.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off
dj3500 lubi ten post.
 
      
#33 PostWysłany: 07 Wrz 2015 02:05 

Rejestracja: 03 Sty 2014
Posty: 306
niebieski
ale po co bić pianę ? booking.com w takich sytuacjach jest stanowczy i szkoda czasu / bo oni mają politykę bezwzględną w takich sytuacjach / zawsze odpisują to fakt ale formułkami i nie zmieniają stanowiska - a pożniej zaczynają spychologię na hotel , a hotel daje upust ( oczywiście od ceny obowiązującej ) i na tym kończy się każdy błąd, szkoda czasu i nerwów
Góra
 Profil Relacje PM off
JarekGdynia lubi ten post.
 
      
#34 PostWysłany: 07 Wrz 2015 09:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2014
Posty: 1629
Zbanowany
Jasne, z bookingiem nie wygrasz.
Miałem 2x sytuację, że zarezerwowałem nocleg z podejrzanie niską ceną. Telefony od bookingu już tego samego dnia, przeprosiny i odwołanie rezerwacji. Oni są nieugięci pod tym względem.
Góra
 Profil Relacje PM off
MUC2014 lubi ten post.
 
      
#35 PostWysłany: 07 Wrz 2015 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3400
srebrny
@JajoWasz
Tak jak piszą inni, kiedyś booking brał na klatę przypadki błędów cenowych, obecnie się od nich odcina i wszystko zależy od hotelarza, który zrobi to, co będzie mu się bardziej opłacało. Da wam jakiś maksymalny rabat (ile to jest, tego nikt nie wie), czy mówiąc kolokwialnie spuści na drzewo (być może narażając się na jakieś restrykcje ze strony booking).
Nie jest więc prawdą, że coś tu od Was zależy, a bilety lotnicze w ogóle nie są żadnym argumentem (mogą być w sądzie, do którego na pewno nie pójdziecie).
Podstawa w takiej sytuacji to szukanie już DZISIAJ opcji zastępczej i dokonanie innej rezerwacji z opcją anulownaia w ostatniej chwili. Potem zobaczycie, co zaproponuje ostatecznie hotelarz, bo tak w zasadzie to on rozgrywa karty ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 07 Wrz 2015 11:08 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
Rozumiem, dzięki za rady. Poczytałem również odpowiedzi w innych tematach i faktycznie wygląda na to, że przy każdej promocji/okazji powinno się przynajmniej zakładać, że może sie okazać błędem od którego bez konsekwencji druga strona może się wykpić. Z jednej strony rozumiem, większość z nas pewnie w codziennej pracy sama wie, że z powodu głupiej literówki można wyrządzić sobie/firmie wiele krzywdy, z drugiej strony jednak... ehhh, już nic nie mówię.

Co ciekawe - od wczoraj szukamy opcji zastępczej i już znaleźliśmy parę zbliżonych cenowo apartamentów/will (will czy willi?). Skoro potrafimy i dzisiaj znaleźć podobne cenowo (porównuję do naszej "promocyjnej" kwoty) apartamenty i wille, faktycznie może o nieco gorszym standardzie (choć w przypadku niektórych gorszy standard znaczy jedynie, że nie ma basenu) a dodatkowo mają gwarancję ceny (jeden z domków daje nawet rekompensatę w wysokości wynajmu innego domku do 10,000 $ w przypadku anulacji z ich strony) to dlaczego uznać naszą pierwotną ofertę za ewidentny błąd a nie okazję?

Wiecie, rozumiem Was, że na podstawie ostatnich wydarzeń sądzicie, że sprawa jest z góry przegrana a my sami nie mamy czego szukać. Zastanawia mnie jednak ta bierność, bo walczyć zawsze warto, zwłaszcza, że ja w przeciwieństwie do Was nie uważam bym był w tej sytuacji bez jakichkolwiek praw. Może naiwnie, mimo to wciąż nie uważam.
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#37 PostWysłany: 07 Wrz 2015 11:30 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Cytuj:
i już znaleźliśmy parę zbliżonych cenowo apartamentów/will (will czy willi?

Naprawdę?

Daj zatem link do luksusowych, siedmiosypialniowych willi z pełnym wyposażeniem na Phuket w cenie około 650THB za noc za całość.
Tych podobnych do "Twojej" - http://www.booking.com/hotel/th/patong- ... en-gb.html
http://patonghill.com/8-bedroom-villa/


Ostatnio edytowany przez boots, 07 Wrz 2015 11:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 07 Wrz 2015 11:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3400
srebrny
JajoWasz napisał(a):
Skoro potrafimy i dzisiaj znaleźć podobne cenowo (porównuję do naszej "promocyjnej" kwoty) apartamenty i wille, faktycznie może o nieco gorszym standardzie (choć w przypadku niektórych gorszy standard znaczy jedynie, że nie ma basenu)

No to w czym problem, jak znalazłeś to samo gdzie indziej, to bierz i po sprawie :)

JajoWasz napisał(a):
to dlaczego uznać naszą pierwotną ofertę za ewidentny błąd a nie okazję?

Dlatego, że ten kto popełnił ten błąd sam to ewidentnie potwierdził :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 07 Wrz 2015 11:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3699
srebrny
@JajoWasz, walcz :mrgreen:
Możesz, pisać, mailować, marudzić, grozić i straszyć a booking i tak Ci skasuje rezerwację.
Są na tyle bezczelni, że mi napisali w mailu, że "Niestety próba kontaktu telefonicznego nie powiodła się". A jak miała się powieść jak mi puścili strzałkę, 1 sygnał i że w wyniku błędu cenowego kasują rezerwację.
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 07 Wrz 2015 11:57 

Rejestracja: 06 Wrz 2015
Posty: 11
boots napisał(a):
Cytuj:
i już znaleźliśmy parę zbliżonych cenowo apartamentów/will (will czy willi?

Naprawdę?

Daj zatem link do luksusowych, siedmiosypialniowych willi z pełnym wyposażeniem na Phuket w cenie około 650THB za noc za całość.
Tych podobnych do "Twojej" - http://www.booking.com/hotel/th/patong- ... en-gb.html
http://patonghill.com/8-bedroom-villa/


Wszak tylko jedna z nich wygląda wręcz lepiej niż ta willa (jednak niestety mniej niż 8 osób, co z góry ją skreśla, aczkolwiek próbujemy to teraz jakoś ogarnąć żeby mimo wszystko ją klepnąć i coś dodatkowego gdzieś jeszcze załatwić) a reszta ma standard słabszy to cenowo wszystko do tej pory co znaleźliśmy znajduje się w okolicach 2000-2500 zł za całość. Linków póki co nie wrzucę, wybacz. Oprócz naszej ósemki chętnych mamy jeszcze parę osób i możliwe, że z tych linków będziemy korzystać (a nuż ktoś stąd nam sprzątnie sprzed nosa w naszym terminie). Jak już będziemy wiedzieli na czym stoimy i będziemy mieli poklepane na 100% to wrzucę Wam wszystkie ciekawe opcje, które znaleźliśmy. Dodatkowo te ceny mogą dotyczyć naszego terminu, a nie chcę go zdradzać (mimo, że w którymś wcześniejszym poście napomknąłem przybliżoną datę :lol: )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 127 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group