Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 24 Wrz 2013 09:38 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
wystarczyło im wysłać dowód zakupu, to bez problemu byś dostał pieniądze, jakie chcesz:)

Chyba źle to rozegrałeś - mi LOT połamał w zeszłym roku walizki 3 razy (dostałam 3 nowe) i nie było żadnych problemów. Za 3. razem (Sylwester) wymusiłam na nich, że sama sobie kupię jaką chcę, bo leciałam 2.01 o 5 rano, wiec by nie dowieźli swojej. Wysłałam paragon i kasa pojawiła się po kilku dniach na koncie. A kupiłam dużo droższą walizkę niż mi uszkodzili.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
#62 PostWysłany: 24 Wrz 2013 10:10 

Rejestracja: 24 Wrz 2013
Posty: 2
Koszt zakupu walizki dwa lata temu był inny niż jest dzisiaj. Poza tym kto trzyma rachunki na wszystko co kupuje....

Wycena szkody nie następuje na podstawie kosztu zakupu tylko na podstawie wartości z dnia zgłoszenia szkody.
Nie miałem czego rozgrywać bo i Dolfi i LOT chce zwrócić tylko 550 PLN i ani złotówki więcej za dwie walizki.

Zażądałem zwrotu moich walizek. Też nie zareagowali.
Zobacz pozostałe opisy. Nie tylko ja mam tego typu problemy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#63 PostWysłany: 26 Wrz 2013 14:50 

Rejestracja: 15 Sty 2012
Posty: 50
Witam ! Czy ktoś z szanownych forumowiczów przerabiał temat uszkodzonego bagażu przez czeskiego przewoźnika Travel Service ?
Wracaliśmy w połowie sierpnia z Turcji i na lotnisku w Poznaniu stwierdziliśmy uszkodzenie bagażu - jest ono potwierdzone stosownym dokumentem . Biuro , w którym kupiliśmy wycieczkę ( TUI ) skierowało nas do ubezpieczyciela ERV , ponieważ mieliśmy wykupione rozszerzone ubezpieczenie , między innymi rozszerzone o ubezpieczenie bagażu . Niestety dostaliśmy odpowiedź odmowną , ponieważ ubezpieczyciel nie odpowiada za uszkodzenie/zniszczenie " opakowania " - waliz , toreb itp. , gdyby uszkodzeniu uległy " rzeczy " w środku to tak .

W związku z zaistniałą sytuacją szukam jakiś namiarów , gdzie zgłosić szkodę , czy wiecie może czy jest określony jakiś termin na zgłoszenie szkody ( bo minęło już trochę czasu przez szarpanie się z ERV ) ?

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#64 PostWysłany: 11 Paź 2013 11:18 

Rejestracja: 10 Wrz 2013
Posty: 3
Ktoś wie gdzie w Katowicach mogą zgłosić uszkodzenie mojego bagażu? Torba została kupiona 2 miesiące temu, po 10 lotach, jest totalnie zniszczona, mam szanse na jakieś odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 11 Paź 2013 11:35 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
megaellan2087 napisał(a):
Ktoś wie gdzie w Katowicach mogą zgłosić uszkodzenie mojego bagażu? Torba została kupiona 2 miesiące temu, po 10 lotach, jest totalnie zniszczona, mam szanse na jakieś odszkodowanie?


po przylocie i stwierdzeniu uszkodzeń w biurze zajmującym się daną linią?
Jeśli nie zrobiłaś tego od razu wg mnie marne szanse na wymianę walizki, bo będziesz musiała udowodnić przewoźnikowi, że uszkodził bagaż podczas lotu
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 12 Paź 2013 13:57 

Rejestracja: 08 Mar 2012
Posty: 647
Loty: 12
Kilometry: 62 544
niebieski
Nie chcąc zakładać nowego tematu piszę w tym.

Ponad miesiąc temu leciałem na trasie WAW-TXL-MAD-LEI i mój bagaż został zgubiony przez linie lotnicze (we współpracy Air Berlin z Iberią). Otrzymałem go po ponad 30 godzinach, dodatkowo lekko zniszczony i okradziony (niestety skradzione rzeczy w teorii nie mogą być przedmiotem reklamacji bo linie zaznaczają, że za to odpowiedzialności nie biorą).
Złożyłem oficjalną reklamację do Iberii i czekam już 5 tygodni na jakąkolwiek odpowiedź z ich strony. Na stronie informują, że procedura ta trwa max 4 tygodnie.

Co mogę zrobić w takiej sytuacji? ULC zajmuje się takimi sprawami?

Pozdr.

Edit: Zapomniałem dodać, że była to podróż służbowa na 5 dni i opóźnienie w dotarciu bagażu, które trwało półtora dnia nasporzyło mi kilku problemów...
_________________
Mój blog podróżniczy: http://www.seetheworld.pl --> na nim m.in. Wietnam, Seszele, Malezja, Singapur, Hongkong, Tajlandia i inne.

Zapraszam również na profil facebookowy: https://www.facebook.com/seetheworld89/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#67 PostWysłany: 18 Paź 2013 18:10 

Rejestracja: 06 Lut 2013
Posty: 381
niebieski
To się nazywa agresywny marketing :lol:
Image
_________________
I visited 77 countries out of 257:
http://tinyurl.com/tomczasc77
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 07 Lut 2014 01:35 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
W Rayanie uszkodzili mi walizkę. Niby niewiele, bo tylko rozwalili zamek błyskawiczny ale walizka porządna (kupiona w grudniu 2013) i warto naprawić. Zgłosiłem na lotnisku CRL i mam 7 dni na wypełnienie formularza reklamacyjnego ze stronki Ryana. Czy może ktoś z was przechodził już proces reklamacji bagażu w tej linii znanej z niechęci do uwzględniania wszelkich reklamacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#69 PostWysłany: 03 Mar 2014 14:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011
Posty: 2172
srebrny
---
Zapytam tutaj by nie dublowac tematow
---


Wracalem wczoraj IAD-(AF)->CDG-(KL)->AMS-(F7)->CBG, ja dotarlem, bagaz nie.

1) Kogo scigac (AF czy F7 jako operatora ostatniego lotu)? Bilet byl wystawiony przez AF, wypelnilem stosowny formularz na lotnisku.
2) Za strona AF moge dokupic odziez, ktora potrzebuje.
http://www.airfrance.co.uk/GB/en/common ... france.htm
Zgodnie z charakterem mojej pracy, nie byloby absurdalne gdybym potrzebowal dokupic garnitur (przewozilem swoj w bagazu). Po jakim czasie od planowanego odbioru bagazu taki zakup ma sens by nie wygladalo to na podejrzanie?

Dzieki z gory za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#70 PostWysłany: 03 Mar 2014 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3700
srebrny
air france zgubiło mi bagaż, dowieźli mi na drugi dzień
z tego co pamiętam to mogłem zrobić zakupy na 100 EUR (odzież, przybory toaletowe), zwrócili co do centa
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
m3lm4k lubi ten post.
 
      
#71 PostWysłany: 22 Maj 2014 10:15 

Rejestracja: 22 Maj 2014
Posty: 1
Witam!
Mam problem ze zgłoszeniem uszkodzonego bagażu w EMIRATES.
Chciałabym załatwić sprawę pisemnie (ewentualnie przez prawnika), bo mailowo nikt nie traktuje mnie poważnie.

Czy ktoś wie na jaki adres można kierować pisma do Emirates? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Wydaje mi się, że Emirates specjalnie utrudnia swoim klientom możliwość reklamacji nie podając żadnych informacji kontaktowych. Czy ktoś mógłby mi pomóc?

Nadmienię, ze nie chodzi mi o walizkę lecz o uszkodzony w transporcie instrument, gdzie po zgłoszeniu szkody od razu uznano szkodę całkowitą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 25 Maj 2014 09:26 

Rejestracja: 31 Sty 2013
Posty: 295
Witam, wracając z Manili lotem China Southern Airlines do Paryża bagaż był nadany na całą trasę do Berlina, ostatni odcinek Paryż - Berlin lotem Air France i w Berlinie bagażu nie dostałem , zgłosiliśmy się do odpowiedniego punktu na lotnisku w Berlinie, gdzie sporządzono protokół o zaginięciu bagaży, powiedziano ,że jeżeli w ciągu 5 dni nie odnajdą wówczas należy wypełnić dodatkowy druk który dostaliśmy w języku francuskim i angielskim i odesłać jako reklamację.
Bagaż po 2 dniach dojechał DHL-em . Po przylocie nie dokonywaliśmy jednak żadnych zakupów, wręcz nie wychodziliśmy z domu bo załatwiła nas klimatyzacja na lotnisku w Paryżu. Pytanie czy jest szansa na otrzymanie odszkodowania za opóźniony bagaż od Air France?? czy ktoś to już przerabiał?? jakie były skutki??gdzie wysłał reklamację-skargę?? do Francji czy do Polski??w jakim terminie należy to zrobić?Proszę o rady>
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 25 Maj 2014 09:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2012
Posty: 3076
Loty: 249
Kilometry: 415 497
srebrny
Rachunki za zakupy trzeba wysłać. Przerabiałem to ostatnio po locie Deltą. No ale skoro nie robiłeś zakupów to nie mają Ci za co zwrócić...
_________________
Zanim zadasz pytanie na forum poszukaj. Potem poszukaj jeszcze raz. Potem idź zrób sobie herbaty i poszukaj trzeci raz, tylko dokładniej.
Jest 90% szans że ktoś już pytał o to samo co Ty, tylko nie potrafisz/nie chce Ci się znaleźć odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 25 Maj 2014 09:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 185
Loty: 107
Kilometry: 270 851
niebieski
dzadzax napisał(a):
Pytanie czy jest szansa na otrzymanie odszkodowania za opóźniony bagaż od Air France?? czy ktoś to już przerabiał?? jakie były skutki??gdzie wysłał reklamację-skargę?? do Francji czy do Polski??w jakim terminie należy to zrobić?Proszę o rady>


W sumie to nie ma czegoś takiego jak "odszkodowanie za spóźniony bagaż". Jest zwrot kosztów za tzw. "interim expenses" (wydatki poniesione w międzyczasie). Też przerabiałam to po locie z UA, po zgubieniu walizki autoryzowali mi telefonicznie $100 (choć to może być standard), po odesłaniu do nich wypełnionego formularza i rachunków po 2 miesiącach przysłali czek (ugh, co za zawracanie głowy, już ponad miesiąc czekam na jego realizację :-(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 05 Lip 2014 22:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 222
Loty: 189
Kilometry: 364 340
niebieski
czesc,

sprawa wyglada nastepujaco:
kolega lecial dzisiejszym lotem W6 do trondhaim. jego bagaz rejestorwanyu zostal zagubiony-handling w GDN nie wie gdzie bagaz jest. problem jest o tyle powazny, ze rano kolega mial plynac w dwutygodniowy rejs I w bagazu bylo wszystko do niego potrzebne, caly sprzet I ubrania do wyprawy. bez bagazu nie ma sensu w ogole wchodzic na poklad.
co mozemy teraz zrobic?


Ostatnio edytowany przez Abcn, 05 Lip 2014 23:22, edytowano w sumie 1 raz
uszczegółowienie tytułu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#76 PostWysłany: 05 Lip 2014 22:55 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 36
Nie mozna nic zrobic, i tak znajdą bagaż dopiero po kilku dni albo tygodnii, to tez jego wina bo wszystkie rzeczy który jest najwazniejsza powinno byc razem z niego naprzykład na podręczny . bo wiadomo ze jest szance za zgubią bagaz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#77 PostWysłany: 05 Lip 2014 22:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 185
Loty: 107
Kilometry: 270 851
niebieski
Kupić najpotrzebniejsze rzeczy, zatrzymać rachunki i po powrocie starać się o zwrot kosztów od linii/ubezpieczyciela (jeśli ma ubezpieczenie bagażu).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#78 PostWysłany: 05 Lip 2014 23:11 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1024
niebieski
Ladyage napisał(a):
Kupić najpotrzebniejsze rzeczy, zatrzymać rachunki i po powrocie starać się o zwrot kosztów od linii/ubezpieczyciela (jeśli ma ubezpieczenie bagażu).

Ja tez tak mysle. Nie mam pewnosci, ale gdzies widzialem w sieci wyszegolnienie tego co mozesz kupic, jesli zgubia Ci bagaz ( lista rosnie wraz z uplywem czasu do chwili dostarczenia). Niezaleznie od tego, wiem ze z powodztwa cywilnego, mozesz skarzyc linie w Pl o dowolna kwote, jesli udowodni sie zwiazek przyczynowo-skutkowy pomiedzy zaistniala szkoda i jej wysokoscia.


Ostatnio edytowany przez 01ERES, 05 Lip 2014 23:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#79 PostWysłany: 05 Lip 2014 23:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2014
Posty: 222
Loty: 189
Kilometry: 364 340
niebieski
a orientujecie sie do jakiej kwoty sa "podstawowe" zakupy? zdaje mi sie ze 200euro, ale nie moge nigdzie znalezc potwierdzenia tej kwoty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#80 PostWysłany: 05 Lip 2014 23:17 

Rejestracja: 01 Gru 2012
Posty: 1024
niebieski
farmer napisał(a):
a orientujecie sie do jakiej kwoty sa "podstawowe" zakupy? zdaje mi sie ze 200euro, ale nie moge nigdzie znalezc potwierdzenia tej kwoty.

Moze najlepiej zadzwonic do rzeczonej linii i zapytac?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group