Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Sty 2013 11:55 

Rejestracja: 01 Lis 2012
Posty: 8
hej

Ktos kupował bilety na F*L*I*P*0 , tzw polskim p e l i k a n i e???

czy bezpiecznie jest im placic??? czy nawet jak zaplace w rzeczywistoci bede miała rezerwacje na liniach lotniczych ktore obsluguja ten lot???

zarezerwowalam bilet do ameryki poludniowej , jeszcze nie ma zadnego maila potwierdzajacego....czy cos zle zrobilam?

bede wdzieczna za kazda pomoc

do tej pory kupowalam bilety bezposrednio ze strony linii lotniczych ,

z gory dziekuje
K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
 Temat postu: zmiana biletu flipo.pl
#2 PostWysłany: 02 Wrz 2013 23:39 

Rejestracja: 17 Maj 2013
Posty: 7
czy ktos z Was orentuje sie czy po tym jak kupilo sie bilety lotnicze za posrednictwem flipo.pl
(w promocji, bez ubezpieczenia) istnieje mozliwość ich zamiany na inne lub odsprzedania ich komuś (ze zmianą danych).
kupiliśmy 2 bilety relacji MADRYD-LIMA, CUSCO-FRANKFURT na październik za ok 1400pln a teraz okazuje się
ze nie bardzo mozemy leciec. niestety w regulaminie nie znalazlam interesujących mnie informacji.
bylabym b wdzieczna za wszelkie info i rady


Ostatnio edytowany przez rozzaization, 02 Wrz 2013 23:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 02 Wrz 2013 23:43 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
Taryfa biletu określa możliwości ingerencji w bilet. Zazwyczaj w biletach promocyjnych jest wyłączona jakakolwiek możliwość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 06 Wrz 2013 14:17 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
rozzaization napisał(a):
czy ktos z Was orentuje sie czy po tym jak kupilo sie bilety lotnicze za posrednictwem flipo.pl
(w promocji, bez ubezpieczenia) istnieje mozliwość ich zamiany na inne lub odsprzedania ich komuś (ze zmianą danych).
kupiliśmy 2 bilety relacji MADRYD-LIMA, CUSCO-FRANKFURT na październik za ok 1400pln a teraz okazuje się
ze nie bardzo mozemy leciec. niestety w regulaminie nie znalazlam interesujących mnie informacji.
bylabym b wdzieczna za wszelkie info i rady

Czesć , możliwosć anulacji biletu lotniczego jest według regulaminu wykupionej przez ciebie taryfy. Jeżeli chcesz znać konkretne informacje proszę skontaktuj się z naszym centrum obsługi klienta
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 08 Paź 2013 14:30 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 114
Dzień dobry,
Szanowni Forumowicze proszę o poradę...

Rezerwowałam w sobotę za pośrednictwem strony flipo.pl dwa bilety lotnicze OW na trasie wewnątrz USA. Termin wybrany, godzina wylotu , rezerwacja w porządku, płatność kartą kredytową również. Po jakimś czasie otrzymałam od flipo potwierdzenie rezerwacji. Dzisiaj przeglądam tą rezerwację ( fakt - mogłam to zrobić od razu w sobotę ) i patrzę a na niej zupełnie inne godziny lotu ( data poprawna ). Godziny zupełnie niepasujące - ponieważ nie zdążyłabym na kolejny lot. Dzwonię odwrotnie na infolinie flipo z prośbą o wyjaśnienie sytuacji a konsultant na to, że owszem mogę zmienić godzinę lotu ale odpłatnie - 75 usd/ osoba ( to nieomal równowartość jednego biletu ). Ja się zaczynam tłumaczyć, że to nie moja wina, że nie ma takiej możliwości abym zabukowała lot późniejszy ponieważ nie zdążyłabym na kolejny lot tego dnia - nic nie pomogło. Konsultant stwierdził, że mogłam skontaktować się odwrotnie - zaraz po rezerwacji. Sprawdziłam w regulaminie flipo -zawarta jest informacja o konieczności weryfikacji rezerwacji ale nie ma ani słowa o terminie zgłaszania ewentualnych błędów.
Drążąc temat dalej - zrobiłam ponownie tą samą rezerwację - robiąc jednocześnie printscreen-y ze strony flipo. Rezerwacja zrobiona - tym razem zamiast płatności kartą wybieram płatność przelewem i czekam na potwierdzenie rezerwacji ze strony flipo .. i cóż - przychodzi rezerwacja znowu potwierdzona na te same błędne późniejsze godziny co poprzednia..
Jak mniemam jest to jakiś błąd serwisowy flipo. Ponieważ przy wyszukiwaniu lotów na ten akurat dzień pojawia się możliwość wyboru spośród czterech lotów ( tzn. o czterech różnych godzinach ) tej samej linii w tej samej taryfie. Wybierając trzeci lot z listy - rezerwacja zostaje zatwierdzona na pierwszy lot z listy wyboru ( chętnie wkleiłabym printscreen ale nie wiem jak ).

Napisałam reklamację do flipo załączając wszystkie printscreen-y i czekam..
Serwis flipo poinformował mnie, że mam 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Napisałam w niej, że proszę o nieodpłatne przebukowanie lotu na wcześniejsze zgodnie z moją rezerwacja ( printscreen ).
I tu moje pytanie - czy mam faktycznie czekać te 30 dni aż flipo rozpatrzy reklamację czy też dokonać kolejnej .. no tak , ale już zrobiłam kolejną rezerwację ale serwis znowu pomylił godziny..
Czy jest możliwość że moja reklamacja nie zostanie załatwiona pozytywnie ?

Dziękuję za wszelką pomoc, Kasia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 08 Paź 2013 14:35 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Ja bym poczekał na odpowiedź na reklamację.

Ewentualnie napisz wiadomość tutaj na forum do użytkownika Flipo.pl, to jest pracownik Flipo, może przyśpieszy załatwienie sprawy. Fly4free jest partnerem afiliacyjnym serwisu więc Flipo zależy na dobrej obsłudze klienta czytelników strony i forumowiczów.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 08 Paź 2013 14:37 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 114
Mucha - dziękuję bardzo, już piszę.
Kasia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 08 Paź 2013 15:09 
OFICJALNY PROFIL
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Sie 2013
Posty: 73
Szanowna Pani Kasiu,

Przepraszamy za utrudniena. Sprawa będzie rozwiązana pomyślnie - zmiana lotu będzie dokonana darmowo. Bład juz został naprawiony. Jeszcze raz przeprasamy za utrudniena i mamy nadzieję, że zostanie Pani naszym stałym klientem.

Flipo.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 08 Paź 2013 15:22 

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 114
Szanowne Flipo.pl
Dziękuje za szybką i pozytywną reakcję.
Pozdrawiam, Kasia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 08 Paź 2013 16:33 

Rejestracja: 11 Kwi 2012
Posty: 6
jestem pod wrażeniem
chyba zaczne korzystac z Flipo.
;)
Góra
 Profil Relacje PM off
radziu89 lubi ten post.
 
      
#11 PostWysłany: 27 Paź 2013 20:34 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 24
Witam,

Mam pytanie odnośnie płatności przez serwis flipo.pl, który zauważyłem, ze jest polecany w serwisie fly4free.pl (kiedyś korzystałem z e-sky, ale tam doliczają bodajże 100zł za samą rezerwacje).

Czekam obecnie na promocję/przystępną cenę biletów do Azji, stąd pytanie czy w przypadku pojawienia się takiej promocji/okazyjnej ceny, będę w stanie bez karty kredytowej dokonać od razu rezerwacji na stronie flipo.pl? Czy wtedy ta cena będzie już gwarantowana i po prostu będę musiała dokonać przelewu np. w ciągu 12h? Niestety nie mam możliwość płatności kartą kredytową, stąd w grę wchodzi jedynie przelew. Mowa oczywiście o liniach tradycyjnych, gdyż chodzi o loty do Azji Wschodniej.

Dziękuję z góry za pomoc!
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 27 Paź 2013 20:46 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 3924
platynowy
Płatność przelewem jest zawsze niepewna, zanim pieniądze dotrą do pośrednika to cena może się zmienić albo rezerwacja wygasnąć. Poproś kogoś znajomego o zakup kartą, ewentualnie kogoś z forum - będzie to pewniejsze i bezpieczniejsze niż zapłata przelewem.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 27 Paź 2013 22:13 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Płatność przelewem jest szczególnie ryzykowna w weekendy.

Ostatnio tu na forum czytałem, że ktoś płacił za bilet w jakiejś promocji, która skończyła się w niedzielę, a ponieważ kasa do tego czasu nie spłynęła, to bilet nie został wystawiony, a promocja się skończyła :(

Dotyczy to generalnie wszystkich pośredników, dlatego najlepiej płacić kartą. Dodatkowo mamy wówczas możliwość charge back w przypadku problemów linii lotniczych, co przecież się już zdarzało.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 27 Paź 2013 22:18 

Rejestracja: 16 Lip 2012
Posty: 69
ja płaciłem kilka razy przelewem i nie było problemów żadnych można dac expres przelew. Płaciłem we Flipo za bilety do LA przelewem, żadnych problemów żadnych prowizji polecamwiec nie straszcie ludzi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 27 Paź 2013 22:32 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8850
Loty: 990
Kilometry: 952 329
platynowy
Nie straszymy, ale informujemy o związanym z taką płatnością ryzykiem.

Takie sytuacje niestety czasami mają miejsce.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 27 Paź 2013 22:34 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
Zawsze można jeszcze skorzystać z tej opcji:

3. Przelewy online pośrednictwem serwisu transferuj.pl. jest to oferta dla wszystkich osób nie posiadających konta w banku PEKAO SA, jak również dla osób, które dokonują rezerwacji po godzinach otwarcia instytucji bankowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy. Transferuj.pl oferuje możliwość wykonania ekspresowej płatności przelewem internetowym. Jest to szybki, wygodny i bezpieczny sposób wykonywania płatności, a dla klientów portalu flipo.pl całkowicie darmowy.
UWAGA: w Regulaminie flipo.pl znajduje się lista banków i godziny w których możliwe jest płacić poprzez transferuj.pl.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 11 Lis 2013 20:15 

Rejestracja: 25 Wrz 2013
Posty: 16
Witam. Mam zamiar zarezerwowac lot waw-bkk i pojawia sie pytanie odnosnie flipo.pl. Czy podczas rezerwacji sa jakies dodatkowe koszta ? Aktualnie cena to 2074 zl. Jakie sa wasze przygody z flipo? Czy jesli zarezerwuje to napotkam w pozniejszym czasie jakies problemy z dana rezerwacja? Co powienienem wiedziec rezerwujac tam bilet?

Dzieki i Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 11 Lis 2013 20:44 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
Jest doliczana opłata za płatność KK (1,6%)

Przelew albo płatności online są bezpłatne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 11 Lis 2013 21:24 

Rejestracja: 18 Wrz 2013
Posty: 330
niebieski
Bookowałem miesiąc temu bilet do USA, po rezerwacji przyszedł mail z prośba o podanie kilku dodatkowych informacji.
Miałem pytanie - napisałem. Odpisali w tym samym dniu.
W mailu napisanym bezbłędnie po polsku :) pod podpisem (polskie imię i nazwisko) dane kontaktowe:
Centrum Obsługi Klienta
Nam. SNP 6
811 06 Bratysława
Tel: +48 22 295 36 56,
Fax: +48 22 295 36 59,

Rezerwacje sprawdziłem na checkmytrip.com. Gra.
Czy zawsze - trudno powiedzieć...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 17 Mar 2014 11:08 

Rejestracja: 21 Lis 2011
Posty: 26
Mam sytuację wpisującą się w temat:

Kupiłam dzisiaj bilety lotnicze do Peru na 2 tygodnie zamiast na 3 (w promocji Iberia).
W regulaminie Flipo https://www.flipo.pl/regulamin jest napisane:
"VOID – opłata manipulacyjna za anulację biletu w dniu jego wystawienia - 15,00 PLN/os."
Czy dobrze rozumiem, że jeśli anuluję jeszcze dziś te bilety to zapłacę w sumie 15 zł za osobę? Czy za odcinek? Czy to dotyczy tych promocyjnych lotów?

Może ktoś się orientuje ile płaci się za połączenie do ich Centrum Obsługi Klienta?
Bardzo prosiłabym o pomoc jeszcze dzisiaj, jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat :) Z góry dziękuję
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 85 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group