Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 563 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 27 Maj 2013 14:09 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
maxima napisał(a):
bardzo rozsądna i wyważona opinia Krz. Tez mi się wydaje, że Emirates powoli staje się ofiara własnego sukcesu, jak nic się nie zmieni, to niedługo będzie to jeszcze bardziej zwyczajna linia z przeciętną obsługą.

Sądzę, że sprawa jest prosta - kiedyś trzeba zatrzymać wzrost by popracować nad jakością. Obecnie są w stadium ekspansji. Sądząc po ilości zamówień na nowe samoloty (wyraźnie więcej niż ilość tych które zostaną wycofane) ma to jeszcze trochę potrwać.
a czy zwyczajna linie z przeciętną obsługą to coś złego? Sądzę, że ja bym na taką też nie narzekał;) Pewnie za dużo podróżowałem koleją po Polsce;)
Byle standard obsługi nie spadł poniżej jakiegoś minimum.
maxima napisał(a):
I głosy krzykaczy z jakieś wioski w Polsce B, którzy się zapożyczyli, żeby lecieć na Seszele, nic tu nie zmieni.

Niestety jak przeliczy się cenę na pokonane km, to nawet widać że taki bilet wcale nie jest drogi...a te promocyjne z początku roku to już w ogóle.
Bilet na samolot z Katowic do Warszawy musiałby kosztować z 40zł.

W sumie odkąd po raz pierwszy trafiłem na Emirates (wyszukując jak najtańszego lotu do Australii w 2008 roku), akurat oni mieli najlepszą ofertę a szybka analiza strony internetowej pozwoliła na stwierdzenie "jaki fajny LCC" ;) (brak wyboru taryf przy zakupie biletu, ciasny niby układ w B777 itp). Stąd może miałem inny obraz tych linii i inne podejście.
Co jest może nawet dobre. Im mniej oczekujesz tym więcej rzeczy Cię cieszy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#22 PostWysłany: 27 Maj 2013 14:17 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
hehe - dobre ;) Emirates jako LCC :twisted: zaraz pojawią się tu krzykacze i wyznawcy mocno podkolorowanych reklam Emirates :lol:

nie można być luksusową linią oferując ceny dostępne dla wszystkich - to jest dość oczywiste, ale chyba nie wszyscy sa świadomi podstawowych prawd biznesu.

Zwyczajne linie absolutnie nie są złe :) niestety media w Polsce, ale i samo Emirates pozycjonuje się jako luksusowa linia, która spełnia najbardziej wybredne zachcianki szejków z Dubaju. A w klasie ekonomicznej jest im bliżej do przeciętnej linii i przez ten dysonans pojawiają się tak skrajne opinie.

Ja tam nie oczekiwałam wiele - w tym roku mam dużo lotów międzykontynentalnych, więc mogę porównywać dowolnie. Jak na razie emirates plasuje się dość nisko. Liczyłam, że polecę nimi do Australii właśnie, ale jeśli różnice cen nie będą dramatyczne, to mam nadzieję, że uda mi się polecieć Singapore Airlines albo Qatarem (choć mają słabą siatkę)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 27 Maj 2013 14:44 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
Nie widziałem właściwie reklam Emirates, znam tylko ich stronę internetową i to co tam jest,
ale nie uważam, że oferta jest kiepska.
Niestety - linie zazwyczaj podkreślając wysoki poziom usług - mają na myśli wyższe klasy.

Wiec ja bym zdanie
"nie można być luksusową linią oferując ceny dostępne dla wszystkich - to jest dość oczywiste, ale chyba nie wszyscy sa świadomi podstawowych prawd biznesu. "
odwrócił: Nikt nie sprzedaje biletów w klasie biznes za cenę klasy ekonomicznej.
(aczkolwiek zdarza się odwrotnie).
BTW Ostatnio w Emirates dostawałem metalowe sztućce, kiedyś w ekonomicznej nożyk był chyba plastikowy.

W klasie ekonomicznej Emirates mają 3,5 gwiazdki. (dla porównania LOT 3 gwiazdki, Ryanair 2 gwiazdki, Lufthansa i Singapore 4 gwiazdki)
Aczkolwiek Qatar ma 5 gwiazdek - a ja nie wiem gdzie ma być aż taka różnica.
Dlatego nie przykładam dużo uwagi rankingom.

Na Singapore Airlines tez są narzekania, ze strony skytraxa:
"Disappointing business flight from Brisbane to Singapore on an old B777. Cabins looked heavily used and wasn't clean with plastic wrappings and old blankets found in overhead lockers"
"I recently moved to Singapore, and so had to leave Cathay Pacific service and start using Singapore Airlines. What a difference! I fly regularly, and got used to having the best equipment (plane and entertainment) and the best online service, so am finding it hard to get used to a very slow and problematic web site, and old and problematic equipment on the flight"
"Onboard crew weren't that good either and after serving food or attending to requests they were otherwise invisible for the rest of the flight. Didn't eat much of the food as it was heavily salted and meat was impossible to cut and chew. "

Qatar:
"Manchester - Perth. Outward flight 4 hour delay in Doha, no explanation given, no food vouchers offered until all food outlets had closed. No discernible staff on Doha - Perth flight and plane far too hot. Seats uncomfortable. Return flight better, but food dreadful. "

oczywiście na Emirates także:
"Outwardly very efficient, but not the airline I started flying years ago. The food I was served on my latest flight was disgusting. In my view the A380 is too big not enough toilets, the 777 is a more friendly plane. I have to fly Emirates because of its connection network to Europe etc as opposed to other airlines. However if I had a choice I wouldn't fly them again."

Co ciekawe ktoś woli B777 od A380 - zazwyczaj głosy są przeciwne;)

Więc sądzę, że zawsze znajdzie się jakiś minus w każdej linii. Wystarczy mieć pecha trafić na czyjś gorszy dzień itp.

Najlepsza opcja - jeśli uważamy, że inne linie mają lepszą ofertę - lepiej lecieć z nimi, ja zawsze sprawdzam czy nie przepłacam za Emirates.
Przy czym zazwyczaj kupuję pokręcone bilety w opcji multi-city, a to bywa trudniejsze do porównywania.
Trochę więcej bym pewnie dał, zwłaszcza uwzględniając 'wartość mil' itp
ale też bez przesady - w razie dużej różnicy lepiej lecieć inną linią.

Póki co Emirates mają bardzo wysokie średnie zapełnienie (Choć leciałem też pustawym samolotem SIN ok 21 - DXB, jednak zazwyczaj było full) czyli ludzie z jakiegoś powodu nimi latają..a to sugeruje że na razie faktycznie będą bardziej patrzeć na rozwój siatki połączeń i pojemności na lotach niż na poprawę jakości (na którą nie miałem na razie powodów by narzekać)

a co do Emirates jako LCC to poniekąd jest to prawda. Maja sporo praktyk które są wspólne dla tego modelu, od sposobu planowania siatki połączeń zaczynając, po analizowanie (i wymuszanie na producentach) by samoloty miały jak największą pojemność.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 27 Maj 2013 15:46 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
Kurcze - metalowe sztucce to coś extra? zarówno w Swiss, jak i w Air Caraibes to tez było i wydawało mi się normą.
Widać to co w Europie od dawna była normą, niedługo będzie luksusem. No ale co się dziwić przy rentowności biznesu na poziomie <5% nikt przecież nie będzie dokładał w nieskończoność.
Patrząc na pokazany ranking - myślę, że oddaje to prawdę. Obsługa lotowska jest na wysokim poziomie i zbliżonym do Emirates.

Za pewne nie istnieje linia, która spełni oczekiwania wszystkich i nigdy nie ma narzekań - to niemożliwe:) Z drugiej strony krytyka powinna służyć poprawie jakości :)

Dokładnie pamiętam okres zimowy i wojnę Emirates-Qatar-KLM/AF. W TV i prasie można było zobaczyć/przeczytać takie cuda na temat "szejkowych" linii, że aż mdło się robiło. Rzeczywistość zweryfikowała te "bajeczki"
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 27 Maj 2013 16:14 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
Po prostu widywałem już plastikowe i to niby w 'lepszych czasach'.

Co do długich tras w LOT to wśród moich znajomych ciągle panuje opinia, że "toalety śmierdzą" i z tego powodu nie latają z nimi. Może B787 to zmienią. No i system rozrywki który obecnie nie istniał. Posiłki tez nie to samo co w EK. To według mnie więcej niż pół gwiazdki. Na krótszych trasach serwis jest na poziomie LCC.
(linie z bliskiego wschodu nawet na krótkich trasach serwują standardowe posiłki). Małą różnica ale zauważalna dla pasażera.

Z resztą europejskie linie w ogóle mają u mnie taką sobie opinię.
Porównywałem kiedyś sobie lot BA z Krakowa do Londynu (jak jeszcze latał) z odbytym niedługo później Air New Zealand na trasie trans-tasmańskiej (Nowa Zelandia - Australia) to drugie było tańsze i zupełnie inne warunki (śniadanie zamiast suchej kanapki i personel nie znikł w dalszej części lotu tylko ciągle chodził z czymś do picia itp)

Media same w sobie podkręcały te bajki o super liniach, bo to fajny tekst.
Że w rzeczywistości bywa różnie to wiadomo.
http://www.pasazer.com/in-13667-felieto ... pierze.php
Jednak zdecydowanie nie mają złej oferty.


Ostatnio edytowany przez Krz, 27 Maj 2013 16:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 27 Maj 2013 16:24 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
Krz napisał(a):
Po prostu widywałem już plastikowe i to niby w 'lepszych czasach'.

Co do długich tras w LOT to wsród moich znajomych ciągle panuje opinia, że "toalety śmierdzą" i z tego powodu nie latają z nimi. Może B787 to zmienią. No i system rozrywki który obecnie nie istniał. Posiłki tez nie to samo co w EK. Na krótszych trasach serwis jest na poziomie LCC.
(linie z bliskiego wschodu nawet na krótkich trasach serwują standardowe posiłki). Małą różnica ale zauważalna dla pasażera.


to prawda :) pod pojęciem serwis miałam na myśli tylko i wyłącznie stewardessy - ich podejście, pomoc, opiekuńczość itp. Choć zawsze pewnie znajdzie się ktos i to w każdej linii, kto ma gorszy dzień i jakoś odbije sie to pasażerach.
Posiłki w LOT na krótkich trasach to żenada, można stwierdzić, że nie istnieją :cry: a teraz jest jeszcze gorzej niż kiedyś, no ale jakoś koszty muszą zbić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 27 Maj 2013 16:41 

Rejestracja: 11 Lut 2013
Posty: 202
IMHO nie warto oszczędzać na maksa na posiłkach, bo to jest coś co pasażer zauważa. No chyba, że dzięki temu obniżymy ceny poniżej konkurencji (w tym LCC).

Najlepsze są posiłki 'nieporównywalne' czyli np. coś podgrzane na pokładzie, śniadanie/obiad. Bo tego pasażer łatwo nie porówna z zakupem..w sklepie..po czym stwierdzi, ze po co mu batonik za 1zł skoro może taki kupić w sklepie i zjeść w samolocie;)

LOT mógłby próbować promować Polskę np. rozdać oscypki i dodać info co to jest, skąd pochodzi i od razy oferty spędzenia wolnego czasu w danym regionie Polski. Przynajmniej byłby na coś użyteczny. W tym celu trzeba przyciągnąć więcej pasażerów tranzytowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 28 Maj 2013 07:21 

Rejestracja: 10 Sty 2013
Posty: 105
Loty: 70
Kilometry: 143 287
Lecialem Emirates dwa razy. Tylko dwa, więc może mało widziałem. Ale w moich lotach byla zarówno miła obsługa, steward podczas 30 monutowej rozmowy ze mną, 5 razy latał na wezwanie swiatelkiem, czyli nie wszyscy to ignorują. Kocyki zabierali, ale wydało mi sie to takie naturalne - jednak przy lądowaniu zdecydowanie łatwiej sie pozbierac (już nie wspominam o ewentualnej koniecznej ewakuacji). Inna sprawa, nawet nie użyłem tego koca bo jakos mi nie bylo zimno (usmialem sie jak tu przeczytalem ze ktos musiał "marznąć" :)... No i raczej nie należę do takich co to siedzą i czekają az zjawi sie obsługa. Podszedlem i sprawe zalatwilem, przy okazji rozprostowalem kości... Co do obsługi jeszcze... Nie wiem jak jest w innych linach, na prośbę o zrobienie kilku zdjec w kokpicie (B777) zostaliśmy z żoną zaproszeni do sesyjki w First, stewka pobiegła po kieliszek, spędziły z nami dobre kilka minut, było miło. Ale może po prostu dobrze trafiliśmy. Z jednym sie zgodzę, załoga do najcichszych nie należy, jak sie spotykali w wiekszym gronie to fantastycznie sie bawili... Ale czy to zle? :)

Wysłane z mojego LT30p za pomocą Tapatalk 2
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 28 Maj 2013 09:12 

Rejestracja: 26 Maj 2013
Posty: 2
Wręcz przeciwnie. Fajnie, że obsługa ma takie podejście do pracy. Przecież to się przenosi na jakość obsługi ;p
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
maxima napisał(a):
... Przeszkadza mi, że pomimo wzywania na pilocie stewardessa nie podchodzi - i to nie że raz. W czasie każdego z 3 lotów ani razu nikt nie podszedł. W moich oczach to dyskwalifikujące, bo oznacza, że gdybym potrzebowała pomocy to muszę jej szukać pośród współpasażerów, a nie u stewardess. Wiadomo że gdy lot przebiega spokojnie, to nie jest to zbyt uciążliwe, ale wyobraź sobie, że Ty czy ktoś obok źle się poczuje, nie wiem -zwymiotuje, zasłabnie, coś się stanie - brak reakcji stewardess jest dla mnie nie do zaakceptowania.
...

w ryanairze takie rzeczy nie maja miejsca... 8-)
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:39 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
namteH napisał(a):
maxima napisał(a):
... Przeszkadza mi, że pomimo wzywania na pilocie stewardessa nie podchodzi - i to nie że raz. W czasie każdego z 3 lotów ani razu nikt nie podszedł. W moich oczach to dyskwalifikujące, bo oznacza, że gdybym potrzebowała pomocy to muszę jej szukać pośród współpasażerów, a nie u stewardess. Wiadomo że gdy lot przebiega spokojnie, to nie jest to zbyt uciążliwe, ale wyobraź sobie, że Ty czy ktoś obok źle się poczuje, nie wiem -zwymiotuje, zasłabnie, coś się stanie - brak reakcji stewardess jest dla mnie nie do zaakceptowania.
...

w ryanairze takie rzeczy nie maja miejsca... 8-)


dlatego staram się nie latac ryanairem :) Poza tym porównywanie krótkiego lotu europejskiego z lotami międzykontynentalnymi trochę mija się z celem. Gdyby lot z Dubaju do HK trwał 2-3h to życie byłoby prostsze :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 29 Maj 2013 10:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
maxima napisał(a):
namteH napisał(a):
maxima napisał(a):
... Przeszkadza mi, że pomimo wzywania na pilocie stewardessa nie podchodzi - i to nie że raz. W czasie każdego z 3 lotów ani razu nikt nie podszedł. W moich oczach to dyskwalifikujące, bo oznacza, że gdybym potrzebowała pomocy to muszę jej szukać pośród współpasażerów, a nie u stewardess. Wiadomo że gdy lot przebiega spokojnie, to nie jest to zbyt uciążliwe, ale wyobraź sobie, że Ty czy ktoś obok źle się poczuje, nie wiem -zwymiotuje, zasłabnie, coś się stanie - brak reakcji stewardess jest dla mnie nie do zaakceptowania.
...

w ryanairze takie rzeczy nie maja miejsca... 8-)


dlatego staram się nie latac ryanairem :) Poza tym porównywanie krótkiego lotu europejskiego z lotami międzykontynentalnymi trochę mija się z celem. Gdyby lot z Dubaju do HK trwał 2-3h to życie byłoby prostsze :)

a jak się ma długość lotu do jakości obsługi czy takich detali, o których wspomniałem?
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 29 Maj 2013 18:51 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
|...o...| napisał(a):

Polak zawsze zostanie bajkopisarzem bedzie opowiadal niestworzone rzeczy o swoich lotach ktore nigdy nie mialy miejsca(metalowe sztuce standard) lub jak ktos kto mial upgrade na trasie Dubai - Colombo

ach ta polska zazdrość - nawet emigracja jej nie wyplewi. A to że nie załapałeś na taką czy inną promocję, to Twój problem.

Na szczęście nikomu nic nie trzeba udowadniać, a Polaków lecących z promocji Air Caraibes i wcześniej Swissa na Mauritius, Kubę, Dominikanę, Seszele czy RPA było tak wielu, że każdy potwierdzi, że sztućce są metalowe i to standard w normalnych liniach ;) Jakby poszukać na forum są fotki z tych lotów i dociekliwy potwierdzi, jakie są sztućce.
Rozumiem, że według Ciebie bajką pewnie jest to, że Pan na Orly nie mówił ani słowa po angielsku, albo że zmienił mi lot z przesiadką na bezpośredni mimo promocyjnej taryfy :) albo że standardem w innych liniach jest rozkładanie łóżeczka dla małych dzieci podczas lotów międzykontynentalnych :) Pewnie nawet jak Ci pokaże bilety, to powiesz, że sfałszowane. Cóż Polska to taki kraj, gdzie z definicji inna jednostka to złodziej i oszust :)

prosiłabym o trzymanie się tematu - opinii na temat Emirates, a nie zazdrości innym, czego to nie widzieli. Myślę, że forumowicze mogą skorzystać z tych informacji. Każdy oceni sam, jak poleci. Może będzie miał ciekawe spostrzeżenia
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 29 Maj 2013 18:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
maxima napisał(a):
... Cóż Polska to taki kraj, gdzie z definicji inna jednostka to złodziej i oszust :)

prosiłabym o trzymanie się tematu - opinii na temat Emirates, a nie zazdrości innym, czego to nie widzieli. Myślę, że forumowicze mogą skorzystać z tych informacji. Każdy oceni sam, jak poleci. Może będzie miał ciekawe spostrzeżenia

no cóż, jak się ktoś kleju nawącha to też różne rzeczy widzi ale nikt się tymi relacja nie przejmuje, hehe

a co do pierwsze części cytatu to proponuję zapoznać się z definicją słowa: hipokryzja :lol:
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 29 Maj 2013 19:42 

Rejestracja: 30 Sty 2013
Posty: 377
Loty: 46
Kilometry: 169 080
niebieski
Lecieliśmy do Male i muszę powiedzieć że stewardessy do Male pierwsza klasa ale z powrotem to tak się gubiły jakby pierwszy raz pracowały - jakaś masakra.
Z kolei przy odprawie w Male nie wydrukowali nam kart pokładowych z Dubaju do Warszawy i za to miła niespodzianka nas spotkała w Dubaju.
Wracaliśmy do Warszawy bussines class!!! To było super!!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 29 Maj 2013 20:28 

Rejestracja: 30 Sty 2013
Posty: 377
Loty: 46
Kilometry: 169 080
niebieski
|...o...|

To był Airbus A330-200
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 29 Maj 2013 20:30 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
@|...o...| - bo wg Ciebie na pokładach pracują roboty lub osoby z 20letnim stażem i nie ma uchybień :) jak widać nie tylko ja mam złe doświadczenia z obsługą :) Pewnie, że pracownik nie może! ale to zrobił. Nie można kraść, a ludzie kradną. To nie są roboty, tylko ludzie. Najczęściej zawodzą ludzie, a nie maszyny.

Nie oczekuję First Class - oczekuję co najmniej takiego podejścia jak w klasach ekonomicznych innych liniach. A to co zaprezentował mi Emirates na odcinku WAW-DXB-BKK-HKG jest w moim odczuciu poniżej standardów i mi się nie podoba. Lot HKG-DXB był dużo lepszy i nie miałam żadnych zastrzeżeń. Choć gdybym wiedziała, że nie dają maski na oczy i skarpet, to bym spakowała swoje - dobrze że o zatyczki zadbałam :)

Zarzut o wyborze miejsca przy oknie jest absurdalny. Większość lotów odbywam przy oknie i jakoś nigdy podczas pewnie 50lotów, które miałam przyjemność odbyć normalnymi liniami, nigdy nie miałam problemu z wzywaniem obsługi poprzez światełko. W przeciwieństwie do niektórych nie lubię wstawać i chodzić po pokładzie. Tak jak nie lubię jak jest zimno - ze względów zdrowotnych. I wyśmiewanie kogoś dlatego, że ma pewne schorzenia i niska temperatura jest problemem i powoduje pewne dolegliwości jest absurdem (wiem że w arabskich liniach jest zimno i lubują się w klimatyzacji, ale nie że aż tak zimno). No ale na forum widać są tylko piękni, młodzi, bogaci i zdrowi :)

Wystarczył jeden klik, żeby sprawdzić ile razy leciałam czarterem i LCC - niestety większość lotów odbyłam normalnymi liniami i LCC unikam jak mogę :) Moja sytuacja ekonomiczna i posiadane lub nie karty FL nie są na szczęście Twoim zmartwieniem ;)

Osobiście nie znam linii QUATAR - nigdy o takiej nawet nie słyszałam, więc może dają tam plastikowe sztućce. A standard linii QATAR niedługo sprawdzę. Nie interesują mnie gwiazdki linii lotniczych, nie śledzę i nie podniecam się jakimiś rankingami.

I z łaski swojej |...o...| odczep się - wątek jest o opiniach forumowiczów. Swoją już wyraziłeś. A to że w coś nie wierzysz jest Twoim problemem. Daj szansę innym i nie zaśmiecaj wątku.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez maxima, 29 Maj 2013 20:34, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 29 Maj 2013 20:33 

Rejestracja: 30 Sty 2013
Posty: 377
Loty: 46
Kilometry: 169 080
niebieski
Tak w ogóle to nigdy nie zaspokoi się naszych rodaków, niestety.
Stewardessy były zagubione ok, ale to aż tak mi nie przeszkadzało, jestem wyrozumiały.
Ale jak widziałem jak polacy zaczęli zwracać uwagę i to nie były miłe uwagi to najchętniej schowałbym się pod siedzeniem i nie wyszedł od momentu wylądowania.
WSTYD i TYLE!!! No ale na alkohol to chyba nikt nie narzeka co?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 29 Maj 2013 20:36 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4253
Loty: 416
Kilometry: 938 579
złoty
nie wiem o co chodzi z tym alkoholem - ja nigdy nie korzystam, jak nie jest za darmo to uważam, że to zaleta takiego lotu. Bo generalnie ludzie nie wiedzą co to umiar....

Wiadomo, że nigdy nie zaspokoi się wszystkich - gdyby tak było marketing i reklama byłaby zbędna, a świat nudny, bo wszyscy byliby tacy sami....
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 29 Maj 2013 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3699
srebrny
ludzie. uświadomcie sobie, że stewardessa/steward to nie są kelnerzy i lokaje biegający na każde skinienie pasażera
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 563 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: szpaczny oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group