Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> flixbus-kody-znizkowe,1528,155917


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1333 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 67  Następna
Autor Wiadomość
#801 PostWysłany: 10 Cze 2019 06:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2216
złoty
@TKR
Tutaj masz formularz, jako temat wybierasz "Ponowna rezerwacja i anulowanie -> Anulowanie".
https://www.flixbus.pl/uslugi/dalsza-pomoc
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
TKR lubi ten post.
TKR uważa post za pomocny.
 
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#802 PostWysłany: 10 Cze 2019 17:01 

Rejestracja: 08 Maj 2016
Posty: 80
Dzięki za pomoc, formularz wysłany. Za jakiś tydzień kontrolnie zadzwonię zapytać na jakim etapie jest mój zwrot ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#803 PostWysłany: 12 Cze 2019 23:10 

Rejestracja: 03 Wrz 2018
Posty: 22
Loty: 25
Kilometry: 33 970
Hejka, flixbus do Berlina SXF - bilety z tego co widzę są tańsze jeżeli kupimy do stacji Berlin ZOB mimo to że najpierw zatrzymuję się na SFX(?). Nie ma z tym problemu by kupić na bilet docelowo na dworzec a wysiąść na lotnisku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#804 PostWysłany: 13 Cze 2019 05:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lut 2013
Posty: 1649
niebieski
dyskusja-ogolna,35,123975&p=1223852#p1223852
dyskusja-ogolna,35,123975&p=1199714#p1199714
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#805 PostWysłany: 13 Cze 2019 09:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 387
Loty: 22
Kilometry: 57 620
Jest opcja (nikła), że jeśli nikt nie kupi biletu do SXF to w ogóle się tam nie zatrzyma. W najgorszym wypadku będziesz musiał sam dojechać z ZOB do SXF. Jednak jest to miejsce dość popularne i wątpię żeby na cały autokar nikt nie kupił biletu do SXF.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#806 PostWysłany: 03 Lip 2019 23:19 

Rejestracja: 20 Kwi 2011
Posty: 312
niebieski
Flixbus właśnie wrzucił nowe kursy na trasie Warszawa Gdansk. Jest to rekompensata po wypadnięciu SHP z P1.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#807 PostWysłany: 05 Lip 2019 09:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
Chciałam anulować rezerwację za pomocą formularza, aby otrzymać zwrot pieniędzy a nie voucher i otrzymałam taką odpowiedź: "Prosimy o samodzielne anulowanie rezerwacji na naszej stronie internetowej, ponieważ nie mamy możliwości dokonywania za Państwa żadnych zmian z powodu ochrony danych osobowych..." Spotkał się ktoś z czymś takim? Miesiąc temu też anulowałam rezerwację i wtedy nie było problemu. Czy coś się zmieniło przez ten miesiąc?
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#808 PostWysłany: 05 Lip 2019 10:35 

Rejestracja: 28 Lut 2012
Posty: 45
Odpowiedz na ten e-mail który dostałaś bo prawie zawsze pierwsza wiadomość jest generowana automatycznie przez BOTa. Napisz że NIE WYRAŻASZ ZGODY na zwrot kwoty w voucherze tylko że chcesz zwrot na konto z którego robiłaś rezerwację. Dłużej zwrot będzie trwał ale Ci zwrócą.
_________________
Image

FP : https://www.facebook.com/Flixbuspolska/


Ostatnio edytowany przez marcino123, 05 Lip 2019 11:59, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#809 PostWysłany: 05 Lip 2019 20:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2011
Posty: 431
Loty: 32
Kilometry: 46 097
niebieski
Napisałam, ale brak odpowiedzi, a wyjazd już jutro.
_________________
Image

Moje podróże: https://podroze-podroze-podroze.blogspot.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#810 PostWysłany: 07 Lip 2019 17:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1071
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
@Astrid Zrób tak.. anuluj podróż.. dostajesz voucher i piszesz do nich że nie wyrażasz zgody na zwrot płatności w formie voucher tylko zwrot na kartę lub konto, ja tak miałem i w tym roku dzwoniłem na infolinię i pani mi to też potwierdziła i będę też tak robił niedługo bo anulowałem przejazd


Ostatnio edytowany przez mediolan, 07 Lip 2019 18:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#811 PostWysłany: 07 Lip 2019 17:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3398
Loty: 416
Kilometry: 719 918
platynowy
Czy można w istniejącej rezerwacji zmienić miejsce w ramach tej samej kategorii cenowej? Wiem, że mógłbym anulować i kupić od nowa ale już cena wzrosła.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#812 PostWysłany: 07 Lip 2019 18:02 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 409
Nie. Mozna anulowac w aplikacji istniejace ale nie mozna wybrac innego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#813 PostWysłany: 07 Lip 2019 18:32 

Rejestracja: 19 Paź 2017
Posty: 364
Loty: 72
Kilometry: 94 842
niebieski
@marcin.krakow możesz spróbować napisać na fb, mi kiedyś zmieniali kurs po tym jak wywrócili kalendarz do góry nogami a zwrot z vouchera dawał jakieś 90gr.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#814 PostWysłany: 08 Lip 2019 09:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
@marcin.krakow ja kiedyś próbowałem zmienić przystanek w Berlinie z jednego na drugi - na późniejszy w ramach tego samego kursu, bo pomyliłem przystanki już przy zakupie, wiadome że wsiadanie tylko możliwe na przystanku wg biletu, pisałem, dzwoniłem z prośbą o tą zmianę, bo wiadomo od czasu kiedy kupiłem ceny wzrosły, proponowali tylko anulację aktualnego i zakupienie nowego i według nich nic się nie dało zrobić, nie chciałem ryzykować że kierowca nas nie wpuści na późniejszym przystanku i kupiłem jeszcze raz dopłacając.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#815 PostWysłany: 12 Lip 2019 11:11 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 4
Witajcie. Czy komuś z Was udało się anulować rezerwację na przejazd FlixBus-em i zwrot pieniędzy na konto? Jeśli tak to czy możecie przybliżyć w jaki sposób się to odbywało i ile czasu czekaliście? 3 tygodnie temu zastosowałem się do podanych wyżej sugestii i anulowałem przejazd przez formularz na stronie https://www.flixbus.pl/uslugi/dalsza-pomoc ( "Ponowna rezerwacja i anulowanie -> Anulowanie"). Podałem tam swoje dane, nr rezerwacji, w treści wiadomości wpisałem nr konta z którego wyszedł wcześniej przelew (nie wiem czy to było konieczne). Później dostałem automatyczną odpowiedź w stylu "dziękujemy za przesłanie formularza, odpowiemy na twoje pytanie...". Formularz wysłałem 2 dni przed planowanym odjazdem. Co ciekawe w dniu kiedy miałem podróż przyszły mi maile z potwierdzeniem odjazdu autokaru, jakieś wskazówki itp. Co wskazywałoby na to, ze tego mojego anulowania rezerwacji nie przyjęli. No i od tamtej pory cisza. Nie dostałem od nich żadnej wiadomości, zwrotu pieniędzy na koncie tym bardziej nie widzę. Czy coś da się z tym jeszcze zrobić, czy sobie odpuścić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#816 PostWysłany: 12 Lip 2019 21:09 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 180
ja po każdej anulacji, gdy nie było od nich żadnego znaku przez około tydzień, sama pisałam do nich maila (odpowiadając na automatyczną zwrotkę) z prośbą o podanie przybliżonej daty zwrotu - wtedy już odpowiadali i zwracali kasę szybko
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#817 PostWysłany: 12 Lip 2019 21:13 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1358
srebrny
Bez problemu odwoływałam rezerwacje. Zadzwoń może do nich i zapytaj.
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off
pyra2 lubi ten post.
pyra2 uważa post za pomocny.
 
      
#818 PostWysłany: 18 Lip 2019 22:12 

Rejestracja: 18 Lip 2019
Posty: 1
Witam,

czy FlixBus potrąca koszty przelewu ze zwrotu za niewykorzystany bilet? Mam bilet za 50 zł i zastanawiam się, czy zwrócą całość, jeśli wybiorę opcję zwrot środków na konto i zgłoszę to formularzem godzinę przez odjazdem. Jakie macie doświadczenia? Jak to wygląda u nich? Dzięki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#819 PostWysłany: 18 Lip 2019 22:38 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 800
niebieski
Koszty zwrotu różnią się w zależności od kraju (waluty).
Dla PL nic nie potrącają, zwracają całość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#820 PostWysłany: 19 Lip 2019 08:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2017
Posty: 277
Loty: 220
Kilometry: 407 639
niebieski
Dla polskich przejazdów nie ma kosztów anulacji, kilka razy anulowałem przejazd w apce pisząc prośbę o anulację vouchera i zwrot, raz bezpośrednio przed przejazdem bez wymiany na voucher, za każdym razem po około 2-3 tygodniach musiałem się przypomnieć wysyłając zapytanie "Ile mają czasu na odpowiedź na zgłoszenie?", co powodowało nie odpowiedzią ILE a niemalże natychmiastową reakcją z odpowiedzią że mój zwrot został właśnie zrealizowany, niestety za każdym razem musiałem się sam przypomnieć, najdłużej czekałem miesiąc zanim do nich napisałem i wciąż mój zwrot nie był ruszony ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1333 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 67  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group