Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4021 PostWysłany: 18 Kwi 2019 16:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3413
Loty: 422
Kilometry: 733 705
platynowy
Nie zapomnij rachunku z nowego obieku, bo na tej podstawie oddają różnicę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN
All inclusive w Grecji: tydzień na wyspie Lesbos za 2296 PLN. Wylot z Katowic All inclusive w Grecji: tydzień na wyspie Lesbos za 2296 PLN. Wylot z Katowic
#4022 PostWysłany: 21 Kwi 2019 13:17 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Miałem ostatnio niemiłą sytuację z Booking.com. Hotel anulował moją rezerwację (z powodu rzekomo nieważnej karty kredytowej). Karta jest aktywna, z wysokim limitem, cały czas nią płacę (również przez Internet). Dzwoniłem do banku i powiedzieli mi że Booking.com dokonał transakcji sprawdzającej na 0 EUR (zakończona pozytywnie) i później nie było już żadnych prób obciążenia karty. Dzwoniłem do Booking.com i powiedzieli mi, że nie są w stanie mi pomóc. Wychodzi więc na to, że jeśli chce się być pewnym, że rezerwacja się utrzyma, to lepiej opłacić ją z góry, bo inaczej hotel zawsze może sobie ją odwołać z powodu "nieważnej karty kredytowej" i nie poniesie za to żadnych konsekwencji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4023 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7794
złoty
@jabollus Powinieneś najpierw dostać powiadomienie mailem,że obciążenie karty nie powiodło się i masz 24 godziny na podanie danych innej karty lub nawet tej samej po sprawdzeniu limitu,dostępnych środków itp.Jeśli po takim mailu nie ma reakcji z twojej strony to faktycznie mogą anulować rezerwację nawet jeśli karta ci działa w innych sytuacjach.Swoją drogą nigdy próba obciążenia karty nie będzie skuteczna jeśli w polu kwota(na jaką chcemy obciążyć) wpiszemy 0.Wygląda to na celowe działanie ale z nimi nie wygrasz, zwłaszcza jak już coś anulowali.Sprawdź ile obecnie kosztuje twój lub zbliżony termin w tym obiekcie?Często rezerwacja wraca do puli już ze sporo wyższą ceną i zagrywka z kartą jest tylko fortelem.Opłacenie rezerwacji z góry też nie jest 100% gwarancją uniknięcia anulacji choć oczywiście powód wtedy znajdą inny niż zastosowany w twoim przypadku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4024 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2232
złoty
@jabollus
Wydaje mi się, że jest to zagrywka nieuczciwych "hotelarzy".
W przypadku, gdy oznaczy on brak autoryzacji karty (nawet nie sprawdzając tego) i klient nie poda poprawnych danych karty (na co ma 24h) to hotelarz taką rezerwacje może w każdej chwili anulować nie ponosząc konsekwencji i jako powód podając problem z kartą.

Trafiłem raz w New Jersey takiego kwiatka z bliskiego wschodu, który na dodatek próbował mnie przekonać żebym nie podawał danych nowej karty.
Podbijaliśmy kilka razy piłeczkę (cały czas podawałem dane tej samej karty), aż mu napisałem, że za kolejnym razem zgłoszę sprawę do Bookingu i się uspokoił :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4025 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:37 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@miriam @Hose Dokładnie, tak jak mówicie - jest to ewidentnie zagrywka nieuczciwego hotelarza. Tym bardziej, że po pierwszym e-mailu o rzekomym problemie z kartą, zaktualizowałem dane karty przed upływem 24h, a hotel i tak odwołał rezerwację (nawet nie próbowali obciążyć tej karty).
Najgorsze jest to, że Booking.com nie jest w stanie (nie chce?) pomóc klientowi w takiej sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4026 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Cytuj:
zaktualizowałem dane karty przed upływem 24h

A co było nieaktualne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4027 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:43 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@boots Wszystko było aktualne. W momencie, gdy dostaje się e-mail od Booking dot. problemu z kartą, trzeba w ciągu 24h podać jej dane jeszcze raz (ew. dane innej karty).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4028 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Pisałeś, że zaktualizowałeś dane karty...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4029 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:50 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
@boots Tak, podałem jeszcze raz dane tej samej karty (po uprzednim upewnieniu się w banku że jest aktywna i że nie ma żadnych limitów).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4030 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:51 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7794
złoty
Jeśli zareagowałeś przed upływem 24 godzin podając na nowo dane karty i nie otrzymałeś nowego powiadomienia,że tym razem też jest coś nie tak to ewidentnie jest wina booking,że doszło do anulacji.Ich system nie powinien czegoś takiego przepuścić,chyba że to im była na rękę ta anulacja. ;) Dodatkowo przemawia za tym fakt,że próba obciążenia wg.twojego banku była ze strony bookingu a nie de facto obiektu .Oni doskonale wiedzą,że wpisanie kwoty 0 dyskwalifikuje każdą kartę ,tłumaczył mi to kiedyś ich konsultant w podobnej sytuacji.Tyle,że wtedy to hotel stosował taką taktykę i jako dowód podsyłał im poświadczenie,że preautoryzacja nie udała się.Pomogło dopiero wyraźne polecenie z ich strony by hotel wpisał jako kwotę minimum 1 E.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4031 PostWysłany: 21 Kwi 2019 15:58 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
To działa tak, że w momencie dokonywania rezerwacji Booking.com sprawdza czy karta jest aktywna (obciążenie na 0 EUR). Właściwego obciążenia miał w tym przypadku dokonać hotel, ale tego nie zrobił, tylko oznaczał kartę jako nieważną (bank potwierdził, że nie było próby obciążenia tej karty ze strony hotelu).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4032 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7794
złoty
Zapytaj w banku czy wpisanie kwoty 0 potwierdzi aktywność karty.Dodatkowo nie sprawdzają zazwyczaj kart w momencie rezerwacji jeśli płatność ma nastąpić w późniejszym terminie.Potwierdzenie rezerwacji często otrzymasz nawet wtedy jak wpiszesz dane karty zastrzeżonej i dopiero potem jeśli następuje próba preautoryzacji możesz podać dane karty działającej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4033 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:12 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
To była rezerwacja w ofercie bezzwrotnej, dlatego Booking sprawdzał ją w momencie dokonywania rezerwacji. Wpisanie przez Booking 0 EUR potwierdziło aktywność karty (konsultantka banku mówiła, że Booking zawsze tak robi).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4034 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:26 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7794
złoty
Wpisanie 0 nie sprawdzi czy masz środki na karcie.Mnie tłumaczono,że hotel otrzymuje informacje o nieudanej preautoryzacji dlatego,że właśnie celowo wpisuje 0.Sprawdzenie karty polega na próbie obciążenia choćby na symboliczną kwotę,ale nie na 0.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4035 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:28 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Ta preautoryzacja na 0 EUR jest oznaczona jako udana. To nie hotel preautoryzował tą kartę na kwotę 0 EUR, tylko Booking.com. Hotel wogóle nie próbował obciążyć tej karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4036 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:38 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7794
złoty
Więc bank może wystawić ci potwierdzenie,że nie było próby obciążenia karty .Zapytaj booking czy jak coś takiego im doślesz to zmienią zdanie.Dodatkowo czemu po anulacji nie próbowałeś ponownie zarezerwować tego obiektu jeśli ci zależy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4037 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:48 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Konsultantka Booking.com powiedziała mi, że oni nie mają możliwości przywrócenia anulowanej rezerwacji (wątpię zatem, że zaświadczenie z banku w czymś by pomogło). Miała skontaktować się z obiektem, żeby zapytać na czym polegał problem z obciązeniem karty, ale minęły już 2 tyg. i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4038 PostWysłany: 21 Kwi 2019 16:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7794
złoty
Czyli zostało ci dać za wygraną i dokonać nowej rezerwacji tam lub ,jeśli to już niemożliwe, w innym obiekcie,bez gwarancji że sytuacja się nie powtórzy ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4039 PostWysłany: 21 Kwi 2019 17:01 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Dokładnie tak, gorzka lekcja na przyszłość. Jeśli będę ponownie zmuszony użyć Booking.com (w co wątpię, bo jednak często zdarza się że inni pośrednicy mają niższe ceny), to wybiorę rezerwację z opcją płatności za pośrednictwem Booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4040 PostWysłany: 22 Kwi 2019 12:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 174
Loty: 38
Kilometry: 35 491
U mnie na Revolut tak wygląda sprawdzenie karty przez Booking... Jeżeli jest aktywna - to ok, jak nie, zaraz mam info o błędzie w systemie rezerwacji..

Załączniki:
book_aut.jpg
book_aut.jpg [ 77.7 KiB | Obejrzany 1459 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group