Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352 ... 443  Następna
Autor Wiadomość
#6961 PostWysłany: 20 Lut 2019 13:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3391
srebrny
W tym sęk, że u większości minął już ten termin 30 dni od powiadomienia w dniu 17.01. Wygląda, że jednak nie będzie automatu i pewnie trzeba będzie się indywidualnie dopominać. Czyli reklamacja w sprawie reklamacji :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament Okołoweekendowy city break w Weronie od 1176 PLN. Loty Lufthansą z 4 miast + apartament
Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Grecji: tydzień w 4* hotelu z all inclusive na Zakintos za 2299 PLN. Wyloty z 2 miast
#6962 PostWysłany: 20 Lut 2019 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
@maczała1 Wczoraj na czacie pani mi zasugerowała żeby poczekać , choć oczywiście mówiła, że może reklamację przyjąć :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
maczala1 lubi ten post.
 
      
#6963 PostWysłany: 20 Lut 2019 17:16 

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 146
U mnie reklamacja za brak powiadomienia odrzucona, pierwsza skarga do rzecznika- taka sama odpowiedź jak na reklamację, czyli że niby Wizz mnie powiadomił. Napisałem do rzecznika ponownie z żądaniem przedstawienia dowodu na to, że zostałem powiadomiony i nagle okazało się, że jednak nie zostałem. Rezultat- tak jak reszta: 1000pkt i niby obietnica przeliczenia punktów na starych zasadach.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#6964 PostWysłany: 22 Lut 2019 12:26 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 211
Loty: 90
Kilometry: 112 253
niebieski
Po spuszczeniu mnie na drzewo przy 1 reklamacji
Napisalem 2 raz.
I otrzymalem wczoraj tą samą formułkę co inni.

Ze 17.01 .2019 przyslali nowy regulamin
Ze to zawalil wizzair
Ze zmiany dla mnie weszły w życie 17.02
Ze na otarcie łez +1000pkt

Już sie nie będe wykłucać o to że 17.01 nic nie przyszło
Byle by przeliczyli to do 17 lutego.

Pytanko czy ktos kto nic nie reklamowal dostanie to samo pismo?
Czy tylko osoby ktore sie upomniały?
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6965 PostWysłany: 22 Lut 2019 12:46 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Tylko Ci co się upomnieli i wylosowali uznanie reklamacji, ci co nie - to jakby dostali regulamin i nie zgłaszając sprzeciwu go zaakceptowali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6966 PostWysłany: 22 Lut 2019 13:31 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 211
Loty: 90
Kilometry: 112 253
niebieski
ratatam napisał(a):
Tylko Ci co się upomnieli i wylosowali uznanie reklamacji, ci co nie - to jakby dostali regulamin i nie zgłaszając sprzeciwu go zaakceptowali.

No u mnie to z uwzględnieniem bonusu za opóźnienie wychodzi 400zł różnicy.
Licząc nawet srednio 100zł to na 1000 klientów są cwaniaki 100.000zł do przodu
A nie wiem ile takich kart wydali
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6967 PostWysłany: 22 Lut 2019 13:53 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 1795
niebieski
@GregPepe

Ale to co piszesz to odpowiedź Raiffa? Czy Wizz?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6968 PostWysłany: 22 Lut 2019 13:55 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
raczej Raiff, bo umowy z Wizzair podpisanej nie masz żadnej w związku z Programem Lojalnościowym
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6969 PostWysłany: 22 Lut 2019 14:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 684
Wszyscy oczywiście piszą do Raiffeisen bo on karty wydaje i punkty nalicza ale zasadniczo Raiff jest tylko partnerem programu a organizatorem "Programu Lojalnościowego" jest zasadniczo Wizz. Można założyć, że Raiff reprezentuje Wizz w tej sprawie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6970 PostWysłany: 22 Lut 2019 19:37 

Rejestracja: 19 Lis 2016
Posty: 73
Loty: 66
Kilometry: 155 292
Reklamacja złożona 1.02. Dziś na czacie uzyskałam informację, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie z datą 19.02. +1000 pkt plus przeliczenie pkt od 1.11 do 16.02. Bonusowe pkt już na koncie a na powtórne przeliczenie trzeba poczekać - pracownik banku nie był w stanie udzielić informacji jak długo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6971 PostWysłany: 22 Lut 2019 19:39 

Rejestracja: 24 Mar 2017
Posty: 108
U mnie taka sama sytuacja. Do 16.02.2019 mają przeliczyć po staremu i 100zł ekstra. Dzwoniłem dzisiaj do banku. Z moich obliczeń wynika ze 100 dotarła, ale punktów na razie nie skorygowali
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6972 PostWysłany: 22 Lut 2019 19:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 372
Kilometry: 440 003
srebrny
Ja 29.01 składałem reklamacje i póki co cisza, pkt dodatkowych też nie doliczyli.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6973 PostWysłany: 22 Lut 2019 20:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1991
srebrny
U mnie po trzeciej reklamacji, setka dzisiaj na koncie (formalnej odpowiedzi jeszcze nie ma, ale punkty wpadły za nią), punkty oczywiście nie skorygowane
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6974 PostWysłany: 23 Lut 2019 08:08 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Przelewaja bezpośrednio na Wizzair od razu?


Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6975 PostWysłany: 23 Lut 2019 08:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Wrz 2011
Posty: 2689
HON fly4free
Punkty są na Twoim koncie w Raifie. Do Wizza musisz sobie przelać sam.

Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
Enzym lubi ten post.
Enzym uważa post za pomocny.
 
      
#6976 PostWysłany: 24 Lut 2019 12:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 638
niebieski
A napisałem jeszcze trzecią reklamację, tym razem do rzecznika. Zobaczymy co wymyślą, ale nie oczekuję wiele tym bardziej, że kilka dni temu przelałem wszystkie moje zbierane od roku punkty więc nawet jeśli uznają to ciekawe jak mieliby to przeliczyć.

BTW, program działa do 31 sierpnia i teraz zgodnie z regulaminem o zakończeniu go Wizz powinien poinformować na 3 miesiące przed końcem czyli do 1 czerwca. Ciekaw jestem czy do tego dnia jakieś maile w tej sprawie przyjdą.

P.S. Ja nadal uważam, że do wielu osób maile nie dotarły z prostego powodu - były wysyłane z adresu brzmiącego jak jakiś spammail. No sory, jak to było? Jakiś offers@news.wizzair.com to przecież każdy klient by potraktował jako spam. Dziwnym trafem kilka dni temu dostałem bez problemu maila o przedłużeniu WDC, dostaję jak kupuję bilety, dostałem jak przelewałem punkty. Dlaczego zmiany w regulaminie wysyłali z takiego spam maila, a wszystkie inne istotne informacje idą z noreply@wizzair.com? Ale wina oczywiście klientów. XD
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6977 PostWysłany: 26 Lut 2019 11:21 

Rejestracja: 24 Gru 2018
Posty: 3
ja regulamin dostałęm na maila 17 stycznia. Więc punkty powinny być przeliczone od 01 listopada do 16 lutego. Rozmawiając na chacie z konsultantem kiedy punkty zostaną przeliczone, dostałem odpowiedx, że nie wie, bo data nie została okreslona w odpowiedzi na reklamację. (Reklamacja rozpatrzona pozytywnie...1000 plkt + obietnica przeliczenia po staremu punktów do 30 dni po otrzymaniu regulaminu) Ale ponieważ w odpowiedzi na reklamacje faktycznie nie ma terminu kiedy punkty zostaną przeliczone, to sobie poczekamy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6978 PostWysłany: 26 Lut 2019 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 435
Loty: 196
Kilometry: 323 953
niebieski
Równie dobrze moze byc tak, ze tego emaila od Wizzair sie nie doczekamy, wspolpraca z Raiffem sie zakonczy i zostanie tylko 1000 pkt przyznanych.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6979 PostWysłany: 26 Lut 2019 11:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1025
srebrny
cezi1 napisał(a):
ja regulamin dostałęm na maila 17 stycznia. Więc punkty powinny być przeliczone od 01 listopada do 16 lutego.


Małe sprostowanie: do 17 lutego (termin zawsze biegnie od następnego dnia niż dowiedziałeś się o zmianie regulaminu, czyli od 18 stycznia liczysz 30dni)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6980 PostWysłany: 26 Lut 2019 12:35 

Rejestracja: 05 Mar 2014
Posty: 464
Che, ja dziś odebrałem polecony z odpowiedzią od rzecznika po odwołaniu od reklamacji. W uzasadnieniu reklamacji stało, że wizz wysłał, teraz, ze nie wysłał. Obiecana wysyłka nowego regulaminu, korekta i 1000 pkt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 8854 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352 ... 443  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: parasite, trunks oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group