Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 519 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 03 Gru 2018 16:30 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1117
niebieski
Nie wiem czy trafiło tu takie pytanie, ale co w sytuacji jak specjalnie nie odbiorę bagażu z lotu FR ? opóźniony lot+ krótka przesiadka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#482 PostWysłany: 03 Gru 2018 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3157
złoty
będzie na ciebie cierpliwie czekal
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#483 PostWysłany: 03 Gru 2018 17:03 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 1117
niebieski
Zapewne trafi do zaginionego bagażu ale pytanie jakie są konsekwencje, opłata za przechowanie bagażu np ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#484 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:01 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 8
Podepnę się pod temat,
Podczas podróży lotniczej uległ uszkodzeniu mój bagaż. Uszkodzenie zauważyłem dopiero w hotelu (z lotniska torba była na wózku lotniskowym, autokar, wózek w hotelu itd.) wiec nie zgłosiłem uszkodzenia na lotnisku. W związku z faktem, iż wyjazd miałem ubezpieczony, nawet nie spodziewałem się że muszę fakt gdzieś zgłaszać. Po powrocie do PL uszkodzenie bagażu zgłosiłem do Allianz – nie przyznano mi odszkodowania ze względu na nie zgłoszenie szkody u przewoźnika i brak dowodu zakupu walizki (wartość powyżej 200zł). Faktycznie nie zgłaszałem szkody – uznałem, że skoro mam ubezpieczenie to jest bezcelowe, a paragonów najzwyczajniej w świecie nie kolekcjonuje. Czy istnieje jakaś podstawa prawna, na którą mogę się powołać składając reklamację do Allianz? Jestem strasznie rozczarowany, gdyż ubezpieczenie wakacji wykupuje zawsze, a jak już doszło do szkody to się okazuje że odmawiają wypłaty.
Czy miał Ktoś z forumowiczów podobną sytuację i udało się uzyskać odszkodowanie?
Pozdrawiam
Why.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#485 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:15 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4294
Ostrzeżenia: 2
platynowy
A co dokładnie mówią OWU w tych kwestiach?

Cytuj:
nie przyznano mi odszkodowania ze względu na nie zgłoszenie szkody u przewoźnika i brak dowodu zakupu walizki (wartość powyżej 200zł).
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#486 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:29 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 8
Niestety, w OWU są te warunki:

§ 87.
POSTĘPOWANIE W RAZIE ZAJŚCIA WYPADKU
UBEZPIECZENIOWEGO
1. W razie zajścia Wypadku ubezpieczeniowego, o którym mowa w § 82–83, poza
obowiązkami określonymi w § 11, Ubezpieczony zobowiązany jest:
1) zgłosić niezwłocznie na piśmie lub przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail)
Wypadek ubezpieczeniowy do Allianz. Zgłoszenie Wypadku ubezpieczeniowego
powinno zawierać datę, miejsce, okoliczności oraz opis szkody i działań, jakie
podjął Ubezpieczony po zajściu Wypadku ubezpieczeniowego;
2) Ubezpieczony jest również zobowiązany przekazać do Allianz posiadaną
dokumentację niezbędną do ustalenia zasadności roszczenia, do której należy:
a) prawidłowo wypełniony druk zgłoszenia roszczenia;
b) wykaz zniszczonych, skradzionych, utraconych lub uszkodzonych przedmiotów wraz z podaniem daty i miejsca zakupu oraz ceny zakupu sporządzony przez Ubezpieczonego;
c) w przypadku uszkodzenia lub zagubienia Bagażu podróżnego przez
osobę czy podmiot odpowiedzialny za przechowywanie lub przewóz
Bagażu podróżnego – dokumenty uznawane przez osobę lub podmiot
odpowiedzialny za przechowywanie lub Przewoźnika zawodowego jako
Bilety i kwity bagażowe;
d) dla zniszczonego, skradzionego, utraconego lub uszkodzonego Bagażu
podróżnego o wartości wyższej niż 200 PLN – dowody jego zakupu;
e) dla zniszczonego, skradzionego, utraconego lub uszkodzonego Bagażu
podróżnego zakupionego podczas Podróży – dowody jego zakupu;
f) dla zniszczonego, skradzionego, utraconego lub uszkodzonego Bagażu
podróżnego niestanowiącego własności Ubezpieczonego, a znajdującego
się pod jego bezpośrednią opieką lub kontrolą – dokument potwierdzający przekazanie przedmiotów pod bezpośrednią opiekę lub kontrolę
Ubezpieczonego;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#487 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4294
Ostrzeżenia: 2
platynowy
1. Dowodem zakupu nie musi być paragon.
2. W tym, co zacytowałeś, nie dostrzegam udokumenowania zgłoszenia szkody przewoźnikowi, jako warunku koniecznego do otrzymania odszkodowania.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#488 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:57 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 8
Umknęło mi, ten sam § 87.
5) w razie Wypadku ubezpieczeniowego powstałego w Bagażu podróżnym powierzonym do przewozu lub przechowania – niezwłocznie zawiadomić o zajściu
zdarzenia Przewoźnika zawodowego albo przechowalnię, przedkładając listę
utraconych, zniszczonych lub uszkodzonych przedmiotów (ilość, wartość, rok
nabycia i cechy identyfikacyjne) i uzyskać pisemne potwierdzenie tego zawiadomienia, które należy przedłożyć Allianz. W razie wykrycia szkód ukrytych,
powstałych w czasie gdy Bagaż podróżny powierzony był do przewozu lub
przechowania, należy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni od wykrycia
szkód ukrytych, przy jednoczesnym zachowaniu terminu składania reklamacji,
zażądać od Przewoźnika zawodowego albo przechowalni przeprowadzenia
oględzin i pisemnego potwierdzenia tego faktu;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#489 PostWysłany: 10 Gru 2018 20:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4294
Ostrzeżenia: 2
platynowy
No to nic nie zdziałasz.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#490 PostWysłany: 10 Gru 2018 20:41 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 8
Dzięki.
Zapewne tak będzie, ale subiektywnie czuje się oszukany więc reklamację złoże mino wszystko.
Szkoda, że z góry jestem na przegranej pozycji.
Jeszcze raz dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#491 PostWysłany: 10 Gru 2018 20:59 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 221
Loty: 67
Kilometry: 99 904
niebieski
Ludzie zazwyczaj nie czytają warunków ubezpieczenia i potem są zdziwieni i niezadowoleni...
Wszystkie te ubezpieczenia to pic na wodę. Jak wczytałam się w swoje warunki, to okazało się, że niby mam ubezpieczenie od opóźnienia, ale oczywiście tylko takiego, które wynosi minimalnie 5h i do tego nie obejmuje lotów czarterowych... więc prawdopodobieństwo skorzystania z niego jest znikome :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#492 PostWysłany: 10 Gru 2018 21:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4294
Ostrzeżenia: 2
platynowy
Mr. Why napisał(a):
więc reklamację złoże mino wszystko.

Szkoda Twojego czasu.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#493 PostWysłany: 10 Gru 2018 22:22 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 8
kiimi napisał(a):
Ludzie zazwyczaj nie czytają warunków ubezpieczenia i potem są zdziwieni i niezadowoleni...

Zgadza się. Z 2 strony nie wyobrażam sobie czytania kilkudziesięciu stron czcionką 8... co nie zmienia faktu, iż osoby "wciskające" ubezpieczenie zapewniają złote góry w razie "w".

boots napisał(a):
Mr. Why napisał(a):
więc reklamację złoże mino wszystko.

Szkoda Twojego czasu.

Przekonałeś mnie, odpuszczam temat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#494 PostWysłany: 30 Sty 2019 20:44 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 40
Witam
Proszę o poradę. RYANAIR zniszczył mi walizkę rejestrowaną, reklamacja zgłoszona w Cagliari, reklamacja wysłana do ryanair. Po 15 minutach od reklamacji odpowiedz negatywna ryanair, iż uszkodzenie jest kosmetyczne( a nie jest-dziura o długości 25 cm)Żądałam zwrotu 50 euro
Poradzcie jak walczyc z nimi
Oligrako
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#495 PostWysłany: 31 Sty 2019 09:45 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 40
Czy nikt nie miał podobnej sytuacji, nic nie możecie ppradzić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#496 PostWysłany: 31 Sty 2019 09:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1177
Loty: 12
Kilometry: 8 834
srebrny
Zamiast zakładać nowy temat lepiej przeczytaj ten uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#497 PostWysłany: 31 Sty 2019 14:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4294
Ostrzeżenia: 2
platynowy
@oligrako
Opisz dokładnie swoje postępowanie.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#498 PostWysłany: 31 Sty 2019 20:32 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 40
Zulu przeczytałam i nic nie znalazłam, stąd zapytanie.

Boots -walizka rozwalona w Cagliari-zgłoszonie spisane na lotnisku, reklamacja wyslana przeze mnie do ryanair, odpowiedz po 15 min że uszkodzenie jest za małe i oni się tym nie zajmą.
Planuję jeszcze przy locie powrotnym w Warszawie spisac ponownie reklamache i przypilnowac by wpisali że uszkodzenie jest istotne
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#499 PostWysłany: 31 Sty 2019 20:35 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4294
Ostrzeżenia: 2
platynowy
Cytuj:
zgłoszonie spisane na lotnisku

Kto spisywał, kto poświadczał opis uszkodzenia?
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#500 PostWysłany: 01 Lut 2019 16:45 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 40
Spisywała pani w okienku bagażowym, ja poświadczałam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 519 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group