Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 21 Sty 2019 23:13 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 16
No i sprawa rozwiązana, dzisiaj bilety poszły sporo w dół (dzień po zakończeniu "promocji" ;) ), więc kupiliśmy bezpośrednio na stronie Emirates. Ale dziękuję Wam za rady!!!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#102 PostWysłany: 10 Lut 2019 00:12 

Rejestracja: 09 Lut 2019
Posty: 2
Witam, ja nie polecam tego pośrednika. Duzy problem mieliśmy w Doha przy przesiadce.
Od poczatku - kupiliśmy bilety Warszawa - Male z przesiadka w Doha. Lot Qatarair. Ladujac w Doha dostalismy informacje sms iz nasz kolejny lot jest opóźniony o 2 h. Link do ich strony. Sprawdzamy tak jest. No to czekamy na lotnisku. Poniewaz ladowalismy nad ranem, nasza czujnosc koło 7 rano spadła, choc na zmkiane sprawdzalismy wyswietlajace sie loty. Ciagle nie było lotu naszego o 8:25, myslimy ok ma byc o 10. O 8:11 widzimy nagle last call - zryw na równe nogi, widzi nas obsługa, która niby nas szuka, zamieszanie, przekazywanie nas do bramki. Finał - za późno, samolt juz na pasie. I co teraz? Qatar super - przebukowywuja nam nam bilety na nastepny lot ale - trzeba zapłacic za nie. Zaczyna sie "jazda" . Budgatair telefonów nie odbiera. piszemy maila, maile - i co? Stwierdzaja ze to nasza wina, trzeba było pilnowac lotu!!!!, Qatar twierdzi ze nigdy nie wysyłał do nikmogo informacji o opóźnieniu lotu, Budgetair idzie w zaparte ze tak. Prosimy o potwierdzenie takiej informacji - wtedy Qatar zwraca nam kase - wtedy zaczyna sie milczenie. CZyli nie maja takiego potwierdzenia. CZekaliśmy 6 h na takie powterdzenie i cisza. Za bilety dodatkowo zapłaciliśmy prawie 4 tys PLN. Co teraz - Qatar nie pomoże - bo u nich nie kupowane, a Budgatair ma to w nosie?
Miał ktos taka sytuację> Od kogo można dochodzic zwrotu kosztów?
Gdyby nie wysłali smsa, wszystko byłoby ok.
Mamy na szczecie zrzuty ekranu z ich strony gdzie jest informacja o opó,źnionym locie. Mamy tez zachowanego smsa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 10 Lut 2019 14:08 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
aag0107 napisał(a):
nasza czujnosc koło 7 rano spadła, choc na zmkiane sprawdzalismy wyswietlajace sie loty. Ciagle nie było lotu naszego o 8:25, myslimy ok ma byc o 10.

To w końcu sprawdzaliście ten lot na tablicy, czy nie? Nie było go?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 10 Lut 2019 14:11 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@aag0107
Cytuj:
Stwierdzaja ze to nasza wina, trzeba było pilnowac lotu!!!!,

Mają rację.
Cytuj:
Od kogo można dochodzic zwrotu kosztów?

Od nikogo - to koszt nauczki.
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
#105 PostWysłany: 10 Lut 2019 20:46 

Rejestracja: 09 Lut 2019
Posty: 2
To po co wysyłali sms? tego nie rozumiem.
Na ich stronie do mkonca był jako opoźniony, nawet jak juz bylismy przy servis desk, dopiero jak samolot odleciał wskoczył u nich na stronie jako planowy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#106 PostWysłany: 21 Lut 2019 02:45 

Rejestracja: 21 Lut 2019
Posty: 2
-- 21 Lut 2019 02:27 --

Cześć,
Jak większość z was nie doczytałem za dużo opinii na forach i teraz cierpię. Zabookowałem bilet z jedną przesiadką miesiąc temu, bilety przyszły, elegancko. Przedwczoraj dostałem informację, że zmieniły się godziny przylotu - ok, zdarza się. Zaakceptowałem, wchodzę na stronę rezerwacji i widzę, iż brakuje mi jednego lotu (lotu TAM po przesiadce). Czy ktoś miał podobny przypadek?
Napisałem do biura obsługi, jednak póki co cisza..

Pozdrawiam,
Michał

-- 21 Lut 2019 02:45 --

Nie umiem edytować tu postów, wybaczcie.

Po chwili researchu wychodzi, iż ten lot jest odwołany z jakiegoś powodu tego dnia. No, ciekawe co teraz się stanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 24 Lut 2019 23:04 

Rejestracja: 21 Lut 2019
Posty: 2
Update :

Na maila odpisali szybko, jednak odpowiedź wymijająca, że u nich wszystko w porządku, a wyjaśniać muszę sam z linią. Telefon bezpośrednio do nich pomógł i kolejnego dnia miałem już wszystkie bilety :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 04 Maj 2019 09:30 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 276
Loty: 111
Kilometry: 260 580
niebieski
Z czystym sumieniem NIE polecam!

Dawno nie widziałem tak beznadziejnej obsługi klienta. Wszystko ok jeżeli do wylotu mamy dużo czasu. Swoje wtedy można wywalczyć. Ale jeżeli macie realny problem, tu i teraz , to się zdziwicie. Mistrzostwo świata w olewaniu. Przyklad:
Jestem teraz w Tajpej. Lot z Warszawy odbył się prawidłowo (choć wcześniej kilka razy zmieniał się harmonogram ale do zaakceptowania)
Ale wkoncu trzeba wrocic. Planowy wylot 5 maja.

25 kwietnia. Dostaje informację o zmianie harmonogramu. Ze niby to wina linii lotniczej. Sprawdzam - zmieniła się tylko część ze Stambulu do Warszawy. Zmiana polega na tym że zredukowane czas na przesiadkę z 2h do 1h35min.
Ale co to? Budgetair zmienia całość. rezerwację i to w sposób bezsensowny. Zostawia przesunięty lot z Stambulu do Warszawy po czym kreuje nową rezerwację z Tajpej do Warszawy w dniu następnym. I to z przesiadką w Stambule 16h.

Piszę do razu do budget air w dwóch językach. Na szybką odpowiedź nie liczę. Jest przecież jeszcze czas.
Wieczorem na wszelki wypadek piszę kolejnego maila. Piszę też do linii Turkish bo oni realizowali lot.

26 kwietnia - piszę rano i wieczorem do Budgetair. Brak odpowiedzi z wczoraj.

27 kwietnia - piszę rano i wieczorem do Budgetair. Brak odpowiedzi z wczoraj.

28 kwietnia - piszę rano i wieczorem do Budgetair. Brak odpowiedzi z wczoraj.

29 kwietnia - piszę rano i wieczorem do Budgetair. Brak odpowiedzi z wczoraj. Dostaje za to odpowiedź z Turkish Airlines, że po zmianie przesiadki o której mówiłem na początku Budget air zmienił tą rezerwację na tą i oni też się dziwią bo przesiadką 1h25minut jest przez nich akceptowana.

Sprawdzam: zarówno Turkish jak i Budgetair sprzedają bilety na mój harmonogram sprzed zmian z przesiadką 1h25min.

Turkish nie może nic zrobić. Zmian musi dokonać Budget air. Radzą kontaktować się z nimi.

Do 3go maja bombarduje mailami Budgetair. Brak odpowiedzi.

3 maja. Dzwonię na awaryjny numer Budget air. Wcześniej mnie zlewali. Po 50 minutach czekania (9.89 zł za minutę , dobrze, że z służbowego ) - mam połączenie z konsultantem. Pobiera dane rezewacji i każe czekać. Połączenie zostaje zerwane w 55minucie. Czyli nastulalem już na firmę 500zł. Na karcie tajwanskiej mam środki na jakieś 22 minuty. Próbuję. Nie doczekuję się jednak. Doladowuje Skype - dobrze ze internet dobrej jakości bo jak rwie to dupa z gadania po angielsku.
Po kolejnych 40 minutach czekania mam połączenie. Zgłasza się pani, pobiera dane rezerwacji i każe czekać. Po chwili dowiaduję się, że mają problemy z systemem. I żebym zadzwonił za 30min. No chyba żarty. Ok. Rozlaczam się i zaraz wybieram numer bo raczej i tak odbiorą za więcej niż 30 min.
Już po 50 minutach odbiera konsultant. Pobiera dane rezerwacji. No chciałby pomóc, przyjmuje do wiadomości że chcemy wylatywac 5 maja. Niestety system im dalej nie działa i on nie może sprawdzić czy bilety na 5.maja są jeszcze dostępne. Dziwne - na ich własnej stronie są cały czas w sprzedaży.
Każe dzwonić potem lub czekać na maila z informacją który może przyjść w ciągu 24h ... no chyba przegryzę zaraz nogę od krzesła. No ale jest północ lokalnego czasu. Trzeba iść spać.

4 maja. To dziś. O 8 lokalnego czasu (czyli wg czasu infolinii w Holandii jest 2 w nocy) dzwonię ponownie. O dziwo po 5 minutach mam konsultanta. Pobiera dane o rezerwacji. Po co pobiera? Przecież system cały czas nie działa. Każe dzwonić za 4-6 godzin.
Dzwonię do Turkish. Chcą pomóc ale stary harmonogram jest nie do przywrócenia. Musi to zrobić Budget. Mogą spróbować skrócić przesiadkę ale to 24h przed odlotem. Tym z nowego harmonogramu. Radzą skontaktowac się z przedstawicielem Turkish w Tajpej. Ta ale w sobotę i niedzielę maja nieczynne. Czyli dupa.
Będę dzwonił do Budget ale teraz jadę pociągiem do Tajpej i nie dam rady. Dopiero jak zaloguje się do hotelu. Ale coś tak czuję, że powinienem się cieszyć że w ogóle chcą mnie stąd zabrać.

PS właśnie dostałem maila od Budgetair żebym zaakceptował nowy harmonogram - ten zły bo nic nowego nie zaproponowali.

A teraz o konsekwencjach:
Zawalony dzień w pracy - chyba będzie bezpłatny urlop. Trzeba przedłużyć ubezpieczenie.
Trzeba przedłużyć parking na lotnisku.
Trzeba zorganizować dodatkowy nocleg.

Ktoś jeszcze chce kupować z Budgetair?

Edycja...

4 maja. Dodzwaniam się po raz kolejny na infolinię Budgetair. System chyba już działa ale konsultant twierdzi, że nie może przywrócić starego harmonogramu bo nie miałbym przesiadki w Stambule. Ale mój bilet ze Stambułu do Warszawy cały czas jest widoczny w ich systemie. Konsultant twierdzi, że to wina linii lotniczej bo niby to ona skasowała część mojej podróży i żebym tak nie ufał linii lotniczej. Proponuje - skoro jestem taki niezadowolony - że mogę odwołać ten lot i dostać refundację i samemu sobie rezerwować. Taaa - niedoczekanie. Ok skoro się nie da to niech chociaż skrócą przesiadkę w Stambule już w nowym harmonogramie. Nie mogą bo to code share na LOT i to może tylko linia lotnicza. Ciekawe - jak kupowałem u nich to powrót ze Stambułu miałem właśnie code share na LOT a teraz nic nie mogą zrobić. Czyli bierz co ci dajemy albo spier?!#%^
Dzwonimy do Turkish Airlines aby coś ugrać w sprawie skrócenia przesiadki. Okazuje się że teraz skłonni są pomóc ale... Musielibyśmy polecieć jeszcze następnego dnia bo wtedy maja wolne miejsca we wcześniejszym samolocie że Stambułu. Zaraz, ale przecież macie ten poranny lot z code share LOT. I teraz uwaga! Pani na infolinii Turkish Airlines nie może przełożyć lotu na lot w code share bo nie ma dostępu do jakiegoś systemu! Ale sprzedać to mogą? Lot jest oferowany na stronie Turkisha. Wysyłają nas do biura w Taipei. Oni podobno mogą. Dziś sobota, w-g nowego harmonogramu wylatujemy w poniedziałek wieczorem to rano podejdziemy do tego biura i zobaczymy. I czas na podsumowanie:

Uszaralem się, wykonałem mnóstwo telefonów, natraciłem czasu i kasy na szczęście w większości nie swojej. A i tak zrobili co chcieli. Równie dobrze mogłem nic nie robić na wszystko się zgodzić i na jedno by wyszło. Jakbym nie miał telefonu służbowego i laptopa do Skype a co gorsza internetu to pewnie stracilbym conajmniej 1000zl. Jaki Budget taki air.

PS właśnie dostałem kolejnego SMSa z Budgetair, że odprawa na lot - w starym harmonogramie - którym już nie lecę - jest otwarta.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 07 Maj 2019 23:16, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
naimad lubi ten post.
greg1291 uważa post za pomocny.
 
      
#109 PostWysłany: 05 Maj 2019 18:09 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 276
Loty: 111
Kilometry: 260 580
niebieski
5 maja.
Coś czuję, że to nie koniec kłopotów. Próbowałem się właśnie odprawić przez internet i dostałem informację, że nie ma dostępnych miejsc i żebym odprawił się przy stanowiskach odprawy na lotnisku.
Czyżby mieli overbooking? Oj będzie jutro jazda. Musimy być wcześniej na lotnisku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 07 Maj 2019 06:12 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 276
Loty: 111
Kilometry: 260 580
niebieski
Udało się jednak. Dotarliśmy do Stambułu. Teraz prawie 12h na przesiadkę. Turkish dał voucher na posiłek ale w porównaniu z poprzednim lotniskiem ubyła jedna knajpa. No i same fastfoody.

Wczoraj udaliśmy się do biura Turkish Airlines w Taipei w nadziei skrócenia przesiadki. Biuro znajduje się na 14 ostatnim piętrze wieżowca. Niestety bilety na wcześniejsze dwa loty wyprzedane. A w sobotę jeszcze były ale biuro było nieczynne. Ee tam - wszystko pod górkę. Pani spytała czy jesteśmy już odprawieni. Wtedy opowiedziałem o problemach z wyborem miejsc. Sprawdziła. Faktycznie jest jakiś problem ale mówiła żebyśmy się nie martwili - na pewno polecimy. Specjalnie to się nie uspokoiłem. Ogólnie było miło ale nic nie załatwiliśmy.

Przy odprawie na lotnisku na nasz lot, było chyba z 8 chińskich wycieczek. Z białych to może jeszcze z jedna para leciała. Ale miejsca dostaliśmy. Te przy wyjściu awaryjnym. Naprawdę jest tam dużo miejsca tylko monitor i stolik się głupio podnosi.

Gdyby Budgetair odpowiadał szybko i na bieżąco bylibyśmy informowali o sytuacji, to może udało by się coś ugrać w Turkish. Będę pisał reklamacje na nich ale pewnie nic to nie da. Na koniec zamknę tam konto i zażądam zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 07 Maj 2019 22:59, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 07 Maj 2019 08:38 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
rafafi napisał(a):
Na koniec zamknę tam konto i zażądam zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych.

Żeby tylko nie musieli po tym zwinąć biznesu ;)
Potwierdzają się moje przemyślenia - raz tam kupiłem bilet i następnym razem raczej tego nie zrobię. Choć jak znowu cena będzie dużo niższa... no właśnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#112 PostWysłany: 07 Maj 2019 10:28 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 276
Loty: 111
Kilometry: 260 580
niebieski
Przerażeni na pewno nie będą ? ale chodzi o zasady. A z tym dużo taniej no to faktycznie - ile musiało by być taniej? Bo latam coraz dalej a wiek swój mam.
I zaczynam się wkurzać na siebie, ze zaoszczędziłem np 100zl a potem i tak muszę dopłacić albo denerwować się na wakacjach na nędzna obsługę. Gdzie jest ta granica? Każdy ma swoją ale u mnie to musiało by być pewnie z 500zl różnicy od innego pośrednika. To chyba tak się nie zdarzy. A pomyśleć ze kiedyś walczyłem nawet o 50zł.

Ps widzę teraz np lot LOTem do Singapuru. Różnica pomiędzy najtańszym OTA a LOT jest 120zl Co wybierasz? ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#113 PostWysłany: 07 Maj 2019 10:40 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2871
złoty
Przy rezerwacji w LOT i zmianie godziny wylotu, informacja z infolinii: „do pięciu godzin zmiany nic panu nie przysługuje. To nasze wewnętrzne rozporządzenie. „
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#114 PostWysłany: 07 Maj 2019 10:48 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
rafafi napisał(a):
Ps np widzę teraz lot LOTem do Singapuru. Różnica pomiędzy najtańszym OTA a LOT jest 120zl Co wybierasz? ?

Przy różnicy 120zł (jak się domyślam bilet w okolicach 2000) na pewno nie wybrałbym budgetair, Jakieś zaufane OTA zapewne tak

Ja wybrałem budgetair gdy było ok. 700zł taniej niż lot innymi liniami na tej trasie, a dokładnie ten sam lot na każdej innej stronie kosztował 2x więcej (3000)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#115 PostWysłany: 11 Maj 2019 14:19 

Rejestracja: 01 Cze 2015
Posty: 276
Loty: 111
Kilometry: 260 580
niebieski
Odpisali mi z polskiego adresu Budgetair, że widzą że sobie już wszystko wyjaśniłem z Infolinią i że dziękują za wspólny lot. Ja pierniczę ale tupet.

Napisałem do nich dość długi list gdzie w wielu niewulgarnych słowach napisałem im co o nich myślę i dlaczego są dziadowską firmą. Myślałem, że nie odpiszą, ale odpisali i z uporem maniaka twierdzą, że to wina linii lotniczych. Może coś jest na rzeczy? Może jednak warto wszcząć procedurę reklamacyjną na Turkish Air?

Ochłonę trochę i może tak zrobię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#116 PostWysłany: 24 Sie 2019 08:36 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 325
niebieski
pemat napisał(a):
wierciu napisał(a):
Bilet kupiony w BudgetAir, (...) linie lotnicze odsyłają mnie do Budget
i słusznie
wierciu napisał(a):
a Budget do linii.
a na jakiej podstawie, skoro to oni wzięli kasę?
domagaj się zwrotu lub alternatywnego połączenia


Dzisiaj dostałem info, że mogę zaakceptować nowy plan lotu który mi nie odpowiada lub jeśli chcę zwrot kasy to muszę zapłacić za anulowanie biletu 250 zł za bilet za osobę za odcinek.
No kur** żart chyba. Bilety za 3000 łącznie a opłaty za anulowanie łącznie na 1000 zł? Przecież to nie moja wina, że po tygodniu od zakupu linie anulują połączenie w tym dniu.
Pierwszy i ostatni raz kupiłem bilety u pośrednika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#117 PostWysłany: 24 Sie 2019 09:30 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1565
niebieski
takie są uroki czasem zakupu u pośredników... niby się oszczędza przy zakupie 50 zł ale... przy różnych zmianach itp. traci znacznie więcej pieniędzy i czasu...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#118 PostWysłany: 24 Sie 2019 10:10 

Rejestracja: 08 Cze 2011
Posty: 325
niebieski
No właśnie widzę, że to jakaś masakra jest. Ja rozumiem pobieranie opłat jak ja chcę coś zmienić albo anulować bilet. Ale jak to z winy linii lotniczej? Przecież może mi nie pasować . nowy termin lotu i nie mam obowiązku się na niego zgadzać. Równie dobrze mogli by mi dać bilety na następny miesiąc. I co też mam się wtedy zgodzić....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#119 PostWysłany: 24 Sie 2019 10:15 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1565
niebieski
jest ryzyko, jest zabawa... albo inaczej "widziały gały co brały..."
z tego co pamietam to jest na budget chyba napisane że anulacje itd wiążą się z opłatą i chyba trzeba cos tam więcej wykupic aby tego nie mieć...
niemniej dziwna sytuacja bo w takiej raczej OTA nie powinna pobierac opłaty... ale teraz większość nie chce zarobić tylko okreść drugą stronę.. taki klimat mamy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#120 PostWysłany: 24 Sie 2019 11:29 

Rejestracja: 19 Paź 2011
Posty: 1164
platynowy
@wierciu kontaktowałeś się z nimi przez FB? Tam chyba najwięcej zdziałasz. Jeśli i tam tam odmówią refundu, możesz zapytać czy to zgodne z punktem 8.9.2. Passenger rerouting sequence aktualnej edycji Passenger and Baggage Handling Manual :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 216 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group