Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#501 PostWysłany: 18 Lis 2018 23:05 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3225
srebrny
Do LOT (zawsze odpowiada ostatni).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami Wakacje na Azorach za 2598 PLN. Loty z Warszawy + hotel ze śniadaniami
#502 PostWysłany: 29 Lis 2018 01:15 

Rejestracja: 28 Lis 2018
Posty: 1
Witam serdecznie,
dobijam do grona "szczęśliwców" z zagubionym bagażem i proszę o jakieś wskazówki i porady

Lot: Greenville (Spartanburg) ---> Dallas ---> Paryż CDG

W Dallas miałem tylko 40 minut na przesiadkę (dziękuję pracodawcy za pomysł) z czego 15 minut opóźnienia miałem z Greenville, także na styk. Po przylocie do Paryża (wtorek rano) oczywiście bagażu nie ma. Sprawę zgłosiłem, podałem adres we Francji (gdzie zostaje do piątku) oraz polski. Oczywiście obiecano mi dostarczenie na następny dzień, ale walizki oczywiście dzisiaj nie było. Mam nadzieję, że jutro będzie. Ale jeśli nie to jak mogę uzyskać odszkodowanie za opóźnienie bagażu bo niestety ale muszę sobie kupić ubrania i do pracy (w walizce były ubrania safety) i do użytku codziennego? Miał ktoś coś podobnego z American Airlines? I czy sa jakieś organizacje pomagające w takich przypadkach..zostawili mnie bez niczego we Francji w kolejnej pracy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#503 PostWysłany: 29 Lis 2018 01:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
wiisixtythreePL napisał(a):
Miał ktoś coś podobnego z American Airlines? I czy sa jakieś organizacje pomagające w takich przypadkach..zostawili mnie bez niczego we Francji w kolejnej pracy...

Ja skontaktowalem sie z AA i powiedzieli, ze moge dokonac zakupu podstawowych rzeczy, co tez uczynilem.

uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597&p=1072828&hilit=walizka#p1072828 #394

Kod:
Thank you for providing the requested bank details.

Your settlement details have been sent to our regional accounting office for processing. Please allow up to 30 days for the transfer of funds to your bank account.

Your continued patience is greatly appreciated.

I’m glad you’ve chosen to fly with American Airlines and hope that you'll give us another chance.


Sincerely,
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#504 PostWysłany: 03 Gru 2018 16:30 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2160
srebrny
Nie wiem czy trafiło tu takie pytanie, ale co w sytuacji jak specjalnie nie odbiorę bagażu z lotu FR ? opóźniony lot+ krótka przesiadka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#505 PostWysłany: 03 Gru 2018 16:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
będzie na ciebie cierpliwie czekal
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#506 PostWysłany: 03 Gru 2018 17:03 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2160
srebrny
Zapewne trafi do zaginionego bagażu ale pytanie jakie są konsekwencje, opłata za przechowanie bagażu np ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#507 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:01 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 13
Podepnę się pod temat,
Podczas podróży lotniczej uległ uszkodzeniu mój bagaż. Uszkodzenie zauważyłem dopiero w hotelu (z lotniska torba była na wózku lotniskowym, autokar, wózek w hotelu itd.) wiec nie zgłosiłem uszkodzenia na lotnisku. W związku z faktem, iż wyjazd miałem ubezpieczony, nawet nie spodziewałem się że muszę fakt gdzieś zgłaszać. Po powrocie do PL uszkodzenie bagażu zgłosiłem do Allianz – nie przyznano mi odszkodowania ze względu na nie zgłoszenie szkody u przewoźnika i brak dowodu zakupu walizki (wartość powyżej 200zł). Faktycznie nie zgłaszałem szkody – uznałem, że skoro mam ubezpieczenie to jest bezcelowe, a paragonów najzwyczajniej w świecie nie kolekcjonuje. Czy istnieje jakaś podstawa prawna, na którą mogę się powołać składając reklamację do Allianz? Jestem strasznie rozczarowany, gdyż ubezpieczenie wakacji wykupuje zawsze, a jak już doszło do szkody to się okazuje że odmawiają wypłaty.
Czy miał Ktoś z forumowiczów podobną sytuację i udało się uzyskać odszkodowanie?
Pozdrawiam
Why.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#508 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:15 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
A co dokładnie mówią OWU w tych kwestiach?

Cytuj:
nie przyznano mi odszkodowania ze względu na nie zgłoszenie szkody u przewoźnika i brak dowodu zakupu walizki (wartość powyżej 200zł).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#509 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:29 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 13
Niestety, w OWU są te warunki:

§ 87.
POSTĘPOWANIE W RAZIE ZAJŚCIA WYPADKU
UBEZPIECZENIOWEGO
1. W razie zajścia Wypadku ubezpieczeniowego, o którym mowa w § 82–83, poza
obowiązkami określonymi w § 11, Ubezpieczony zobowiązany jest:
1) zgłosić niezwłocznie na piśmie lub przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail)
Wypadek ubezpieczeniowy do Allianz. Zgłoszenie Wypadku ubezpieczeniowego
powinno zawierać datę, miejsce, okoliczności oraz opis szkody i działań, jakie
podjął Ubezpieczony po zajściu Wypadku ubezpieczeniowego;
2) Ubezpieczony jest również zobowiązany przekazać do Allianz posiadaną
dokumentację niezbędną do ustalenia zasadności roszczenia, do której należy:
a) prawidłowo wypełniony druk zgłoszenia roszczenia;
b) wykaz zniszczonych, skradzionych, utraconych lub uszkodzonych przedmiotów wraz z podaniem daty i miejsca zakupu oraz ceny zakupu sporządzony przez Ubezpieczonego;
c) w przypadku uszkodzenia lub zagubienia Bagażu podróżnego przez
osobę czy podmiot odpowiedzialny za przechowywanie lub przewóz
Bagażu podróżnego – dokumenty uznawane przez osobę lub podmiot
odpowiedzialny za przechowywanie lub Przewoźnika zawodowego jako
Bilety i kwity bagażowe;
d) dla zniszczonego, skradzionego, utraconego lub uszkodzonego Bagażu
podróżnego o wartości wyższej niż 200 PLN – dowody jego zakupu;
e) dla zniszczonego, skradzionego, utraconego lub uszkodzonego Bagażu
podróżnego zakupionego podczas Podróży – dowody jego zakupu;
f) dla zniszczonego, skradzionego, utraconego lub uszkodzonego Bagażu
podróżnego niestanowiącego własności Ubezpieczonego, a znajdującego
się pod jego bezpośrednią opieką lub kontrolą – dokument potwierdzający przekazanie przedmiotów pod bezpośrednią opiekę lub kontrolę
Ubezpieczonego;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#510 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:42 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
1. Dowodem zakupu nie musi być paragon.
2. W tym, co zacytowałeś, nie dostrzegam udokumenowania zgłoszenia szkody przewoźnikowi, jako warunku koniecznego do otrzymania odszkodowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#511 PostWysłany: 10 Gru 2018 19:57 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 13
Umknęło mi, ten sam § 87.
5) w razie Wypadku ubezpieczeniowego powstałego w Bagażu podróżnym powierzonym do przewozu lub przechowania – niezwłocznie zawiadomić o zajściu
zdarzenia Przewoźnika zawodowego albo przechowalnię, przedkładając listę
utraconych, zniszczonych lub uszkodzonych przedmiotów (ilość, wartość, rok
nabycia i cechy identyfikacyjne) i uzyskać pisemne potwierdzenie tego zawiadomienia, które należy przedłożyć Allianz. W razie wykrycia szkód ukrytych,
powstałych w czasie gdy Bagaż podróżny powierzony był do przewozu lub
przechowania, należy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni od wykrycia
szkód ukrytych, przy jednoczesnym zachowaniu terminu składania reklamacji,
zażądać od Przewoźnika zawodowego albo przechowalni przeprowadzenia
oględzin i pisemnego potwierdzenia tego faktu;
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#512 PostWysłany: 10 Gru 2018 20:05 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
No to nic nie zdziałasz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#513 PostWysłany: 10 Gru 2018 20:41 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 13
Dzięki.
Zapewne tak będzie, ale subiektywnie czuje się oszukany więc reklamację złoże mino wszystko.
Szkoda, że z góry jestem na przegranej pozycji.
Jeszcze raz dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#514 PostWysłany: 10 Gru 2018 20:59 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Ludzie zazwyczaj nie czytają warunków ubezpieczenia i potem są zdziwieni i niezadowoleni...
Wszystkie te ubezpieczenia to pic na wodę. Jak wczytałam się w swoje warunki, to okazało się, że niby mam ubezpieczenie od opóźnienia, ale oczywiście tylko takiego, które wynosi minimalnie 5h i do tego nie obejmuje lotów czarterowych... więc prawdopodobieństwo skorzystania z niego jest znikome :P
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#515 PostWysłany: 10 Gru 2018 21:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Mr. Why napisał(a):
więc reklamację złoże mino wszystko.

Szkoda Twojego czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#516 PostWysłany: 10 Gru 2018 22:22 

Rejestracja: 04 Wrz 2018
Posty: 13
kiimi napisał(a):
Ludzie zazwyczaj nie czytają warunków ubezpieczenia i potem są zdziwieni i niezadowoleni...

Zgadza się. Z 2 strony nie wyobrażam sobie czytania kilkudziesięciu stron czcionką 8... co nie zmienia faktu, iż osoby "wciskające" ubezpieczenie zapewniają złote góry w razie "w".

boots napisał(a):
Mr. Why napisał(a):
więc reklamację złoże mino wszystko.

Szkoda Twojego czasu.

Przekonałeś mnie, odpuszczam temat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#517 PostWysłany: 30 Sty 2019 20:44 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 40
Witam
Proszę o poradę. RYANAIR zniszczył mi walizkę rejestrowaną, reklamacja zgłoszona w Cagliari, reklamacja wysłana do ryanair. Po 15 minutach od reklamacji odpowiedz negatywna ryanair, iż uszkodzenie jest kosmetyczne( a nie jest-dziura o długości 25 cm)Żądałam zwrotu 50 euro
Poradzcie jak walczyc z nimi
Oligrako
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#518 PostWysłany: 31 Sty 2019 09:45 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 40
Czy nikt nie miał podobnej sytuacji, nic nie możecie ppradzić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#519 PostWysłany: 31 Sty 2019 09:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Zamiast zakładać nowy temat lepiej przeczytaj ten uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#520 PostWysłany: 31 Sty 2019 14:24 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@oligrako
Opisz dokładnie swoje postępowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group