Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 13 Sie 2018 08:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
napisz do Wróżbity Macieja
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN Rejs (w kajucie z balkonem) z Barcelony przez Majorkę i Sycylię do Rzymu oraz loty z Krakowa za 2218 PLN
#482 PostWysłany: 13 Sie 2018 08:51 

Rejestracja: 13 Sie 2018
Posty: 2
Nie pytam czy moja pęknie tylko czy jest tu komu faktycznie się to przytrafiło. Chyba nie trzeba w tym przypadku wróżyć z fusów?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#483 PostWysłany: 13 Sie 2018 10:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Kwi 2017
Posty: 343
Loty: 158
Kilometry: 235 829
Jestem pewien, że znajdą się osoby, którym pękły walizki zarówno z ABS, poliwęglanu, materiałowe czy też plecaki.
Wszystko zależy od lotniska, od szczęscia, od tego czy Pan Mietek ma dobry dzień czy chociażby od sztywności walizki z ABS.
Generalnie to fizyki nie oszukasz, jeśli walizka jest całkiem mała (a to wnioskuję po Twojej wypowiedzi) a jej moduł sztywności zwiększony (np. przez dodanie przetłoczeń) to raczej nic jej nie będzie. Nawet jeśli będziesz miał ją pustą i ktoś na nią załaduje inną walizkę to obciążenie powinno rozłożyć się na ścianki boczne walizki. Gorzej jeśli będziesz miał obciążenie punktowe przyłożone mniej więcej na środku powierzchni głównej walizki. Wtedy bez dodatkowego punktu podparcia (czyt. wypełnienia walizki) naprężenia są całkiem duże i może Ci pęknąć. Generalnie jak masz ją wypełnioną materiałem, który się nie poddaje to materiał ze środka przejmuje całe obciążenie. Nie pęknie.

Reasumując. Na pewno komuś pękło, nie jesteś w stanie przewidzieć jak potraktują Twoją, ale nawet jak uszkodzą to zostaje Ci odszkodowanie. Jak chcesz oszczędzić na walizce a i tak się boisz uszkodzenia to napakuj do środku styroduru dla wypełnienia :D
Góra
 Profil Relacje PM off
Japonka76 lubi ten post.
 
      
#484 PostWysłany: 15 Sie 2018 07:41 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
@supraz: Dla mnie Azja jest pechowa pod tym względem. W Indiach pękła mi skorupa walizki z ABS (można powiedzieć, że w pełni zapakowanej), w Tajlandii uszkodzili mi walizkę z poliwęglanu. Za to mam materiałową kabinówkę kupioną z 10 lat temu za kilkadziesiąt zł. w Carrefourze, z którą odbyłem ze 20 lotów, nosiłem w niej tackę piwa (już na miejscu ;) ), i oprócz startych kółek, nic jej nie jest. Nie ma normy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#485 PostWysłany: 17 Sie 2018 00:36 

Rejestracja: 26 Sty 2016
Posty: 26
Witam
Mam uszkodzenie walizki przez Small Planet - wszystko zgłoszone. Po niecałym miesiacu przyszedł e-mail o uzupełnienie dokumentacji zdjęciami - dosłałem. Od tego czasu (40 dni) - cisza, nie odpowiadają na e-maile, nie ma żadnych wieści.
Pytanie - gdzie zgłosić to dalej lub komu ? Ktoś temat przerabiał ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#486 PostWysłany: 23 Sie 2018 01:25 

Rejestracja: 23 Sie 2018
Posty: 1
18 dolecialem do japonii, niestety mój bagaż już nie. Dostalem zapewnienie że w ciągu 1 dnia mi go dostarczą, ale przez pierwsze 3 dni codziennie zmienialem hotel zgkdnie z pkanem, a dzisiaj wylatuje na 7 dni na okinawe. Podalem adres na okinawie zeby mieli wiecej. czasu i aby bagaz na pewno dotarł. aeroflot napisał że bagaż dotarl do tokio i zostal nadany firmą kurierską do okinawy. Podobno Ma dotrzeć 28 czyli w dzień przed wylotem, czyli praktycznie całe wakacje zostałem bez leków butów ubrań bielizny itp. linnia nie odpisuje na moje maile, ot zwykle terribly sorry i tyle....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#487 PostWysłany: 23 Sie 2018 03:55 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 458
@Chinchill Dziękuję, że podzieliłeś się z nami swoją historią. Dzięki temu możemy tworzyć jedną wspólnotę. Kto jeszcze chciałby zabrać głos?

A na poważnie - zbieraj wszystkie paragony/rachunki, które dokumentują Twoje wydatki spowodowane przez opóźnienie bagażu -> następnie grzeczny acz stanowczy mail do Aeroflotu - dodatkowo polecam kontakt przez FanPage - czy to Ćwierkacz czy Twarzoksiążka.
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#488 PostWysłany: 07 Wrz 2018 17:12 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4036
złoty
Miał ktos sytuacje, ze Air China zagubila mu bagaż, albo ma wiedzę na temat limitu rekompensaty na zakup rzeczy pierwszej potrzeby?! Czy w ogóle, ta linia cos takiego zna?! ;)
Czekam dwa dni na opóźniony bagaż,a Air China póki co nie odpisuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#489 PostWysłany: 10 Wrz 2018 13:51 

Rejestracja: 07 Wrz 2018
Posty: 1
Dobrze ,ze macie dokument PIR - jak nie doleci, to składać jeszcze reklamację u danego przewoźnika i ostatecznie będzie wycena bagażu. Na pewno dana Linia lotnicza ma swój regulamin odnośnie niedostarczenia walizki.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#490 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:01 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 5
Witam,

Potrzebuję szybkiej porady. W ostatni piątek lecąc liniami Wizzair rozbito mi bagaż rejestrowany – walizkę. Punkt reklamacji na lotnisku był zamknięty i powiedziano mi na lotnisku, że w takiej sytuacji trzeba napisać do tego punktu maila i oni się ze mną skontaktują. Email został wysłany w piątek i do tej pory (mija właśnie 6 dzień) nikt się ze mną nie skontaktował. Boję się, że chcą zignorować moją skargę i nic z tym nie zrobią. W związku z tym mam pytanie, czy powinnam również skontaktować się bezpośrednio z Wizzair czy tylko czekać na odpowiedź z lotniska. Pierwszy raz mam taką sytuację, więc nie wiem, jak postąpić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#491 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:04 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Bez papierów z lotniska raczej Wizz nic nie zapłaci. Bombarduj lotnisko, może zadzwoń?
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#492 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:08 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22328
Istnieje coś takiego jak telefon?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#493 PostWysłany: 03 Paź 2018 21:19 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 5
-- 03 Paź 2018 21:11 --

Lot był z Polski do Anglii, także lepiej byłoby załatwić problem emailem, bo różnie była z rozumieniem angielskiego północnego akcentu u mnie.

-- 03 Paź 2018 21:19 --

Czyli jedynym pomysłem jest zapytanie telefoniczne (lub emailowe) lotniska? Do Wizzair na razie nie powinnam pisać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#494 PostWysłany: 04 Paź 2018 03:39 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4036
złoty
Możesz pisać, ale jak juz wspomniano bez papieru z lotniska nie bedą skłonni wziąć odpowiedzialności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#495 PostWysłany: 05 Paź 2018 21:57 

Rejestracja: 03 Paź 2018
Posty: 5
Dziękuję za odpowiedzi. Otrzymałam w końcu numer zgłoszenia PIR. Czy teraz muszę pisać bezpośrednio do Wizzair czy kontaktować się od razu z firmą zajmującą się na prawą bagażu w imieniu Wizzair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#496 PostWysłany: 09 Paź 2018 07:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 272
Loty: 104
Kilometry: 143 742
niebieski
Hej,
Lot z WAW do ALA przez TSE. W Astanie mialem 50min przesiadki (wszystko na jednym bilecie naturalnie). Ja dałem rade, bagaż juz nie. Dostalem pusty dokument PIR tylko z podanym numerem „file reference number”. Bagaz dolecial do hotelu po ponad 7h. Jest szansa na jakąś rekompensate? Powinienem pisać do lotu czy do airastany?
_________________
Po więcej relacji zapraszam na mój blog Gotowi do drogi i Gotowi do Drogi kanał na YT
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#497 PostWysłany: 09 Paź 2018 07:29 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@smarzyk 7 godzin to super czas jak na zaginiony bagaż.Jeśli rekompensata to raczej symboliczna.Masz jakieś rachunki za zakupy niezbędnych rzeczy?Jeśli tak to może LOT zwróci.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#498 PostWysłany: 09 Paź 2018 08:08 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6179
HON fly4free
@smarzyk
nie licz na nic z tytułu samego opóźnienia - zresztą 7 godzin to jest nic
możesz co najwyżej liczyć na zwrot kosztów NIEZBĘDNYCH wydatków w tym czasie (tzn. w ciągu tych 7 godzin opóźnienia), ale musisz udowodnić (może raczej - przekonać LOT), że wtedy było to naprawdę konieczne
:arrow: Problemy z bagażem
Cytuj:
W przypadku opóźnienia całego bagażu poza krajem zamieszkania pasażera PLL LOT gwarantują zwrot kosztów poniesionych na zakup najpotrzebniejszych rzeczy w czasie oczekiwania na bagaż (artykułów toaletowych, bielizny, ubrań) do wysokości 100 USD.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#499 PostWysłany: 09 Paź 2018 19:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 272
Loty: 104
Kilometry: 143 742
niebieski
Dzieki! Wlasciwie raczej utwierdziliscie mnie w tym przekonaniu. Raczej na za wiele nie liczylem. Co wiecej niczego nie kupowalem, bo troche liczylem sie z tym ze nie zdaza przeladowac mojego bagazu i nie zaskoczyli mnie. Ciesze sie ze dostalem go tego samego dnia, bo kolejnego jechalem dalej. Jedyne straty to troche nerwow i pol godziny wiecej na lotnisku.
_________________
Po więcej relacji zapraszam na mój blog Gotowi do drogi i Gotowi do Drogi kanał na YT
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#500 PostWysłany: 18 Lis 2018 22:05 

Rejestracja: 26 Paź 2014
Posty: 1
Wracałam do Warszawy dwoma liniami (jeden bilet): na trasie Koror-Seul-Moskwa z Korean Air, a z Moskwy do Warszawy z LOT-em. Uszkodzono mi bagaż (tylko torbę). Do ktorego przewoznika powinnam zlozyc reklamację? Poki co zlozylam do LOT ale moze i do KA powinnam?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group