Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1441 PostWysłany: 01 Lip 2018 14:17 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Na tym etapie wyczerpałeś postępowanie reklamacyjne w Ryanair. Złóż skargę do CAA

https://caaportal.icasework.com/servlet ... %3D%3D~%21

Wskaż, treść reklamacji, odpowiedź linii, podkreśl, że Ryanair nie udowodnił, że odwołanie lotu nie było spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami, których nie mógł uniknąć, a zdarzenie to wpisuje się w normalne wykonywanie działalności przewoźnika (wyrok z dnia 22 grudnia 2008 r. Wallentin-Hermann (sprawa C-549/07) dodatkowo powołaj się na sprawę Sandy Siewert i in. / Condor Flugdienst pokazując możliwy zakres odpowiedzialności.

Wiesz co to za airport facilities były przyczyną odwołania?
Czy Ryan zapewnił Ci zakwaterowanie? Jeśli masz fakturę to również możesz domagać się zwrotu kosztów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
#1442 PostWysłany: 01 Lip 2018 17:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
ansbach1 napisał(a):
podkreśl, że Ryanair nie udowodnił, że odwołanie lotu nie było spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami, których nie mógł uniknąć
.

Taki dowód nie leżałby w interesie Ryanaira ;) Nie udowodnił,że było spowodowane okolicznościami ,za które nie ponosi odpowiedzialności :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1443 PostWysłany: 01 Lip 2018 20:50 

Rejestracja: 01 Lip 2018
Posty: 4
Hej!
Szukałam trochę w google, ale nie znalazłam odpowiedzi.
Czy jeśli lot był opóźniony, a linie lotnicze odrzucają wniosek tłumacząc się złymi warunkami pogodowymi, ale nie w Niemczech a w Austrii (skąd miał przylecieć samolot, który miał obsłużyć linię Frankfurt-Gdańsk), to czy warto zawracać sobie głowę odwołaniem do ULC? Tak na chłopski rozum, mogli użyć innego samolotu, a nie czekać na ten opóźniony.

"Poor weather conditions caused the delay of your flight on a previous flight in Linz airport caused the delay of your flight in Frankfurt. We do everything in our power to maintain flight schedules and avoid waiting times for you. Occasionally factors outside our control, such as adverse weather, may cause delays for our passenger at the airport."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1444 PostWysłany: 01 Lip 2018 20:52 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Cytuj:
czy warto zawracać sobie głowę odwołaniem do ULC?

To zależy od tego, czy chcesz mieć szanse na odszkodowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1445 PostWysłany: 01 Lip 2018 21:01 

Rejestracja: 01 Lip 2018
Posty: 2
-- 01 Lip 2018 20:55 --

Galagda napisał(a):
Mam pytanie, Miałem odwołany Lot z London Stanstead do Gdańska w kwietniu tego roku. To był dziwny dzień,nie było żadnych anomalii pogodowych,jakieś niby problemy na lotnisku,oczywiście w samolocie oraz na lotnisku było zero informacji,na stronie również a poinformowali o odwołaniu jakieś 4h przed odlotem... Ryanair odpisał że się nic nie należy ale czy aby na pewno ? tego dnia część samolotów odlatywała,część nie także jak dla mnie to raczej była ich wina. oto ich odpowiedź -
"We sincerely regret the cancellation of your flight F2372 from London Stansted to Gdańsk on the 03/04/2018, which was due to airport facility issues, outside of our control.

As this cancellation was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004.

Thank you for choosing us and we hope we will have the pleasure of welcoming you on–board another Ryanair flight soon."

Dodam że przebukowałem bilet na inny dzień,ale najbliższy wolny lot mieli dwa dni później...



hmm zapędziłem się z tych nerwów :lol:
Czy można uzyskać jakieś odszkodowanie za ten lot ? Czy jak odpisali w ten sposób to już sprawa zamknięta i nie ma szans?! Straciłem dwa dni w pracy i musiałem całkowicie zmienić planu urlopowe...

-- 01 Lip 2018 21:01 --

ansbach1 napisał(a):
Na tym etapie wyczerpałeś postępowanie reklamacyjne w Ryanair. Złóż skargę do CAA

https://caaportal.icasework.com/servlet ... %3D%3D~%21

Wskaż, treść reklamacji, odpowiedź linii, podkreśl, że Ryanair nie udowodnił, że odwołanie lotu nie było spowodowane nadzwyczajnymi okolicznościami, których nie mógł uniknąć, a zdarzenie to wpisuje się w normalne wykonywanie działalności przewoźnika (wyrok z dnia 22 grudnia 2008 r. Wallentin-Hermann (sprawa C-549/07) dodatkowo powołaj się na sprawę Sandy Siewert i in. / Condor Flugdienst pokazując możliwy zakres odpowiedzialności.

Wiesz co to za airport facilities były przyczyną odwołania?
Czy Ryan zapewnił Ci zakwaterowanie? Jeśli masz fakturę to również możesz domagać się zwrotu kosztów.


Dzięki wielkie ,złożę za kilka dni i dam odpowiedź co odpisali.
A tak szczerze mówiąc nie mam pojęcia co tam się działo,próbowałem wtedy na gorąca znaleźć coś ale nigdzie na żadnej stronie nie było żadnej informacji... Ani na stantead Airport ani na stronie Ryanair... Przedstawiłem faktury wszystkie jakie mam w tym complain ale nawet się nie odnieśli do nich w tej odpowiedzi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1446 PostWysłany: 01 Lip 2018 21:33 

Rejestracja: 01 Lip 2018
Posty: 4
Powiedzcie mi jeszcze czy to norma, że Ryanair wysyła po opóźnieniu pdf o treści jak poniżej? Pytam, bo nie wiem czy hurtowo wysyłają czy tylko do tych, gdzie są przesłanki do wypłacenia odszkodowania.

DO WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH,
Potwierdzenie o opóźnieniu lotu Ryanair - Numer rezerwacji -------
Poniższe informacje ułatwią wniesienie reklamacji
Numer potwierdzenia: ---------
Dane pasażera (ów): MRS ------
WYLOT: Oslo Torp (TRF) to Malaga T2 (AGP) Flight FR2564 depart TRF on 09-04-2018 at 12:20 arrive AGP on 09-
04-2018 at 16:20
POWRÓT: Malaga T2 (AGP) to Oslo Torp (TRF) Flight FR2563 depart AGP on 16-04-2018 at 08:00 arrive TRF on
16-04-2018 at 11:55
lot FR2564 z Oslo Torp do Malaga wylądował o 3 hour(s) 07 minute(s).
Z poważaniem,
Dział Obsługi Pasażera Ryanair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1447 PostWysłany: 01 Lip 2018 22:28 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
wedlug flightradar samolot wyladaowal o 19:32 zamiast 16:35 czyli 2h57m?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1448 PostWysłany: 02 Lip 2018 08:11 

Rejestracja: 21 Wrz 2013
Posty: 66
Czy ktoś ma możliwość sprawdzenia na flightradar gdzie zapodział się samolot FR który miał obsługiwać trasę Poznań - Ateny 11.06.2018 o 7?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez michał_wro, 02 Lip 2018 08:45, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1449 PostWysłany: 02 Lip 2018 08:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
imdbmi napisał(a):
wedlug flightradar samolot wyladaowal o 19:32 zamiast 16:35 czyli 2h57m?

Liczy się otwarcie drzwi,a to trwa jeszcze kilka minut od lądowania ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1450 PostWysłany: 02 Lip 2018 08:43 

flightradar podaje czas otwarcia drzwi, wielu w tym ja z doświadczenia wielokrotnie już to napisało

Kod:
Lot nocny środowy Moskwa Vnukovo - Budapeszt przyziemił 61 minut po planowanym czasie, drzwi na pokład otwarte 64 minut po planowanym czasie (ten czas jak tu wielokrotnie podano jest na flight24)
Góra
 PM off  
      
#1451 PostWysłany: 02 Lip 2018 09:20 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 227
niebieski
A ja mam inne doświadczenie;) Dla mniej zorientowanych: jeden zrzut ze strony flightradar24, drugi - mail od Ryanair.

Załączniki:
www.flightradar24.com.png
www.flightradar24.com.png [ 5.11 KiB | Obejrzany 893 razy ]
poczta.o2.pl.png
poczta.o2.pl.png [ 8.92 KiB | Obejrzany 893 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1452 PostWysłany: 02 Lip 2018 09:25 

Zadzwoń do ULC i zapytaj na czyich danych co do czasów oni bazują...wszystkich nas oświeci :!:

Jak wyżej siedziałem na pokładzie z zegarkiem w ręku, a tu bez danych osobowych "z poważaniem dział obsługi pasażera" (dobrze, że nie pasażera awanturującego się czy roszczeniowego :D

Ale wyżej czas jest dobry, 3 równe godziny opóźnienia
Góra
 PM off  
      
#1453 PostWysłany: 02 Lip 2018 11:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
ULC opiera się na informacjach z bazy FlightStats.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1454 PostWysłany: 04 Lip 2018 15:13 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 12
Witam ponownie ryanair nie odpowiedzial w ciagu 30 dni na zgloszenie o odszkodowanie po czym po upomnieniu rowniez olal sprawe(minal tydzien)

Lot z porto do madrytu opozniony byl o prawie 4h.czy sprawę mam kierowac do ulc?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1455 PostWysłany: 04 Lip 2018 15:15 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tak.Inaczej nic się nie dowiesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1456 PostWysłany: 04 Lip 2018 15:17 

michał_wro napisał(a):



Nie mogłem zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali mi adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej.
zapytaniaklientow@ryanair.com


Podobno pisząc na wskazany adres e-mail można się przypomnieć i zapytać co z swoją sprawą, jak dalej nie odpowiedzą na stronie ULC Polska znajdziesz druk skargi do wypełnienia i dane ULC Portugal
Góra
 PM off  
      
#1457 PostWysłany: 05 Lip 2018 16:17 

eroberto1 napisał(a):
Te ich informacje są niespójne ja tez dostałem maila ze 10 dni roboczych a jak sprawdzałem status sprawy na ich stronie to po kilku minutach przyszła informacja ze maja 28 dni roboczych na zapłatę, finalnie czek dotarł po 20 dniach kalendarzowych, teraz czekanie 4-6 tygodni na realizacje czeku.

Również próbowałem anulować czek z prośba o przelew na konto ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, finalnie dałem spokój bo ten czek to nie jest koniec świata i cierpliwie czekam aż Pekao SA zrealizuje.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Wczoraj dostałem od Ryana meila ,że wystawiono czek na kwote 750EUR /250 na pasażera/ i zgodnie z ........ przesłany zostanie na powyższy adres ,w ciągu 10 dni roboczych.
Nigdy nie miałem do czynienia z czekami Ryana,więc chciałbym zapytać,co to jest dokładnie ,jak wygląda i co z tym dalej. Podawałem im swój adres zameldowania,więc jaki adres mają na uwadze,ten zamieszkania czy meilowy?
Jak wygląda proces realizacji w banku takiego czeku ???,bo na infolinii bzwbk, tak jakby nikt nie wiedział o co chodzi. Udało mi się nawiązać rozmowę ,że podana kwota EUR zostaje zamieniona na złotówki po kursie kupna, pobrana potem kwota 2,8% za przewalutowanie i przelana na kartę z której robiło się zakup,więc w moim przypadku KK i aby wybrać te pieniądze należy zrobić przelew z niej na konto osobiste za 4% wartości. Istne złodziejstwo, przy dzisiejszym kursie euro 4,35 wyjdzie mi taka transakcja po 3,8 zł za euro.
Góra
 PM off  
      
#1458 PostWysłany: 05 Lip 2018 16:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Cytuj:
Nigdy nie miałem do czynienia z czekami Ryana,więc chciałbym zapytać,co to jest dokładnie ,jak wygląda i co z tym dalej. Podawałem im swój adres zameldowania,więc jaki adres mają na uwadze,ten zamieszkania czy meilowy?

Na adres emailowy to wysyłają tylko gotówkę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1459 PostWysłany: 05 Lip 2018 16:19 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22323
Przeczytane?
czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1460 PostWysłany: 05 Lip 2018 17:06 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 12
czy jesli 2 osoby był na rezerwacji a w skardze do ulc jest miejsce jedynie na dane jednej osoby to mam podać jedną, albo nei wiem gdzies po przeczniku druga czy dwie osobne reklamacje?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group