Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Reklamację składać należy poprzez ogólny formularz zamieszczony na stronie https://contactform.ryanair.com/
Należy wybrać: CONTACT REASON -> COMPLAINT -> OTHER.
Numer rezerwacji znajduje się na karcie pokładowej w polu „PNR ". Numer ten składa się z ciągu 6 znaków, którymi mogą być cyfry lub litery. Jeśli na karcie pokładowej nie znajduje się numer PNR warto sprawdzić czy na zawieszkach bagażowych nie został on nadrukowany.
Jeśli pasażer nie może odnaleźć numeru PNR, może wpisać nr rezerwacji Biura Podróży spisany z umowy.
W polu RESERVATION NUMER można wpisać tylko 6 znaków, jednak po ponownym kliknięciu w to pole można wpisać dodatkowy 1 znak, powtarzając tą czynność można dodać kolejny znak. Razem 8 znaków.
W komentarzu należy podać wszystkie dane dotyczące lotu (data, lotnisko wylotu/przylotu, nr rezerwacji biura podróży, nr konta bankowego oraz imię i nazwisko właściciela konta). Należy dołączyć skan/zdjęcie karty pokładowej oraz inne dowody, które mogą pomóc w sprawnym udzieleniu odpowiedzi na składaną reklamację.

Reklamacje można również kierować drogą pisemną wraz z dokumentacją wymienioną powyżej na adres:
Ryanair Sun S.A
Ul. Cybernetyki 21
02-677 Warszawa.

Dodatkowo Ryanair Sun uruchomił adres mailowy: zapytaniaklientow@ryanair.com


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Cze 2018 21:29 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 4
Witam.

Pod tym linkiem https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL nie mogę wpisać numeru lotu ponieważ domyślnie jest wpisane FR, a ja mam RR7303 i nijak nie mogę tego wpisać.
Ktoś powie o co chodzi?

Dziękuję i pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu Urlop w Wietnamie za 3602 PLN. Loty (z bagażem) z Warszawy i noclegi ze śniadaniami w 4* hotelu
Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi Urlop na Krecie za 1077 PLN. Loty SWISS z Warszawy + noclegi
#2 PostWysłany: 20 Cze 2018 21:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Kod twojego lotu wskazuje na czarter Ryanair Sun
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Cze 2018 21:57 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 4
No tak, więc gdzie mam wpisać?

Ryanair sun, ogólne warunki przewozu:

3.3.3 Wszelkie reklamacje lub roszczenia powinny być składane za pośrednictwem poczty, faksu lub
formularza reklamacji dostępnego na stronie www.ryanair.com/pl/pl/Przydatneinformac ... rum-pomocy.
W przypadku braku odmiennych uzgodnień z przewoźnikiem,
Pasażerowie powinni dostarczyć tylko kopie wszelkich dokumentów, ponieważ dokumenty nie
podlegają przechowywaniu czy zwrotowi przez przewoźnika
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:24 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Pod koniec maja trzeba było pisać na zapytaniaklientów@ryanair.com
Możesz spytać jutro na czacie czy coś się w tej kwestii zmieniło.

RallyMAN napisał(a):
Udało się porozmawiać na Czacie. Nic się jednak nie wyjaśniło. Konsultantka poprosiła bym przedstawił sprawę mailowo na zapytaniaklientów@ryanair.com

Zobaczymy jak się sprawa rozwinie.

@RallyMAN czy twoja sprawa została już wyjaśniona?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:26 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 4
w/w e-mail nie istnieje już próbowałem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:33 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
bez polskich liter (skopiowałem z błędem z wypowiedzi innego forumowicza).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:36 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 4
Nie brałem tego e-maila od Ciebie z postu już wcześniej go znalazłem i nie działał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 20 Cze 2018 22:45 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
W takim razie spróbuj jutro na czacie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 21 Cze 2018 15:49 

Rejestracja: 21 Cze 2018
Posty: 4
Witam

Kilka dni temu miałem miałem opóźniony lot Ryanair Sun o 5,5 godziny. Była to wycieczka zorganizowane przez Biuro Podróży.
Chcę wypełnić Formularz wniosku o odszkodowanie ( https://contactform.ryanair.com/?cr=4-0 ... +–+EU261)
Nie wiem co wpisać w okienku : Reservation Number i Last 4 digits of card.
Wszystkie pozostałe dane mam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 21 Cze 2018 16:03 

Np RR7303

Ale tylko ty wiesz kiedy i na jakim kierunku leciałeś i to są te cyferki
Góra
 PM off  
      
#11 PostWysłany: 21 Cze 2018 16:11 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2240
@kuba2018 Dlaczego za opóźnienie Ryanair Sun chcesz odszkodowanie od innej linii, tj Ryanair? Zgłoś się bezpośrednio do swojego przewoźnika
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
      
#12 PostWysłany: 21 Cze 2018 16:16 

Bo to często są samoloty FR i tylko symbol lotu mówi co innego ;) :twisted: i większość mniej wtajemniczonych tego nie rozróżnia

A i niech przeciera szlak, zapewne napisze co załatwił u Ryanair i ULC jak to prawie wszyscy kilkupostowcy :!:
Góra
 PM off  
      
#13 PostWysłany: 21 Cze 2018 16:31 

Rejestracja: 21 Cze 2018
Posty: 4
dmirstek napisał(a):
@kuba2018 Dlaczego za opóźnienie Ryanair Sun chcesz odszkodowanie od innej linii, tj Ryanair? Zgłoś się bezpośrednio do swojego przewoźnika


Myślałem że to jest to samo. W takim razie gdzie szukać Ryanair Sun?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 21 Cze 2018 16:36 

lukas63 napisał(a):
To może dlatego nie masz od nich potwierdzenia, bo sami nie wiedzą czy mają rozpatrywać skargi de facto innego przewoźnika :)

edit: zapytaj na ich na czacie czy także rozpatrują wnioski o odszkodowanie linii czarterowej?

Jeżeli nie to pozostaje pisać listownie tutaj:

Ryanair Sun SA, ul. Cybernetyki 21, 02-677, Warsaw, Poland


w tym temacie.....
Góra
 PM off  
      
#15 PostWysłany: 22 Cze 2018 09:22 

Rejestracja: 24 Gru 2014
Posty: 391
Loty: 55
Kilometry: 104 070
niebieski
Anonymous napisał(a):
lukas63 napisał(a):
To może dlatego nie masz od nich potwierdzenia, bo sami nie wiedzą czy mają rozpatrywać skargi de facto innego przewoźnika :)

edit: zapytaj na ich na czacie czy także rozpatrują wnioski o odszkodowanie linii czarterowej?

Jeżeli nie to pozostaje pisać listownie tutaj:

Ryanair Sun SA, ul. Cybernetyki 21, 02-677, Warsaw, Poland


w tym temacie.....



nie piszcie na cybernetyki nie odbierają listów , ja tak zrobiłem, róbcie przez odpowiednią zakładkę mi dziś przyznali odszkodowanie

treść następująca

We sincerely regret the delay on your flight FR5226 from Poznan to Malta on the 23/04/2018.

We wish to confirm that a bank transfer for the sum of 3360 PLN (equivalent to 1680 PLN per customer) has been authorised by Ryanair in full and final settlement of your claim under EU 261. Please allow 10 working days to receive this bank transfer.

Thank you for flying with us and we hope we will have the pleasure of welcoming you on–board another Ryanair flight again soon.

napisałem do nich że chce w euro bo podałem konto w euro... zobaczymy co odpiszą...
Góra
 Profil Relacje PM off
badmoon lubi ten post.
 
      
#16 PostWysłany: 22 Cze 2018 15:18 

Rejestracja: 21 Cze 2018
Posty: 4
radziu89 napisał(a):
Anonymous napisał(a):
lukas63 napisał(a):
To może dlatego nie masz od nich potwierdzenia, bo sami nie wiedzą czy mają rozpatrywać skargi de facto innego przewoźnika :)

edit: zapytaj na ich na czacie czy także rozpatrują wnioski o odszkodowanie linii czarterowej?

Jeżeli nie to pozostaje pisać listownie tutaj:

Ryanair Sun SA, ul. Cybernetyki 21, 02-677, Warsaw, Poland


w tym temacie.....



nie piszcie na cybernetyki nie odbierają listów , ja tak zrobiłem, róbcie przez odpowiednią zakładkę mi dziś przyznali odszkodowanie



Gdzie znajdę tę zakładkę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 22 Cze 2018 20:47 

Rejestracja: 13 Cze 2018
Posty: 4
martin288 napisał(a):
Witam wszystkich wczoraj lecieliśmy z warny do Warszawy okazało się po przybyciu na lotnisko że lot jest opóźniony o 5 godzin... Był to lot czarterowy z TUI (wycieczka). Kapitan samolotu coś wspominał że dzień wcześniej mieli jakieś problemy z wylotem z bodajże Francji (kontrola lotów nie chciała ich wypuścić z lotniska) co spowodowało kolejne opóźnienia... później coś wspominał że związku z tym załoga musiała mieć 5 godzinną przerwę i to się wszystko skumulowało takie opóźnienie naszego lotu... Już w samolocie podczas powrotu chodziła jakaś babka i zbierała osoby które będą chciały wystąpić o odszkodowanie bo podobno ma jakiegoś prawnika który się zajmuje takimi sprawami. Po wylądowaniu na Okęciu już po odebraniu bagaży zaczepiło nas kolejnych dwóch przedstawicieli jakieś firmy zajmujące się ubieganiem o odszkodowania. Zastanawiam się czy sam nie mógłbym ubiegać się o odszkodowanie po co komuś płacić 20% z zasądzonej sumy. Jak myślicie Jakie są w ogóle szansę na to odszkodowanie? Lepiej się zająć samemu tą sprawą czy może firmie która się tym zajmuje?


Pytając przez formularz kontaktowy o przyczynie opóźnia po tygodniu odpisali mi że mieli problemy z załogą i że płacą odszkodowania za ten lot tylko muszę wypełnić formularz a w formularzu trzeba podać nr rezerwacji lotu i tu jest problem ponieważ była to wycieczka z tui i my nie mamy tego nr. Napisałem dziś do Tui meila to mi odpisali że nie mają tego nr rezerwacji. Co w tej sytuacji robić? W formularzu o zwrot trzeba wpisać nr rezerwacji...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 22 Cze 2018 21:27 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Proszą o numer rezerwacji czy numer lotu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#19 PostWysłany: 22 Cze 2018 21:29 

Lot Ryanair Sun Varna Warszawa Chopin ma oznaczenie RR2104, sprobuj wpisać dwa razy ten symbol a nuż przejdzie
Góra
 PM off  
      
#20 PostWysłany: 22 Cze 2018 21:32 

Rejestracja: 13 Cze 2018
Posty: 4
-- 22 Cze 2018 21:31 --

Kashpir napisał(a):
Proszą o numer rezerwacji czy numer lotu?

Numer lotu mamo Chodzi mi o numer rezerwacji lotu wypełniając wniosek odszkodowanie za opóźniony lot na stronie Ryanaira trzeba podać ten numer (Flight Reservation Number)

-- 22 Cze 2018 21:32 --

Anonymous napisał(a):
Lot Ryanair Sun Varna Warszawa Chopin ma oznaczenie RR2104, sprobuj wpisać dwa razy ten symbol a nuż przejdzie

Próbowałem i nic z tego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 375 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group