Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312
***
Formularz wniosku o odszkodowanie: https://onlineform.ryanair.com/pl/pl/eu-261
Gdy nie można zgłosić wniosku przez stronę, na czacie podali adres mailowy żeby tam napisać i przekażą wniosek dalej:
zapytaniaklientow@ryanair.com
Formularz wniosku o zwrot wydatków: https://eu261expenseclaim.ryanair.com/
Formularz wniosku o zwrot kosztów biletu: https://refundclaims.ryanair.com/
Voucher FAQs https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne ... el-voucher
***
Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot Wizzair: odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot-wizzair,1498,106445
***
Gdzie zrealizować czek Ryanair? czek-ryanair-gdzie-zrealizowac,15,12698


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 155  Następna
Autor Wiadomość
#1341 PostWysłany: 14 Cze 2018 23:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Konsument nie będzie ryzykował sądem - zapłaci potencjalne koszty zastepst3a strony przeciwnej czy opinii biegłego w razie przegranej, bo w wielu wypadkach nie znana jest publicznie przyczyna opóźnienia
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#1342 PostWysłany: 15 Cze 2018 02:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
ansbach1 napisał(a):
Pabloo napisał(a):
miriam napisał(a):
@lukas63 Z dyskusji w w/w temacie wynika,że to jakieś odstępstwa od reguły.Miałeś farta,podobnie jak ja ;)

Bardziej z opinii dwóch osób, które niejednokrotnie się myliły, arogancko obrażały twierdzących prawidłowo, a potem nawet nie prostowały przekazywanych wcześniej błędnych informacji.
Oczywiście i tym razem. ;)


Uważam, że ani rozporządzenie, ani orzecznictwo nie uprawnia do przyznania odszkodowania w przypadku niestawienia się na opóźnionym locie, bo wyraźnie mowa jest o odszkodowaniu za stratę czasu pasażera, której tu nie ma, bo zrezygnowałeś z lotu ergo nie poniosłeś żadnej straty/niedogodności. Nawet przy odwołaniu lotu odszkodowania nie ma lub jest mniejsze, gdy samolot dotarł do portu docelowego do 4 godzin od planowanego lądowania

Jeśli twierdzisz, że odszkodowanie przysługuje to wskaż jakikolwiek argument za poza tym, że komuś wypłacili, bo najpewniej ktoś się pomylił i nie sprawdził, że ostatecznie dana osoba nie poleciała mimo posiadania kart pokładowych.

Pomimo, że tak twierdze nie uważam, żebym obrażał innych


Oczywiście moja wiadomość nie odnosiła się w ogóle do Ciebie, nie o Tobie pisałem.

A jeśli chodzi o temat zrezygnowania z lotu w przypadku opóźnienia, to uważam, że wynika tak z całości rozporządzenia, choć sprawa rzeczywiście nie jest oczywista.
Artykuł 2, ustęp 3 mówi o wymogu stawienia się do odprawy, ale jak dla mnie, maksymalnie może to oznaczać stawienie się pod bramką o czasie, a nie nieokreślone czasowo oczekiwanie, następnie wejście do samolotu i wylot. Gdyby było inaczej to na przykład w razie długiego opóźnienia krótkiego lotu(choćby Kraków - Warszawa), pasażer miałby być uwiązany na lotnisku bez możliwości szybkiego przetransportowania się na dworzec kolejowy i kontynuowania jazdy pociągiem. Wtedy może być i tak opóźniony w miejscu docelowym(Warszawa), a mimo to być szybciej niż gdyby został na lotnisku i czekał. A co dopiero gdy wiadomo, że opóźnienie będzie duże, bo właściwy samolot nawet do nas nie zmierza, ale dokładnie nie wiadomo jakie, może 6, a może 12 godzin. I pasażer ma wtedy stać i czekać aż mu po 12 godzinach całkowicie odwołają lot i wtedy ruszyć w dalszą drogę?

Fragment preambuły do rozporządzenia(a jeśli ktoś zajmował się orzecznictwem ts ue to wie, że potrafi on istotnie jej użyć do wykładni aktów prawnych).
Cytuj:
Pasażerom, których loty są opóźnione o określony czas, powinno się udzielić odpowiedniej opieki oraz powinni oni mieć możliwość rezygnacji ze swoich lotów i otrzymania zwrotu należności za bilety albo kontynuowania podróży na satysfakcjonujących warunkach.

Oczywiście nie ma tu mowy, że pasażerowie oprócz możliwości rezygnacji mają prawo do odszkodowania, ale wydaje się, że najistotniejsze jest to, że nie ma zanegowania tego uprawnienia, tutaj, ani nigdzie indziej.

Istotą transportu lotniczego jest szybkie przemieszczanie się, a istotą rozporządzenia 261/04 ochrona praw pasażerów i konsumentów. Przesłanką odszkodowania jest szkoda. Poszkodowanie pasażera ze względu na opóźnienie lotu nie musi wiązać się z tym, że po iluś dodatkowych godzinach znalazł się w miejscu docelowym i dopiero wtedy doznał szkody. Sam fakt, że opóźnienie wynosi już minimum 2/3/4 godziny może być dla niego na tyle dużą niedogodnością, że podróż będzie bezcelowa. To, że nie poleciał w ogóle, albo zdecydował pojechać pociągiem lub taksówką nie oznacza, że szkoda nie wystąpiła. Wystąpiła, bo miał być w x na godzinę y, a nie jest, a jak poleci to będzie w x na y+z.
Szkoda to wszelki uszczerbek w interesie prawnie chronionym, który powstał wbrew woli.

Tak, wiem, że w rozporządzeniu są ujęte na przykład kwestie rezygnacji z lotu w przypadku lotu łączonego. Dlaczego nie ma więc tego co ja interpretuję? Bo nigdy nie będzie każdego przypadku, a gdy powstawały przepisy trudno było sobie wyobrazić co będzie najbardziej dręczyło niektórych pasażerów.
Poza tym orzecznictwo TS UE jest (zresztą nie tylko w dziedzinie transportu lotniczego) dość prokonsumenckie i zgodne z rozszerzającym zakresem ochrony klienta linii lotniczej. Wiedząc choć w małym stopniu jak Trybunał wykłada przepisy, i że robi to używając niejednokrotnie wykładni systemowej, również posiłkując się preambułą, uważam że takie byłoby rozstrzygnięcie, gdyby zawisła przed nim taka sprawa. Uważam więc też, że każdy sąd powinien i podjąłby podobną decyzję.

A to, że ryanair wypłaca już w takich sytuacjach odszkodowanie wcale nie musi świadczyć o przeoczeniu z jego strony i może być kolejnym argumentem za. Tym bardziej, że niejednokrotnie w bardziej oczywistych sytuacjach próbuje uchylać się od tego obowiązku. Może w tym wypadku wie, że musi? Może w którymś z zachodnich państw zawisły takie sprawy przed sądami i wydały one wyroki na korzyść pasażerów, a przewoźnik się teraz po prostu stosuje?

Może trochę chaotycznie to wszystko napisałem, ale późno już. 8-)

boots napisał(a):
@Pabloo
O ile dasz radę, to przeczytaj ze zrozumieniem poniższe:


lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&start=5100#p1089974

To podane wprost przepisy prawa, a nie cudze opinie.

Wyżej odpisuję też Tobie, ale dlatego, że ktoś inny wywołał mnie do odpowiedzi. Mogę Ci tylko jeszcze wskazać, że dokonując wykładni przepisów należy brać pod uwagę całość aktu prawnego, a czasem i innych, które też mogą mieć bardzo istotny wpływ na rozumienie danego, choćby bardzo dokładnie opisanego zagadnienia. Nie zawsze przepisy odsyłające to jedyne jakie należy sprawdzić dodatkowo.
A uwagi, kierowane do wielu osób na tym forum, w których sugerujesz, że Twoi interlokutorzy nie są zbyt mądrzy i ciągle nie są w stanie czegoś zrozumieć są aroganckie i co najmniej nie na miejscu. Ale widać całkiem sporo postów bez innej treści nimi nabiłeś. Ja na nie nie zamierzam odpowiadać.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
lukas63 lubi ten post.
 
      
#1343 PostWysłany: 15 Cze 2018 02:39 

Rejestracja: 12 Cze 2018
Posty: 8
ansbach1 napisał(a):
-- 14 Cze 2018 22:39 --

Wypełniłeś wniosek o zwrot kosztów, który Ryan eksponuje, a nie o odszkodowanie. Czytałeś post od góry z linkami?


Wypełniłem wniosek "Rekompensata w/g Rozporządzenia UE 261 i formularz dotyczący wydatków"
https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

opierając się na wypowiedzi:

borcak napisał(a):
-- 12 Cze 2018 18:28 --
Z dzisiejszej informacji na chacie uzyskałem, że można ubiegać się zarówno o zwrot jak i o odszkodowanie - obie rzeczy się nie wykluczają.

Pytanie jednak co do odszkodowania (chodzi o zwrot wysokości ustawowego w tym przypadku 250 EUR , nie o wydatki dodatkowe) , który formularz wypełnialiście:

1) https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

czy

2) https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78


oraz poniżej:

miriam napisał(a):
-- 12 Cze 2018 19:53 --
@borcak Ten pierwszy jest o.k.Koniecznie napisz, jeśli mimo rezygnacji z lotu ,dostaniesz te 250E.Może tego typu sprawy nie są częste,ale warto by to wyjaśnić do końca.


Czy w takim razie był to tylko formularz zwrotu kosztów i by ubiegać się o odszkodowanie 250€ nalezy wypełnić ten formularz?
https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78

Chyba większość ludzi wypełniała tylko ten pierwszy który i ja wypełniłem. Może było by dobrze to klarownie napisać by każda następna osoba która tu zaglądnie nie miała wątpliwości.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1344 PostWysłany: 15 Cze 2018 09:12 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
lukas63 napisał(a):
Konsument nie będzie ryzykował sądem - zapłaci potencjalne koszty zastepst3a strony przeciwnej czy opinii biegłego w razie przegranej, bo w wielu wypadkach nie znana jest publicznie przyczyna opóźnienia


Jest dużo racji w tym co piszesz, ale z drugiej strony, gdyby pasażerowie nie chodzili do sądów to dzisiaj za opóźnienie nie byłoby odszkodowania, bo sprawy nie doszłyby do TS. Urzędy są zbyt bojaźliwe, a poza tym nie mają uprawnień do tego, aby tak prokonsumencko wykładać przepisy. To głównie dzięki niemieckim sądom kierowanych jest gro pytań do TS
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1345 PostWysłany: 15 Cze 2018 09:51 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
@Pabloo
Cytuj:
Mogę Ci tylko jeszcze wskazać, że dokonując wykładni przepisów należy brać pod uwagę całość aktu prawnego, a czasem i innych, które też mogą mieć bardzo istotny wpływ na rozumienie danego, choćby bardzo dokładnie opisanego zagadnienia. Nie zawsze przepisy odsyłające to jedyne jakie należy sprawdzić dodatkowo
.
A zatem podaj konkretne przepisy, na które się powołujesz. Bo napisanie jedynie, że Ty tak uważasz, jest chyba trochę więcej, niż śmieszne - o ile chcesz prowadzić merytoryczną dyskusję.
Ja podałem przepisy, z których wprost wynika coś przeciwnego do tego, co wypisujesz. Jeśli wiesz coś rozszerzającego, to zacytuj. A jeśli cały czas upierasz się przy swoim zdaniu, jako podstawę podając jedynie, że Tobie się tak wydaje, to nie oczekuj poważnego traktowania swoich tez.

Cytuj:
A uwagi, kierowane do wielu osób na tym forum, w których sugerujesz, że Twoi interlokutorzy nie są zbyt mądrzy i ciągle nie są w stanie czegoś zrozumieć są aroganckie i co najmniej nie na miejscu.

Absolutnie na miejscu, bo odnoszą się do prezentowanej przez nich w wypowiedziach braku wiedzy w kwestiach, w których starają się uchodzić za znawców tematu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1346 PostWysłany: 15 Cze 2018 18:58 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
yabolik napisał(a):
ansbach1 napisał(a):
-- 14 Cze 2018 22:39 --

Wypełniłeś wniosek o zwrot kosztów, który Ryan eksponuje, a nie o odszkodowanie. Czytałeś post od góry z linkami?


Wypełniłem wniosek "Rekompensata w/g Rozporządzenia UE 261 i formularz dotyczący wydatków"
https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

opierając się na wypowiedzi:

borcak napisał(a):
-- 12 Cze 2018 18:28 --
Z dzisiejszej informacji na chacie uzyskałem, że można ubiegać się zarówno o zwrot jak i o odszkodowanie - obie rzeczy się nie wykluczają.

Pytanie jednak co do odszkodowania (chodzi o zwrot wysokości ustawowego w tym przypadku 250 EUR , nie o wydatki dodatkowe) , który formularz wypełnialiście:

1) https://eu261expenseclaim.ryanair.com/?lg=PL

czy

2) https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78


oraz poniżej:

miriam napisał(a):
-- 12 Cze 2018 19:53 --
@borcak Ten pierwszy jest o.k.Koniecznie napisz, jeśli mimo rezygnacji z lotu ,dostaniesz te 250E.Może tego typu sprawy nie są częste,ale warto by to wyjaśnić do końca.


Czy w takim razie był to tylko formularz zwrotu kosztów i by ubiegać się o odszkodowanie 250€ nalezy wypełnić ten formularz?
https://contactform.ryanair.com/?cr=eu261&lg=en&id=78

Chyba większość ludzi wypełniała tylko ten pierwszy który i ja wypełniłem. Może było by dobrze to klarownie napisać by każda następna osoba która tu zaglądnie nie miała wątpliwości.


Dokładnie zwrot kosztów to co innego niż odszkodowanie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1347 PostWysłany: 16 Cze 2018 15:12 

Rejestracja: 16 Cze 2018
Posty: 3
Czy ktoś wie co powinienem zrobić bo odwołano mi lot w ryanair a mam już kupiony lot powrotny (również w ryanair) który stał się bezużyteczny.
1. Jak mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za ten 2 lot?
2. Czy mogę się ubiegać również o odszkodowanie za ten drugi lot?
3. Odszkodowanie 250 euro dotyczy każdego pasażera czy całej rezerwcji?
4. Czy mogę i jak ubiegać się o zwrot innych kosztów: opłacone hotele, transport?

Z góry dzięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1348 PostWysłany: 16 Cze 2018 15:31 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
TheKtos napisał(a):
Czy ktoś wie co powinienem zrobić bo odwołano mi lot w ryanair a mam już kupiony lot powrotny (również w ryanair) który stał się bezużyteczny.
1. Jak mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za ten 2 lot?
2. Czy mogę się ubiegać również o odszkodowanie za ten drugi lot?
3. Odszkodowanie 250 euro dotyczy każdego pasażera czy całej rezerwcji?
4. Czy mogę i jak ubiegać się o zwrot innych kosztów: opłacone hotele, transport?

Z góry dzięki


Ad. 1 Wypełnij formularz przypięty do postu, opisując sytuację.
Ad. 2 Nie, tego lotu nie odwołali.
Ad. 3 Każdego pasażera
Ad. Hoteli, które zabookowałeś podczas pobytu? Nie chiałeś lecieć późniejszej godzinie dacie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1349 PostWysłany: 16 Cze 2018 15:35 

1. Nie cytuj bezpośrednio po
2. Na takie posty się nie odpowiada, bo odwołanie odwołaniu nierówne np. z powodu strajku kontrolerów, a tu ponadto widać, iż 1-postowiec niestety nie przeczytał nic w tym temacie
Góra
 PM off  
      
#1350 PostWysłany: 16 Cze 2018 18:18 

Rejestracja: 16 Cze 2018
Posty: 3
-- 16 Cze 2018 18:17 --

ansbach1 napisał(a):
TheKtos napisał(a):
Czy ktoś wie co powinienem zrobić bo odwołano mi lot w ryanair a mam już kupiony lot powrotny (również w ryanair) który stał się bezużyteczny.
1. Jak mogę się ubiegać o zwrot pieniędzy za ten 2 lot?
2. Czy mogę się ubiegać również o odszkodowanie za ten drugi lot?
3. Odszkodowanie 250 euro dotyczy każdego pasażera czy całej rezerwcji?
4. Czy mogę i jak ubiegać się o zwrot innych kosztów: opłacone hotele, transport?

Z góry dzięki


Ad. 1 Wypełnij formularz przypięty do postu, opisując sytuację.
Ad. 2 Nie, tego lotu nie odwołali.
Ad. 3 Każdego pasażera
Ad. Hoteli, które zabookowałeś podczas pobytu? Nie chiałeś lecieć późniejszej godzinie dacie?


Ad 4. nie zdecydowałem się od razu lecieć następnego dnia a potem tylko beznadziejną oferte z przesiadkami mi proponowali, także czy można się ubiegać?

-- 16 Cze 2018 18:18 --

I dzięki za odpowiedzi, nie wiem czy i gdzie tu można edytować posty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1351 PostWysłany: 16 Cze 2018 19:20 

Trzeba podać okoliczności, bo z tego chaosu co piszesz nic nie wynika

A i poczytaj kilka ostatnich stron i wiki, "nie ma bata" byś nie znalazł bliźniaczego przypadku do twojego
Góra
 PM off  
      
#1352 PostWysłany: 17 Cze 2018 09:54 

Rejestracja: 22 Maj 2018
Posty: 7
Witam. Pierwszy lot samolotem i niestety rozczarowanie. Okazalo sie, że lot z Berlina Tegel do Palmy został odwołany. Dowiedziałem sie na 7 godzin przed odlotem nieprzyjemna sprawa. Mam pytanie odośnie zwrotów. Czytalem temat i jeśli dobrze rozumiem, to powinienem zadac zwrotu kosztów za bilety, odszkodowania ( miałem lecieć z dziewczyna czyli 250 e od osoby) oraz zwrotów za wypożyczenie auta i hotel. CHce sie tylko upewnić czy na pewno. Jaka jest szansa, że mi sie uda wywalczyć to wszystko ? Prosze o wyrozumiałość dopiero zaczynam podróżować :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1353 PostWysłany: 17 Cze 2018 10:41 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Wiele zależy od przyczyny odwołania lotu.Jeśli wina leży po stronie przewoźnika szansa na uzyskanie odszkodowania i zwrotu kosztów baaardzo duża :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1354 PostWysłany: 17 Cze 2018 10:50 

radek10-1990 napisał(a):
Okazalo sie, że lot z Berlina Tegel do Palmy został odwołany. Dowiedziałem sie na 7 godzin przed odlotem nieprzyjemna sprawa. :)


Chyba Ci/Wam to anulowanie pasowało, gdyż ja widzę codziennie 4-5 lotów na tym kierunku, a i jest potencjalny kłopot, gdyż część to loty Laudamotion
Góra
 PM off  
      
#1355 PostWysłany: 17 Cze 2018 12:35 

Rejestracja: 22 Maj 2018
Posty: 7
Dlaczego miałoby pasować ? Nie byłem zadowolony, bo mam 4 dniowy "weekend" i chciałem tam polecieć a teraz zostaje mi TV i MŚ :).

A co z Louda motion ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1356 PostWysłany: 17 Cze 2018 13:14 

Nieważne, u góry jest wiki z linkami i jak tu trafiłeś to wiesz co robić
Góra
 PM off  
      
#1357 PostWysłany: 17 Cze 2018 16:24 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
miriam napisał(a):
Wiele zależy od przyczyny odwołania lotu.Jeśli wina leży po stronie przewoźnika szansa na uzyskanie odszkodowania i zwrotu kosztów baaardzo duża :)


Ale chyba nie masz na myśli kosztów zarezerwowanych hoteli tam na miejscu?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1358 PostWysłany: 17 Cze 2018 17:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Zrezygnował z lotu alternatywnego więc żadnych zwrotów za hotel czy auto nie będzie - przecież można było żądać lotu alternatywnego,nawet innymi liniami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1359 PostWysłany: 18 Cze 2018 11:46 

Rejestracja: 18 Cze 2018
Posty: 2
Cześć,

przejrzałem ostatnie strony tematu, ale nie nie zauważyłem rozważań o moim problemie. Pozwólcie, że go opiszę.

W niedzielę 10.06.2018 miałem zaplanowany lot ze Stansted do Katowic, który planowo miał odbyć się w godzinach 12:10 - 15:25.

Końcowo samolot wystartował ze Stansted 15:19, a więc z ponad 3 godzinnym opóźnienem, w tym 1 godzinnym oczekiwaniem na pasie startowym, będąc już w samolocie. Napisałem oczywiścię reklamację (EU Regulation 261/2004), ale odpowiedź którą otrzymałem brzmi:


We refer to your claim application dated 16/06/2018.

We sincerely regret the delay of your flight FR 8266 from London Stansted Airport to Katowice Airport on the 10/06/2018, which was delayed due to General Strike of Marseille Air Traffic Controllers, which was outside of our control.

As this delay was unexpected and therefore outside Ryanair’s control we regret to advise that no monetary compensation is due under EU Regulation 261/2004.

Thank you for flying with us and we hope we will have the pleasure of welcoming you on–board another Ryanair flight again soon.

Yours sincerely


Czy ktoś z Was jest w stanie ocenić, czy mogę coś z tej sprawie jeszcze wywalczyć?

Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1360 PostWysłany: 18 Cze 2018 12:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Odwołanie do ULC zawsze można napisać,tyle,że jeśli prawdę piszą może być trudno coś ugrać.Dodatkowo ważne czy było minimum 3 godzinne opóźnienie w stosunku do rozkładowej godziny lądowania (czas otwarcia drzwi się liczy).Czasami startuje z 3 godzinnym opóźnieniem,ale nadrabia w powietrzu , ostateczne opóźnienie jest poniżej 3 godzin i nie ma odszkodowania. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Jokeer uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3091 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 155  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group