Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W tym temacie są informacje o nowych trasach/planach Flixbusa
O promocjach masowych/akcji promocyjnych zapraszam do tematu FlixBus - promocje & kody & nowe trasy (flixbus-promocje-kody-nowe-trasy,35,28550).

Temat do oddawania kodów -> flixbus-kody-znizkowe,1528,155917


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1333 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 67  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:19 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1030
Loty: 28
Kilometry: 19 093
niebieski
https://okazjepodroznika.pl/nowa-siatka-flixbusa/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#82 PostWysłany: 08 Mar 2018 11:31 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4037
złoty
Słowotok za który flix musiał trochę kasy sypnąć na portalik.
"Nieuczciwa konkurencja" napisał portal (w imieniu Flixa-uczciwego inaczej) o ich konkurencji :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#83 PostWysłany: 08 Mar 2018 18:01 

ja bym raczej powiedział że autor bloga chce się podlizać flixowi - tak jak zrobił to z Leo. W efekcie Leo płaci za reklamę (banner) na tym portalu :P I kasa się zgadza.

A sam flix, niestety obecnie już to potwierdziłem (dla każdego co innego będzie potwierdzeniem, dla mnie tyle starczy) regularnie odpuszcza sobie obsługę nierentownych kursów. Wczorajszy kurs z Ostrawy był wedle ich maila ~20 minut opóźniony, dla większej wiarygodności zadesignowali maila na personalnego od kierowcy "Mateusza"). Myślę spoko, poczekam. Na 5 minut przed rozkładowym odjazdem jestem na przystanku, nikogo nie ma. Później, ok 15 min. przyjeżdża kierowca innej linii, pytam go czy może wie coś o danym autokarze - nie ma pojęcia. Z auta.wysiada inna pasażerka mojego kursu, czekała cały czas w aucie obok. Jak kierowca odsyła ją z kwitkiem - wraca do auta. Później długo długo nic. Po godzinie sprawdzam stronę: opóźnienie zmniejszyło się do 15 minut. Myślę może jakiś (czeski? :D ) błąd. Po 2 godzinach kurs w ogóle znikł z wykazu odjazdów flixa. Magia...
Na infolinii twierdzili w ogóle że odjechał o czasie.

Czyli podsumowywując:
1. Wyślemy Ci informację o opóźnieniu abyś później dotarł na przystanek.
2. Będziemy grać na zwłokę z udzieleniem informacji o faktycznym stanie (odwołanego) kursu.
3. Usuniemy informację z naszej strony w celu zatarcia śladów i uniknięciu niewygodnych pytań.
4. Zrzucimy winę na klienta licząc że był na przystanku za późno bądź przegapił odjazd.

Korzyści:
-nie informują o usunięciu danego kursu = nie muszą oferować alternatyw ani zwracać kosztów nowego bietu.
-nie mają problemów z żadnymi urzędami ochrony konkurencji za brak realizacji kursu 'nierentownego'
-zarabiają za drugi bilet na większości tras gdzie nie ma konkurencji, wysoką kwotę, dużo wyższą niż bilety kupione z wyprzedzeniem - co sprawia że następny kurs już jest rentowny* (bilety drożeją na np. czeskich trasach 15 minut przed odjazdem, o ~10 euro. A trzeba jeszcze doliczyć poprzedni koszt biletu.)

Wady̶a:
-cierpią klienci i ich portfele

*oczywiście jeden pasażer wiosny/rentowności nie czyni. Ale zazwyczaj jednak znajduje się jeszcze przynajmniej kilku-kilkunastu pasażerów którzy też coś od siebie dali.

No i przystanek w Ostrawie ma na tyle korzystne położenie (ulica zakończona zawrotką) że nie ma szans abym przegapił odjazd będąc bez przerwy na.miejscu. To rozwiało wszelkie moje wątpliwości.
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#84 PostWysłany: 09 Mar 2018 00:13 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1030
Loty: 28
Kilometry: 19 093
niebieski
Kochani , słuchajcie kilka dni temu dostałem emaila od Flixa że po wypełnieniu ankiety dostanę 20 % zniżki w postaci vouchera , wypełniłem i dostałem info że voucher przyjdzie na emaila w ciągu 48 h , do tej pory cisza a minęło 4 dni , napisąłem poprzez stronę www, poprzez facce i cisza co zrobić czekać na emaila czy można coś zrobić z tym fantem???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#85 PostWysłany: 09 Mar 2018 00:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 1200
Loty: 73
Kilometry: 147 838
niebieski
Spam oczywiście sprawdzony?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#86 PostWysłany: 09 Mar 2018 00:51 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1030
Loty: 28
Kilometry: 19 093
niebieski
tak spam sprawdzony
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#87 PostWysłany: 09 Mar 2018 01:24 

Rejestracja: 02 Mar 2016
Posty: 840
złoty
fantomasss napisał(a):
Podróż powrotną odbywamy FLIXEM tym razem mniejszy Mercedes.Bilety znów zakupione ze znizką 30zł-osoba kuponem Jest to identyczna trasa jak Plbusa,ale okazuje się ,iż zawieszenie zielonego autokaru wyśmienicie radzi sobie ze słowackimi,a później polskimi drogami.Wszystko super,a lądowanie w Krakowie z 1godziną zapasu.Dla kończących tutaj podróż mistrz!Dla mnie dodatkowa godzina w poczekalni dworca PKS.Tu wszyscy mają grypę!

Ostateczny powrót Plbusem.Teraz, w słońcu widać wyraźnie jak brudne są niby skórzane fotele.Ciało przylepia się i odkleja na wybojach,taki kontrolowany pasem bezpieczeństwa stan nieważkości ;)
Wg mnie to chyba jakiś bardzo nieudolny tekst sponsorowany :lol: .

To co opisał "stjuard" to najzwyklejsze oszustwo ze strony przewoźnika. Jeśli firma uznała, że nie warto puszczać autobusu z kilkoma pasażerami to powinna poinformować o odwołaniu kursu i przesłać informację o kontynuowaniu podróży innym kursem albo poinformować o zwrocie pieniędzy. W Polskimbusie do którego się będziemy nieraz porównywać było prościej. Gdy kierowcy innego kursu jadącego tą samą trasą pokazało się SMSa o opóźnieniu to dzwonił do dyspozytora poinformować o fakcie i dopisywał pasażerów do listy. Niektórzy (bardziej obeznani w temacie) od razu dopisywali do listy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#88 PostWysłany: 09 Mar 2018 02:12 

Po pierwsze flix dotychczas nie miał przystanku w Kielcach, dopiero liniami PB zaczął tam zajeżdżać.. Nice try :P
po drugie nie kojarzę żadnych regularnych (tj. takich które trafiają zazwyczaj do sprzedaży) kuponów powyżej wartości 5€/21,58zł (nie bijcie jeśli przelicznik coś drgnął). Chętnie więc zobaczyłybym stronę akcji/oferty o której wspominasz.

@KL_user ale to że mają jeden autokar to też oszustwo. Tylko że w sensie prawnym wszystko jest ok. I o to im chodzi. Jakiś tam urząd w Niemczech badał czy nie zachwiali równowagi na rynku transportowym. Nic nie wybadał. Tutaj też, póki sprawa nie trafi do sądu (koszty, czas) to będą to nazywać 15min. opóźnieniem i gapiowstwem pasażera. I nikt nic nie zrobi, nie zdziała. Pogardliwie można wyżebrać 5€ zniżki ważne 3 miesiące, jak oni przyznają się częściowo do winy to voucher na przejazd. Ale jakby wziąć monitoring z 'terminalu' autobusowego lub dworca kolejowego w Ostrawie to by było jasne że nic nie jechało.
A identycznych sytuacji na różnych liniach w 3 krajach miałem co najmniej 4. Za każdym razem byłem o czasie na przystanku, raz zabrali mnie pustym autokarem po 3 godzinach czekania i kilku telefonach. Innej współpasażerki nie zabrali wcale (bo nie była dokładnie w minucie kiedy kierowca przyszedł :mrgreen: na przystanek/ autokar zaparkował gdzie indziej, bynajmniej nie śpieszyło mu się).
Sytuacji w których nie wiadomo było co z autokarem a system pokazywał co innego to już w ogóle nie potrafię zliczyć.

Co do PB, SMS praktycznie nigdy do mnie nie dotarł :( (2 razy). Napewno sporo zależało od kierowcy na jakiego się trafiło, ale od 2014 stopniowo było coraz gorzej a od 2016 nie kojarzę żeby jakkolwiek szli na rękę pasażerom. Tzn. jeśli nawet na logikę pomoc nic ich by nie kosztowała to woleli popisać się brakiem kulrury i szacunku aniżeli kiwnąć palcem. Oczywiście mówiąc o kierowcach '16 nie mam na myśli tych samych co z roku '13. Przetasowania w tej firmie trwały chyba bez ustanku ostatnio spotkałem kierowcę który zaczął pracować w PB w listopadzie '17.
Jak bardzo porządni kierowcy pracowali dla tej firmy na początku to ja już praktycznie zapomniałem. W każdym razie szacun dla rudawego pana kierowcy z P5, gdzieś w 2014 go wywalili.
Góra
 PM off  
      
#89 PostWysłany: 09 Mar 2018 08:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2013
Posty: 1588
niebieski
Flix sobie chyba jaja robi. Zakupiłem wyjazd z nowej puli biletów z Katowic do Pragi na kwiecień. Wyjazd o 0.45 z Katowic przyjazd o 6.50. Wczoraj mail :


Drogi Kliencie FlixBus,

niestety, ale z przyczyn operacyjnych nie możemy zrealizować zarezerwowanego przejazdu xxxx . Jest to sytuacja nieprzyjemna również dla nas i chcemy za nią przeprosić.

Aby umożliwić Ci dojazd do celu, zarezerwowaliśmy inny przejazd xxxxx.



A w rezerwacji:

Katowice - Brno 23.25 - 2.50, oczekiwanie w nocy a następnie Brno- Budapeszt (!!!) 6.10 - 10.50. Pogrzało ich czy co??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#90 PostWysłany: 09 Mar 2018 09:16 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
Ja mam podobnego maila.
Kupowałem na trasie Wrocław-Budapeszt na połączenie nocne.
Kilka dni temu zauważyłem, że zniknął z rozkładu.
Wczoraj mail od nich:

Drogi Kliencie FlixBus,
Cieszymy się, że wybrałeś podróż z FlixBus.

Twoja rezerwacja (nr xxxxxxxxxxxxx) obejmuje następujące przejazdy:

linia P4, kierunek Prague ÚAN Florenc xxxx, 00:40 Wrocław (dworzec autobusowy) → Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc)

linia 260, kierunek Budapest Népliget xxxxx, 08:20 Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc) → Budapeszt Kelenföld (dworzec autobusowy).

przyjazd do Budapesztu 9h później.
Czy ktoś to już przerabiał co można wywalczyć od nich?
Zaznaczam, że to połączenie mnie nie zadowala.
Góra
 Profil Relacje PM off
iwan-82 lubi ten post.
 
      
#91 PostWysłany: 09 Mar 2018 09:38 

Co do zasady to voucher na darmowy przejazd przyznają po długiej gehennie z wykłócaniem się kto jest temu winny (mimo że to oczywiste) i udowadnianiem że nastała strata.
Zważając natomiast że na rynek polski dopiero wchodzą, chcą wywołać jak najlepszy odbiór ich marki to milon postów negatywnych na facebooku by im nie pomógł. A wszystkich fanów zablokować nie mogą. ;) A na wszelki wypadek zawsze do usług są media branżowe... albo wyborcza :P

Konkrety takie jak pieniądze itp. - bez szans, chyba że ktoś może coś więcej (wtyki w urzędach, prawnicy, nie mam pojęcia co jeszcze).
Góra
 PM off
walerek lubi ten post.
 
      
#92 PostWysłany: 09 Mar 2018 10:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2011
Posty: 546
niebieski
walerek napisał(a):
Ja mam podobnego maila.
Kupowałem na trasie Wrocław-Budapeszt na połączenie nocne.
Kilka dni temu zauważyłem, że zniknął z rozkładu.
Wczoraj mail od nich:

Drogi Kliencie FlixBus,
Cieszymy się, że wybrałeś podróż z FlixBus.

Twoja rezerwacja (nr xxxxxxxxxxxxx) obejmuje następujące przejazdy:

linia P4, kierunek Prague ÚAN Florenc xxxx, 00:40 Wrocław (dworzec autobusowy) → Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc)

linia 260, kierunek Budapest Népliget xxxxx, 08:20 Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc) → Budapeszt Kelenföld (dworzec autobusowy).

przyjazd do Budapesztu 9h później.
Czy ktoś to już przerabiał co można wywalczyć od nich?
Zaznaczam, że to połączenie mnie nie zadowala.


Spróbuj przebookować na Wrocław - Kraków wyjazd wcześniej z Wrocławia i dalej Kraków - Budapeszt przyjazd rano do Budapesztu


Ostatnio edytowany przez domenico_xl, 09 Mar 2018 12:11, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#93 PostWysłany: 09 Mar 2018 10:57 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
Sprawdzałem wcześniej taką możliwość.
Nie ma w tym dniu połączenia do Krakowa, które by mnie interesowało tzn. ok. 20.
Są tylko te które wynikają z ich propozycji.


Ostatnio edytowany przez walerek, 09 Mar 2018 11:20, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#94 PostWysłany: 09 Mar 2018 11:16 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4037
złoty
@iwan-82 przecież Budapeszt też jest piękny, a "Polak, Węgier dwa bratanki", więc nie wybrzydzaj, tylko bierz co dają i bądź wdzięczy, bo niewykluczone, że gdy już będziesz w Brnie, to odwołają przejazd do Budapesztu ;)
To już mamy przedsmak, jak będą wyglądały przejazdy z nimi- nigdy nie bądź pewny, że dotrzesz do celu :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#95 PostWysłany: 09 Mar 2018 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 131
Loty: 14
Kilometry: 27 931
walerek napisał(a):
Twoja rezerwacja (nr xxxxxxxxxxxxx) obejmuje następujące przejazdy:

linia P4, kierunek Prague ÚAN Florenc xxxx, 00:40 Wrocław (dworzec autobusowy) → Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc)

linia 260, kierunek Budapest Népliget xxxxx, 08:20 Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc) → Budapeszt Kelenföld (dworzec autobusowy).

Mam to samo...
Kupiony w PB bilet z powrotnym na 17:20
Kod:
02.04.2018, 21:00 Wrocław (dworzec autobusowy)
03.04.2018, 07:45 Budapest Kelenföld BKK bus stop


Dziady zamienili mi to na
Kod:
03.04.2018, 00:40 Wrocław (dworzec autobusowy)
03.04.2018, 05:00 Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc)

03.04.2018, 08:20 Praga (dworzec autobusowy ÚAN Florenc)
03.04.2018, 15:55 Budapeszt Kelenföld (dworzec autobusowy)


Kogoś w FB chyba nieźle powaliło.
Jadę coś załatwić do Budapesztu, a o 15:55 nie mam na to szansy...

Łącznie zapłaciłem 4 złote, ale nie odpuszczę im tego.

Cytuj:
Jeśli proponowana alternatywa nie spełnia Twoich potrzeb związanych z podrożą, możesz ją zmodyfikować na stronie www.flixbus.pl. Obowiązują tutaj zwykłe warunki.

Zwykłe warunki czyli "wydymaliśmy cię kliencie, a jak się nie podoba, to zwróć bilet ponosząc opłatę manipulacyjną".
CUDOWNIE
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off
iwan-82 lubi ten post.
 
      
#96 PostWysłany: 09 Mar 2018 15:34 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
@Kri$

Ja już sobie zamieniłem bezpłatną zmianę.
Zmienili mi bilet na połączenie przez Pragę o 16:15 bo tak mi pasowało.

Powrót będziesz miał bez zmian ponieważ pozostaje połączenie nocne z Budapesztu.
Będzie tylko jedna para połączenia z Wrocławia do Budapesztu.
W PB były dwa i to było dobre.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#97 PostWysłany: 09 Mar 2018 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 131
Loty: 14
Kilometry: 27 931
Co dokładnie zrobiłeś, że Ci się udało? Pewnie trzeba się zarejestrować, tak?
Kurczę no nie chciałbym tego robić, ale jak mnie zmuszą, to się zarejestruję.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#98 PostWysłany: 09 Mar 2018 17:49 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1959
platynowy
Po prostu zadzwoń do nich:
+48 22 307 93 34

Wcześniej przeanalizuj możliwości zakupu, które w tym dni proponują.
Góra
 Profil Relacje PM off
iwan-82 lubi ten post.
 
      
#99 PostWysłany: 09 Mar 2018 19:53 

Rejestracja: 08 Mar 2018
Posty: 7
-- 09 Mar 2018 19:33 --

:evil:
To już mamy przedsmak, jak będą wyglądały przejazdy z nimi- nigdy nie bądź pewny, że dotrzesz do celu :mrgreen:[/quote]

-- 09 Mar 2018 19:53 --

To już mamy przedsmak, jak będą wyglądały przejazdy z nimi- nigdy nie bądź pewny, że dotrzesz do celu :mrgreen:[/quote][/quote]

Przepraszam, jestem nowa i nie w tym oknie napisałam swój komentarz i poszedł sam cytat :roll: więc teraz jak należy:
Flix Bus właśnie zmienił mi przejazd Wro-Budapeszt tak, że nie zdążam na samolot jaki mam z Budapesztu. To kpina. :evil: Jeśli chcę kupić Wro-Budapeszt to muszę wyjechać 1 dzień wcześniej/stracić 1 dzień i dodatkowo zapłacić za nocleg w Budapeszcie. :evil:
Czytam na fejsie posty klientów FB i widzę, że nawet jeśli wejdę w ten słaby deal, to mogą kolejny raz odwołać/zmienić przejazd...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#100 PostWysłany: 09 Mar 2018 19:58 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4037
złoty
To ja teraz pochwałę, choć zrobili tylko to, co do nich należało, ale mogli przeciez nie zrobić :mrgreen:
Po 20 minutach oczekiwania na infolinii złożyłem dyspozycję anulacji biletu i otrzymałem informację, że za kilka minut minut otrzyma voucher na 100%.
Z przymrużeniem oka przyjąłem informacje,a tu niespodzianka po kilku minutach na mailu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1333 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 67  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group