Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 24 Maj 2019 23:38 

Rejestracja: 06 Sie 2018
Posty: 10
?Zarezerwowałem hotel - można jeszcze bezpłatnie anulować. Jakiś czas potem dostałem kod promocyjny.
Czy nie będzie problemu z anulowaniem rezerwacji i natychmiastową ponowną rezerwacją z wykorzystaniem kuponu?
Oferta jest i tak dosyć atrakcyjna, dlatego nie chciałbym anulować rezerwacji ryzykując, że ją definitywnie stracę, bo np zwolniony pokój będzie ponownie widoczny jako dostępny w systemie rezerwacyjnym dopiero np za kilkadziesiąt godzin i w międzyczasie ktoś mi go podkupi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2 PostWysłany: 24 Maj 2019 23:47 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 224
niebieski
Z mojego doświadczenia anulowane pokoje od razu wracały do dostępnej puli
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 25 Maj 2019 08:31 

Rejestracja: 19 Mar 2018
Posty: 33
Loty: 46
Kilometry: 63 891
Tylko moze wrocic po nowej cenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 25 Maj 2019 08:37 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6180
HON fly4free
citrix napisał(a):
Oferta jest i tak dosyć atrakcyjna
moja babcia mawiała: lepsze jest wrogiem dobrego
wielokrotnie się o tej prawdzie przekonałem...
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5 PostWysłany: 25 Maj 2019 08:38 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Bywa różnie.Ryzyko jakieś jest.Czasami pokój wraca,ale z inną ceną lub nie tak od razu.Trzeba się też liczyć z taką ewentualnością. :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 25 Maj 2019 09:10 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Robiłem to samo :mrgreen: Dodatkowo wykorzystywałem godziny wieczorne co by nikt niepowołany nie sprzątnął mi b.atrakcyjnej oferty sprzed noska. Zatem anulacja i ...konsternacja :lol: Pokazała się po 3-5 min ta sama oferta jednak...50 ojro drożej :lol: Działam więc dalej bo żona tak wkooor...że prawie chce rozwodu :lol: Znalazłem maila do właściciela obiektu i pokornie piszę , że zrobiłem niechcący bolesnego mistake i czy można powrócić do poprzedniej ceny bo mi zalezy :mrgreen: Owner...zgodził się. Umowa , ze za chwilke wskoczy poprzednia cena i mam szybko zabookować. Tak zrobiłem i humor powrócił tym bardziej że wszedł kod na 250pln :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off
tarman lubi ten post.
 
      
#7 PostWysłany: 25 Maj 2019 09:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Wrz 2011
Posty: 251
Loty: 154
Kilometry: 207 128
niebieski
Jakiś miesiąc temu tak zrobiłem i mieszkanie od razu wróciło do puli, jednak miało zmienioną cenę - była niższa o około 10 EUR.
W ubiegłym roku rezerwacja (zrobiona kilka miesięcy wcześniej) przy próbie pobrania płatności została anulowana powodu braku środków i pokój też był po chwili w puli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 25 Maj 2019 09:45 

Rejestracja: 02 Lis 2012
Posty: 413
Loty: 145
Kilometry: 309 536
niebieski
Jako użytkownik Booking.com tez z tej drugiej strony powiem , ze cena zależy oczywiście od właściciela jaka sobie wpisze w cennik .
Niższa cena po anulacji może wynikać z tego , że właściciel obiektu zapisał się w międzyczasie do jakies promocji bookingowej i w momencie gdy zwalnia się pokój to ów wpada w pule promocyjną . Równie dobrze może to działać w drugą stronę - czyli cena była mniejsza bo w promocji a po anulowaniu jest droższy bo promocja nie obowiazuje .
Potwierdzam słowa mojego poprzednika pokój od razu wraca do puli .


Ostatnio edytowany przez Abcn, 26 Maj 2019 21:48, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 26 Maj 2019 20:26 

Rejestracja: 06 Sie 2018
Posty: 10
-- 26 Maj 2019 20:20 --

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Szkoda, że część wątpliwości rozwiały, ale stworzyły nowe :)

-- 26 Maj 2019 20:26 --

A kod na 240 zł. przy cenie pierwotnej 1030 zł kusi ;)
A przy okazji mam jeszcze jedno pytanie. Kod dostał kolega pocztą w liście imiennie adresowanym do niego. Czy taki kod może wykorzystać ktoś inny? Bo może całe to moje zastanawianie się nie ma sensu bo i tak nie będę mógł wykorzystać kodu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 27 Maj 2019 08:07 

Rejestracja: 30 Lis 2013
Posty: 2160
srebrny
Tak może, sam ostatnio tak robiłem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 27 Maj 2019 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4490
złoty
Tak, podczas rezerwacji jest miejsce gdzie zaznacza się czy korzysta się samemu czy to rezerwacja dla kogoś innego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 27 Maj 2019 19:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@citrix Kolega może dla ciebie rezerwować z przyznanym kodem,jeśli ty ze swojego konta chcesz użyć jego imiennego kodu do swojej rezerwacji to raczej nie przejdzie. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 27 Maj 2019 20:03 

Rejestracja: 06 Sie 2018
Posty: 10
OK, rozumiem. Dzięki za odpowiedzi. Czyli "na okaziciela" są tylko kody dołączane np. do czasopism.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 24 Cze 2019 05:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Cze 2013
Posty: 1557
HON fly4free
Moi Drodzy, gwoli ścisłości. Znajomy dostał pocztówkę z kodem. Zwrot duży, bo ok. 500 PLN. Zadzwoniłem na info dla GENIUSa. Miły pan z bookingu odpowiedział mi, że nie ma problemu i dopisze kod (nie mój!) do mojej istniejącej rezerwacji (!). Także wszystko się da. Kod jest na okaziciela.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 14 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group