Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 25 Maj 2022 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2014
Posty: 2437
platynowy
@Poniósł_Mnie_Melanż

Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć, bo nie chce mi się robić wykładu na temat tego jak działa system GDS, ale gwarantuję Ci że to co piszesz, to bełkot, który wynika z niezrozumienia i niewiedzy na temat tego, jak działa ta branża. W sumie pośrednicy powinni informować że obciążenie lub blokada jakiejś kwoty (nawet pełnej kwoty rezerwacji mimo wybrania płatności "pay later") może nastąpić w dowolnym momencie i może je przeprocesować expedia czy booking który jest ich partnerem i który wygrał akurat momencie rezerwacji "licytację" na obsługę tej rezerwacji - a także sam hotel - za pierwszą noc, na pełną kwotę rezerwacji czy na jakąs symboliczną kwotę - to zależy od polityki hotelu. Tak czy inaczej - to Ty a nie oni jesteś winny i jeszcze śmiesz oczerniać drugą stronę. To Ty swoją kartą masz zagwarantowac rezerwację, a stosowanie jednorazówki revoluta=anulacja.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#22 PostWysłany: 25 Maj 2022 23:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1243
platynowy
Pan.

Troche calosc nie trzyma sie kupy. Bezplatna anulacja do 2 tygodni przed.. przy platnosci na miejscu? A co jak sie nie pojawisz i nie zaplacisz? Hotel mialby trzymac zablokowany pokój i ryzykowac utrate potencjalnego zysku?
A jaki hotel? Przejrzalem kilkadziesiat hoteli na Cyprze na 17 sierpnia i nie widze nic z platnoscia na miejscu, sa np. hotele z platnoscia:
Cytuj:
FREE cancellation before August 07, 2022 (dwa tygodnie przed)
No payment required

Ale na nastepnej stronie jak klikniesz w "Booking conditions" to widac:
Cytuj:
On 08/08/2022 we will charge £392 to the card you indicate to us when making the booking
If you cancel the booking before 08/08/2022, you will have no charge


Tu tez zakladam ze bylo podobnie, zinterpretowales "no payment required" jako platnosc na miejscu, 21 lutego chcieli pobrac cala kwote, nie bylo pieniedzy na karcie przez co nie zrobili rezerwacji z jakiegos wspoldzielonego portalu typu LateBeds (ktora nazwe hotel by widzial) i tyle.
Ogólnie mowiac - nie zaplaciles za hotel - nie anulowales rezerwacji.. to wg mnie ty ich oszukales?
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 26 Maj 2022 09:14 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sty 2011
Posty: 7424
@nick @LonDynia Oczywiście macie rację co do systemu rezerwacji/płatności itd ale jakby nie patrzeć w ww przypadku rezerwacji zrobionej na nazwisko danego klienta po prostu nie było. Czasem biura mają wykupioną/zarezerwowaną pulę miejsc noclegowych i w takim przypadku rezerwacja na konkretnego klienta mogłaby pojawić się później ale chyba jednak nie w przypadku małego pośrednika..? Co by oznaczało że pomimo niezrozumienia sytuacji z obciążaniem karty jednak @Poniósł_Mnie_Melanż ma rację co do tego że swojego noclegu mógłby nie zobaczyć (jeśli rezerwacja nie była dokonana od razu to w wybranym obiekcie mogłoby nie być już wolnych miejsc)?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 26 Maj 2022 10:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7130
srebrny
Dla mnie sytuacja jest zrozumiała i normalna - pośrednikowi nie udało się zagwarantować płatności, więc nie przekazał danych klienta hotelowi.
Dywagacje na temat tego, czy byłoby w hotelu dla niego miejsce nie ma sensu, skoro płatność nie była zabezpieczona.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 26 Maj 2022 12:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1243
platynowy
No dokladnie, zwlaszcza ze Stayforlong wg mnie nie akcpetuje platnosci na miejscu - wbrew temu co pisano wyzej. Nie zaplacil, nie dostal - o czym tu gadac? :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 26 Maj 2022 14:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 330
niebieski
ja koryzstałem w Meksyku i raczej nie polecam.
Nam się akurat udało jakoś wyjść z sytuacji mieliśmy zarezerwoawny hotel w Playa del Carmen i oczywiście był overbooking i nie było dla nas tego pokoju co rezerwowaliśmy. Początkowo chcieli nam dać jakiś bardzo słaby i ciemny pokój ale udało się zamianić na coś o podobym standardzie jednak nie obyło się bez stresu.
_________________
Image
http://www.facebook.com/lifetripblog
Góra
 Relacje PM off  
 
#27 PostWysłany: 06 Lip 2022 22:11 

Rejestracja: 08 Lut 2016
Posty: 2
Wróciłem właśnie z wakacji zarezerwowanych przez ten serwis w Hiszpanii. Miałem duże wątpliwości i obawy (patrząc na sporo negatywnych komentarzy na sieci - chociaż część z nich dotyczy spraw "covidowych" - tj. zamknięć hoteli na co serwis nie ma wpływu), ale jak się na szczęście okazało - zupełnie nieuzasadnionych w moim wypadku.
Po rezerwacji otrzymałem od razu potwierdzenie, aczkolwiek zdziwiło mnie, że nadawcą jest jakaś Larissa. Trochę nakręcony przez różne komentarze na sieci - napisałem od razu do hotelu, czy faktycznie jest rezerwacja na mnie, w tych datach i na tych warunkach (HB, pokój na morze itd). Odpisali od razu, że jest wszystko ok. Po jakimś czasie zrobiłem zapłatę za resztę pobytu (w moim wypadku serwis rozbił to na dwie raty, jedną małą, drugą większą) - z płatnościami też nie było problemu.
Na miejscu też wszystko ok. Pokój czekał na mnie, w pełni opłacony, taki jaki chciałem, a nawet na najwyższym piętrze (to była niezobowiązująca prośba do hotelu jaką wpisałem).
W sumie jestem zadowolony bo za pobyt 15 dni zapłaciłem o jakąś 1/5 mniej niż przez serwisy typu booking czy hotels. Nie musiałem kontaktować się z serwisem w żadnych sprawach bo po prostu nie było powodu. Chociaż obawy przy rezerwacji miałem.
Góra
 Relacje PM off
piotrek_89 lubi ten post.
piotrek_89 uważa post za pomocny.
 
 
 [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group