Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#1721 PostWysłany: 02 Wrz 2021 16:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 425
HON fly4free
@elwirka
ja od przełomu kwietnia/maja miałem zrobione 10 rezerwacji, za żadną punktów nie dostałem. Nawet zdążyłem reklamację napisać - odpisali mi po kliku dniach, żebym się do nich zgłosił dopiero po upływie 90 dni, bo pomimo tego, że oficjalnie komunikują 64 dni, to rzekomo w regulaminie mają 90 dni:

Cytuj:
2.4. Dołożymy wszelkich starań, aby dodać Środki wciągu 90 dni po zakończeniu pobytu w hotelu, w którym dokonano rezerwacji. Przyznanie Środków zawsze zależy od potwierdzenia przez hotel, że Twój pobyt w hotelu został zakończony. Ze względu na różnice w polityce hotelu, możemy otrzymać potwierdzenie po upływie różnego okresu w zależności od hotelu.


Tylko akurat tak się złożyło, że od pierwszej rezerwacji minęło 90 dni, więc odpisałem im po 15 minutach. Na odpowiedź czekałem kolejne 23 dni z następującą informacją:

Cytuj:
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, iż w celu sprawdzenia statusu płatności potrzebuję następujące informacje:

1. Numer rezerwacji na booking.com
2. Imię i nazwisko właściciela rezerwacji
3. Data zameldowania się oraz wymeldowania się z obiektu
4. Numer konta Wizz podany przy dokonaniu rezerwacji

Proszę o przesłanie wymaganych danych w odpowiedzi na ten email, a ja zatem je przekażę do przełożonej.


Puściłem hurtem wszystkie 10 rezerwacji (od części nie minęło jeszcze 90 dni), od tygodnia nie dostałem ani odpowiedzi ani punktów.
Ja odpuściłem booking.com via Wizz, jak już coś bookuje na bookingu, to wrzucam to w LH i M&M. Tam co prawda jeszcze też nic nie dostałem, ale nie minęło wspomniane 64 dni, więc liczę, że do tego lepiej podchodzą.

Booking rozkłada ręce i odsyła do Wizzaira. A zapewne sam Wizzair swoje wynagrodzenie zgarnął, ale albo ociąga się z wypłatą albo postanowił przyciąć swoich klientów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#1722 PostWysłany: 02 Wrz 2021 18:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
@BB108 Dzięki za obszerne zgłębienie tematu.
W potwierdzeniu rezerwacji Booking jest informacja o 64 dniach. Jeżeli rzeczywiście wydłużyli ten okres do 90 dni, to u mnie jeszcze nie minęło. Poczekam jeszcze cierpliwie i jeśli reklamacja nic nie da, to też przerzucę się na coś innego, np cash back z mBanku.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1723 PostWysłany: 15 Wrz 2021 13:05 

Rejestracja: 08 Paź 2019
Posty: 112
Ja się przerzuciłem na cashback z Bookinga przez Goodie - trochę trzeba poczekać (~2 miesiące), ale ostatecznie wpadło 4% z każdej rezerwacji w tym roku. Za to 5% z Wizz Aira nie wpadło jeszcze z ani jednej rezerwacji, nawet z czerwcowych
_________________
Kraje: 55/195
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1724 PostWysłany: 15 Wrz 2021 13:11 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 8912
Loty: 997
Kilometry: 958 572
platynowy
Mi ostatnio wpadło w Goodie już niecały tydzień po noclegu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1725 PostWysłany: 13 Paź 2021 14:06 

Rejestracja: 08 Paź 2019
Posty: 112
Landryna ewidentnie leci w kule, dostałem praktycznie taką samą odpowiedź jak @BB108.

Cytuj:
Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, iż zgodnie z zasadami promocji środki zostają dodane na konto Wizz w ciągu 90 dni od daty zakończenia pobytu w hotelu.

2.4. Dołożymy wszelkich starań, aby dodać Środki wciągu 90 dni po zakończeniu pobytu w hotelu, w którym dokonano rezerwacji. Przyznanie Środków zawsze zależy od potwierdzenia przez hotel, że Twój pobyt w hotelu został zakończony. Ze względu na różnice w polityce hotelu, możemy otrzymać potwierdzenie po upływie różnego okresu w zależności od hotelu. (...)

Jeżeli środki nie zostaną przyznane po upływie 90 dni, prosimy o przesłanie potwierdzeń rezerwacji z widocznym numerem konta Wizz.


A od większości rezerwacji minęło już ponad 90 dni… chyba trzeba uderzać bezpośrednio przez Online Dispute Resolution, bo pisanie do nich jest bez sensu
_________________
Kraje: 55/195
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1726 PostWysłany: 27 Paź 2021 22:57 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 514
niebieski
Miał ktoś może taki problem: 100 dni temu miałem rezerwację przez booking, punktów Wizz z tego tytułu na koncie wciąż nie ma, booking odpisuje że się należą i nie wie czemu Wizzair ich nie przyznał, z Wizzair brak kontaktu - nie udaje się wysłać reklamacji bez ich numeru lotu itp., wyskakuje wewnętrzny błąd.

Pytanie co dalej? Czekać spokojnie, działać, jeśli działać to jak?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1727 PostWysłany: 27 Paź 2021 23:34 

Rejestracja: 27 Lip 2017
Posty: 130
Loty: 134
Kilometry: 117 921
niebieski
Miałem ten sam problem. Wysłałem reklamację po przez ich formularz na stronie i napewno nie wpisywałem kodu potwierdzenia ponieważ rezerwacja była dla znajomych którzy przylecieli z USA. Tylko nie pamiętam którą z opcji tematu w ich formularzu wybrałem. Po tygodniu zaległe środki były na moim koncie Wizair
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomasz101 uważa post za pomocny.
 
      
#1728 PostWysłany: 28 Paź 2021 06:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
Tomasz101 napisał(a):
nie udaje się wysłać reklamacji bez ich numeru lotu itp.


Ja wpisuję jakikolwiek numer swojej rezerwacji z Wizz. Przykładowo reklamowałam brak punktów z czerwca, więc wpisałam lot czerwcowy, choć niekoniecznie wszystkie noclegi dotyczyły akurat tego wyjazdu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1729 PostWysłany: 28 Paź 2021 15:54 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 514
niebieski
@elwirka

dzięki za pomysł - udało się zgłosić reklamację, poczekam tydzień i zobaczę co to da
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#1730 PostWysłany: 28 Lis 2021 10:19 

Rejestracja: 17 Lis 2013
Posty: 182
Zrobilam tak jak @elwirka i podziałało! Punkty już na koncie. Trwało około 2 tygodnie.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
      
#1731 PostWysłany: 28 Lis 2021 12:11 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 514
niebieski
A u mnie nie. Rezerwacja z lipca. Reklamacja w paźdzerniku. 2.11 dosłane do Wizz potwierdzienie rezerwacji i info z boking że była objęta programem, punktòw brak mimo upływu ponad 120 dni od rezerwacji. Kolejna rezerwacja z sierpnia. Minęło 1O0 dni i też punktów brak. Tak jak bym był na jakiejś czarnej liście w Wizzair
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1732 PostWysłany: 28 Lis 2021 13:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
U mnie trwało to długo. Złożyłam reklamację za czerwiec lipiec i sierpień. Odezwała się miła pani i chciała dowodów. Rezerwacje w pdfach z cenami i że na pewno rezerwowane przez stronę Wizz plus ewentualne potwierdzenia zapłaty. Wysłałam i po niecałym miesiącu prawie 50 euro w punktach wpadło.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1733 PostWysłany: 28 Lis 2021 15:48 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 75
Mam pytanie: jak składacie reklamacje w wizz na brak zwrotu kredytu to wysyłacie scr maila z rezerwacja? Złozyłem reklamacje w wizz i odpisali mi: Uprzejmie proszę o przesłanie faktury z widocznym numerem konta Wizz klienta.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1734 PostWysłany: 28 Lis 2021 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
Tak. Maila eksportowałam do pdfa. Bo jak wysłałam screeny z logo wizz to brakowało cen i tego nie uznali.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1735 PostWysłany: 28 Lis 2021 21:42 

Rejestracja: 10 Wrz 2019
Posty: 514
niebieski
Jak się eksportuje majla do pdf-a?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1736 PostWysłany: 28 Lis 2021 21:55 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22486
Klikasz wydrukuj i potem eskportuj jako pdf
Góra
 Profil Relacje PM off
Tomasz101 uważa post za pomocny.
 
      
#1737 PostWysłany: 03 Gru 2021 23:31 

Rejestracja: 08 Paź 2019
Posty: 112
Po prawie dwóch miesiącach Wizz w końcu uznał reklamację z października i przyznał środki za lipiec - w moim przypadku reklamacja składana przez formularz kontaktowy z załączonymi potwierdzeniami z Bookinga w pdf.
_________________
Kraje: 55/195
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1738 PostWysłany: 05 Gru 2021 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 195
Loty: 133
Kilometry: 211 116
niebieski
U mnie też rozpatrzyli w końcu reklamację za lipcowe wakacje, i przyznali 64 zł zamiast 64 euro. Po kolejnej reklamacji do reklamacji odali dodatkowo 240 zł i teraz się forsa zgadza. Ale i tak niesmak pozostaje, szczególnie że te bookingowe ceny teraz licząc łącznie z 5%zwrotem w punktach Wizz to małoatrakcyjne są.
_________________
moje podróże: https://acotamjest.blogspot.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1739 PostWysłany: 17 Gru 2021 16:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 419
Kilometry: 793 822
srebrny
8 zaległych rezerwacji Wizz w końcu raczył nagrodzić punktami. Czekam na kolejne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1740 PostWysłany: 17 Gru 2021 16:56 

Rejestracja: 27 Paź 2016
Posty: 46
U mnie też wpadło nagle za kilka zaległych rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: girlie oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group