Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 07 Sie 2020 12:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5647
HON fly4free
Maila nie widzę, ale masz szereg numerów telefonicznych, w tym polską infolinię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#42 PostWysłany: 11 Sie 2020 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 5647
HON fly4free
Czy ktoś z zainteresowanych podziałał cokolwiek w tej sprawie?
Ja dzwoniłem do Accora ale tam nie rozumieją tego jak to jest możliwe że nastąpiła taka modyfikacja rezerwacji i niby próbowali w trakcie rozmowy ze mną kontaktować się z hotelem ale ten rzekomo miał wyłączony telefon - więc próby spełzły na niczym i zostałem odesłany z kwitkiem z poradą bym sam spróbował się skontaktować bezpośrednio z hotelem i tam spróbował to wyjaśnić.

Ostatecznie jakbym się chciał po prostu wypisać i nie zostać skasowanym na "nową" kwotę tego 13.08. to nie bardzo rozumiem z maila od nich otrzymanego czy w tym celu nie powinienem robić nic - Powinienem kliknąc anulację na stronie Accora, odpisać na tego maila iż sobie nie życzę czy po prostu nie robić nic?
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
      
#43 PostWysłany: 11 Sie 2020 13:17 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
Napisałem do Accora, że taka cena za nocleg w Rosji nie jest oczywistym błędem, zwłaszcza w okresie promocji i zniżek związanych z zapaścią w hotelarstwie w związku z pandemią
i nie zgadzam się na to, żeby hotel teraz nagle zmieniał cenę i pobierał coś z mojej karty.

Podobno napisali maila do hotelu i hotel ma się ze mną skontaktować.
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
      
#44 PostWysłany: 14 Sie 2020 18:14 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
Hotel dziś anulował pierwotną rezerwację i wystawił nową, w pełni elastyczną (odwoływalną bezpłatnie) ze standardową ceną do zapłacenia w hotelu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 14 Sie 2020 18:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
Dostałem maila:
Greetings from Kaliningrad again!

Following our previous letter we sum up that you don’t confirm readiness of your guaranteeing credit card to be charged on full amount of reservation after price update. We remind you that non-refundable full prepayment is required rate condition of the reservation.

Your reservation is cancelled accordingly.

However we understand that updated price and required prepayment could influence on your plans to book our hotel now for next year’s trip.

That’s why Mercure Kaliningrad Team decided to make new reservation with flexible conditions (details are below) for you as an exception for your dates of stay:

new reservation is active without prepayment until 18:00 of arrival day;

you are able to cancel new reservation at any time before 18:00 of arrival day;

new reservation will be cancelled at 18:00 of arrival day in case of no-show.

You are able to change room category. In this case we will be ready to provide you with lowest price available on all.com for new room category and your dates. Conditions will remain flexible. Please write us if you’d like to change room category.

We hope you already received old reservation’s cancellation and new reservation’s confirmation by separate letters. You can also check new reservation’s actual details in your ALL account or through following link: https://secure.accor.com/store/index.htm l#/en/bookings/home?origin=accor.

To prove that it was really sad technical issue we would like to pay your attention on some details. Equal prices of bed & breakfast rate were displayed to you regardless of room category (standard city room, standard lake view, privilege room, deluxe or suite): 850 RUB per night for non-member or 765 RUB per night for ALL members (discount 10%). 850 RUB is exact price of buffet breakfast in Mercure Kaliningrad. Unfortunately we are not ready to provide high level accommodation with buffet breakfast for such unbelievable price.

We really hope that new reservation with its flexible conditions will give opportunity to show you our warmest hospitality in Mercure Kaliningrad and you stay experience will help to forget about this strange situation.
Góra
 Profil Relacje PM off
Garmond lubi ten post.
 
      
#46 PostWysłany: 15 Sie 2020 09:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1368
Loty: 438
Kilometry: 626 851
niebieski
Nie będę pisał że byłem pewny że Hotel nie uzna tej ceny, bo nie było podstaw... Ale... Wszystkie zachowania hoteli i sieci z uznawaniem bądź nie cen to pokłosie zmiany polityki dużego pośrednika na B, który z dnia na dzień kilka lat wstecz dał taką furtkę. Kiedyś (pisałem o tym wielokrotnie) cena z rezerwacji była święta! Hotelarz odpowiadał za to co ładuje do systemów sprzedażowych
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#47 PostWysłany: 17 Sie 2020 10:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2011
Posty: 1072
Loty: 14
Kilometry: 31 648
srebrny
i tak powinno być cena z rezerwacji to jest cena ustalona przez strony a jak ktoś kupi drożej to hotel nie chce zwrócić różnicy bo niby dlaczego ją ma zwrócić...kupiłeś płać i płacz
Góra
 Profil Relacje PM off
krzysiekk86 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 47 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group