Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#61 PostWysłany: 27 Gru 2018 15:26 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1390
Loty: 97
Kilometry: 200 804
platynowy
@Raphael: orbucksy niestety zwrócą z datą pierwotną - czyli nie ma opcji na ich przedłużenie, możesz zrobić rezerwację w przód - ale jak jej nie użyjesz a termin pierwotny punktów minie stracisz je bezpowrotnie.
Góra
 Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#62 PostWysłany: 13 Sty 2019 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 973
srebrny
Czy za samo przystąpienie do Orbitz Rewards dostaje się jakieś punkty? Jakiś program referencyjny lub coś w ten deseń?

Nb. Na topcashback.com jest chyba stały bonus 3-7% za rezerwacje hoteli na Orbitz.
_________________
Bułgaria - Rumunia 2015: Góry Piryn, Delta Dunaju, Morze Czarne.
http://www.fly4free.pl/forum/z-bulgarii-do-bulgarii-przez-delte-dunaju,1512,81506
http://arturro.fly4free.pl/blog/1455/z- ... te-dunaju/
Góra
 Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
Rockriderr uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#63 PostWysłany: 13 Sty 2019 10:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3837
HON fly4free
Nie słyszałem nic o takich punktach. Ja nic nie dostałem, ani też nie otrzymuję od nich żadnych zachęt do zapraszania innych osób.

Wysłane z mojego P9 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#64 PostWysłany: 13 Sty 2019 10:49 

Rejestracja: 08 Lis 2015
Posty: 423
srebrny
arturro napisał(a):
Nb. Na topcashback.com jest chyba stały bonus 3-7% za rezerwacje hoteli na Orbitz.

Tylko tu problemem może być używanie kodów obniżających gdyż zgodnie z opisem na stronie topcashback, użycie kodu wyklucza naliczenie cashbacku.
Cytuj:
Hotel Booking - Payment is made upon booking
Cash back is only paid on consumed bookings. Cash Back is not available when a coupon code is used on a purchase.

Lepszym rozwiązaniem jeśli ktoś zbiera Orebucksy jest rezerwacja przez aplikację, wtedy mamy 5% wartości rezerwacji w przypadku Hoteli, a nie ma ograniczeń w używaniu kodów.
Góra
 Relacje PM off
arturro lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#65 PostWysłany: 13 Sty 2019 10:59 

Rejestracja: 11 Gru 2012
Posty: 1352
Czasami na topcashback zdarza sie ze jest inny procent dla transakcji z uzyciem kodu rabatowego. W zeszlym roku tak mialem z expedia a to ta sama grupa wiec mozna śledzić chyba.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#66 PostWysłany: 15 Kwi 2019 19:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 680
Loty: 65
Kilometry: 128 493
srebrny
Dzisiaj mają jakiś Tax Day. Dla rezerwacji dokonanych dziś zwracają w formie Orbucksów podatki i opłaty dokonane w trakcie rezerwacji (the amount of taxes and fees paid at the time of booking). Maksymalny zwrot to 250$, uzyskane środki są ważne tylko 60 dni, oferta dotyczy rezerwacji hotelowych, jak też pakietów lot+hotel.

PS. ciekawe czy zwracają opłaty paliwowe i lotniskowe ;)
_________________
Moje relacje: Split 2017Słoneczny Brzeg 2018
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#67 PostWysłany: 31 Maj 2019 10:52 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 182
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Jako że jest ta sama grupa zapytam się tutaj :
zrobiłem rezerwację na cheaptickets.com bezzwrotną , kasa pobrana ,
teraz za pośrednictwem ota właściel pensjonatu napisał że ma awarie w pokoju i
nie ma dla mnie miejsca , napisał że nie pobierze kasy z karty ,
tylko że kasa już pobrana .
Jak zrobię sam cancelled to cheaptickests zwróci mi kasę ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#68 PostWysłany: 31 Maj 2019 10:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3837
HON fly4free
Nie miałem takiej sytuacji, ale nie ryzykowałbym samodzielnego grzebania w rezerwacji bezzwrotnej, tylko skontaktowałbym się z cheaptickets, żeby to oni zadziałali odpowiednio do okoliczności.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#69 PostWysłany: 31 Maj 2019 11:01 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 901
srebrny
nie zwróci, bo to Ty zrobiłeś cancel, a nie właściciel.
Moim zdaniem od razu uderzaj do Orbitz, załatwią Ci inny hotel bez żadnej dopłaty (na koszt obecnie zarezerwowanego hotelu), winny całej sytuacji jest hotelarz, a nie Ty.
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#70 PostWysłany: 31 Maj 2019 16:37 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 2969
srebrny
@lalka150 niestety może być już "musztarda po obiedzie". CheapTickets może uznać że sam anulowałeś bezzwrotną rezerwację. Oni działają w takim systemie że Ty płacisz do CheapTickets a oni wysyłają do obiektu rezerwację z podaną wirtualną kartą z której hotelarz sobie ściąga należność. Ale zadzwoń, może uda się odkręcić. Cheaptickets skontaktuje się z hotelem i to wyjaśni a Tobie powinni całość zwrócić.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#71 PostWysłany: 31 Maj 2019 17:08 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 182
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Dziękuję wszystkim za sugestie , na szczęście jeszcze nie anulowałem rezerwacji , cały czas koresponduję z hotelem , jednak coś mi tutaj
śmierdzi , ponieważ daty przed moim pobytem są nadal dostępne jak również po moim pobycie są dostępne .
Gość napisał coś takiego :
O godz. 8.43 pyta się czym przyjadę : taxi , autobus , pociąg a już o 8.45 pisze że ma awarię w pokoju i że to ja muszę anulować .

To cancel the room you must contact CheapTickets.com to proceed with the request. We will not make any withdrawals from your card. We await your request, because I repeat, we had a problem with the bathroom with water pipes and it is unusable.

Napisałem Jemu że moja rezerwacja była bezzwrotna a On cały czas się upiera że to ja mam anulować
Mój angielski jest kiepski i nie mam zamiaru dzwonić do USA , poza tym to z Jego winy nie będę mógł spać więc napisałem Jemu żeby
to On skontaktował się z Cheaptickets , a On nadal swoje żebym to Ja anulował bezzwrotna rezerwację .
Może ktoś zna e-maila bezpośrednio do Cheaptickets , nigdzie nie mogę znaleźć , z poziomu strony mogę wysłać tylko do hotelu .

Napisał jeszcze coś takiego :

good morning,
it is not like you say because we have not taken anything, now the money keeps them the site you booked.
You must contact the customer service to request cancellation, then they will call me to confirm the cancellation with refund, and so you will get the money back.
I'm waiting for your answer

Skoro to wyłącznie jego wina dlaczego to On nie skontaktuje się bezpośrednio z Cheaptickets i to On nie anuluje mojej rezerwacji .
Jak ewentualnie zrobię anulację rezerwacji bezzwrotnej to co mają mi zwrócić skoro w momencie zakupu wyraziłem zgodę że
decyduję się na taką bezzwrotną rezerwację . Z tego co się orientuję to w momencie anulowania nie pytają się dlaczego anuluję , moja strata .
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#72 PostWysłany: 31 Maj 2019 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3837
HON fly4free
Nie znam adresu email do cheaptickets.com, ale na ich stronie jest formularz do kontaktu, do którego dochodzisz drobnymi krokami:

1. https://www.cheaptickets.com/service/
2. z lewej strony wybierasz "hotels"
3. z rozwijającej się poniżej listy wybierz dowolny dział, np. "review itinerary"
4. w głównej części okna poszukaj w tekście słów "contact us" i kliknij w nie
5.powinno otworzyć się okno z tematami pomocy, a także punkt pt. "still need help?" - kliknij tu na zakładkę "email" i otworzy się formularz kontaktowy. Voila!

W Orbitz (brat bliźniak cheaptickets) kilka razy z tego korzystałem.

Druga opcja, to kontakt przez Facebooka, ale z tego "kanału" nie korzystałem.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#73 PostWysłany: 31 Maj 2019 18:22 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 182
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
@tropikey
Serdeczne dzięki , napisałem e-mail , w odpowiedzi dostałem :

We will do our best to respond to your inquiry within 24 hours. Please note we cannot provide the following services over email:
* Booking, changing, or canceling reservations
* Refund requests
* Price quotes
* Urgent requests regarding travel within the next 5 days
Please call us for these requests at 800-445-9444 and reference the case number above.

Także nie pozostaje nic innego jak tylko zadzwonić .
Ale zastanawiam się jak Oni to " ugryzą " przecież na słowo nie muszą mi uwierzyć i będę musiał dzwonić 2 razy
Góra
 Relacje PM off
tropikey lubi ten post.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#74 PostWysłany: 31 Maj 2019 18:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3837
HON fly4free
no tak, w świetle tej listy spraw wykluczonych z załatwiania mailowego możliwe, że pozostaje Ci jednak zadzwonić. Z drugiej strony, może warto poczekać te 24 h. Kto wie, może jednak coś ruszą po Twoim mailu, zwłaszcza jeśli wysłałeś im jakieś print screeny.
Sam jestem ciekaw, jak się to skończy. Trzymam kciuki...
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#75 PostWysłany: 31 Maj 2019 19:00 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 182
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
-- 31 Maj 2019 18:59 --

Cały czas zastanawia mnie jeszcze fakt dlaczego skoro Ja tutaj nie zawiniłem , to ja muszę dzwonić i tłumaczyć się a nie zrobi tego właściciel obiektu .
Mam awarię moja wina , oddajcie kasę osobie która zrobiła rezerwację .
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#76 PostWysłany: 31 Maj 2019 19:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2011
Posty: 3837
HON fly4free
Hmmm, w zasadzie nie musisz. Ty rezerwację cały czas masz. To że hotelarz Cię nachodzi, nie zobowiązuje Cię do kontaktowania się z cheaptickets. Teoretycznie, możesz pojechać do hotelu w dniu, na który masz rezerwację, tam (zapewne) usłyszysz, że przecież informowaliśmy Pana o kłopotach i że miał Pan skontaktować się z cheaptickets, a ty na to, że przecież odpisałem Wam, że to Wy macie sami to załatwić, bo to z przyczyn leżących po Waszej stronie powstał problem. Tak sobie pogadacie i jeśli do niczego nie dojdziecie, wtedy możesz skontaktować się z cheaptickets, że hotelarz Cię wystawił do wiatru i prosisz o szybkie zorganizowanie zakwaterowania na poziomie nie niższym, niż zarezerwowany i oczywiście bez żadnych dopłat.

Tyle teoria. Jeśli chcesz się handryczyć z hotelarzem i cheaptickets w dniu zameldowania, możesz się "zabawić". Niestety, historia z ostatnich 2 stron z tego wątku: https://www.fly4free.pl/forum/hotels-com-opinie,20,68393&start=220&hilit=hotels%2A pokazuje, że różnie bywa z pomocą ze strony OTA (tam akurat sytuacja nieoczekiwana).

Dlatego też, jeśli wiesz już teraz, że hotelarz kombinuje, nie ma na co czekać i lepiej załatwić to już przed wyjazdem.
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#77 PostWysłany: 03 Cze 2019 21:47 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 182
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Po moim e-mailu w piątek do cheaptickes , dostałem po 30 min. odpowiedź że próbowali się skontaktować z hotelem ale im się nie udało , wysłali
e-maila , jak będą coś wiedzieć to się odezwą . do dzisiaj cisza . W miedzy czasie otrzymałem wiadomość od hotelu , jednak na moim koncie cheaptickets rezerwacja cały czas wisi .
Jak myślicie czy tak wiadomość od hotelu oznacza że pokoju dla mnie nie ma oraz co z moją rezerwacją bezzwrotną ?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#78 PostWysłany: 03 Cze 2019 21:53 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1390
Loty: 97
Kilometry: 200 804
platynowy
@lalka150: czekaj na ruch CheapTickets - sam nie wykonuj żadnych akcji.
Góra
 Relacje PM off
lalka150 lubi ten post.
lalka150 uważa post za pomocny.
 
 
 Temat postu: Re: Orbitz - dyskusja
#79 PostWysłany: 03 Cze 2019 21:55 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 182
Loty: 38
Kilometry: 88 050
niebieski
Ale wyjazd za 3 dni a Ja nie mam noclegu , hotele które mi odpowiadały już wyprzedane , zostały tylko słabej jakości albo bardzo drogie .
Rozumiem że tylko cheaptickets może mi anulować rezrwację ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 79 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], szczotek99 oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group