Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 09 Wrz 2019 23:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 305
srebrny
Nie chcę dublować promocji, bo była ostatnio wstawiona podobna, ale przewoźnik jest inny i mamy full serwis.
British Airways, Warszawa - Tokio, krótkie przesiadki w Londynie, i 2 sztuki bagażu rejestrowanego. Przykładowe daty: 7-20 maja, terminy kwiecień - czerwiec 2020. Najciekawsze jest, że inne OTA tej oferty nie znajdują (powrót jest przez HEL i droższy) - to jest tylko na Flipo.pl w zakładce "oferty specjalne".


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 10 Wrz 2019 00:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2476
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
To dziwne z tymi dwoma sztukami bagazu. Taki przydzial zaczyna się od premium eco.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 10 Wrz 2019 04:44 

Rejestracja: 10 Sie 2017
Posty: 397
srebrny
@Aga_podrozniczka właśnie praktycznie w 90% przypadków loty do/z Chin mają takie limity w ECO - może wynika to z tego, że linie nie muszą dbać o normy co2 w tymże rejonie i ladują luki na maksa? ;-)
_________________
The Fire, baby. It'll burn us both. It'll kill us both. There's no place in this world for our kind of fire. My warrior woman. My Valkyrie. You'll always be mine. Always... and never.
Góra
 Relacje PM off  
 
#4 PostWysłany: 10 Wrz 2019 05:20 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 153
niebieski
Ale przejmują się stanem swojej kasy, a każdy dodatkowy kg kosztuje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 11 Wrz 2019 13:58 

Rejestracja: 26 Cze 2013
Posty: 194
Loty: 49
Kilometry: 97 067
niebieski
Super! Ja tylko dodam, że w podobnej cenie można lecieć z Krakowa linią KLM. Co prawda bez dwóch bagaży ale jeden bagaż rejestrowany w cenie.
Mimo, że KLM ma przesiadki w Amsterdamie to czas podróży i tak widzę ciut krótszy.

Załącznik:
Zrzut ekranu 2019-09-11 o 13.48.49.png


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 11 Wrz 2019 18:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sie 2015
Posty: 109
niebieski
W tej cenie z podręcznym tylko (KLM Light).
Góra
 Relacje PM off  
 
#7 PostWysłany: 11 Wrz 2019 21:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Kwi 2016
Posty: 794
Loty: 86
Kilometry: 121 985
złoty
LLAP napisał(a):
@Aga_podrozniczka właśnie praktycznie w 90% przypadków loty do/z Chin mają takie limity w ECO - może wynika to z tego, że linie nie muszą dbać o normy co2 w tymże rejonie i ladują luki na maksa? ;-)


ale z Narity do Chin to jak z Warszawy do Londynu :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 11 Wrz 2019 23:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 305
srebrny
@opcio
Na pewno ma to znaczenie, ale czy kluczowe? Np. Airbus A350 zabiera ze sobą do 130 ton paliwa, więc nawet przy 300 pasażerach z dodatkowymi walizkami po 20 kg, sumarycznie 6 ton więcej nie robi spektakularnej różnicy (masa startowa to 210 - 225 ton). Może chodzi bardziej o koszty lotniskowe nadania, kontroli i odbioru bagażu. ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 12 Wrz 2019 00:36 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1183
srebrny
@Sz@lony
6 ton robi gigantyczną różnicę. Poczytaj w jaki sposób linie próbują zmniejszyć masę samolotu.
Góra
 Relacje PM off
maciass lubi ten post.
 
 
#10 PostWysłany: 12 Wrz 2019 14:11 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 153
niebieski
Sz@lony napisał(a):
@opcio
Na pewno ma to znaczenie, ale czy kluczowe? Np. Airbus A350 zabiera ze sobą do 130 ton paliwa, więc nawet przy 300 pasażerach z dodatkowymi walizkami po 20 kg, sumarycznie 6 ton więcej nie robi spektakularnej różnicy (masa startowa to 210 - 225 ton). Może chodzi bardziej o koszty lotniskowe nadania, kontroli i odbioru bagażu. ;)


6 ton x tysiące lotów...
wyczuwam koszty w grubych milionach dolarów ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group