Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 961 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 49  Następna
Autor Wiadomość
#781 PostWysłany: 26 Sty 2023 17:50 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22455
weloveluggage@dolfi1920.de
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel Początek wakacji w Maroku: tygodniowy wypoczynek za 1292 PLN. Loty z Wrocławia + hotel
#782 PostWysłany: 29 Sty 2023 22:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1843
Loty: 266
Kilometry: 487 169
niebieski
machoony napisał(a):
Juz prawie 4 tygodnie czekam na bagaż (walizka z rowerem) z lotu YUL - FRA - KRK. Wiem, że walizka była we FRA bo widziałem ją przed samolotem i nie została dostarczona do KRK.
Lufthansa / Air Canada nie odpowiada, nikt nic nie wie. Reklamacja złożona.
Ktoś miał podobnie i udało mu się jakoś pomoc?

I kiedy otrzymałeś walizke?
Ja właśnie wczoraj dotarłem na Lanza, ale bez zadnego bagazu w tym roweru + walizka gdzieś tak wartość razem około 25k i zastanwia mnie kiedy to do mnie dotrze. Najpierw powiedzieli, że bedzie dzisiaj i przylecil Swissem, ale okazało się, ze nie dzisiaj a we wtorek _ czyli nastepny lot Lufy na Lanza + info, że to u nich totalnie normalne i zazwyczaj kolejne bagaże dolatują do nich wlasnie we wtorek przy opoznieniach z soboty.
I zastanawia mnie ew. oblcizenie tego SDR.
Po zeszłorocznych walkach z lufą gdzie uznali mi w 100 %kosmetyki i w 50 % bielizne itp. Wstrzymałem się dzisiaj z zakupem ubrań. Ale jutro juz trzeba iśc na zakupy i czy ktoś miał ostatnio inny feedback od Lufy ws. zwrotu kosztów ubran itp. czy nadal tylko 50 % jesli rzeczy zostaja przy kupujacym, albo 100 % jesli sie je zwróci.

Trochę mnie też stresuje sytuacja z zagubieniem roweru bo jego wartość, no ale jeśli nikt tam mocno nie będzie gmerać w tej walizce to nadal mam nadzieje, ze wszystko się skonczy szczesliwie
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#783 PostWysłany: 29 Sty 2023 23:00 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1850
srebrny
A nie masz jakiegoś ubezpieczenia podróżnego? Wtedy jeżeli LH nie odda całości to ubezpieczyciel powinien pokryć brakujące 50% za gacie. Z rowerem będzie trudniej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#784 PostWysłany: 29 Sty 2023 23:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1843
Loty: 266
Kilometry: 487 169
niebieski
Mam mam, taki myk robiłem rok wcześniej.
Jednak najbardziej zależy mi na rowerze bo po pierwsze cena. Po drugie przylecialem specjalnie na Lanza zęby pojezdzic. Ale nie będę wynajmował bo de facto zostalem bez niczego tutaj, nie mam obecnie ani butow ani ciuchów no zadnego sprzetu do roweru, także myslalem oprocz zwrotu zakupów o jakimś odszkodowaniu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#785 PostWysłany: 29 Sty 2023 23:57 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1850
srebrny
Nie mam doświadczenia ale raczej o odszkodowanie będzie niestety trudno. Ubezpieczyciel raczej tego nie pokrywa, LH musiałbyś wycenić konkretnie straty (np. zawody itp.).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#786 PostWysłany: 02 Lut 2023 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1436
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Czy ktoś po pozytywnym rozpatrzeniu przez dolfi1920 i przyznaniu voucheru na zakup walizki próbował odzyskać przyznaną kasę w gotówce?
Gdzieś czytałem że lot realizowany LOTem i reklamacja obsługiwana przez dolfi1920 jest możliwa do zamiany na gotówkę . Jeśli tak trzeba kontaktować się z przewoźnikiem ? Coś ktoś wie jak to ogarnąć?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#787 PostWysłany: 02 Lut 2023 12:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2631
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
@lendziro
Może taniej będzie zrealizować voucher i ewentualnie dołożyć jakąś kasę a potem walizkę sprzedać np. na OLXie? Ja tak zrobiłem swego czasu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#788 PostWysłany: 08 Lut 2023 09:55 

Rejestracja: 18 Sie 2021
Posty: 13
Robaku napisał(a):
machoony napisał(a):
Juz prawie 4 tygodnie czekam na bagaż (walizka z rowerem) z lotu YUL - FRA - KRK. Wiem, że walizka była we FRA bo widziałem ją przed samolotem i nie została dostarczona do KRK.
Lufthansa / Air Canada nie odpowiada, nikt nic nie wie. Reklamacja złożona.
Ktoś miał podobnie i udało mu się jakoś pomoc?

I kiedy otrzymałeś walizke?
Ja właśnie wczoraj dotarłem na Lanza, ale bez zadnego bagazu w tym roweru + walizka gdzieś tak wartość razem około 25k i zastanwia mnie kiedy to do mnie dotrze. Najpierw powiedzieli, że bedzie dzisiaj i przylecil Swissem, ale okazało się, ze nie dzisiaj a we wtorek _ czyli nastepny lot Lufy na Lanza + info, że to u nich totalnie normalne i zazwyczaj kolejne bagaże dolatują do nich wlasnie we wtorek przy opoznieniach z soboty.
I zastanawia mnie ew. oblcizenie tego SDR.
Po zeszłorocznych walkach z lufą gdzie uznali mi w 100 %kosmetyki i w 50 % bielizne itp. Wstrzymałem się dzisiaj z zakupem ubrań. Ale jutro juz trzeba iśc na zakupy i czy ktoś miał ostatnio inny feedback od Lufy ws. zwrotu kosztów ubran itp. czy nadal tylko 50 % jesli rzeczy zostaja przy kupujacym, albo 100 % jesli sie je zwróci.

Trochę mnie też stresuje sytuacja z zagubieniem roweru bo jego wartość, no ale jeśli nikt tam mocno nie będzie gmerać w tej walizce to nadal mam nadzieje, ze wszystko się skonczy szczesliwie


Czekaliśmy (bo było nas dwóch z rowerami) równy miesiąc. Rowery dotarły całe.
Wg. mojej wiedzy nie ma chwilę obecną na rynku żadnego ubezpieczenia, które pokryje pełne koszty zagubienia/uszkodzenia roweru w podróży lotniczej. Także, z tego co sie orientowałem, jedyna opcja to złożenie deklaracji interesu https://konsument.gov.pl/uszkodzony-zag ... -lotniczy/
Za rower powinni policzyć Ci jako "walizka duża" i pewnie max czyli 1288 SDR. Ale to linie lotnicze więc mogą wymyślić wszystko.

Ja miałem już 3 razy uszkodzą walizkę rowerową. Korzystałem tez z pomocy aviationadr.eu/ przy odzyskaniu kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#789 PostWysłany: 24 Lut 2023 10:48 

Rejestracja: 24 Lut 2023
Posty: 3
Lot Lotem z Izraela. Brak walizki po wylądowaniu, została w Izraelu. Po wylądowaniu zgłoszone na lotnisku. Po dwóch dniach kurier przywiózł do domu. Walizka otwierana i uszkodzona, nie nadaje się do niczego. W środku zbite jakieś pierdolety.

Trzeba wypełnić ten formularz reklamacji online z linku ponizej:

https://www.lot.com/pl/pl/podrozuj/baga ... -z-bagazem

Bo nie do końca to wszystko jasne jest. Opisują tylko sytuację, że na lotnisku zostało zgłoszone zagubienie lub uszkodzenie. Albo, że dopiero w domu się zobaczyło uszkodzenie i wtedy ma się 7 dni na zgłoszenie i udowodnienie, że to w samolocie.

A co w mojej sytuacji gdy dopiero zauważyłem uszkodzenie w momencie kiedy kurier odwiózł uszkodzoną walizkę?

Ewentualnie w tych formularzu jako załącznik należy jakieś własnoręcznie napisane pismo z opisem sytuacji? Bo na reklamacji na lotnisku było zgłaszane tylko zaginięcie a nie zagubienie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#790 PostWysłany: 24 Lut 2023 13:04 

Rejestracja: 27 Kwi 2019
Posty: 417
Loty: 43
Kilometry: 50 659
niebieski
W takiej sytuacji skontaktuj się z biurem zaginionego bagażu na lotnisku, na którym zgłaszałeś zaginięcie bagażu (z ciekawości gdzie to było?). Na potwierdzeniu od nich powinieneś mieć dane kontaktowe. Jeśli masz tam maila, to napisz do nich, załącz zdjęcia przywieszki i uszkodzeń, dopisz rok zakupu walizki i orientacyjnie jej koszt oraz krótko opisz całą sytuację. Agent w biurze powinien wygenerować nowy raport, tym razem na uszkodzenie bagażu i jak mieszkasz w PL to odeśle Cię do Dolfi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#791 PostWysłany: 27 Lut 2023 15:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 226
Loty: 22
Kilometry: 29 493
niebieski
W6 NAP-WAW uszkodzili mi walizkę, PIR zgłoszony od razu na Okęciu, dostałem kartkę z nrem zgłoszenia i drugą z informacjami że mam wysłać maila do PS Services. Mail wysłany tydzień temu ... i nic. Zero jakiejkolwiek reakcji. To tak zawsze ? Czy już gdzieś (gdzie?) kogoś poganiać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#792 PostWysłany: 27 Lut 2023 15:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Poczekaj.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#793 PostWysłany: 27 Lut 2023 22:19 

Rejestracja: 27 Kwi 2019
Posty: 417
Loty: 43
Kilometry: 50 659
niebieski
Jeśli chodzi o PS Services to jest na nich mnóstwo skarg ze strony pasażerów właśnie w związku z tempem rozpatrywania spraw. Z tego co się orientuję, to aktualny czas oczekiwania może wynosić nawet 1,5 miesiąca.

Na ten moment poganianie kogokolwiek nie ma żadnego sensu, bo przed tobą jest dłuuuga lista osób z takim samym problemem, także musisz uzbroić się w cierpliwość
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#794 PostWysłany: 09 Mar 2023 19:10 

Rejestracja: 09 Mar 2023
Posty: 1
PS Service to nawet po 2,5 miesiącu nie odpisuje. W styczniu jeszcze numer telefonu był aktywny (ale nie odbierali), teraz już telefon jest wyłączony.
Nawet nie wiadomo do kogo tą sytuację zgłosić - firma widmo. Patrząc po komentarzach ludzi w internecie, takich osób jest tysiące.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#795 PostWysłany: 15 Mar 2023 15:38 

Rejestracja: 24 Lut 2023
Posty: 3
Dev1000 napisał(a):
Lot Lotem z Izraela. Brak walizki po wylądowaniu, została w Izraelu. Po wylądowaniu zgłoszone na lotnisku. Po dwóch dniach kurier przywiózł do domu. Walizka otwierana i uszkodzona, nie nadaje się do niczego. W środku zbite jakieś pierdolety.

Trzeba wypełnić ten formularz reklamacji online z linku ponizej:

https://www.lot.com/pl/pl/podrozuj/baga ... -z-bagazem

Bo nie do końca to wszystko jasne jest. Opisują tylko sytuację, że na lotnisku zostało zgłoszone zagubienie lub uszkodzenie. Albo, że dopiero w domu się zobaczyło uszkodzenie i wtedy ma się 7 dni na zgłoszenie i udowodnienie, że to w samolocie.

A co w mojej sytuacji gdy dopiero zauważyłem uszkodzenie w momencie kiedy kurier odwiózł uszkodzoną walizkę?

Ewentualnie w tych formularzu jako załącznik należy jakieś własnoręcznie napisane pismo z opisem sytuacji? Bo na reklamacji na lotnisku było zgłaszane tylko zaginięcie a nie zagubienie.


Udało nam się złożyć reklamację za pomocą tego formularza. Zgłoszone, że uszkodzona walizka, pobite i zaginone jakieś pierdolety ze środka opisane szczegółowo ze zdjęciami.

I taka oto odpowiedź:

Cytuj:
Szanowna Pani,

z przykrością zapoznaliśmy się z informacją o opóźnieniu, uszkodzeniu bagażu oraz zgłoszonych brakach.

Pragniemy wyjaśnić, że w świetle przepisów „Ogólnych warunków przewozu pasażerów i bagażu stosowanych w Polskich Liniach Lotniczych LOT S.A” (art. 14.5 i art. 16.1.4) odpowiedzialność przewoźnika jest ograniczona i nie dotyczy szkody powstałej w związku z działaniem zgodnym z przepisami i wymogami władz państwowych oraz kontroli celnej.

Na podstawie posiadanej dokumentacji stwierdzamy, że zdarzenie powstało w wyniku działań służb bezpieczeństwa na lotnisku w Ben Gurion w Tel Awiwie (pozostawili stosowną ulotkę).

W świetle powyższych informacji brak jest podstaw do uznania Pani roszczenia.

Dziękujemy za zrozumienie naszego stanowiska.

Z poważaniem

Sekcja Reklamacji Bagażowych


I trzeba to zaakceptować? Żadnej drogi na odzyskanie pieniędzy Tak po prostu? Oddana walizka, wraca rozwalona i my mamy ponieść te koszty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#796 PostWysłany: 15 Mar 2023 15:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Cytuj:
zdarzenie powstało w wyniku działań służb bezpieczeństwa na lotnisku w Ben Gurion w Tel Awiwie (pozostawili stosowną ulotkę).

Jakiej treści jest ta ulotka?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#797 PostWysłany: 20 Mar 2023 09:27 

Rejestracja: 24 Lut 2023
Posty: 3
.=

Załączniki:
Screenshot_20230320_082324_Adobe Acrobat.jpg
Screenshot_20230320_082324_Adobe Acrobat.jpg [ 556.65 KiB | Obejrzany 1703 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
Kri$ lubi ten post.
 
      
#798 PostWysłany: 20 Mar 2023 11:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
No to przecież wiesz, do kogo i w jaki sposób masz zgłosić roszczenia odszkodowawcze.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#799 PostWysłany: 11 Kwi 2023 10:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Wrz 2011
Posty: 321
Loty: 1190
Kilometry: 2 367 039
platynowy
Uszkodzona walizka duża przez GOL (odcinek GRU-SDU). Wyjechała bez kółka, zgłosiłem na lotnisku, dostałem formularz. Ponieważ była niezdatna to kupiłem drugą w sklepie na lotnisku (mam rachunek).
GOL miał się odzywać, przez 3 tygodnie cisza. Napisałem do nich i dostałem maila z przeprosinami za brak kontaktu i propozycję kompensaty w wysokości 50usd. Walizka kupiona na lotnisku kosztowała 137usd :(
Co robić? Przyjąć kompesate od GOL czy walczyć jakoś o całą kwotę? A jakie jest wasze doświadczenie z ubezpieczeniami (kupiłem bilet kartą z ubezpieczeniem mBank World Elite) To się nie wyklucza?
Kwota może nie jakaś zawrotna ale chodzi oczywiście o zasady.
_________________
Image

"Turysta to ktoś, kto już od przyjazdu myśli o powrocie do domu, podczas gdy podróżnik nie wie, czy w ogóle wróci"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#800 PostWysłany: 11 Kwi 2023 10:13 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22455
Mi Uniqa za zniszczony bagaż powołała się na regulamin:

Ze stanu faktycznego ustalonego w toku postępowania likwidacyjnego wynika, iż przedłożona
dokumentacja dotyczy uszkodzonego bagażu. Pragniemy poinformować, iż jedynie uszkodzenie
bagażu wskutek udokumentowanej kradzieży stanowi przedmiot ubezpieczenia.

Więć musisz OWU sprawdzić world Elita.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 961 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 49  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group