Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#761 PostWysłany: 06 Gru 2022 14:32 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Nie jestem przekonany, że zwrot za wydatki w takiej sytuacji w ogóle się należy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#762 PostWysłany: 06 Gru 2022 18:35 

Rejestracja: 06 Gru 2022
Posty: 15
Powiedzmy, że nie opisywałem tu szczegółów i na potrzeby tej sprawy uznajmy, że zwrot się należy, a sama kwestia zasadności zwrotu jest tu drugorzędna.
Bardziej interesuje mnie:
(1) czy rzeczywiście to musi się obić o biuro?
(2) znając Wizza odsyłają do biura, a czy tam odpisaliby teraz, że za późno na zgłoszenie roszczenia?
(3) te 75 dni (!)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#763 PostWysłany: 06 Gru 2022 19:10 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
Roszczenia dotyczące przewozu bagażu, więc i jego niedostarczenia (na czas) wynikają z zawartej umowy przewozu, a stronami tejże jest przewoźnik i pasażer, a nie ewentualny pośrednik wystawiający bilet (dokonujący rezerwacji).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#764 PostWysłany: 07 Gru 2022 13:38 

Rejestracja: 06 Gru 2022
Posty: 15
Dzięki!
Oczywiście zamknęli już moje roszczenie jako rozwiązane. Nawet pomimo mojej odpowiedzi.
Co w takim przypadkach pozostaje? Tylko droga sądowa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#765 PostWysłany: 07 Gru 2022 17:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Jesteś pewien, że kasa Ci się należy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#766 PostWysłany: 08 Gru 2022 14:04 

Rejestracja: 06 Gru 2022
Posty: 15
Tak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#767 PostWysłany: 08 Gru 2022 14:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
No to kieruj pozew do sądu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#768 PostWysłany: 08 Gru 2022 21:38 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
@lolul: przeanalizuj sobie, zanim ewentualnie pójdziesz do sądu, co kupiłeś i czy ten zakup był niezbędny w tych okolicznościach, w jakich się znalazłeś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#769 PostWysłany: 13 Gru 2022 14:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 664
srebrny
Jeszcze w temacie Dolfi 1920. Reklamacja naszego bagażu uszkodzonego przez LH bądź lotnisko KTW została bardzo szybko pozytywnie rozpatrzona. Przyznano kredyt w sklepie Dolfi 1920, ale bez solidnej dopłaty nie było tam nic, co by nam pasowało. Zostawilismy sprawę do zastanowienia na przyszłosć, a będąc bardzo zajęty ignorowałem kolejne maile Dolfi, żeby jednak cos wybrać. Ku mojemu zaskoczeniu pewnego dnia pojawiła się informacja, że cos do nas zostało wysłane kurierem. Dolfi wysłało trochę zbliżoną walizkę do tej uszkodzonej, więc ostatecznie skonczyło się w miarę pozytywnie.
_________________
Moje relacje: WIetnam - taki piękny chaos
Singapur, Kuala Lumpur, Japonia
Meksyk: Relacje z podróży » Ameryka Północna » Ale Meksyk!
Chiny: Relacje z podróży » Azja Południowo-Wschodnia »Azja Południowo-Wschodnia »Pekin i Szanghaj - czyli nigdzie nie lecimy
Góra
 Profil Relacje PM off
KamcioPL lubi ten post.
 
      
#770 PostWysłany: 14 Gru 2022 20:21 

Rejestracja: 17 Paź 2022
Posty: 1
uszkodzony bagaż ENTERAIR -uszkodzona walizka nowa / wyrwane kołko/ koszt zakupu około 400 zł - nie była uzywana to pierwszy lot i dostałam maila ,ze moga mi zapłacić 140 zł / policzono amortyzację/ walizka zakupiona w sierpniu 2021 uszkodzona pażdzierik 2022. Napisłam maila ,że minumim 250 zł. Czy mieliście taki problem ??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#771 PostWysłany: 14 Gru 2022 22:27 

Rejestracja: 14 Wrz 2019
Posty: 144
140 zł na zakup nowej walizki czy na nowe kółko? Kółko da się zmienić czy nie, bo walizka pęknięta? Walizka jest jakiejś marki? Amortyzacje ustala linia lotnicza a nie Dolfi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#772 PostWysłany: 11 Sty 2023 18:05 

Rejestracja: 11 Sty 2023
Posty: 1
Cześć, szukam porady - wrocilam wczoraj z podróży i niestety LOT nie dostarczył mojego bagażu.
Powrót MRU-CDG-WaW. Bagaz nadany w MRU bezpośrednio do WAW. Na lotnisku w WAW okazało się, że bagaz nie doleciał. W momencie zgłaszania rezerwacji brak info gdzie się znajduje. Dopiero wczoraj wieczorne okazało sie, że został w CDG. Dziś Ok 16 info o tym, że bagaz doleciał do WAW. Czy w tej sytuacji mam prawo do jakiejkolwiek rekompensaty? Zostałam bez całego bagażu, w którym znalazły sie wszystkie podstawowe rzeczy. Bagaz był dodoatkowo u ubezpieczony w TU. Z góry dzięki za pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#773 PostWysłany: 11 Sty 2023 18:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
A to w domu nie masz podstawowych rzeczy?
Co mówią warunki ubezpieczenia?
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#774 PostWysłany: 11 Sty 2023 23:49 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7863
HON fly4free
Po pierwsze "rekompensata" dotyczy faktycznie poniesionej szkody w wyniku opóźnienia bagażu - miałaś jakieś wydatki z tym związane i jakie?
Po drugie vide uwaga @boots
Po trzecie praktyczna wskazówka na przyszłość : masz loty przesiadkowe różnymi liniami spoza jednego sojuszu - zawsze przed boardingiem kolejnego lotu podejdź do agentów, pokaż potwierdzenie nadania bagażu i poproś, aby upewnili się, czy bagaż zostanie prawidłowo przeładowany. Dwa razy enter w komputerze agenta w tej sytuacji decyduje czasem o szczęśliwym dostarczeniu bagażu do celu razem z Tobą.
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW uważa post za pomocny.
 
      
#775 PostWysłany: 12 Sty 2023 12:38 

Rejestracja: 18 Lis 2022
Posty: 2
LH zniszczyła bagaż i cała sprawa obecnie trafiła do Dolfi. Firma wyceniła bagaż na 350 zł, mimo że z ich kalkulatora wychodzi 450 :P. Dodatkowo ceny walizek na ich stronie są mocno zawyżone. Moją walizkę u producenta mogę kupić obecnie za 269 zł. Jest jakaś opcja, żeby odzyskać od nich gotówkę? Niech nawet potrącą jakieś 50, czy 100 zł na koszty manipulacyjne. Niestety nie mają dokładnie takiego modelu, a walizka była pożyczona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#776 PostWysłany: 19 Sty 2023 23:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 131
Loty: 14
Kilometry: 27 931
@boots oraz @marek2011 - w moim przypadku to był lot powrotny do Polski z Nowej Zelandii i ostatni odcinek z Londynu do Warszawy był LOT to łapię się na otrzymanie rekompensaty?
Nie wiem jak rozumieć zapis
"W przypadku opóźnienia całego bagażu poza krajem zamieszkania pasażera gwarantujemy zwrot kosztów"
Poza krajem zamieszkania? Opóźnienie było w Londynie, ale potem ostatecznie było ono w Polsce :)

Nie jestem z Warszawy i mimo wszystko musiałem dokonać pewnych zakupów. Ktoś ma jakieś doświadczenie? Paragony wystarczą czy musi być FV?
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#777 PostWysłany: 19 Sty 2023 23:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8553
złoty
Nie łapiesz się.
Góra
 Profil Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
      
#778 PostWysłany: 24 Sty 2023 01:06 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6220
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Muszę pochwalić LH za dziś. Mój bagaż nie doleciał z PTY do FRA dzisiaj . Nie wiem jak oni to zrobili ale o 23 info, że bagaż doleciał do WAW.
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#779 PostWysłany: 24 Sty 2023 13:33 

Rejestracja: 08 Lis 2022
Posty: 3
Bo??ena Oratowska napisał(a):
uszkodzony bagaż ENTERAIR -uszkodzona walizka nowa / wyrwane kołko/ koszt zakupu około 400 zł - nie była uzywana to pierwszy lot i dostałam maila ,ze moga mi zapłacić 140 zł / policzono amortyzację/ walizka zakupiona w sierpniu 2021 uszkodzona pażdzierik 2022. Napisłam maila ,że minumim 250 zł. Czy mieliście taki problem ??


Na FB jest grupa "Poszkodowani przez Enter Air". Na niej jest prawie 100 osób z takimi samymi przypadkami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#780 PostWysłany: 26 Sty 2023 17:34 

Rejestracja: 27 Gru 2021
Posty: 86
Zbanowany
macie jakiś kontakt bezpośredni do dolfi na który odpowiadają ? zaproponowali mi 300 zł za bagaż, ale w ich sklepie nie mogę kupić nc w tej cenie. Przesłałem im linka, że chce taką samą walizkę jak miałem, nawet jest tańsza niż te 300 zł ale brak odp...ciągle mi przysyłają tylko meile, że mi przysługuje nowy bagaż. nie mam sily uż do nich...jak się z nimi porozumieć
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group