Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36
Autor Wiadomość
#701 PostWysłany: 10 Sie 2022 13:40 

Rejestracja: 22 Maj 2012
Posty: 664
Loty: 312
Kilometry: 479 773
srebrny
enter odmówił naprawy kółka w walizce pisząc że... walizka wygląda na starszą, niż 4 lata, więc ... nic nie muszą:)
Czy mogę coś z tym zrobić czy to ma jakąś podstawę prawną i wysłanie do ulc/ miejskiego rzecznika konsumenta może jakoś pomóc?
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 10 Sie 2022 13:47, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#702 PostWysłany: 10 Sie 2022 16:23 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18818
Zeus napisał(a):
Miesiąc temu lot zgubił mi bagaż do SJJ, dostałem go dopiero po tygodniu (jak patrzyłem w systemie, trochę segmentów zrobił), i dziś dotarł mail od LOT ze zwracają wszystkie koje zakupy.

Dodaję info, do ilu zwracają

Cytuj:
W odniesieniu do przedstawionego roszczenia uprzejmie wyjaśniamy, że zgodnie z procedurą, w przypadku opóźnienia całego bagażu poza krajem zamieszkania pasażera PLL LOT gwarantują zwrot kosztów poniesionych na zakup najpotrzebniejszych rzeczy w czasie oczekiwania na bagaż (artykułów toaletowych, bielizny, ubrań) do wysokości 100 USD na osobę.



Odszkodowanie już na koncie Revoluta. Przyznam się, ze nie liczyłem ze tak szybko :D
Góra
 Relacje PM off
KamcioPL lubi ten post.
Rajesh Kuthrappali uważa post za pomocny.
 
 
#703 PostWysłany: 06 Wrz 2022 21:43 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 53
Podczas lotu LAX-DUB-BER liniami Aer Lingus została uszkodzona moja walizka (pękła nad jednym z kółek). Zgłosiłem to od razu po wyjściu z samolotu, dostałem wszystkie papiery i kazano mi zgłosić claima do linii. Tak też zrobiłem i otrzymałem następującą odpowiedź:
Cytuj:
Please have your bag repaired at a dealer or repair shop convenient to you and submit the receipt for reimbursement. If the bag cannot be repaired, please submit a statement from the repair shop indicating the bag is not repairable and it's value.


Czy rzeczywiście muszę ją oddać do sklepu do naprawy lub zdobyć od sklepu zaświadczenie że walizka nie może być naprawiona i jest warta X? Nie wyobrażam sobie żebym miał poprosić sklep o takie zaświadczenie, tym bardziej że pewnie jeszcze musiałoby ono być po angielsku i wartość w euro. Na papierach z lotniska mam zapisaną wartość walizki 70€ - czy to nie powinno wystarczyć? Ktoś się orientuje?
Góra
 Relacje PM off  
 
#704 PostWysłany: 06 Wrz 2022 21:57 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1089
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
bardziej do jakiegoś serwisu walizek a nie sklepu
Góra
 Relacje PM off  
 
#705 PostWysłany: 08 Wrz 2022 11:27 

Rejestracja: 18 Sie 2021
Posty: 2
dla lufthansy walizki naprawa firma dolfi1920. zwróć sie do nich o wycenę naprawy. może naprawią, a moze uda się ze oni to rozlicza bezpośrednio z linia
Góra
 Relacje PM off  
 
#706 PostWysłany: 09 Wrz 2022 14:00 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 53
Wittchen wystawił mi bezproblemowo zaświadczenie po kontakcie mailowym (nawet za dużo nie musiałem udowadniać), wartość zawyżyli i właśnie od Aer Lingusa przyszedł mail, że w ciągu 10 dni roboczych dostanę 110€ na konto ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#707 PostWysłany: 12 Wrz 2022 12:43 

Rejestracja: 12 Wrz 2022
Posty: 1
Czy termin 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia bagażu powinien być liczony od dnia lotu, czy od następnego dnia?
Przykladowo, lot miał miejsce w poniedziałek, na chłopski rozum 7 dni licząc od dnia następnego, powinna być możliwość zgłoszenia szkody do następnego poniedziałku.
Niestety formularz Ryanaira uważa, że termin minął w niedzielę i nie da się przejść dalej, konsultant na czacie też twierdzi, że liczy się to od dnia lotu (czyli od "dnia 0").

Myślicie że da się zrobić cokolwiek innego niż zgłoszenie do UOKiK?
Góra
 Relacje PM off  
 
#708 PostWysłany: 12 Wrz 2022 13:37 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7267
srebrny
kc
Cytuj:
Art. 110. Jeżeli ustawa, orzeczenie sądu lub decyzja innego organu państwowego albo czynność prawna oznacza termin nie określając sposobu jego obliczania, stosuje się przepisy poniższe.
Art. 111. § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia.
§ 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
Góra
 Relacje PM off
rafalnazaruk uważa post za pomocny.
 
 
#709 PostWysłany: 20 Wrz 2022 19:04 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2116
niebieski
TAP - zaginął mój bagaż przy ciasnej przesiadce w Lizbonie (miałem nie zdążyć - już nawet wystawiono nowe bilety - ale zdążyłem). Widziałem go, jak wyjeżdżał z samolotu z Bilbao, którym przyleciałem. To było w sobotę, do tej pory go nie namierzono (sprawę zgłosiłem od razu na lotnisku i dziś z nimi rozmawiałem). Rozumiem, że trzeba jeszcze czekać, ale jak to teraz wygląda? Jakie są szanse na jego odnalezienie? Da się gdzieś śledzić sprawę po numerze referencyjnym od agenta LS Service na lotnisku?
Góra
 Relacje PM off  
 
#710 PostWysłany: 23 Wrz 2022 16:27 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1217
niebieski
Leciałem WAW-FRA LH, potem FRA-YYC 4Y (Eurowings Discover). Rozwalili mi walizkę, próbuję złożyć wniosek o refund, ale na stronie www w przypadku lotów Eurowings Discover (nie Eurowings) jest opcja zgłoszenia tylko zaginionego bagażu. Ktoś może ma pomysł albo link do właściwego formularza? Ewentualnie alternatywne formy kontaktu?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 710 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group