Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 702 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Następna
Autor Wiadomość
#681 PostWysłany: 04 Kwi 2022 19:50 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 341
niebieski
Nie moja wina, ze tray nie był oczyszczony. Czyszczenie nie należy do moich obowiązków.
I dzięki za zupełnie niepomocny post - pogratuluj sobie.
Góra
 Relacje PM off
Dziedz uważa post za pomocny.
 
 
#682 PostWysłany: 04 Kwi 2022 19:54 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
Twoja wina, że nie sprawdziłeś, na co kładziesz urządzenie.
Uważam, że mój post jest bardzo pomocny, bo powinien otworzyć Ci oczy na to, jak dbać o powierzony sprzęt. I na to, kto powinien to robić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#683 PostWysłany: 04 Kwi 2022 19:57 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5395
platynowy
@guest: niestety sam sobie jesteś winien; jak jest, za przeproszeniem, kupa psia na chodniku i w nią wejdziesz, to masz pretensje do psa, właściciela, dozorcy najbliższego domu czy do siebie, że idziesz jak fajtłapa i nie patrzysz pod nogi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#684 PostWysłany: 04 Kwi 2022 22:08 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 341
niebieski
-- 04 Kwi 2022 22:08 --

Nie dojrzałem kamycka o średnicy 2mm.
Nie do moich obowiazkow należy sprawdzanie pudełek czy są czyste.
Za psa odpowiada właściciel.
Za kamyczki - obsługa lotniska.

-- 04 Kwi 2022 22:08 --

Nie dojrzałem kamycka o średnicy 2mm.
Nie do moich obowiazkow należy sprawdzanie pudełek czy są czyste.
Za psa odpowiada właściciel.
Za kamyczki - obsługa lotniska.
Góra
 Relacje PM off  
 
#685 PostWysłany: 04 Kwi 2022 22:15 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
Cytuj:
Nie do moich obowiazkow należy sprawdzanie pudełek czy są czyste.

A wiesz, do czyich?
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#686 PostWysłany: 04 Kwi 2022 22:54 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 9913
Loty: 356
Kilometry: 599 596
guest napisał(a):
W Poznaniu na security zarysował mi sie MacBook bo w pudełku byl kamien.

guest napisał(a):
-- 04 Kwi 2022 22:08 --

Nie dojrzałem kamycka o średnicy 2mm.

Dość szybko zmienia się opis sytuacji :?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
marek2011 lubi ten post.
 
 
#687 PostWysłany: 04 Kwi 2022 23:04 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5395
platynowy
@guest: zgadza się, możesz chodzić w oba...ych butach i psioczyć na właściciela psa, albo spoglądać pod nogi, jak idziesz. Podobnie jest z kamieniem vel kamyckiem w lotniskowym koszyczku. Pozostaje życzyć powodzenia w reklamacji, a może i procesie o odszkodowanie ;-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#688 PostWysłany: 04 Kwi 2022 23:21 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
@guest
Mam dla Ciebie propozycję chyba o wiele łatwiejszej drogi do uzyskania odszkodowania - przeczytaj dokładnie całą dokumentację dołączoną do urządzenia i jeśli nie będzie tam ostrzeżenia przed możliwością porysowania przy wkładaniu do koszyczka na bramce security, to pozywaj Apple.
Góra
 Relacje PM off  
 
#689 PostWysłany: 04 Kwi 2022 23:29 

Rejestracja: 03 Kwi 2012
Posty: 341
niebieski
Dalsza dyskusja nie ma sensu.
Sam pan se winien, siedzi głęboko w mentalności.
I tak właśnie ten kraj funkconuje — lub nie właśnie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#690 PostWysłany: 04 Kwi 2022 23:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
W mentalności to siedzi raczej: ja nabroiłem, ale trzeba za to obwinić innych.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#691 PostWysłany: 06 Kwi 2022 15:39 

Rejestracja: 06 Kwi 2022
Posty: 1
Witam, leciałem ostatnio liniami United z Londynu przez Houston do Limy. Po przylocie do limy okazało sie że bagaż dojedzie na drugi dzień. Został dostarczony po ok 30h. Czy warto szarpać sie z United o odszkodowanie czy zlewają sprawę i za wiele nie wskóram. Dodam że nie posiadam paragonów bo w Peru rzadko gdzie można je otrzymać zwłaszcza na zadupiu gdzie miałem hotel.
Góra
 Relacje PM off  
 
#692 PostWysłany: 06 Kwi 2022 18:08 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5395
platynowy
Bez dowodów zakupu (np. paragon, wyciąg z karty) nie wykażesz raczej, że poniosłeś stratę z powodu opóźnienia. Jest jednak szansa, że jak napiszesz ładną complaint, że opóźnienie naraziło cię na komplikacje a chciałbyś kiedyś jeszcze z zaufaniem korzystać z oferty UA itp. itd. , to dostaniesz jakiś voucher typu 50 USD na kolejną rezerwację u nich albo trochę mil na konto UA.
Góra
 Relacje PM off  
 
#693 PostWysłany: 29 Cze 2022 08:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 853
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
W obliczu chaosu na europejskich lotniskach poważnie obawiam się zagubienia/opóźnienia bagażu, który niestety muszę nadać na wyjazd do Szkocji. Jak bagaż zostanie zagubiony lub opóźniony o więcej niż 1 dzień to cały mój namiotowo-biwakowy plan generalnie legnie w gruzach. Czy istnieją ubezpieczenia od takiej sytuacji? Sprawdziłem kilka ubezpieczeń podróżnych i jeśli dobrze rozumiem, to standardowa ochrona bagażu chroni bardziej przed dewastacją lub kradzieżą, niż przed zawieruchami na lotnisku..


Cytuj:
Ochrona bagażu
×
Jeżeli podczas podróży, w trakcie okresu ubezpieczenia, Twój bagaż zostanie uszkodzony, zniszczony lub zagubiony w wyniku:
- zdarzenia losowego,
- nieszczęśliwego wypadku potwierdzonego dokumentacją medyczną,
- wypadku lub katastrofy środka komunikacji (transport publiczny i pojazdy mechaniczne) oraz akcji ratowniczej związanej z tymi zdarzeniami,
- udokumentowanej kradzieży z włamaniem lub rabunku,
pokryjemy Twoją stratę do wskazanej
Góra
 Relacje PM off  
 
#694 PostWysłany: 13 Lip 2022 14:06 

Rejestracja: 13 Lip 2022
Posty: 2
Witajcie,

Podczas podróży LOTem z NY do Warszawy został uszkodzony wózek mojego dziecka, firma Dolfi po rozpatrzeniu sprawy orzekła, że nie mogą naprawić wózka i przekazali sprawę do LOTu.

Zastanawiam się ile w realu może zająć rozpatrzenie takiej sprawy przez LOT oraz czy zwracają kase, czy wysyłają nowy wózek czy oddają kasę w formie talonu?

Zostałam bez wózka dla dziecka, a sprawa ciągnie się już 3ci tydzień... :?

Czy ktoś z Was ma doświadczenie z podobnym zgloszeniem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#695 PostWysłany: 13 Lip 2022 14:44 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1416
niebieski
Zależy jak się trafi, mojemy bombelkowi kiedyś zgubili wózek, kupiłem nowy dzień po powrocie, bo właśnie nie chciałem/nie mogłem czekać na procedury rozpatrywania reklamacji. Linia lotnicza oddała podany szacunkowy koszt za zagbiony wózek (bodajże AF).
Kiedyś uszkodzono mi fotelik samochodowy dla drugiego bombelka, po kilkunastu dniach dostałem nowy, bardzo, bardzo słabej jakości, linia to była chyba BA.
Jeżeli miałeś ubezpieczenie bagażu to przeczytaj OWU czy przypadkiem nie należy Ci się gotóweczka z ubezpieczenia.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#696 PostWysłany: 14 Lip 2022 17:24 

Rejestracja: 13 Lip 2022
Posty: 2
*** zamieszczam to info, bo sama szukałam takiego info online, być może komuś się przyda ***

Dzisiaj dostałam odpowiedź i zwrot 58% nowego wózka przelewem na konto. Ubiegalam się o 0,78% kwoty nowego wózka. Nie chcieli paragonu, ani innego dowodu zakupu.

Czasowo wyglądało to tak: firma Dolfi odpowiedziała po 5ciu dniach od zgłoszenia, że nie mogą przeprowadzić naprawy. Zgłosiłam reklamacje przez formularz LOT i dostałam odpowiedź po 13 dniach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#697 PostWysłany: 14 Lip 2022 17:50 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 7127
srebrny
Cytuj:
i zwrot 58% nowego wózka przelewem na konto. Ubiegalam się o 0,78% kwoty nowego wózka.

Co za porządną firma, wypłacili prawie 75 razy więcej, niż chciałaś. Niesamowite...
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#698 PostWysłany: 14 Lip 2022 18:40 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1743
platynowy
i zwrot 58% nowego wózka przelewem na konto. Ubiegalam się o 0,78% kwoty nowego wózka.

Co za porządną firma, wypłacili prawie 75 razy więcej, niż chciałaś. Niesamowite...


i to jest bez udokumentowania zakupu!!! "Nie chcieli paragonu, ani innego dowodu zakupu"
Góra
 Relacje PM off  
 
#699 PostWysłany: 19 Lip 2022 13:30 

Rejestracja: 18 Sie 2021
Posty: 1
Juz prawie 4 tygodnie czekam na bagaż (walizka z rowerem) z lotu YUL - FRA - KRK. Wiem, że walizka była we FRA bo widziałem ją przed samolotem i nie została dostarczona do KRK.
Lufthansa / Air Canada nie odpowiada, nikt nic nie wie. Reklamacja złożona.
Ktoś miał podobnie i udało mu się jakoś pomoc?
Góra
 Relacje PM off  
 
#700 PostWysłany: 08 Sie 2022 12:07 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 18601
Miesiąc temu lot zgubił mi bagaż do SJJ, dostałem go dopiero po tygodniu (jak patrzyłem w systemie, trochę segmentów zrobił), i dziś dotarł mail od LOT ze zwracają wszystkie koje zakupy.

Dodaję info, do ilu zwracają

Cytuj:
W odniesieniu do przedstawionego roszczenia uprzejmie wyjaśniamy, że zgodnie z procedurą, w przypadku opóźnienia całego bagażu poza krajem zamieszkania pasażera PLL LOT gwarantują zwrot kosztów poniesionych na zakup najpotrzebniejszych rzeczy w czasie oczekiwania na bagaż (artykułów toaletowych, bielizny, ubrań) do wysokości 100 USD na osobę.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 702 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group