Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 48  Następna
Autor Wiadomość
#601 PostWysłany: 24 Paź 2019 20:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Masz wykupione dodatkowe ubezpieczenie z opcją zagubienia bagażu? Dodatkowo jeśli teraz kupisz wózek a nadany zostanie dostarczony, to dwóch bezpłatnie nie nadasz w drodze powrotnej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#602 PostWysłany: 24 Paź 2019 20:13 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 238
niebieski
Ubezpieczenia dodatkowego - chyba - nie mam,chociaż to muszę jeszcze sprawdzić w warunkach ubezpieczenia które mam. Mam kartę world Elite ale nie kupowałem nią biletu ani wszystkich noclegów,co chyba dyskwalifikuje możliwość skorzystania z jej ubezpieczenia. Słabe jest to,że Lufa umywa ręce całkowicie a problem wziął się najpewniej ze spóźnienia lotu POZ-FRA i nieprzerzucenia bagażu na lot do FCO.. Szczęście w nieszczęściu,że nie mam w bagażu wartościowych rzeczy,ale są tam wszystkie ciuchy moje i młodego plus lekarstwa i jakieś drobiazgi.. Ciężko to na szybko odtworzyć nie rujnując finansów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#603 PostWysłany: 24 Paź 2019 20:54 

Rejestracja: 27 Wrz 2019
Posty: 9
Mam pytanie, lot lufthansą z Aten przez Frankfurt do Wrocławia.
Bagaż miał oderwane kółko, zgłoszone na lotnisku, dolfi zabrało już walizkę, więc myślę, że potoczy się standardowo.
Ale mam też wykupione osobne ubezpieczenie podróżne z axa, z uszkodzeniem bagażu. Czy można coś jeszcze ugrać na tym? skoro dolfi załatwi sprawę w sumie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#604 PostWysłany: 24 Paź 2019 21:42 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tosiba napisał(a):
. Czy można coś jeszcze ugrać na tym? skoro dolfi załatwi sprawę w sumie

W sumie to chyba już nie warto przygrywać ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#605 PostWysłany: 25 Paź 2019 08:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lip 2012
Posty: 3699
srebrny
Tosiba napisał(a):
Czy można coś jeszcze ugrać na tym? skoro dolfi załatwi sprawę w sumie

domagaj się od LH dozgonnych darmowych biletów i daj na msze żeby się powiodło

swoją drogą jak na świeżaka niedawno zarejestrowanego i z 3 postami jesteś wyjątkowo cwany
_________________
"Ten, kto znalazł się za drzwiami, pokonał najtrudniejszy etap podróży" - przysłowie duńskie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#606 PostWysłany: 25 Paź 2019 11:18 

Rejestracja: 27 Wrz 2019
Posty: 9
@cypel swoja drogą jak na starego członka z ponad 3 tyś postów jesteś wyjątkowo szyderczy i może rutyna powoduje, że mierzysz ludzi swoją miarą.
Nie czytasz również ze zrozumieniem (może to znów rutyna wyjadacza-cwaniaka) ponieważ pytałAM o ubezpieczenie z axa, a nie od lufthansy, bo tam już sprawę załatwi dolfi. Na msze również sam możesz dać, nie jest to moja bajka, możesz nawet z pielgrzymką iść do jakiegoś świętego miejsca- może wróci ci trochę pokory i szacunku dla innych.
Można odpisać na poziomie jak @miriam.
A od pytania do ewentualnych roszczeń, jeszcze daleka droga. Myślę, że to wyczerpuje temat
Góra
 Profil Relacje PM off
TIT lubi ten post.
 
      
#607 PostWysłany: 26 Paź 2019 10:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Moje spostrzeżenia odnośnie firmy Dolfi1920:

Mieliśmy loty na trasie WRO-CDG-PVG + TPE-AMS-WRO (AirFrance/KLM/China Airlines). Po przylocie do Szanghaju spostrzegliśmy, że jedna z naszych 6-letnich polikarbonowych walizek z Wittchena uległa uszkodzeniu (dziura na kilka cm przy podstawie kółka), jednak ze względu na to, że mogliśmy jej nadal używać, postanowiliśmy, że zgłosimy szkodę po powrocie do Polski. Traf chciał, że po odbiorze bagażu Wrocławiu okazało się, że druga walizka ma wgniecenie dlatego finalnie zgłosiliśmy na lotnisku dwie sztuki. Po spisaniu protokołu szkody wysłałem jego skan wraz ze zdjęciami walizek i kart pokładowych do Dolfi1920, licząc na to, że jedna z walizek zostanie wymieniona a reklamacja drugiej zostanie odrzucona (bo przecież niewielkie wgniecenie w plastycznym polikarbonie można łatwo "naprawić" ;) ).

Po 2 dniach od zgłoszenia odezwała się do mnie firma Dolfi1920, zamówili kuriera i odebrali ode mnie walizki. Spytali czy gdyby okazało się, że są nie do naprawy, to czy mają je zutylizować czy odesłać na mój koszt (28 zł). Odpowiedziałem, że walizkę z wgnieceniem chciałbym odzyskać. W dniu, kiedy walizki do nich dotarły otrzymałem mejlowo informację, że obie (!!) nie nadają się do naprawy i że prześlą nam nowe. Co prawda nie dali mi dostępu do ich sklepu ale zaproponowali najbardziej podobne z kolekcji Wittchena i z tego samego materiału (poliwęglan). Odpowiedziałem, że wolałbym inne i przesłałem im dwie propozycje z których wybrali jedną. Po 1,5 tygodniu od zgłoszenia mam zarówno moją starą walizkę z Wittchena, w pełni sprawną (jak tylko do mnie dotarła do "wypchnąłem" wgniecenie :D ) oraz dwie całkowicie nowe, polikarbonowe, wybrane przeze mnie.

Podsumowując - mimo negatywnych opinii jakie znalazłem w necie nt Dolfi1920 ja ze swojej strony polecam. Moim największym zaskoczeniem było to, że uznali mi reklamację walizki, która de facto nie jest zniszczona i mogę jej nadal używać :) Obsługa bardzo miła, szybko odpowiadają na wiadomości, sami również oddzwaniają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#608 PostWysłany: 07 Lis 2019 11:52 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 238
niebieski
Informacyjnie :

1.Zgłoszony uszkodzony bagaż (dziura w plecaku, do zaszycia lub załatania) odebrany z lost&found na lotnisku w Palermo dwa tygodnie temu - wczoraj telefon od Lufthansy z propozycją 150e odszkodowania za to uszkodzenie. Zgodziłem się, czekam na przelew.

2.Przesłanie do Lufthansy paragonów z zakupów zrobionych po zagubieniu bagażu (lotnisko PMO). Bagaż odzyskaliśmy po ponad 48h od jego zaginięcia. Zakupy klasyczne - ubrania, kosmetyki, bielizna, ale suma spora (zakupy dla całej rodziny, tzn dla nas i dziecka). Wczoraj telefon z Lufthansy z informacją o zwrocie całej kwoty za wszystkie zakupione przedmioty. Czekam na przelew.

3. Po przylocie do domu (wczoraj) odebrałem plecak dużo bardziej uszkodzony, niż wcześniej w Palermo. Sprawa zgłoszona na lotnisku i do Dolfi, czekam na dalsze kroki..

Co ciekawe w przypadku pkt 1 i 2 faktyczna odpowiedzialność spoczywała na Alitalii (ostatni odcinek lotu, ale rezerwacja przez LH), ale od nich nikt się ze mną nie skontaktował, mimo zgłoszenie obu spraw mailem do ich customer care.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#609 PostWysłany: 13 Lis 2019 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Sie 2011
Posty: 1432
Loty: 39
Kilometry: 45 226
niebieski
Taka sprawa. W przesiadce lotami łączonymi *A nie przerzucili mi bagażu w konsekwencji LOT nie dostarczył do WAW. Dzis bagaż ma dojechać kurierem.
Czy przy odbieraniu bagażu od kuriera jeśli zobaczę jakieś zniszczenia walizki mogę wnioskować o zanotowanie w protokole i jak w takiej sytuacji odbywa się reklamacja skoro nie jestem na lotnisku i nie moge podejść do lost and found i zrobić zgłoszenie?
Czy przy kurierze mam prawo otworzyć bagaż i sprawdzić czy nic nie zginęło? a jeśli tak to też można to w jakiś formularz kurierowi zgłosić ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#610 PostWysłany: 04 Gru 2019 20:59 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
Hej,

Mam pytanie ponieważ Wizz nie nadal mojego roweru do samolotu ze mną i został on na oryginalnym lotnisku. Wszystko ok, w sensie już po wylądowaniu był odpowiedni wpis w systemie o sprawie itd.

Mam natomiast pytanie - ile czasu ma lini na dostarczenie bagażu skoro jest zlokalizowany i w sumie nie wiadomo dlaczego go nie wrzucili ja pokład (wpis w systemie pojawił się 20 minut po starcie już).
Czy jest zasada jak z pasażerem ze bagaż powinien zostać dostarczony możliwie najszybciej? Wizz mówi ze lecą ta trasę za 2 dni, a jutro rano LOT ja obsługuje. Czy mogę domagać się wysyłki lotem?
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#611 PostWysłany: 09 Gru 2019 18:12 

Rejestracja: 02 Lip 2012
Posty: 1144
niebieski
bartek. napisał(a):
Hej,

Mam pytanie ponieważ Wizz nie nadal mojego roweru do samolotu ze mną i został on na oryginalnym lotnisku. Wszystko ok, w sensie już po wylądowaniu był odpowiedni wpis w systemie o sprawie itd.

Mam natomiast pytanie - ile czasu ma lini na dostarczenie bagażu skoro jest zlokalizowany i w sumie nie wiadomo dlaczego go nie wrzucili ja pokład (wpis w systemie pojawił się 20 minut po starcie już).
Czy jest zasada jak z pasażerem ze bagaż powinien zostać dostarczony możliwie najszybciej? Wizz mówi ze lecą ta trasę za 2 dni, a jutro rano LOT ja obsługuje. Czy mogę domagać się wysyłki lotem?


Temat sam się z czasem rozwiązał. Rower został dostarczony 3 dni później cały.

Szukałem w tym temacie, ale nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Czy w przypadku opóźnienia (w tym przypadku 3 dniowego) dostarczenia bagażu bez poniesienia dodatkowych kosztów przysługuje jakiekolwiek odszkodowanie?
Zgodnie z https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... tm#luggage przysługuje do 1300€ ale jak to jest w praktyce? Czy tylko z prywatnych ubezpieczeń?

Pozdrawiam
_________________
www.farfrombreaking.net - photoblog
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#612 PostWysłany: 17 Lut 2020 19:27 

Rejestracja: 21 Sty 2019
Posty: 1
BRUSSELS AIRLINES.
zniszczyli 2 bagaże i opónili o 2 dni jeden bagaż,
mija 10 dni i zero kontaktu ws. zniszczonych bagaży, ale nie to jest clue.

Musiałam kupić strój do pracy bo był w opóźnionym bagażu. Wysłałam do linii rachunek z informacją po co, dlaczego itp,
koszta które poniosłam 880 zł, wszystko było fajnie, obsługa miła, zwrot w zasadzie w drodze aż uświadomili sobie że jestem z Polski i zaczela sie inna gadka ---a to z Polski? a to zwrot za poniesione koszty nie przysługuje, bo jestem z tego kraju do którego leciałem :shock:
czy spotkaliście się z tak żenującym podejściem?
czyli jak lecicie do Polski i oni zagubią bagaż to się nie liczy. Jak lecicie do innego kraju, to już jest ok??
żarty?
dsykryminacja?
wciąż jestem w szoku!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#613 PostWysłany: 17 Lut 2020 19:45 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 295
normalna sprawa, przyleciales do kraju gdzie mieszkasz wiec zakupy nie przysluguja

masz tylko jeden stroj do pracy ze musiales kupic w kraju zamieszkania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#614 PostWysłany: 17 Lut 2020 19:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2012
Posty: 185
Loty: 107
Kilometry: 270 851
niebieski
@kardamonis
Nie bądź w takim szoku, to standardowe u linii lotniczych i firm ubezpieczeniowych że zwrot takich kosztów nie obejmuje powrotu do miejsca zamieszkania, poczytaj choćby w tym wątku podobne historie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#615 PostWysłany: 09 Mar 2020 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 226
Loty: 22
Kilometry: 29 493
niebieski
CTA - WAW Wizzairem 10 lutego, walizka materiałowa Puccini wyjechała na taśmę uszkodzona. Zawartość w komplecie. Zgłoszone od razu na Okęciu. Przekazane do firmy serwisowej, po 2 dniach mail z prośbą o zdjęcia. Zdjęcia wysłane, po 5 dniach mail z propozycją nowej walizki (tej samej klasy i rozmiaru) od Wittchen. Akceptacja, po 4 dniach kurier dostarczył nową walizkę.

Nie wiem, czy to jakiś wyjątkowo szczęśliwy przypadek, czy standard ...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#616 PostWysłany: 25 Cze 2020 13:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
taka sytuacja
ET nie dostarczył na czas bagażu na lotnisko w VIE w dniu 19.03.2020, tydzień temu dzwonili z CDG, że mają mój bagaż i wysyłają następnego dnia, po 5 dniach dotarł ale nie mój tylko kolegi @jasiub
na chwile obecna nikt nie ma pojęcia gdzie jest mój plecak
szukają go w CDG, VIE a na mojego maila wysłanego tydzień temu do ET nie dostałem jeszcze odpowiedzi
coś podpowiecie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#617 PostWysłany: 25 Cze 2020 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@becek jesli po 3 m-ach sie nie odnalazl to raczej slabe szanse, atakuj telefonicznie i zrob raban jesli sie w nastepnych dniach nie wyjasni to nalezy sie pewnie odszkodowanie i zmontuj rachunek.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#618 PostWysłany: 25 Cze 2020 16:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
a wie ktoś jak się wylicza odszkodowanie? bo znam górna granicę ale to uzależnione jest od jakiś czynników, ktoś coś?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#619 PostWysłany: 25 Cze 2020 17:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
Linia lotnicza jest zobowiazana przez Konwencje Montrealska do zaplaty odszkodowania za bagaz, ale wyplacana kwota zalezy od linii lotniczych.
Zweryfikuj co maja w regulaminie przewozu, zmontuj liste co miales w plecaku i jakie te rzeczy przedstawiaja wartosc.
Zapytaj linie o odpowiedni formularz i podaj ceny raczej sklepowe, ale nie zawyzone, bo logiczne, ze to co zginelo to musisz zakupic + koszt plecaka.
Niektore rzeczy jak np. pieniadze, bizuteria i inne przedmioty wartosciowe sa poza odopwiedzialnoscia przewoznika.
Jesli dysponujesz kwitkami zakupu to jeszcze lepiej i dolacz te kwitki.
Jesli nie dojdzie do porozumienia to linie moga sie powolac na regulamin i dokonac zwrotu za kazdy kg wagi, ok. 20 USD / 1 kg.
Daj im 10 dni, jak sie nie odnajdzie to chcesz kase i koniec.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW


Ostatnio edytowany przez cccc, 25 Cze 2020 22:44, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
becek lubi ten post.
 
      
#620 PostWysłany: 25 Cze 2020 17:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Wielkość szkody to wartość rzeczy w momencie zaginięcia, a nie w momencie ich pierwotnego zakupu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 958 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 48  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group