Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 12 Lut 2017 11:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2291
Loty: 582
Kilometry: 931 920
złoty
A350
ARN-DME SQ (po drodze do SIN, mozna kupic bilet np. na lato za ~150 eur RT w Y)

A350
LHR-HEL AY (Finnair)

B767
LHR-ARN BA

Na wspomniany wczesniej lot FRA-MAD B787 LAN (obecnie LATAM) sa bilety w C za okolo 200 eur RT.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN! Duży zbiór lotów z bagażem rejestrowanym do Azji z Budapesztu od 1875 PLN!
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
#42 PostWysłany: 27 Mar 2017 23:13 

Rejestracja: 20 Maj 2015
Posty: 279
niebieski
Tak przeglądałem sobie, co lata nad Europą i... znalazłem ciekawe połączenie Norwegiana: OSL-NCE wykonywane 787-900. Czy to jakaś akcja promocyjna czy jest takie ogromne zapotrzebowanie na tym kierunku? Na kilka dni do przodu widnieje jeszcze 789 na rotacji popołudniowej/wieczornej DY1406/DY1407.

Czasami też LOT wykonuje trasy europejskie 788 (LHR, AMS) czy ostatnio TLL, ale ciekaw jestem, jakie pozostałe linie latają WB po Europie?

Załączniki:
DY_1.png
DY_1.png [ 499.33 KiB | Obejrzany 5673 razy ]
DY_2.png
DY_2.png [ 100.42 KiB | Obejrzany 5673 razy ]
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 27 Mar 2017 23:26 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
Norwegian używa 787, bo mają takie duże obłożenie na tej trasie. Pozostałym liniom się nie opłaca ze względu na inną strukturę ceny biletów (lepiej sprzedać mniej drogich i użyć średniej wielkości samolotu), więc używają szerokokadłubowców spontanicznie, gdy standardowy samolot typu 737 wypadnie, bo ma usterkę, albo jest wyjątkowo duże zainteresowanie lotem (Boże Narodzenie czy coś tego typu), akcja promocyjna (LOT do Tallinna) lub szkolenie załóg (Air France CDG-LHR) przed wprowadzeniem danego modelu samolotu na trasy dalekodystansowe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 27 Mar 2017 23:27 

Rejestracja: 02 Wrz 2012
Posty: 233
Loty: 41
Kilometry: 73 062
Zbanowany
niebieski
Finnair zdaje się czasem na nowiutkich a350 z Helisnek do Londynu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 28 Mar 2017 12:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Gru 2011
Posty: 1982
srebrny
29 kwietnia, TAP LISWAW na A330.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#46 PostWysłany: 31 Mar 2017 18:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 514
Loty: 57
Kilometry: 106 100
niebieski
TAP Portugal lata na trasie LIS-VIE samolotem A332 https://www.flightradar24.com/flight/tp1273
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 10 Kwi 2017 17:31 

Rejestracja: 10 Kwi 2017
Posty: 6
Loty: 4
Kilometry: 16 365
Najczęściej szerokokadłubowce na krótkich trasach przewożą cargo.
Duże liniowce też możemy spotkać na krótkich trasach, ale jest to rzadkość, lub jakiś lot promocyjny. Tak jak niedawno LOT poleciał Dreamlinerem do Tallina.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 27 Lip 2017 10:27 

Rejestracja: 08 Gru 2014
Posty: 380
Loty: 139
Kilometry: 183 310
niebieski
Od zimowego rozkładu (pierwszy lot chyba 30 października) B767 będzie latał z LHR do FCO 18:20-21:55 (BA558) i z powrotem 8:10-10:00 (BA551), ale nie we wszystkie dni tygodnia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 27 Wrz 2017 15:35 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22334
W listopadzie, Lufa będzie latać między Berlinem i Frankfurtem B744

Załączniki:
lufa.JPG
lufa.JPG [ 81.22 KiB | Obejrzany 4561 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#50 PostWysłany: 27 Wrz 2017 15:41 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
747 :shock: ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 27 Wrz 2017 16:57 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2784
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Brak Airberlina na tej trasie i podejrzewają zwiększony popyt u siebie?

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 27 Wrz 2017 17:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 1193
niebieski
To się w ogóle możne opłacać odpalać takiego kolosa na tak krótkiej trasie? Boarding będzie trwał dłużej niż sam lot.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 27 Wrz 2017 17:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Kwi 2014
Posty: 1991
srebrny
Też się nad tym zastanawiam czy nie lepiej/bardziej ekonomicznie puścić 2/3 np A320
_________________
https://kamo375.fly4free.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 27 Wrz 2017 23:15 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1632
niebieski
@kamo375
Nie kalkuluje się. Puszczenie na tej samej trasie 3 rotacji oznacza: 3 zajęte maszyny, które trzeba wpasować w siatkę, 3 sloty na obu lotniskach oraz 3 pełne załogi. A jak pokazuje choćby ostania historia Ryana piloci są w cenie.

@macq91
Jeśli chodzi o koszty eksploatacyjne to absolutnie to się nie opłaca. I nie chodzi tu o czas bordingu. Duża maszyna przy starcie spala dużo więcej paliwa i dopiero na wysokości przelotowej pojawiają się oszczędności w spalaniu. Tu trasa jest zbyt krótka aby ten zysk wyrównał straty ze startu. Poza tym na tej trasie raczej nie ma szansy na istotne cargo.

Ale widać LH jakoś to przekalkulowała i może im to pasuje. Liczyć na pewno potrafią.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 22 Paź 2017 17:46 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
@kumkwat_kwiat Jumbo Jet na trasie krajowej ewidentnie robi wrażenie nawet dla laików, więc dochodzi jeszcze element marketingowy. Całkiem niegłupi pomysł na zainteresowanie klientów swoją ofertą ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 22 Paź 2017 19:25 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1632
niebieski
@silvershark
Ja mówię o czystej kalkulacji finansowej. Kwestie PR i marketingu to inna sprawa, ale tego aspektu bym nie przeceniał. Liczba osób, które przez to się zdecydują na lot nie będzie znacząca przy całych obrotach LH, a szum medialny szybko zostanie przykryty innymi wydarzeniami. Pamiętać będą tylko maniacy. Ale oczywiście jak ktoś nie leciał B747 to jest świetna okazja. Nie wiadomo jak długo jeszcze będą w użyciu. Choć na tak krótkiej trasie to tylko liźnięcie maszyny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 24 Paź 2017 22:49 

Rejestracja: 22 Mar 2015
Posty: 5
Podstawowe pytania to oczywiście koszty:
1) slot
2) załoga
3) samolot
4) inne (tankowanie, catering, start, lądowanie).
Łatwiej i szybciej zrobić to jedną maszyną niż 2 czy 3 samolotami, ale czy taniej..? Zależy która z tych pozycji jaką ma wagę. Słusznie niektórzy zauważyli, że korzyści z PR, marketingu, goodwillu są przejściowe. Jak to kalkulują, jaką wagę przypisują każdej z w/w pozycji - wiedzą tylko w LH.
PS. Bywam w Berlinie i pewnie znajdę czas polecieć: na tak krótkiej trasie, tak dużym samolotem, a swoją drogą - mam doświadczenia z innych szerokich, a B747 jeszcze nie leciałem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 25 Paź 2017 23:39 

Rejestracja: 11 Sie 2014
Posty: 220
Loty: 4
Kilometry: 3 825
niebieski
Jak ktoś leci Lufthansą na trasie VIE-FRA to może się spodziewać takich fajerwerków:
Załącznik:
Triple 7.png
Triple 7.png [ 6.84 KiB | Obejrzany 3992 razy ]

Lot OS121 Austriana w miarę często wykonuje 777, najbliższy taki lot zaplanowano na 27 października.
Ja trafiłem na niego szukając przelotu w styczniu ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#59 PostWysłany: 01 Lis 2017 12:54 

Rejestracja: 02 Kwi 2015
Posty: 1815
niebieski
MIAT Mongolian wykonuje na 767 rejsy z Berlina (TXL) do Moskwy (SVO). Później leci dalej, do Ułan Bator, ale bilety można kupić też wyłącznie na europejską część trasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 01 Lis 2017 13:21 

Rejestracja: 19 Mar 2015
Posty: 1601
Loty: 50
Kilometry: 65 501
złoty
Ethiopian Airlines lecąc z Oslo do Addis Ababy zahacza o Sztoholm (ARN). Boeing 787 Dreamliner.
Załącznik:
Matrix ITA Software by Google.png
Matrix ITA Software by Google.png [ 22.98 KiB | Obejrzany 3856 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 244 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: ncn oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group