Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 1751 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1561 PostWysłany: 26 Mar 2023 21:54 

Rejestracja: 15 Kwi 2019
Posty: 37
TAP profits at “workers expense”
https://www.theportugalnews.com/news/20 ... ense/75942
Góra
 Relacje PM off  
 
#1562 PostWysłany: 26 Mar 2023 23:25 

Rejestracja: 20 Sty 2022
Posty: 3
Kacper_0x1 napisał(a):
-- 20 Sty 2022 22:31 --

d-t-x napisał(a):
Tap biura na Okęciu już nie ma. Próbowałem załatwić coś w transfer desku w Lizbonie, ale odesłali mnie na infolinię. Oni mogą dokonywać zmian w rezerwacji tylko wtedy, gdy do lotu zostało mniej niż 48 godzin.
Przy okazji: czy ktoś przerabiał temat odszkodowania z nimi? Do tej pory nie poinformowali mnie o zmianie, za to doskonale informują mnie o licytacjach wyższej klasy, czy płatnych przekąskach.

Ja jestem aktualnie podczas ubiegania się odszkodowanie za overbooking za lot LIS-WAW. Alternatywny lot został mi zapewniony (LIS-GVA-WAW), ale wg. prawa europejskiego odszkodowanie nadal się należy, także próbuję. Na razie minęło już 30 dni o których mowa w prawach pasażera i cisza. Czy ktoś może orientuje się czy warto wybierać ścieżkę odwołania do ULC, czy lepiej zaczekać?

-- 20 Sty 2022 22:31 --

d-t-x napisał(a):
Tap biura na Okęciu już nie ma. Próbowałem załatwić coś w transfer desku w Lizbonie, ale odesłali mnie na infolinię. Oni mogą dokonywać zmian w rezerwacji tylko wtedy, gdy do lotu zostało mniej niż 48 godzin.
Przy okazji: czy ktoś przerabiał temat odszkodowania z nimi? Do tej pory nie poinformowali mnie o zmianie, za to doskonale informują mnie o licytacjach wyższej klasy, czy płatnych przekąskach.

Ja jestem aktualnie podczas ubiegania się odszkodowanie za overbooking za lot LIS-WAW. Alternatywny lot został mi zapewniony (LIS-GVA-WAW), ale wg. prawa europejskiego odszkodowanie nadal się należy, także próbuję. Na razie minęło już 30 dni o których mowa w prawach pasażera i cisza. Czy ktoś może orientuje się czy warto wybierać ścieżkę odwołania do ULC, czy lepiej zaczekać?


Ciekawostka. Bujam się z TAPem jeśli chodzi o odszkodowanie już ponad rok. Od jakiegoś czasu mój wniosek o odszkodowanie miał status "Completed" i ucieszony, że coś ruszyło i się zmieniło czekałem na jakąś oficjalną wiadomość. Sam się dziwię, że byłem tak naiwny. Dzisiaj zadzwoniłem na infolinię i Pani powiedziała mi, że moja sprawa została zamknięta, tak po prostu, bez żadnego wyjaśnienia. Na moje pytanie dlaczego tak się stało powiedziała, że nie jest mi w stanie powiedzieć bo ich dział nie obsługuje do końca spraw odszkdowań (no myślałem że pęknę :shock: ) i że w sumie to powinienem złożyć nowy wniosek, tym razem poprzez zakładkę "Information and general requests" --> "Requests" --> "Refunds". Szkoda, że nie sprobowałem wypełnić tego wniosku przy niej, bo później okazało się oczywiście, że wyskakuje tam jakiś error. No cóż jest to istny cyrk. Dzisiaj złożyłem jeszcze pismo do portugalskiego urzędu ANAC, ale i tak to będzie tylko opinia, a nie realna pomoc... Powoli skłaniam się ku jakiemuś pośrednikowi. Czy macie jakichś godnych polecenia?
Góra
 Relacje PM off
jaras724 lubi ten post.
 
 
#1563 PostWysłany: 29 Mar 2023 08:55 

Rejestracja: 26 Kwi 2016
Posty: 19
Hej jestem przed zakupem mojego pierwszego biletu w TAP. Założyłam już konto, też w programie Miles & Go; dostałam 200 mil powitalnych. I teraz czegoś nie rozumiem: kiedy sprawdzałam wybrany przez siebie lot WAW - LIZ 3 dni temu, to odliczało mi od ceny 21zł z tytułu 100 mil. Teraz kiedy sprawdzam, to już nie odlicza, mimo że jest komunikat na stronie "Przeliczylismy automatycznie 100 mile do tej znizki". Dlaczego? Czy to może jakieś problemy na ich stronie? Czy też weszła inna pula biletów i tam nie ma już zniżki?

Dodam, że cena biletu w międzyczasie wzrosła, a potem znów spadła.

Drugie pytanie: skąd wiem, ile mil dostanę za lot?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1564 PostWysłany: 29 Mar 2023 09:04 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3298
platynowy
- LIS a nie LIZ
- wheretocredit.com
- rejestrując się na stronie TAP dostajesz mile na start, którymi możesz obniżyć cenę biletu. Mile na start od TAP nie mają nic wspólnego z milami w M&M (otrzymanymi za przystąpienie do programu).

Jeżeli lecisz do LIS to liczbą mil możesz się rozczarować. Jeżeli klasa O to pewnie 125 mil do MM.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1565 PostWysłany: 29 Mar 2023 09:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 1567
złoty
@Kothson skąd Ci się wzięło M&M? @beginka o tym programie nie wspomina...
Góra
 Relacje PM off  
 
#1566 PostWysłany: 29 Mar 2023 09:45 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3298
platynowy
Bo zapytała o liczbę mil które otrzyma, nie sądzę że chce je wrzucić do Miles & Go.

Odnośnie cen, może po prostu się zmieniły lub jest problem ze stroną TAP (nie pierwszy i nie ostatni). Najlepiej wylogowac się, wyczyścić ciastka i ponownie sprawdzić. Pytanie też czy zniżka jest w podsumowaniu uwzględniona, czy nie.


Ostatnio edytowany przez Kothson 29 Mar 2023 09:47, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#1567 PostWysłany: 29 Mar 2023 09:47 

Rejestracja: 26 Kwi 2016
Posty: 19
Kothson napisał(a):
- rejestrując się na stronie TAP dostajesz mile na start, którymi możesz obniżyć cenę biletu.

Właśnie chodzi o to, że nie mogę obniżyć. Trzy dni temu (wtedy zakładałam konto) jeszcze mogłam. Dokładnie na tym locie WAW-LIS one way. Co może być powodem? Pokazuje się komunikat, że 100 mil przeliczone na -21zł, a zniżki brak. Usuwam użycie mil, aplikuję ponownie - nie ma zmian. Powtarzam pytanie: czy są jakieś wyjątki, a może tylko pula biletów, na których jest zniżka z mil? Czy może problemy na stronie?

W aplikacji jest to samo. Chyba poczekam kilka godzin, bo wygląda na problem z systemem
Góra
 Relacje PM off  
 
#1568 PostWysłany: 29 Mar 2023 09:49 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3298
platynowy
Jeżeli pomimo czyszczenia cache zniżki nie widać, załóż nowe konto i po problemie. Zniżka jest na każde nowe konto.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1569 PostWysłany: 30 Mar 2023 14:08 

Rejestracja: 30 Mar 2023
Posty: 2
Czy ktoś mógłby mnie oświecić jak działa system rezerwacji linii TAP Portugal. Czaję się na bilety do Lizbony na listopad. Obserwuję ceny od jakichś 2 tygodni i dotąd cena utrzymywała się na stałym poziomie. Dwa dni temu podrożała o 200 zł a wczoraj o kolejne 600 zł (na 4 oosbach). W tym momencie to ok 4k zł (3os drosłe + 1 dziecko tam i z powrotem). Czy tutaj działa to tak jak w liniach budżetowych i ta cena ma szansę jeszcze spaść, czy kupować teraz bo taniej już było. Z tego co widzę pisze beginka na jej locie ceny jednak się wahają również w dół.... Czy ta cena to nadal dobra cena za taki lot czy raczej standardowa ?

Aha dopiero dzisiaj wpadłem na to, żeby dodać ten lot do monitorowanych w google flights
Góra
 Relacje PM off  
 
#1570 PostWysłany: 30 Mar 2023 14:20 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 8204
HON fly4free
Do listopada możesz jeszcze spokojnie poczekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1571 PostWysłany: 02 Kwi 2023 20:09 

Rejestracja: 01 Sty 2023
Posty: 132
Robaku napisał(a):
Czy ktoś ma jakiegoś maila w zakresie zlożenia complain bo wypełniony formularz nie przechodzi - nie mozna go wysłac wyskakuje błąd.

Czy ktoś skłądajac wniosek o odszkodowanie i wypelniajac complain na stronie tapa mial problem ze wskazaniem miasta- wypełnieniem tj rubryki i niestety system nie rozpoznaje zadnego miasta, wie ktś jak to ominac?


Cześć, podbijam. Mam taki sam problem. Od kilku dni nie mogę wysłać tego formularza. Po wypełnieniu wszystkich wymaganych rubryk (przy kolejnej próbie wysłania formularza pomijam rubryki opcjonalne), na ostatnim etapie (tj. "confirm and send"), po kliknięciu "send" pojawia się komunikat "There are some errors in the form:", ale żaden błąd nie jest wskazany, więc nie wiem, co zmienić/poprawić. Poniżej jest drugi komunikat: "An error occured, please try again later". Po 3 dniach to samo. Odnośnie miasta, wpisuję z klawiatury (bez polskich znaków), ale nie wiem, czy to jest problemem.
Czy komuś udało się w ostatnich dniach wysłać roszczenie do TAP za pomocą formularza na ich stronie? Nie wiem, czy i gdzie robię błąd, czy może błąd jest po stronie TAP? Pytam o doświadczenia, nie o szklaną kulę ;) Pozdrawiam.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1572 PostWysłany: 02 Kwi 2023 22:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1855
Loty: 270
Kilometry: 495 917
niebieski
Tak, ogarnalem, ogolnie trzeba ten bug ominąc wypełnieniem na ostatniej karcie - adresem portugalskim. Ja wypelnilem z adresem portugalskim dostalem odpowiedź odmowę po okolo 3 dniach, moja wspolpasazerka na odpowiedź czeka do dzisiaj, a miesiac od zlozenia skargi minie za tydzien, czy mialo znaczenie to, ze jestem silverem w SA - nie wiem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
czarodziejka_bj uważa post za pomocny.
 
 
#1573 PostWysłany: 05 Kwi 2023 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1855
Loty: 270
Kilometry: 495 917
niebieski
TAP mnie dzisiaj zaskoczył, bug oczywiscie nadal istnieje i zlożenie skargi to należy asocjować z duzą ilością cierpliwości, aczkolwiek - nadal nie wiem dlaczego - po 2 godzinach od zlożenia skargi otrzymałem jej uwzględnienie ( inny lot niż post wyżej) i proponują 400 euro albo 70 000 miles on your TAP Miles&Go card,

Mój znajomy, który zlożył skargę z tydzień temu nadal czeka na odpowiedź, ciekawe czy jednak status ma znaczenie.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1574 PostWysłany: 11 Kwi 2023 07:37 

Rejestracja: 24 Sty 2013
Posty: 38
Cześć, co można zrobić w następującej sytuacji: miałem lot BCN-LIS-SFO (i powrót). Po jednej wizyt na stronie rezerwacji okazało się że jeden z odcinków (SFO-LIS) jest anulowany. W takiej sytuacji złożyłem request na stronie o anulowanie rezerwacji i zwrot kasy. Zwrot dostałem ale 1/3 zapłaconej ceny... Gdy napisałem o zwrot pozostałej części to za każdym razem grzecznie odpowiadają że "refunded amount is calculated according to the rules of the fare acquired on the ticket". Ale co mają warunki mojej taryfy wspólnego z tym skoro to oni anulowali jeden z odcinków i wtedy normalnie jest że mam wybór albo zmieniać coś w rezerwacji albo ją anulować? Czy się mylę? Gdzie to można eskalować bądź co zrobić żeby odzyskać resztę kasy?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1575 PostWysłany: 11 Kwi 2023 07:44 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 3298
platynowy
Jeżeli dwa loty na jednej rezerwacji są, to należy Ci się całkowity zwrot. Jeżeli odwołali na mniej niż 14 dni przed wylotem to dodatkowo odszkodowanie. Złóż reklamację w TAP, jeżeli odmówią wypłaty to zgłoś chargeback w banku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1576 PostWysłany: 11 Kwi 2023 15:15 

Rejestracja: 04 Sty 2022
Posty: 2
W końcu udało mi się wywalczyć reklamację w TAP i potrzebuje pomocy przy zwrocie kasy. Co oznacza ten zapis? Co dokładnie mam im wysłać? Czy to musi być jakiś oficjalny dokument z banku?

Bank Transfer in the amount of 400 €
1. We need a bank document with your full name, IBAN and SWIFT.
2. If you wish that the compensation for all passengers on the reservation to be made in the same bank account, you must send a document signed by all adult passengers authorizing the credit of their compensation to the account provided and a document confirming their signature.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1577 PostWysłany: 11 Kwi 2023 15:31 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3305
srebrny
AD1 - IMHO wystarczą same dane (IBAN + SWIFT).
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1578 PostWysłany: 11 Kwi 2023 15:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Kwi 2012
Posty: 1855
Loty: 270
Kilometry: 495 917
niebieski
@mbx
miałem podobną sytuację i tak mi to tutaj wytłumaczyli, że TAP pewnie się walnął i zwrócił ci część przekalkulowaną tylko za ten lot. Mi oddali z 100 euro jakies 60 % a mialem lot Waw - faro via Lis i odwolali lot lis - faro. Pisałem skargi do tapa przez polski oddział. I nic nie dało rady dopeiro chargeback po 6 miechach doprowadził do zwrotu pieniedzy.


@Mikolaj2206
ja wyciągnałem w pkob bp masz taka zakladkę dane do przelewu i im przesłąłem tam jest wszystko podane także w języku angielskim. Wiem, że MBank chyba nie ma opcji takiego PDF danych do przelewu w angielskim, ale zazwyczaj banki mają na koncie do wygenerowania taki plik "dane konta do przelewu" czy to starczy nie wiem. Bo decyzje o przyznzaniu 400 euro mam od czwartku, ale nie okreslili kiedy mam się spodziewać przelewu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1579 PostWysłany: 12 Kwi 2023 22:08 

Rejestracja: 15 Kwi 2019
Posty: 37
Kiedyś dostałem odszkodowanie od TAP i sam numer konta nie wystarczył. Musiał być dokument wydany przez bank. To było kilka lat temu. Strona mojego banku wtedy nie przewidywała generacji odpowiedniego dokumentu, więc musiałem zapłacić za taki dokument zgodnie z toip banku.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1580 PostWysłany: 12 Kwi 2023 23:06 

Rejestracja: 24 Paź 2012
Posty: 1339
srebrny
Ja dostawalem odszkodowanie od Tapa po podaniu nr konta i BIC banku, bez zadnych dodatkowych dokumentow. Ale odszkodowanie wywalczyl dla mnie arbiter, moze wtedy maja inne procedury.
_________________
Yukon - tworzy sie
Azerbejdżan - zakończona

Laponia | Komory | Bahrajn | Senegal | Santiago de Chile | Guca | Ladakh | Palestyna | Athos | Ziemia Ognista | Syberia zimą

Instagram: @podruuznik
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1751 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group