Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 2230 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 108, 109, 110, 111, 112  Następna
Autor Wiadomość
#2201 PostWysłany: 18 Paź 2020 18:19 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5941
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
@maginiak napisz na kontakt@lot.pl - u mnie to pomogło, kiedy nie mogłem się doczekać kodu zniżkowego za przełożony lot.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
maginiak uważa post za pomocny.
 
 
#2202 PostWysłany: 18 Paź 2020 19:21 

Rejestracja: 08 Sie 2018
Posty: 120
Loty: 71
Kilometry: 152 026
niebieski
Ach bo im się wydaje, że są tacy mądrzy i mają darmowy kredyt na frajerach klientach. Do tego te kombinacje z milami na lotach niby wakacyjnych i powroty do domu za chorą kasę.
Ale od kiedy wiszą mi parę stówek za odwołany lot nawet nie wchodzę na ich stronę tylko od razu szukam na Lufthansie i mam w nosie niby patriotyzm.
Lepsza usługa, niższa cena i pewniejszy lot.
See U Lot


Ostatnio edytowany przez turczy, 18 Paź 2020 20:33, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#2203 PostWysłany: 18 Paź 2020 19:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 2325
Loty: 436
Kilometry: 488 440
platynowy
Bym napisał PW, ale z tapatala to jakoś trudno "chorą" nie"horą"


A potem do skasowania
Góra
 Relacje PM off  
 
#2204 PostWysłany: 21 Paź 2020 15:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3977
platynowy
Mały tip odnośnie sposobu realizacji vouchera otrzymanego od LO za anulowaną/niewykorzystaną rezerwację, a który ne widziałem żeby został już wcześniej wspomniany.
Otóż sam voucher należy zrealizować na infolinii (lub osobiście w biurze) ALE przed telefonem na infolinię możemy sami założyć sobie pożądaną rezerwację na stronie LO, przejść przez wszystkie kroki tak jakbyśmy normalnie kupowali bilet (podać dane osobowe, itp.), aż dojdziemy do etapu płatności kiedy to mamy już wygenerowany i wyświetlony 6-znakowy numer rezerwacji, w tym momencie dzwonimy na infolinię i zamiast przechodzić całą procedurę z konsultantem od zera to mówimy tylko że chcielibyśmy opłacić voucherem rezerwację o takim i takim numerze i to wszystko, po kilku minutach dostaniemy na maila bilet elektroniczny.
Może to być o tyle pomocne, że można wówczas użyć takiego czy innego kodu rabatowego na stronie LO, a co na infolinii pewnie nie byłoby możliwe, i uzyskać przez to niższą cenę biletu, którą potem pokryjemy posiadanym voucherem.
Góra
 Relacje PM off
26 ludzi lubi ten post.
17 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#2205 PostWysłany: 27 Paź 2020 12:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 664
Loty: 402
Kilometry: 425 939
srebrny
Działa Wam dziś czat na stronie LOT?
Ja widzę tylko "500 Internal Server Error"
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2206 PostWysłany: 27 Paź 2020 12:50 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 273
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Na niedzielnych rejsach LO nie było możliwości zakupu niczego że SkyBar. Ich zamkniecie restauracji też dopadło czy po prostu coś zmieniają?
Góra
 Relacje PM off  
 
#2207 PostWysłany: 27 Paź 2020 14:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Paź 2011
Posty: 114
niebieski
Stewardessa w niedziele powiedziala mi ze SkyBar jest zawieszony przez COViD.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2208 PostWysłany: 27 Paź 2020 17:18 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3454
Loty: 222
Kilometry: 521 119
Ale wróciła woda 0.5
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off  
 
#2209 PostWysłany: 27 Paź 2020 17:22 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 273
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Niekoniecznie. Na 4 rejsach w weekend nam nalewali wodę.
Góra
 Relacje PM off  
 
#2210 PostWysłany: 28 Paź 2020 13:36 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8278
Czy w maju to LOT nie był tym, co odwołał loty bo zamknięte granice, by po 2 dniach okazało się, że granice nie będą jednak zamknięte i oni stali 2 tygodnie na ziemi gdy inni latali? Bo dobrze pamiętam, to raczej pokaże że LOT ma akurat słabe wtyki
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2211 PostWysłany: 28 Paź 2020 13:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 382
Loty: 22
Kilometry: 57 620
niebieski
maginiak napisał(a):
Wie ktoś jak długo czeka się obecnie na zwrot za odwołany lot? Składałam wniosek 3 miesiące temu i do dzisiaj ani widu ani słychu. Za inny lot miałam dostać voucher zniżkowy i też bez wieści od 3 miesięcy.

Również czekam od ponad 3 miesięcy.
karder napisał(a):
Działa Wam dziś czat na stronie LOT?
Ja widzę tylko "500 Internal Server Error"

Wczoraj miałem to samo. Dzisiaj w ogóle nie ma już opcji chat.
Góra
 Relacje PM off
e-prezes lubi ten post.
 
 
#2212 PostWysłany: 28 Paź 2020 14:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 1912
Loty: 138
Kilometry: 372 938
złoty
@michzak
Pamiętaj jednak, że do końca czerwca obowiązywało 50% zapełnienia pokładu więc i tak średnio opłacało się im latać.
Góra
 Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
 
 
#2213 PostWysłany: 28 Paź 2020 15:15 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8278
Wszystkim się opłacało poza LO u nas latać? :D no i dziwnym trafem jak już wznowili działalność po tych dwóch tygodniach to nagle dość szybko odblokowała się możliwość sprzedaży 100% biletów lotniczych...
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#2214 PostWysłany: 30 Paź 2020 20:57 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 315
niebieski
"Dowciapni" ludzie są w tym Locie... Jadę sobie na rowerze i dostaję maila zaczynającego się od "we regret to inform that due to the unstable epidemic situation related to the coronavirus pandemic, flights between Warsaw and Bydgoszcz scheduled for December 15, have been canceled" - tyle widzę na powiadomieniu w zegarku. I zamiast koncentrować się na drodze to zastanawiam się - jaka Bydgoszcz, jaki 15 grudnia... Ok, w sierpniu zastanawiałem się nad durnolotem do BZG, ale po pierwsze na wrzesień, a po drugie go nie kupiłem :lol:

Dopiero pod koniec maila jest tabelka z właściwą trasą i datą. W każdym bądź razie, Lot miesza z rozkładem WAW-CPH - możliwe że też inne trasy będą miały zmniejszone częstotliwości...
Góra
 Relacje PM off
billabong lubi ten post.
 
 
#2215 PostWysłany: 05 Lis 2020 15:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 7601
HON fly4free
LOT przedłużył ważność voucherów do 24 miesięcy
https://www.pasazer.com/news/44750/lot, ... siecy.html
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#2216 PostWysłany: 05 Lis 2020 17:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3017
platynowy
Tak, właśnie dziś mi pani z Lotu zakomunikowała i zaproponowała.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2217 PostWysłany: 05 Lis 2020 17:50 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5941
Loty: 837
Kilometry: 788 299
platynowy
Pytanie, czy sam LOT tyle wytrzyma?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#2218 PostWysłany: 05 Lis 2020 19:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 3017
platynowy
@Sudoku Odwieczne pytanie.
Alitalia sobie od circa 30 lat radzi ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#2219 PostWysłany: 06 Lis 2020 17:31 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 883
Loty: 582
Kilometry: 743 616
niebieski
Jak LOT utrudnia latanie w czasach pandemii i jest ........anty pasażerski !!!!
https://wyborcza.biz/biznes/7,147582,26 ... BoxBizLink
Góra
 Relacje PM off  
 
#2220 PostWysłany: 15 Lis 2020 13:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 714
Loty: 256
Kilometry: 409 907
srebrny
Po prawie 4 miesiącach oczekiwania, otrzymałam dzisiaj zwrot za odwołany lot.
Przy okazji, jeśli nie możecie się dodzwonić w sprawie zwrotów, polecam podczas łączenia się z infolinią wybór opcji zakupu nowego biletu. Wczoraj połączyłam się w ten sposób w ciągu pięciu sekund, konsultantka bez problemu sprawdziła status zwrotu.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 15 Lis 2020 14:28, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 2230 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 108, 109, 110, 111, 112  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group