Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
ten numer: +48 22 512 3917 jest wyłączony on tygodnia i na ten kiedyś szło bez problemu się dodzwonić. U dołu strony jest jeszcze ten numer +48 22 512 3920.


 [ 779 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Następna
Autor Wiadomość
#741 PostWysłany: 08 Lip 2020 13:59 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 536
Loty: 130
Kilometry: 234 904
niebieski
U mnie dzisiaj telefon na polską infolinię o 08:01, agentka odebrała dopiero o 10:15, 2 minut rozmowy i rezerwacja „naprawiona” (wcześniej system na locie powrotnym zostawił mi tylko segment MUC-WAW, a teraz musi być FLR-FRA-WAW). Przy okazji jeśli się nie mylę z economy light K zrobiło się economy K i na wydruku z potwierdzeniem rezerwacji widniej także bagaż rejestrowany, nie ma też opcji zakupu bagażu jak przed zmianą, więc chyba spotkał mnie „upgrade”. Kojarzę, że już była taka sytuacja opisana na forum. Okaże się przy odprawie online ;)
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Relacje PM off  
 
#742 PostWysłany: 08 Lip 2020 14:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 134
Loty: 51
Kilometry: 82 228
niebieski
@cart ten numer: +48 22 512 3917 jest wyłączony on tygodnia i na ten kiedyś szło bez problemu się dodzwonić. U dołu strony jest jeszcze ten numer +48 22 512 3920. Zacznij dzwonić równo o 8 to do godziny się uda :)

@travellista teraz sprawdziłem u mnie tak samo. Zmieniły się taryfy z light na zwykłe economy. Literki H oraz U :)
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#743 PostWysłany: 08 Lip 2020 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 971
złoty
Nie uwierzycie, ale zadzwoniłem teraz i udało mi się w 15 minut :)
Dzięki za ten nr z końcówką 20!
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off
lousylucky lubi ten post.
 
 
#744 PostWysłany: 09 Lip 2020 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Maj 2011
Posty: 601
Loty: 394
Kilometry: 420 913
srebrny
Bardzo pomocna informacja, @lousylucky ! 30 min czekania i 3 rezerwacje zmienione. Wczesniej przez kilka dni slyszalem tylko "numer zajety".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
lousylucky lubi ten post.
 
 
#745 PostWysłany: 09 Lip 2020 14:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Maj 2018
Posty: 134
Loty: 51
Kilometry: 82 228
niebieski
Zaledwie dwa dni temu zmieniłem sobie loty i znów otrzymałem maila o anulowaniu lotów. Już mam dość tego roku :cry:
_________________
Instagram: https://www.instagram.com/lousylucky/?hl=pl

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#746 PostWysłany: 09 Lip 2020 14:48 

Rejestracja: 21 Mar 2018
Posty: 566
srebrny
Wyjaśniła się zagadka tajemniczego zwrotu za anulowany lot na moją kartę kredytową. Lufthansa zwróciła kasę z datą 15.6, ale transakcja została zaksięgowana 1.7. Transakcja pokazała się dopiero po 1.7, ale z datą 15.6, więc zagrzebana w historii.
Lot był anulowany 18.3.
Czyli mogę potwierdzić - wreszcie zwracają kasę :-)
Góra
 Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
 
#747 PostWysłany: 12 Lip 2020 17:16 

Rejestracja: 05 Mar 2012
Posty: 1896
srebrny
Nowa linia dla czarterów? Projekt Ocean:
https://www.welt.de/wirtschaft/article2 ... Ocean.html
Góra
 Relacje PM off  
 
#748 PostWysłany: 13 Lip 2020 08:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2015
Posty: 276
Loty: 30
Kilometry: 45 201
niebieski
Dzięki za ważne wskazówki :)
Mi udało się dzisiaj dodzwonić jako pierwszy na ich infolinię: 225123917 o równej 08.00.
Tak że warto dzwonić wcześniej od razu po uruchomieniu ich infolinii, pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#749 PostWysłany: 13 Lip 2020 09:30 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 137
niebieski
Moja epopeja ze zwrotem od Lufy trwa nadal. Mimo regularnie przesyłanych przez przewoźnika maili zapewniających o dokonanym 17.6 zwrocie środków nadal ich nie ma na koncie (karcie kredytowej). Lufthansa jednocześnie odmawia przesłania jakiegokolwiek potwierdzenia tegoż zwrotu np. w formie pdf-a. W systemie Saudii polecanym w tym wątku rezerwacja widnieje jako "refund".
Góra
 Relacje PM off  
 
#750 PostWysłany: 13 Lip 2020 10:02 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 109
niebieski
@yanas a patrzyłeś na historię transakcji, czy nie jest zrobiony refund z datą, kiedy kupowałeś bilet? bo ja tak miałem. Bilet kupowałem w grudniu, lot miał byc w marcu, a zwrot pojawił się niedawno z datą grudniową.
Góra
 Relacje PM off  
 
#751 PostWysłany: 13 Lip 2020 10:33 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 137
niebieski
Patrzyłem, konsultanci m-Banki też to sprawdzali kilka razy na moją prośbę (w razie, gdyby z jakiś względów ten przelew się "zawiesił" w systemie) - nie ma.
Góra
 Relacje PM off  
 
#752 PostWysłany: 13 Lip 2020 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 971
złoty
Jak ma status refund to w końcu oddadzą. W Swiss jak oddawałem to mówili, że do 3 miesięcy zwrot będzie, a wrócił po 3 dniach...
Sprawdź jedynie czy na pewno karta, którą płaciłeś jest ważna.
_________________
Moje podróże - piotrwasil.com

Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#753 PostWysłany: 13 Lip 2020 11:47 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 137
niebieski
Karta jest ważna, jak najbardziej. Mi nawet nie chodzi o czas, bo sprawa i tak ciągnie się od 29.4 więc tydzień w jedną czy drugą stronę jest bez znaczenia, ale o brak wiarygodnej, popartej jakimś "papierem" informacji ze strony Lufthansy i sposób procedowania zwrotu. Oczywiście w międzyczasie złożyłem reklamację w mBank-u (chargeback), która też jest rozpatrywana dość dziwnie, bo mija 6 tygodni od jej złożenia a od 3 czerwca nie otrzymałem żadnej informacji z banku o jej przebiegu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#754 PostWysłany: 13 Lip 2020 12:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 767
srebrny
yanas napisał(a):
w międzyczasie złożyłem reklamację w mBank-u (chargeback), która też jest rozpatrywana dość dziwnie, bo mija 6 tygodni od jej złożenia a od 3 czerwca nie otrzymałem żadnej informacji z banku o jej przebiegu.

Pierwsza część tego co co piszę to tylko domysł, ale to może tu tkwi problem? Skrzyżowanie chargebacka ze zwrotem?
Piszesz, że LH poinformowała Cię o zwrocie 17/06 - to dwa tygodnie po złożeniu przez Ciebie reklamacji. W tym czasie firma obsługująca płatności LH już raczej poinformowała ją o tym iż wniosłeś o chargeback. Nie wiem jak działa ich system, ale to może być zabezpieczenie przed podwójnym obciążeniem (zwrot + uznanie chargebacka).

A teraz fakty: nie chcę być adwokatem diabła, ale Lufthansa odmawia wysłania potwierdzenia zwrotu w formie pdf bo tego nie musi robić. Reklamację za przelew/zwrot, który nie dotarł składa nadawca, a nie odbiorca.
Jeżeli zwrot nie dotrze do 6 tygodni, to zadzwoń (tylko lepiej nie na polską infolinię) od razu proś z przełożonym i powiedz, że zwrot nie dotarł i chcesz by zainicjowali reklamację. Trzeba w takim być spokojnym lecz stanowczym. Jeśli trafisz na niedouczonego konsultanta to po prostu HUCA. Na koniec poproś o numer sprawy ("case number") i niech Cię nie zwodzą, że numer sprawy to numer Twojej rezerwacji, to dłuższy numer, nadawany przez system po założeniu sprawy w ich systemie.

Powodzenia.
Góra
 Relacje PM off  
 
#755 PostWysłany: 13 Lip 2020 13:10 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 137
niebieski
Anulację procedują od 29.4. Chargeback zgłosiłem 29.5. Pierwszą informację mailową od Lufthansy,że zwrot został dokonany otrzymałem 17.6 (później jeszcze chyba trzy maile o tej samej treści,że zwrot dokonano na kartę taką a taką w takiej a takiej wysokości). Nie twierdzę,że muszą przesłać potwierdzenie dokonania zwrotu, ale odpowiadanie tydzień po tygodniu na moją prośbę o jakikolwiek dowód dokonania zwrotu mailami o niemal bliźniaczej treści, jest dość słabe. Jutro mija termin który m-Bank sam sobie wyznaczył na odpowiedź dot. reklamacji.
A numer sprawy oczywiście znam, jest w korespondencji w Lufthansą. Może faktycznie dobrze będzie do nich zadzwonić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#756 PostWysłany: 13 Lip 2020 13:17 

Rejestracja: 17 Kwi 2020
Posty: 11
Ja nietety dalej czekam na zwroty z 17.3. klasa C i Gold Lufy nic nie pomagaja.
Góra
 Relacje PM off  
 
#757 PostWysłany: 13 Lip 2020 16:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 767
srebrny
yanas napisał(a):
Anulację procedują od 29.4. Chargeback zgłosiłem 29.5. Pierwszą informację mailową od Lufthansy,że zwrot został dokonany otrzymałem 17.6.

Anulacja była zakolejkowana od 29/04. Samo jej przetworzenie miało miejsce 17/06.

Pisałam wcześniej w tym wątku, że ja sama miałam ładnych kilka biletów (wydawanych przez LH w 3 krajach) i zwroty odbywały się bez jakiegokolwiek ładu i składu co do miejsca, daty wydania, daty lotów, czegokolwiek. Zwrot za bilet zgłoszony pod koniec maja był przetworzony w 10 dni, a ten z początku kwietnia w 10 tygodni. Na tą chwilę czekam na ostatni zwrot.
Góra
 Relacje PM off  
 
#758 PostWysłany: 14 Lip 2020 09:11 

Rejestracja: 27 Lip 2010
Posty: 137
niebieski
Jeszcze ciągnąc wątek, bo może komuś przydadzą się te informacje - termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia mi odpowiedzi na nią przez mBank upłynął (mieli to zrobić do 14.7). Bank twierdzi,że jest bezradny, bo wysłał reklamacje do Mastercard (operatora mojej karty kredytowej) a oni nie odpowiedzieli w terminie i nie wiadomo kiedy odpowiedzą. Mam czekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#759 PostWysłany: 15 Lip 2020 13:23 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3833
Loty: 39
Kilometry: 33 222
lousylucky napisał(a):
U dołu strony jest jeszcze ten numer +48 22 512 3920. Zacznij dzwonić równo o 8 to do godziny się uda :)


Potwierdzam, po bezowocnym 1,5-godzinnym czekaniu na "normalnej" infolinii, na numer z końcówką -20 udało się dodzwonić w kilka chwil. Sprawa załatwiona w 2 minuty.
Góra
 Relacje PM off  
 
#760 PostWysłany: 16 Lip 2020 22:10 
Moderator forum

Rejestracja: 04 Sie 2013
Posty: 997
Wybaczcie trywialne pytanie, ale czy przy przebukowaniu zmienia Wam się klasa? mam bilet w K, chce zmienić na datę gdzie nie ma takowej.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 779 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group