Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 482 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 28 Sie 2019 15:23 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1639
złoty
No przecież pisałem, że się da :)
Góra
 Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
 
#482 PostWysłany: 11 Wrz 2019 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lis 2015
Posty: 42
Loty: 71
Kilometry: 101 740
Nie wypowiem się na temat jakości usług tej linii, bo niestety nie udało mi się ostatecznie z nimi polecieć, ale w sumie zrobili na mnie pozytywne wrażenie, jeśli chodzi o kontakt. Moja mama jakieś 3 tygodnie przed naszym wspólnym lotem złamała nogę. Po opisaniu sytuacji i dostarczeniu wszystkich dokumentów (karta informacyjna, mój akt urodzenia) zgodzili się na zwrot kosztów/przebukowanie. Lot był kupowany przez pośrednika, więc obawiałam się, że to będzie problemem, na szczęście nie potrzebnie. Kontaktowałam się z nimi głównie przez formularz na ich stronie, zazwyczaj po 2-3 dniach była odpowiedź. Na sam koniec, już po pozytywnej dla mnie decyzji kazali stawić się osobiście w najbliższym biurze. Po kontakcie telefonicznym z biurem w Warszawie okazało się to jednak niepotrzebne, poproszono mnie o kontakt na wawcustomer@thy.com a następnie odesłanie otrzymanych wypełnionych formularzy tradycyjną pocztą. Po kilku dniach pieniądze były na koncie. Tak że z mojej strony duży plus dla Turkish Airlines :)

Jedna uwaga: z biurem w Warszawie kontaktowałam się przez nr 22 5297700 i najprawdopodobniej nie działa on w Plusie, dlaczego to sam Plus nie wiedział. Na początku myślałam, że coś z tą infolinią jest nie tak, ale ostatecznie wystarczyło zadzwonić z T-Mobile.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 482 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group