Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4668 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 234  Następna
Autor Wiadomość
#1201 PostWysłany: 24 Sie 2019 11:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 174
Loty: 38
Kilometry: 35 491
Sprawdzę Lot :)

Za 2 miechy lece do Wilna z Wrocka przez Waw..

DE HAVILLAND DHC-8 400 SERIES
CANADAIR REGIONAL JET 900
EMBRAER 190
EMBRAER 195

Co przesiadka - to inny wehikuł :)
Wafelki będą?? :)

pozdro
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto Tydzień w Dolomitach za 1468 PLN. Loty z Warszawy, hotel + auto
Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast Riwiera Turecka luksusowo: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2084 PLN. Wyloty z 3 miast
#1202 PostWysłany: 24 Sie 2019 13:24 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6252
Loty: 477
Kilometry: 1 011 329
A nawet żelki na rejsach krajowych :)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1203 PostWysłany: 24 Sie 2019 14:37 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1240
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Woda gazowana/niegazowana i żelki Frugo plus tzw. Schetynówki" czyli Grześki :D :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1204 PostWysłany: 24 Sie 2019 16:08 

Rejestracja: 13 Sty 2018
Posty: 1106
platynowy
Swoją drogą, czy nie uważacie, że wielkość paczki żelek jest niewspółmierna do wielkości Grześka? Przecież te żelki są z 4 na krzyż, a Grzesiek jest cały jeden wafelek! IMO jest to jawna dyskryminacja fanów gumowych misiów :evil:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1205 PostWysłany: 24 Sie 2019 16:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1062
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
No, trochę śmieszna jest ta paczka. 7g. 6 mini zeleczkow ;) Image
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Bajerglowa94 lubi ten post.
 
      
#1206 PostWysłany: 28 Sie 2019 14:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10965
HON fly4free
Rafał Milczarski ponownie prezesem PLL LOT
https://businessinsider.com.pl/firmy/za ... ot/6jyf8h6
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1207 PostWysłany: 29 Sie 2019 19:50 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
Kapitan Wrona zwolniony z PLL LOT. Sprawa ma trafić do sądu
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,2513 ... -sadu.html

Cytuj:
Kapitan Wrona dostał wypowiedzenie dzień przed swoimi 65-tymi urodzinami. Jego pełnomocnicy zapowiedzieli, że zaskarżą decyzję LOT-u w sądzie.

Linie lotnicze powołały się na zapis, zgodnie z którym "przepisy nie pozwalają osobom powyżej 65. roku życia na pełnienie funkcji pilota statku powietrznego".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1208 PostWysłany: 29 Sie 2019 20:51 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1143
Loty: 40
Kilometry: 24 863
niebieski
To trochę niefajnie. U nas w służbie też patrzy się na osoby z nabytymi uprawnieniami do emerytury tak jakby zaraz miały złożyć wniosek, ale nikt ich nie wyrzuca z pracy. Najwyżej stosownie do kwalifikacji przenosi na inne stanowisko.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1209 PostWysłany: 29 Sie 2019 21:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1035
srebrny
Sprawa generalnie nie jest taka prosta. Kpt. Wrona rzeczywiście mistrzowsko posadził B767, ale fakt jest taki ze nie musiał. Spowodował straty na grube $$$, a wszystko przez niedopatrzenie (bezpiecznik). Polecam lekturę ustaleń komisji. Zatem bohater, czy winowajca? Każdy ma tutaj swoje zdanie. Każdy ma połowiczną rację.

Co do wypowiedzenia - Informacje prasowe mówią o wieku i rzeczywiście taka jest argumentacja wypowiedzenia, aczkolwiek dużo się wcześniej mówiło o sprawie pechowego bezpiecznika...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1210 PostWysłany: 29 Sie 2019 21:08 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1143
Loty: 40
Kilometry: 24 863
niebieski
Skoro (jak twierdzisz była to jego wina) dlaczego go nie zwolniono wtedy, a jeszcze odznaczono?
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
michcioj uważa post za pomocny.
 
      
#1211 PostWysłany: 29 Sie 2019 21:48 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
ofer napisał(a):
Sprawa generalnie nie jest taka prosta. Kpt. Wrona rzeczywiście mistrzowsko posadził B767, ale fakt jest taki ze nie musiał. Spowodował straty na grube $$$, a wszystko przez niedopatrzenie (bezpiecznik). Polecam lekturę ustaleń komisji. Zatem bohater, czy winowajca? Każdy ma tutaj swoje zdanie. Każdy ma połowiczną rację.

Co do wypowiedzenia - Informacje prasowe mówią o wieku i rzeczywiście taka jest argumentacja wypowiedzenia, aczkolwiek dużo się wcześniej mówiło o sprawie pechowego bezpiecznika...

no coz, nie wiedzialem ze dowodca samolotu musi byc przy okazji mechanikiem...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1212 PostWysłany: 29 Sie 2019 22:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1035
srebrny
e-prezes: porównaj daty zdarzenia i datę publikacji raportu końcowego PKBWLu
michcioj: mechanikiem nie, ale ogólne obycie w sprawach technicznych tak. Dajesz ludziom samolot wart 800 mln pln. Bezpiecznik zabezpieczał 13 obwodów... nikt się nie zorientował, że był otwarty.

Dla jasności: ja jestem po tej pierwszej stronie tj. trzymam kciuki za kpt. Wronę i całe te medialne gloryfikacje jego lądowania mają swoje niewątpliwe pozytywne aspekty. Mamy w Polsce dobrych pilotów (jak nie kozaczą). Praca załogi w takiej sytuacji to spory stres, człowiek działa inaczej. Do tego pech za pechem, słabe wsparcie z ziemi. No ale z drugiej strony sprawdziliby ten bezpiecznik lub zorientowali się że dowolny z obwodów nie działa to by LOT był teraz bogatszy o 1 mld PLNów, a o kpt. nikt by nie usłyszał... taka prawda.

A wracając do wypowiedzenia: okoliczności przedstawiane przez media są przykre. Czytając to literalnie to straszne świństwo by było. Ale jak to bywa w mediach liczy się sensacja, a rzeczywistość rzeczywistością. Tyle na ten temat bo off topic się robi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1213 PostWysłany: 29 Sie 2019 22:31 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
no jezeli tak to slabe to bylo z tym bezpiecznikiem. a gdzie bylo wsparcie boeinga z ziemi ? gdzie byli ich mechanicy ?
no i... nie przesadzasz troche z tym 1 mld PLN ? az tyle jest warty stary zajebachany boeing wziety w leasing ?
z tego pamietam to byl ubezpieczony.
Góra
 Profil Relacje PM off
silvershark lubi ten post.
 
      
#1214 PostWysłany: 29 Sie 2019 23:27 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1640
niebieski
To nie jest kwestia, kto był winny tamtej awarii (bo o tym wiedzą tylko bardzo zainteresowani). Tylko tego, że po raz kolejny LOT totalnie zawala swój PR. Pan Wrona był praktycznie jedynym z nazwiska znanym pilotem liniowym w Polsce. Na dodatek o ogromnym doświadczeniu i ew. potencjale "marketingowym" (niczym kapitan Sully dla US Airways) i szkoleniowym.

Dodatkowo ostatnio kolejny smrodek i profesjonalizm już ex. dyrektorki LOT.
https://www.pasazer.com/news/42106/kont ... rways.html
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1215 PostWysłany: 29 Sie 2019 23:33 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3241
srebrny
Sprawa nie jest tak jednoznaczna -załoga twierdziła że sprawdziła bezpieczniki. Po wylądowaniu bezpiecznik był rozłączony, a czarna skrzynka nie rejestruje kiedy to nastąpiło (przynajmniej teoretycznie mogło być skutkiem uderzenia przy lądowaniu). Sama checklista nie przewidywała weryfikacji tego bezpiecznika - tak że oficjalnie do załogi przyczepić się nie można i jest to wina Boeinga. Po włączeniu bezpiecznika na ziemi elektryczny (awaryjny) system zwalniania podwozia zadziałał prawidłowo - ale też nie oznacza to że w powietrzu przy włączonym bezpieczniku też by zadziałał (inna temperatura, naprężenia).
Tak że jest prawdopodobne że załoga mistrzowsko uratowała pasażerów z opresji w którą sama ich wprowadziła, przy okazji niszcząc samolot - niemniej jednoznacznie tego nie można stwierdzić. Oficjalnie winy załogi w tym wypadku nie było.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez SPLDER, 30 Sie 2019 01:54, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#1216 PostWysłany: 29 Sie 2019 23:59 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3528
srebrny
sprawa dziwnie ucichla, mialy byc pozwy w USA o spore kwoty i nic. ani ze strony LOTu, ani pasazerow. byc moze B po cichu zaplacil.

e: z tego co pamietam, to teoria odnosnie bezpiecznika byla taka, ze nie bylo go w procedurach do sprawdzenia. a ze jest gdzies przy podlodze, to ktos mogl go przez przypadek wylaczyc, butem albo aktowka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1217 PostWysłany: 30 Sie 2019 02:17 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 770
Zbanowany
Fragment raportu 3.1.54.Instalacja alternatywnego wypuszczania podwozia nie zadziałała ponieważ w momencie gdy nastąpiła próba jej uruchomienia, bezpiecznik C829 usytuowany na panelu P6-1 był otwarty.
3.1.55.W trakcie oględzin kokpitu po zatrzymaniu samolotu bezpiecznik C829 był w pozycji wyłączony/wyciągnięty.
3.1.56.Stwierdzono eksperymentalnie, że obserwacja bezpiecznika C829 po przyjęciu normalnej pozycji w fotelu FO jest mocno utrudniona.
3.1.57.Po zakończeniu lotu LO 16, podniesieniu samolotu SP-LPC, włączeniu/wciśnięciu bezpiecznika C829 i uruchomieniu alternatywnej instalacji wypuszczania podwozia, podwozie zostało wypuszczone i zablokowane.
3.1.58.Wyłączenie bezpiecznika C829 uniemożliwia wypuszczenie podwozia za pomocą instalacji alternatywnej.
3.1.59.Otwarcie bezpiecznika C829 nie jest sygnalizowane w kokpicie przez EICAS oraz nie jest rejestrowane przez SSFDR i QAR.
3.1.60.Po locie LO 16 wszystkie elementy związane z bezpiecznikiem C829 i alternatywnym systemem wypuszczania podwozia były sprawne, a w analizowanych i badanych obwodach elektrycznych nie wystąpiły przeciążenia elektryczne, które mogłyby spowodować zadziała nie bezpiecznika C829 i jego wyłączenie.
3.1.61.Bezpiecznik C829 był otwarty przed próbą wypuszczenia podwozia sposobem alternatywnym, która miała miejsce podczas podejścia do lądowania na lotnisku EPWA.
3.1.62.Na samolocie SP-LPC nie było osłony bezpieczników na panelu P6-1.
3.1.63.Główka bezpiecznika C829 wymontowane go z samolotu SP-LPC nosiła ślady mechanicznych obtarć i zarysowań.
_________________
Uważać na forumowych prawników, którzy bez umowy czy przyrzeczenia chcą jakieś pieniądze!

Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1218 PostWysłany: 30 Sie 2019 20:52 

Rejestracja: 07 Maj 2014
Posty: 1143
Loty: 40
Kilometry: 24 863
niebieski
@ofer Raport nie wyszedł teraz skoro zdarzenie miało miejsce w 2011 roku. Jeśli wykazano winę obsługi (literalnie pilota) to podstawy do konsekwencji były wtedy, nie dziś. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby proces wygrał.
Góra
 Profil Relacje PM off
Rockriderr lubi ten post.
 
      
#1219 PostWysłany: 31 Sie 2019 08:40 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 627
Zbanowany
le_szek napisał(a):
Kapitan Wrona zwolniony z PLL LOT. Sprawa ma trafić do sądu
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,2513 ... -sadu.html

Cytuj:
Kapitan Wrona dostał wypowiedzenie dzień przed swoimi 65-tymi urodzinami. Jego pełnomocnicy zapowiedzieli, że zaskarżą decyzję LOT-u w sądzie.

Linie lotnicze powołały się na zapis, zgodnie z którym "przepisy nie pozwalają osobom powyżej 65. roku życia na pełnienie funkcji pilota statku powietrznego".


Kapitan Wrona jednak zostaje w LOT.

https://businessinsider.com.pl/rozwoj-osobisty/kariera/kapitan-wrona-jednak-zostaje-w-lot/srm69k6
Góra
 Profil Relacje PM off
le_szek lubi ten post.
 
      
#1220 PostWysłany: 31 Sie 2019 08:53 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6235
HON fly4free
no i pytanie: po kiego licha to było LOT-owi?
a zapewne pion odpowiedzialny za PR w spółce jest odpowiednio rozbudowany i wynagradzany...
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4668 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 234  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group