Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4347 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 218  Następna
Autor Wiadomość
#1081 PostWysłany: 29 Wrz 2016 22:54 

Rejestracja: 29 Wrz 2016
Posty: 5
Lotnisko odlotu/przylotu oraz godzina są takie same tylko przy jednej rezerwacji miejsca 14A i 14B a na drugiej 14E i 14F :) Dane oraz bagaż (32 kg) na obu rezerwacjach takie same :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
#1082 PostWysłany: 29 Wrz 2016 22:59 

Kod:
 Kraj połączenia   Numer telefonu    Stawka/min
   Francja             0899 860 729     0.80 EUR *

   Polska               703703003     4.92 PLN *


dzwoń jutro rano po 8 i wyjaśniaj, prosząc o anulowanie jednej z rezerwacji (jak musisz przez polską infolinię to da się obniżyć koszt połączenia dzwoniąc np. przez skypa
Góra
 PM off
pattro lubi ten post.
pattro uważa post za pomocny.
 
      
#1083 PostWysłany: 29 Wrz 2016 23:04 

Rejestracja: 29 Wrz 2016
Posty: 5
Są ogólnie jakieś szanse? A tańszy numer do nich jest?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1084 PostWysłany: 29 Wrz 2016 23:08 

Anonymous napisał(a):

Obecnie Wizzair pilnuje, by jedna osoba nie miała dwóch rezerwacji na ten sam lot i jak wynika to z błędu to po kontakcie na ich niestety drogą infolinię jedną zapewne anulują ze zwrotem wydanej kasy



kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=20
Góra
 PM off
pattro lubi ten post.
pattro uważa post za pomocny.
 
      
#1085 PostWysłany: 29 Wrz 2016 23:12 

Rejestracja: 29 Wrz 2016
Posty: 5
Dzięki :) Jutro dam znać co się udało zrobić :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1086 PostWysłany: 29 Wrz 2016 23:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2016
Posty: 684
pattro napisał(a):
I jak to możliwe ze bez potwierdzenia kodem sms poszła płatność? :o


Płatność nie zawsze musi być potwierdzana przez hasło 3D secure nawet jak wystawca karty umożliwia taką opcję. Np Amazon nigdy nie żąda potwierdzenia transakcji kodem 3D secure. W wielu innych miejscach jest to też możliwe. Wszystko zależy od spzredawcy. To sprzedający bardziej wtedy ryzykuje bo przy ewentualnym fraudzie może wpuścić się w koszty. Zdarza się też, że pomimo próby uzyskania zabezpieczenia transakcji kodem 3D secure (nieudanej) transakcja przejdzie. Ja tak np miałem ostatnio. Dwie próby płatności zabezpieczone 3D odrzucone i trzecia płatność zaakceptowana bez pytania o hasło.

Co do kosztów połączenia to najlepiej dzwonić po VOIPIe.
Góra
 Profil Relacje PM off
wersus79 lubi ten post.
 
      
#1087 PostWysłany: 16 Paź 2016 11:38 

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 66
Od jakiegoś czasu obserwowałem ceny styczniowych lotów z WAW do LCA na stronie wizza. Ceny klarowały się na niezłym poziomie ale pewnego dnia znikły :shock: Zupełnie jak by linia anulowała dane przeloty a w pozostałe dni cena wzrosła o około 300 %. Czy to błąd linii czy ich normalna praktyka?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1088 PostWysłany: 16 Paź 2016 12:37 

Loty Wizzair do Larnaki z Warszawy i Katowic były, są i zapewne będą również w styczniu, tyle, że zimą latają jak widać tylko raz zamiast dwa razy w tygodniu, a i nadal trzeba korzystać ze starej strony
https://book.wizzair.com/pl-PL/FlightSearch

co do polityki cenowej zapewne trzeba czekać, a nuż spadną, bo bardzo często na takich kierunkach lubią na początku przesadzać, potem w większości schodzą z ceną
Góra
 PM off
jack.strong lubi ten post.
jack.strong uważa post za pomocny.
 
      
#1089 PostWysłany: 19 Paź 2016 21:20 

Rejestracja: 19 Paź 2016
Posty: 1
Cześć, witam wszystkich!

To mój pierwszy post (liczę, że jednak nie ostatni :) ). Mam jedno pytanie związane z rezerwacją w Wizzie. Dotyczy opisu na profilu użytkownika: "Rezerwacja wstrzymana". Widziałem, że kilkanaście stron wcześniej poruszony był ten temat, jednak moja sytuacja jest nieco inna, mianowicie: próbowałem zapłacić kartą przy rezerwacji biletów, wyskoczył błąd. Na profilu do tej pory wyświetlała się owa "rezerwacja wstrzymana". Zapłaciłem przelewem (utworzył się numer rezerwacji), ale w tym czasie rezerwacja zniknęła z profilu. W wyszukiwarce rezerwacji również nie pojawia się ten numer - przy próbie wyszukania pojawia się za to napis: "NotFound". Tu moje pytanie - czy ktoś z was miał już podobny problem?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1090 PostWysłany: 19 Paź 2016 22:18 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Nie wybrałeś na początku opcji płatności przelewem tylko kartą,więc system nie domyślił się,że po nieudanej transakcji kartą zmienisz zdanie i zapłacisz przelewem,który często jest u nich księgowany na następny dzień.Twoja rezerwacja została jako nie opłacona w przewidzianym czasie anulowana.Pieniądze przesłane przelewem będą figurowały jako niezidentyfikowana płatność i jak napiszesz lub zadzwonisz to ci je zwrócą 100% na konto bankowe lub 120% na konto Wizzair.
Góra
 Profil Relacje PM off
jack.strong lubi ten post.
jack.strong uważa post za pomocny.
 
      
#1091 PostWysłany: 19 Paź 2016 23:25 

Rejestracja: 19 Paź 2016
Posty: 2
Dobry wieczór,

Problem nie wydaje się skomplikowany, ale nie mogę się dokopać do jego źródła. Jakiś czas temu kupiłem bilet Lublin-Luton w Wizzair, wszystko pięknie, podałem dane karty, sypnęło błędem, ale płatność przeszła tak czy inaczej (wtedy nie aktywowałem 3D-Secure dla Banku Spółdzielczego).

Obecnie jestem w Anglii i chciałbym lada dzień ruszyć w drugą stronę, jednak moja rezerwacja widnieje przez około 30 min jako wstrzymana, a następnie znika. Błąd nadal się pojawia, pomimo podania kodu zabezpieczającego transakcję, który przychodzi SMSem. I tu nasuwa się moje podejrzenie- czy użycie karty poza krajem wydania może stanowić problem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1092 PostWysłany: 19 Paź 2016 23:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Na ogół nie powinno być problemu ale czasem może, zwłaszcza jeśli to karta z BS. Zadzwoń jutro do swojego banku i dopytaj .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1093 PostWysłany: 19 Paź 2016 23:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
musisz kliknąć "wyślij" bo sam enter nie działa
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1094 PostWysłany: 20 Paź 2016 00:41 

Rejestracja: 19 Paź 2016
Posty: 2
Zalogowałem się pod Firefoxem zamiast Opery i poszło za pierwszym podejściem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1095 PostWysłany: 21 Paź 2016 09:49 

Rejestracja: 12 Sty 2012
Posty: 18
serwus;

Chcielibyśmy zmienić dane PROFILU na stronie wizzair (po ślubie nastąpiła zmiana nazwiska właścicielki konta), niestety nie mogę znaleźć takiej opcji (wszystkie wypełnione formularze są zamglone). Przypuszczam, że nie ma to znaczenia przy zakupie biletu czy odprawie online, ale może się mylę?

Czy w takiej sprawie trzeba (aż) dzwonić na infolinię, czy lepiej sobie darować (w ogóle zmiany) ?

Z góry dzięki za pomoc!
_________________
gdyby ktoś potrzebował - posiadam kartę Wizz Xclusive
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1096 PostWysłany: 21 Paź 2016 09:52 

To jest zmiana z tych z kategorii NIEMOŻLIWE, nawet przez infolinię

Co najwyżej zadzwoń, by zapytać jak poprosić o zmianę, by można było załączyć plik z skanem aktu małżeństwa
Góra
 PM off
zimny lubi ten post.
 
      
#1097 PostWysłany: 23 Paź 2016 22:27 

Rejestracja: 12 Sty 2012
Posty: 18
dzięki @‌gorny77‌ - spróbujemy
_________________
gdyby ktoś potrzebował - posiadam kartę Wizz Xclusive
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1098 PostWysłany: 04 Lis 2016 00:46 

Rejestracja: 04 Lis 2016
Posty: 1
Robiliśmy rezerwacje w aplikacji mobilnej i jesteśmy pewnie że wybieraliśmy 21.11 po opłatach przyszło potwierdzenie że rezerwacja jest na 20.11 Nie znalazłem jakiegoś sensownego numeru bo za późno wszedłem na to forum ale znalazłem opcję zmiany on-line, logujesz się na numer rezerwacji i nazwisko, wybierasz opcję zmiana rezerwacji.... trzeba przełączyć na stronie na język angielski i poszło, dalej jak przy rezerwacji. Pobrali opłatę 180 PLN za 2 bilety. Pomimo tego że sprawdziłem i ceny biletów są takie same.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1099 PostWysłany: 04 Lis 2016 00:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1049
Loty: 271
Kilometry: 540 311
niebieski
@adzik Jakie jest właściwie Twoje pytanie? Jeśli takie, czy słusznie pobrali opłatę za zmianę rezerwacji, to tak - jest to płatne. Natomiast rzeczywiście aplikacja chyba czasem robi takie błędy, ktoś tu ostatnio taki sam opisywał. Trzeba się kontaktować z Wizzair i im zgłosić taki błąd, może by bezpłatnie poprawili.
_________________
Relacje na forum: Izrael | Tajlandia | Korea Południowa | Grecja | Portugalia | Teneryfa i Gran Canaria | Palau
Zapraszam na bloga: olus blog
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1100 PostWysłany: 04 Lis 2016 01:01 

Czyżby wylot i powrót rezerwowany przez aplikację tego samego dnia czyli JEDNODNIÓWKA?

Opisano już tu taki wypadek, aplikacja mobilna jest tak zaprogramowana, że nie widać, iż z automatu zmienia na inny dzień
Góra
 PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4347 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 218  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group