Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 24 Mar 2020 20:23 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 89
Loty: 49
Kilometry: 85 041
Można o zwrot 100% wystąpić, tylko albo aż trzeba do nich napisać przez formularz i czekać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#22 PostWysłany: 24 Mar 2020 20:26 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 18
dg72 napisał(a):
Ja wczoraj dostałem 1000 zł w pkt po 10 minutach od anulacji

Ja też mam na koncie wizz 120% kwoty która zapłaciłem za bilety. Rozumiem że dalej nic się z tym nie da zrobić i jedyną opcją wykożystania tego to zakup w przyszłości biletów w wizz ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#23 PostWysłany: 24 Mar 2020 21:21 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
l.e.s.t.e.r napisał(a):
jedyną opcją wykożystania tego to zakup w przyszłości biletów w wizz ?

Wykorzystaj najlepiej szybko ,bo kto wie co będzie w przyszłości ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#24 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:27 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 18
no jednak dobrze czytałem, można normalnie 100% kasy odzyskać. Przyszedł kolejny mail
Niniejszym chcielibyśmy poinformować, że przekazaliśmy kredyt Wizz w wysokości 120% wartości biletu za anulowaną rezerwację z kodem potwierdzenia DJGL8B. Kwota jest już dostępna na Pani/Pana koncie WIZZ. Kredyt WIZZ może być wykorzystany do zakupu dowolnych lotów / usług Wizz Air w ciągu najbliższych dwóch lat. Uprzejmie informujemy o obowiązku poinformowania wszystkich pozostałych pasażerów z powyższej rezerwacji i umożliwienie im skorzystania ze środków dostępnych na koncie WIZZ, jeśli to konieczne, zgodnie z sekcją 6.1.4. - 6.1.7. naszych Ogólnych Warunków Przewozu.

Aby uzyskać dostęp do kredytu WIZZ, należy zalogować się na konto WIZZ i klikniąć na swoje imię i nazwisko widoczne w prawym górnym rogu strony. W efekcie, nastąpi przekierowanie na stronę, na której widoczne jest obecne saldon konta WIZZ. Więcej informacji na temat warunków korzystania z konta WIZZ można znaleźć na stronie: https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... konto-wizz

W przypadku, jeżeli nie akceptuje Pani/Pan zachować utworzonego 120% kredytu WIZZ, istnieje możliwość otrzymania zwrotu w wysokości 100% wartości biletów na konto bankowe bądź rachunek karty płatniczej użytej do płatności za rezerwację (w zależności od oryginalnej metody płatności). W przypadku jeżeli zdecyduje się Pani/Pan na tą możliwość, proszę mieć na uwadze, że wyżej wspomniane dodatkowe + 20% nie będzie miało zastosowania. Pragniemy poinformować, że z uwagi na obecną ogólnoświatową sytuację przetwarzanie tego żądania potrwa znacznie dłużej, dlatego uprzejmie prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

Aby przesłać prośbę o konwersję kredytu WIZZ na oryginalną metodę płatności, proszę przejść do strony konwersji kredytu WIZZ i postępować zgodnie z instrukcjami online.
Góra
 Relacje PM off  
 
#25 PostWysłany: 24 Mar 2020 22:46 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 310
srebrny
To teraz się zaloguj i jeśli możesz pokaż na screenach jak konwersujesz kredyt

Zawsze to nowe doświadczenie

Jak dotąd podzielenie kwoty rezerwacji na zwrot kwoty gotówki i reszty na 120% w pkt wizz bylo możliwe TYLKO na etapie anulowania


Masz po zalogowaniu możliwość konwersji kredytu wizz?

#377

wizz-rezygnacja-z-lotu,15,47299?start=360


Ostatnio edytowany przez dg72 24 Mar 2020 23:12, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Relacje PM off  
 
#26 PostWysłany: 24 Mar 2020 23:14 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
@dg72 Zrobi to z linka jaki dostał w mailu.Nie zawsze taki mail przychodzi ,wiadomo mają bałagan,pewnie z czasem się ogarną.Uwierz jest taka opcja tylko nie wiadomo jak długo przyjdzie czekać na zwrot. ;)
Góra
 Relacje PM off
dg72 lubi ten post.
 
 
#27 PostWysłany: 24 Mar 2020 23:17 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 310
srebrny
Skoro jak piszesz obecnie przy zwrotach wzorują się na Ryanair to ok :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#28 PostWysłany: 24 Mar 2020 23:18 

Rejestracja: 03 Kwi 2010
Posty: 148
niebieski
Link jest jeden ogólny: https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-c ... on-request
_________________
Pozdrawiam Piotrek
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#29 PostWysłany: 25 Mar 2020 09:42 

Rejestracja: 06 Lip 2015
Posty: 67
A czy ktoś Wie czy jest jakiś okres do którego można konwertować credit Wizz na przelew pieniędzy? Teoretycznie punky są ważne 2 lata, czy przez ten cały okres. Nie mogę znaleźć informacji.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
#30 PostWysłany: 25 Mar 2020 10:04 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 310
srebrny
miriam napisał(a):
@dg72 Zrobi to z linka jaki dostał w mailu.Nie zawsze taki mail przychodzi ,wiadomo mają bałagan,pewnie z czasem się ogarną.Uwierz jest taka opcja tylko nie wiadomo jak długo przyjdzie czekać na zwrot. ;)

Nie za bardzo sobie wyobrażam jak to ma działać
Przedwczoraj anulacja i po 10 minutach 120 % w pkt na koncie wizz. Wczoraj przyszedł email z linkiem do konwersacji mimo, że pkt mogę w każdej chwili wykorzystać :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#31 PostWysłany: 25 Mar 2020 10:53 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 89
Loty: 49
Kilometry: 85 041
Ale jak punkty wykorzystasz - to wykorzystasz te które najwcześniej przepadają.
Jak wykorzystasz to Ci ich nie zwrócą na kartę.
Pewnie w momencie requestu po podaniu confirmation code punkty zwrócone za ten lot są automatycznie zdejmowane z konta Wizz.
A jak nie masz tyle ile zwrócili to pewnie zwracają "do zera" na koncie Wizz.
Góra
 Relacje PM off  
 
#32 PostWysłany: 25 Mar 2020 11:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 220
Loty: 20
Kilometry: 26 789
Ostrzeżenia: 1
niebieski
Przy czym należy pamiętać że tej konwersji '120% punktów na 100% kasy' można dokonać, jeśli pierwotnie płaciło się prawdziwymi pieniędzmi, a nie punktami.
Góra
 Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
 
#33 PostWysłany: 25 Mar 2020 12:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
@łowca Masz 100% racji.Jeśli część faktury ma kwotę z symbolem CF(wartość użytych pkt.) to ta kwota zostanie odliczona od zwrotu gotówkowego,dodatkowo pomniejszona o 20% wartość pkt.,które od niej naliczyli podczas zwrotu na konto wizz.Zawiłe to trochę i chyba jeszcze nikt w praktyce takiego zwrotu, póki co nie dostał.
Góra
 Relacje PM off  
 
#34 PostWysłany: 25 Mar 2020 12:44 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 310
srebrny
To jest akurat proste :)

Po rezerwacji na email dostaliśmy Twój plan podróży, a tam jasno i czytelnie mamy ile z kwoty łącznej to CF pkt a ile M4 czyli dopłata kartą

Przy konwersacji nie możemy przekroczyć kwoty M4, ale ja przy tej kolejności zwrotu jestem sceptyczny
Góra
 Relacje PM off  
 
#35 PostWysłany: 25 Mar 2020 23:52 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 2
hej, dostalem maila 14.03 ze dostane 120% na konto wizz / 100% zwrotu, natomiast od tego czasu zupelna cisza i na koncie wizz 0,00 EUR. czy powinienem czekac czy podjac jakas akcje?

pozdrowienia,
PM
Góra
 Relacje PM off  
 
#36 PostWysłany: 26 Mar 2020 00:16 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5967
HON fly4free
@piomiko A o zrobiłeś po otrzymaniu maila? Zawnioskowałeś o ten zwrot?
Góra
 Relacje PM off  
 
#37 PostWysłany: 26 Mar 2020 01:25 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 2
nie, bo w mailu bylo napisane ze zwrot na konto wizz nastąpi "automatycznie" i ani slowa o koniecznosci wypełniania czegokolwiek, wnioskowania, etc; natomiast w przypadku jeśli chce zwrot środków na konto bankowe, w ciagu dwóch tygodni przyjdzie kolejny mail.
Góra
 Relacje PM off  
 
#38 PostWysłany: 26 Mar 2020 07:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sie 2010
Posty: 438
Loty: 160
Kilometry: 297 227
niebieski
@piomiko
Jestem w tej samej sytuacji. Dostałem taki sam mail + SMS dotyczący odwołania 15.03. ja wypełniłem jednak od razu formularz Wizz dotyczący zwrotu, ale podobnie jak u Ciebie zero reakcji, ani zwrotu, ani odpowiedzi na formularz.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#39 PostWysłany: 26 Mar 2020 08:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 819
złoty
@smatekk Sprawdź czy wycofali środki z konta Wizz, u mnie wycofali po ~48h od wypełnienia formularza o zwrot $.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#40 PostWysłany: 26 Mar 2020 08:13 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 907
niebieski
Ja też najpierw dostałem 120% zwrot na konto wizz, a potem zawnioskowałem o zwrot gotówki. Tylko u mnie rezerwacja była płacona jedną kartą, której już nie mam (wypowiedziana umowa z BGŻ) oraz drugą płaciłem za bagaże. Mam nadzieję, że w takim przypadku zwrot pójdzie na konto, które się podawało w formularzu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 44 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group