Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W lotach wewnątrz UE-Schengen nie jest wymagane podanie numeru dowodu osobistego/paszportu, nie będzie on podany na karcie pokładowej.


Wykaz lotnisk, na których odprawa online jest niedostępna (odprawa na lotnisku jest bezpłatna):

Dubaj (tylko do Budapesztu)
Korfu
Moskwa
Marrakesz-Menara
Palma de Mallorca
Saragossa
Tirana (tylko do Budapesztu)
Bilbao

https://wizzair.com/pl-PL/useful_inform ... b_check-in

Tańsza infolinia: (22)1284905

Odprawa 48h przed odlotem.
https://www.fly4free.pl/wizz-air-zmieni ... d-wylotem/


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4349 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 218  Następna
Autor Wiadomość
#2081 PostWysłany: 09 Maj 2018 09:30 

Rejestracja: 09 Maj 2018
Posty: 1
Hej, mam problem z odprawą. Za tydzień lecę z Warszawy do Nicei i odprawiłam się przez aplikację mobilną. Po pierwsze w aplikacji widzę tylko karty pokładowe do Nicei, nie ma powrotnych, a obydwa loty widnieją jako odprawione. Po drugie czy pomimo odprawy przez aplikację mogę w jakiś sposób wydrukować karty? I jeśli tak to gdzie dokładnie je znaleźć? Przez telefon nie jestem w stanie ich pobrać czy wysłać. Jedyną opcją jest "usuń".
Z góry dziękuję za pomoc :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast Tygodniowe all inclusive w 4* hotelu na Cyprze od 2422 PLN. Wyloty z 4 miast
Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN Karaiby last minute: loty na Jamajkę z 3 miast od 2423 PLN
#2082 PostWysłany: 09 Maj 2018 11:58 

Rejestracja: 03 Maj 2013
Posty: 59
Loty: 25
Kilometry: 44 472
shiver napisał(a):
Czy sądzicie, że aktualnie możliwe jest przy odprawie rozrzucenie po samolocie dzieci (8 i 5 lat), żeby nie siedziały obok rodziców? Rezerwacja 3 dorosłych, 2 dzieci - bez rezerwacji miejsc. Loty w październiku.



U mnie rodzina 2+2 /dzieci 3,5 roku i 4 m-ce/ miejsca 25 C 25 D 25E
rezerwacja luty, lot maj.
Dam znać jak lot powrotni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2083 PostWysłany: 11 Maj 2018 10:08 

Rejestracja: 11 Maj 2018
Posty: 3
Dzień dobry,

kupowałem wczoraj bilety linii wizzair i napotkałem dość dziwny problem w związku z którym chciałbym się poradzić.

Chciałem kupić dwa bilety aby polecieć do Rumuni, jeden Warszawa - Bergamo i drugi Bergamo - Jassy (Rumunia). Kupiłem najpierw bilet Bergamo - Jassy, który kosztował 69 euro, podczas kupowania zmieniłem walutę na polską, ale kwota pozostała ta sama, więc przeszedłem do zapłaty. W smsie z kodem potwierdzającym chęć dokonania transakcji widniała kwota 209zł ale wciąż uznałem że to korzystne więc kupiłem bilet.
Następnie przeszedłem do zakupu biletu Warszawa - Bergamo gdzie wszystko przebieglo normalnie, zapłaciłem i kupiłem bilet.
Po czym patrzę w swoich rezerwacjach że mam zakupione dwa bilety Warszawa - Bergamo.

Pomyślałem, że najwidoczniej popełniłem błąd i kupiłem dwa razy ten sam, więc raz jeszcze dokonałem zakupu biletu Bergamo - Jassy, tym razem nic nie zmieniałem, zapłaciłem w euro 69,- i... w moich rezerwacja pojawił się trzeci bilet Warszawa - Bergamo!

Mam tam dwie rezerwacje Warszawa - Bergamo z czego jedna jest opłacona dwa razy, a druga raz.
Nie dostałem żadnego maila przy tym, wszystkie informacje są tylko na moim koncie wizzair.

Czy ma ktoś może pomysł co mogło się stać i jakie mogę podjąć kroki aby wyjść z tej sytuacji?

Dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2084 PostWysłany: 11 Maj 2018 10:11 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Pewnie biletów szukałeś i sprawdzałeś ceny w różnych kartach w tej samej przeglądarce?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2085 PostWysłany: 11 Maj 2018 10:14 

Rejestracja: 02 Lut 2016
Posty: 374
Loty: 192
Kilometry: 231 698
@PiotrJan94 @michzak też tak kiedyś zrobiłem i dodałem bagaż do innej rezerwacji niż chciałem. W Twoim przypadku powinni CI anulować rezerwację zduplikowane rezerwacje. Musisz zgłosić reklamację na stronie https://wizzair.com/en-gb/information-a ... plaints/#/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2086 PostWysłany: 11 Maj 2018 13:54 

Rejestracja: 11 Maj 2018
Posty: 3
@michzak Tak, tak było, kupowałem bilety mając otwarte kilka okien w przeglądarce.
Czy zatem nie jest to błąd na stronie wizzair tylko w takich wypadkach coś się psuje i rezerwują się inne rzeczy niż powinny?


@radko93 mam w tym momencie 2 rezerwacje na lot Warszawa - Bergamo, z czego jedna jest opłacona podwójnie.
Myślisz, że jak wytłumaczę sytuację to anulują mi dwie z nich?
Lot jest we czwartek, czy myślisz, że jak zobaczą moją skargę po tej dacie to wciąż będą mogli ustosunkować się pozytywnie do mojego wniosku?

Dziękuję za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2087 PostWysłany: 11 Maj 2018 14:01 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
@PiotrJan94 niekoniecznie, wiele stron (np. banki) uniemożliwiają tego typu działania na wielu kartach - sesja jest jedna i są 3 aktywne wyszukania, więc system może się zgubić o które wyszukanie mogło chodzić. U Ciebie to widoczne, a serwer Wizzair może mieć informacje z jednej sesji tylko naraz - szukając informacji o locie w ramach jednej przeglądarki wysyłasz zapytania na serwer co chcesz zrobić. Domyślam się, że strona Wizzair działa na zasadzie: Wyszukanie, a dalej kolejne zapytania to są w stylu "Pokaż dostępne miejsca", "Pokaż ceny za bagaż" bez konkretnej trasy (bo inaczej w kółko wysyłałby to samo, a to kosztuje). Mając 3 karty na różne loty to jest loteria, które dane pokaże ostatecznie (bo wszystkie są tak samo ważne i aktualne dla serwerów).

Poszukaj w tym temacie po słowie zdublow* (w prawym górnym rogu, nad pierwszym postem - gwiazdka sprawi, że będą wyniki wyszukiwane dla słów zaczynajacych się na "zdublow" i kończących się jak chce - gwiazdka zastępuje dowolny ciąg znaków) i zobacz co się działo w podobnych przypadkach (bo zdublowana rezerwacja nie jest jakimś czymś szczególnym, zdarzało się ;) )
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir lubi ten post.
 
      
#2088 PostWysłany: 11 Maj 2018 16:38 

Rejestracja: 11 Maj 2018
Posty: 3
@michzak Wielkie dzięki za pomoc!

Przeszukałem forum, zadzwoniłem tam na maltański numer za pośrednictwem jakiejś strony internetowej, aby mniej zapłacić omijając jednocześnie bardzo drogi polski numer.
Skasowali mi dwie rezerwacje, zarezerwowałem kolejny dobry bilet i mam juz teraz wszystko.

Nieoceniona pomoc. Raz jeszcze bardzo dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off
michzak lubi ten post.
 
      
#2089 PostWysłany: 17 Maj 2018 16:48 

Rejestracja: 06 Lut 2014
Posty: 8
Ktoś się pytał o błąd PassengerPriorityBoardingInvalidSelectionOption przy próbie dokupienia priority. Dostałem taką odpowiedź na reklamację od Wizzaira:
Pragnę poinformować, że usługa Priority Boarding jest limitowana, (limit to 60 pasażerów posiadających usługę Priority na lot). Niestety ten limit został już osiągnięty na locie. W tym przypadku wykupienie tej usługi będzie niemożliwe.

A nigdzie w regulaminie nie informują o jakimkolwiek limicie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2090 PostWysłany: 18 Maj 2018 07:18 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
michzak napisał(a):
@PiotrJan94 niekoniecznie, wiele stron (np. banki) uniemożliwiają tego typu działania na wielu kartach - sesja jest jedna i są 3 aktywne wyszukania, więc system może się zgubić o które wyszukanie mogło chodzić. U Ciebie to widoczne, a serwer Wizzair może mieć informacje z jednej sesji tylko naraz - szukając informacji o locie w ramach jednej przeglądarki wysyłasz zapytania na serwer co chcesz zrobić. Domyślam się, że strona Wizzair działa na zasadzie: Wyszukanie, a dalej kolejne zapytania to są w stylu "Pokaż dostępne miejsca", "Pokaż ceny za bagaż" bez konkretnej trasy (bo inaczej w kółko wysyłałby to samo, a to kosztuje). Mając 3 karty na różne loty to jest loteria, które dane pokaże ostatecznie (bo wszystkie są tak samo ważne i aktualne dla serwerów).

No sorry, ale to jest jakiś absurd i to zdecydowanie jest błąd ich strony. Fakt, że dużo osób o tym wie i omija takie sytuacje, ale to nie jest jakaś technologia kosmiczna żeby się przed tym zabezpieczyć i tego typu błędu można by się było spodziewać po stronie lokalnego busiarza z Pcimia Dolnego, a nie sporej linii lotniczej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2091 PostWysłany: 18 Maj 2018 07:35 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
¯\_(ツ)_/¯
Zawsze można podesłać im listę proponowanych zmian na ich stronie z wizytówką i wyceną :D
Góra
 Profil Relacje PM off
trocha lubi ten post.
 
      
#2092 PostWysłany: 18 Maj 2018 15:32 

Rejestracja: 23 Lut 2014
Posty: 33
Witam, lecimy w niedziele wizzair grupa 4 doroslych, 2 dzieci i niemowlę. Wlasnie sie odprawiliśmy i zmartwili mnie ze jedna osoba na gorze karty ma zapis Priority Pass ( ta do ktorej jest dopisane niemowlę), a reszta mz na gorze karty zapis NIEMOWLĘ.
Czy jest sie czym martwić? Bilety na pewno byly kupowane prawidłowo, sa na kartach daty urodzenia. Czy to moze byc związane z tym ze cala grupa podróżująca z niemowlęciem ma wejścia na pokład.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2093 PostWysłany: 18 Maj 2018 15:36 

Mając niemowlę na rezerwacji z tego tytułu macie darmowe priorytet, nie wiem czy ten zapis nie jest po to, byście nie lecieli z drugim bagażem podręcznym, bo ten przysługuje do wykupionego priority
Góra
 PM off
metia lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
      
#2094 PostWysłany: 18 Maj 2018 16:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Paź 2013
Posty: 1322
Loty: 131
Kilometry: 226 854
niebieski
Wejdziecie wszyscy. Nam się udało maksymalnie wprowadzić dodatkowo 2 rodziny bez niemowlaków (7 osób)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2095 PostWysłany: 20 Maj 2018 15:38 

Rejestracja: 20 Maj 2018
Posty: 2
-- 20 Maj 2018 15:13 --

Dzień Dobry

Za parę dni lecę Wizzairem w dwie strony Warszawa-Londyn i mam problem z odprawą. Lecimy w 4 osoby, podczas odprawy online podawałem dowody osobiste wszystkich pasażerów. Potem wydrukowałem karty pokładowe i na moim bilecie powrotnym zamiast

Rodzaj dokumentu: NationalID

widnieje

Rodzaj dokumentu: OtherDocument

na wszystkich innych kartach pokładowych w tym mojej na lot do Londynu widnieje NationalID.

Dzwoniłem na infolinie gdziepo cenie 4,9pln/min po 12 minutach odpytywania o adres email, nazwiska podróznych, numer rezerwacji, numer buta, zapewnienie o nagrywaniu rozmowy w celu mojej satysfakcji facet zapewnił mnie że zmienił mi OtherDocument na dowód osobisty i po 5 minutach powinno być ok ale nadal nie jest. Cykam się czy britbongi się nie przywalą chociaż mam długą brodę to może nie :) Mam się o co martwić?

-- 20 Maj 2018 15:18 --

Przepraszam nie ma opcji edytuj dodaje jeszcze jeden post.

Po interwencji wygadanego pana z infolinii teraz wszyscy pasażerowie mają Rodzaj dokumentu: OtherDocument

-- 20 Maj 2018 15:38 --

Jeszcze jedna edycja:wszyscy pasażerowie mają na stronie Wizzaira "OtherDocument" a w aplikacji mobilnej mają "Travel Document" powinienem dzwonić i wciągać się w ten scam nigeryjski? Bo chyba ich system wychwycił, że przejeżdżałem kursorem myszki ze 20 razy nad podsumowaniem odprawy i mają do czynienia z neurotykiem, który wszystko sprawdzi i że mogą sobie troche dorobić na infolinii ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2096 PostWysłany: 20 Maj 2018 15:43 

Masz wydrukowane karty pokładowe i ważne dokumenty podróży to i ....niepotrzebnie dzwonisz


Generalnie te zmiany po odprawie powodują na gate chaos i niepotrzebny bałagan oraz stratę kasy na infollinię, zostaw to tak jak jest co najwyżej wydrukuj ponownie karty pokładowe
Góra
 PM off  
      
#2097 PostWysłany: 20 Maj 2018 16:07 

Rejestracja: 20 Maj 2018
Posty: 2
Chaos na gate bo będą oglądali dwie wersje tej odprawy?

Karty na pewno wydrukuje najświeższe plus teraz jeszcze około 150 razy przyjrzę się każdemu z biletów czy nigeryjski książe z Wizzairu nie zmienił mi numerów dokumentów. Mam nadzieje, że będzie tak jak w poniższych linkach ale ta sytuacja całkowicie mnie wybiła z tropu i teraz do końca wyjazdu będę się bał że tam zostane na zawsze ;) liczyłem bardziej na jakieś słowo pocieszenia ;)

https://www.wykop.pl/wpis/28664451/elo- ... ydrukowan/
https://forum.purepc.pl/topic/366088-wi ... ie-online/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2098 PostWysłany: 20 Maj 2018 16:13 

Skoro masz tam napisane "spoko i tak nikt tego nie sprawdza" to czemu tracisz kasę....

Polecicie bez problemów (ale z tym "nigeryjski książe" to cię już całkiem poniosło)
Góra
 PM off
zulu lubi ten post.
 
      
#2099 PostWysłany: 21 Maj 2018 21:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10960
HON fly4free
Czy ktoś może mnie oświecić czemu rezerwując na stronie Wizzaira lot dla 1 lub więcej osób dorosłych mam możliwość wybrania/kupienia większej ilości miejsc, niż dokonując rezerwacji dla dorosłego i dziecka (np. 8 lat)? Taka sama sytuacja jest gdy wybiorę taryfę Wizz Plus, w której jest bezpłatny wybór dowolnych miejsc.
Na ich stronie jest tylko informacja "Z powodu przepisów bezpieczeństwa dzieci i niemowlęta nie mogą siedzieć na miejscach w pierwszym rzędzie, na miejscach z dodatkową przestrzenią na nogi i na miejscach C oraz D w rzędzie 30 w samolocie A320".
Sprawdziłem dla kilku różnych lotów i zawsze wybierając lot z dzieckiem, brak jest możliwości wyboru miejsc m.in. w rzędach 2-5 i 14

Załączniki:
1+1.png
1+1.png [ 25.1 KiB | Obejrzany 804 razy ]
1+0.png
1+0.png [ 24.99 KiB | Obejrzany 804 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2100 PostWysłany: 22 Maj 2018 06:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
To proste. Ci co zapłacili więcej za miejsca z przodu lub te przy wyjściu awaryjnym nie życzą sobie płaczu dzieci ani kopania w fotel;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4349 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 218  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group