Wikipost
Telefon do WizzAira
(22)1284905


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 396 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 11 Lut 2018 11:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3147
Punkty statusowe: 321
HON fly4free
Są jeszcze sytuacje,gdy z danego lotniska czasowo bądź na stałe, loty przestają być wykonywane i zmiana lotniska na alternatywne jest niejako wymuszona.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#382 PostWysłany: 11 Lut 2018 11:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10182
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Wtedy też otrzymujemy informację handlową o zmianie lotniska i akceptujemy ją lub nie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#383 PostWysłany: 11 Lut 2018 21:41 

Rejestracja: 11 Lut 2018
Posty: 1
Punkty statusowe: 0
Witajcie,
podczytuję Was od dawna, ale dziś potrzebuję pomocy.
Dostałąm wczoraj maila od Wizz że zmienili mi dzień wylotu i powrotu na/z Islandii z 12 maja na 11 maja 2018, analogicznie powrót.
Mam do wyboru akceptację nowej daty lub zwrot za bilet.
Jeżeli nie pasuje mi wylot dzień wcześniej, ale pasuje mi dzień później z innego miasta, zmiana będzie bezpłatna?
Mam zapłącone 2 noclegi na Islandii, z których nie dam rady skorzystać z powodu tej zmiany, czy mogę upominać się o rekompensatę?
Od kilku godzin przeglądam stronę WIZZ, ale brak odpowiedzi na moje pytania.
Na pewno ktoś był w takiej sytuacji, podpowiedzcie proszę co robić?
Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#384 PostWysłany: 11 Lut 2018 21:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10182
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Odpowiedź:
gorny77 napisał(a):
Po zalogowaniu i wejściu w szczegóły rezerwacji u góry masz możliwość darmowej samodzielnej zmiany i będziesz wiedział na co oraz w jakim przedziale czasu możesz zmienić



post 368 i kolejne bliźniaczy problem

zmiana-terminu-lotu-wizzair,225,66694?start=360
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#385 PostWysłany: 11 Lut 2018 23:46 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3147
Punkty statusowe: 321
HON fly4free
amadores napisał(a):
Mam do wyboru akceptację nowej daty lub zwrot za bilet.
Jeżeli nie pasuje mi wylot dzień wcześniej, ale pasuje mi dzień później z innego miasta, zmiana będzie bezpłatna?
Mam zapłącone 2 noclegi na Islandii, z których nie dam rady skorzystać z powodu tej zmiany, czy mogę upominać się o rekompensatę?
Wszystko tu jest,tylko nie podczytujemy a czytamy wnikliwie ;)
Masz przecież 3-cią możliwość, po wejściu w rezerwację samodzielnie dokonać bezpłatnie zmiany terminu w zakresie -14,+30 dni.Z hotelem spróbuj negocjować bo rekompensaty nie dostaniesz jeśli zawiadomili o zmianie z dużym wyprzedzeniem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#386 PostWysłany: 13 Lut 2018 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lip 2011
Posty: 109
Loty: 447
Kilometry: 447 755
Punkty statusowe: 8
Czy ktoś miał jakiś problem z samodzielną zmianą na równo 14 dni wstecz?
Zmieniono rozkład mojego lotu i mam możliwość zmiany w zakresie -14/+30 dni, przy czym zmienić też można proponowane lotniska wylotu/przylotu.
Przykładowo: mam lecieć z Poznania w sobotę o 6 rano, zamieniam na lot z Wrocławia, który odbędzie się dwa tygodnie wcześniej w sobotę o 8:00. Według regulaminu mieszczę się w 14 dniach (dokładnie to 13 dni i 22 godziny), nawet system zmiany daje mi możliwość kliknięcia w kalendarzu maksymalnie czternastego dnia wstecz (15 dni wstecz kalendarz jest nieaktywny). Niestety po wyborze pokazuje się komunikat "Podczas wyszukiwania lotu wystąpił błąd; spróbuj się wylogować i ponownie uruchomić ten proces. Przepraszamy za tę niedogodność." Z kolei zmiana na 13 dni wstecz (i mniej) udaje się. Wylot za 3 miesiące więc czas jest. Wylogowania oczywiście nic nie dają. Na infolinii nic nie zrobią jeśli system nie wyśle mi oficjalnego maila o zmianie. Chyba, że wyskoczę z 15 euro to wtedy chętnie pomogą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#387 PostWysłany: 13 Lut 2018 22:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10182
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
Według systemu najwyraźniej jednak wychodzisz poza -14 dni przed

Ale jak masz czas jest jeszcze formularz reklamacyjny napisz co ci "leży na wątrobie" ;) w takich przypadkach jak twój raczej na pewno zmienią jak chcesz

Mi ostatnio jak zmieniałem po 5 minutowej zmianie rozkładu też nie chciało zaakceptować darmowej zmiany, pomogło wykupienie za kilka zł w pkt wizz miejsc na pokładzie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#388 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lip 2011
Posty: 109
Loty: 447
Kilometry: 447 755
Punkty statusowe: 8
Tylko, że system daje możliwość zaznaczenia -14 dnia, a np. -15 dnia już nie. W przypadku przekroczenia limitu pozycja w kalendarzu jest nieaktywna (kolor szary). Po wybraniu kierunku zakres możliwych dat jest podświetlony na biało od-14 do +30 dnia. W tym zakresie można dokonać wyboru. Wybierając np. +30 dzień wszystko jest w porządku, wybierając każdy inny dzień oprócz pierwszego też wszystko w porządku. Pierwszy możliwy "biały" czyli - 14 dzień daje się oczywiście wybrać, ale po jego wybraniu pokazuje się komunikat o błędzie.
Mam 3 różne rezerwacje, w których nastąpiła zmiana rozkładów i po symulacji samodzielnych zmian za każdym razem dzień -14 generuje błąd. Zastanawia mnie czy ten błąd to standard od samego początku. 2-3 lata temu dokonywałem takiej bezpłatnej zmiany przez infolinię na lot o dwa tygodnie wcześniejszy i nie było z tym problemów, więc albo system się posypał, albo nowy zakres to -13/+30.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#389 PostWysłany: 13 Lut 2018 23:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 10182
Punkty statusowe: 456
HON fly4free
To dzwoń w dzień roboczy po 8 czy 9 rano
Kod:
Telefon do WizzAira
(22)1284905


lub pisz przez formularz reklamacyjny skoro stwierdzasz, że to błąd i nie dasz rady, a chcesz....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#390 PostWysłany: 14 Lut 2018 00:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lip 2011
Posty: 109
Loty: 447
Kilometry: 447 755
Punkty statusowe: 8
Dziś już dzwoniłem pod ten numer po południu i oczywiście sprawdzę co na to jutrzejsza poranna zmiana. Drogę reklamacyjną biorę pod uwagę jak się jutro nie dogadam. Ciekawi mnie tylko czy tak zawsze było z tym -14 dniem od momentu wprowadzenia możliwości samodzielnych zmian przez www.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#391 PostWysłany: 14 Lut 2018 00:04 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3147
Punkty statusowe: 321
HON fly4free
@Continenttrotter Tak.System jest tak ustawiony,że pierwotną datę lotu wlicza jako dzień pierwszy i w podanym u ciebie przykładzie zadziała do piątku,sobotę,którą ty traktujesz jako dzień 14, już wywali jako błąd.Masz szansę,że załatwisz to mailowo i sami ci przesuną na pasującą datę .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#392 PostWysłany: 14 Lut 2018 04:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lip 2011
Posty: 109
Loty: 447
Kilometry: 447 755
Punkty statusowe: 8
To już nawet nie chodzi o to czy według systemu 14 dzień wstecz, licząc od soboty 24-go, będzie sobotą 10-tego czy niedzielą 11-tego. Skoro sobotę 10-tego można wybrać, a piątek 9-tego nie można, to jest to oczywiste, że wybór soboty 10-tego powinien zadziałać. Nie działa więc mają błąd. Można oczywiście wybrać następny lot, ale następny jest we wtorek i podróż skróciła by mi się z 5 do 2 dni. Raczej dojdę do porozumienia, czy to przez infolinie czy reklamację, ale wolałbym innym oszczędzić czasu, który sam niepotrzebnie na to poświęcam i nacisnąć Wizzair aby błąd wyeliminowali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#393 PostWysłany: 15 Lut 2018 14:42 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 110
Punkty statusowe: 7
Nie mogę odnaleźć takiego info w tym temacie (wybaczcie jeśli było)
Zmieniono mi daty lotów Wizza w czerwcu. Nie dostałem info mailowo, tylko sam sie zorientowałem.
Na stronie po zalogowaniu widnieje okienko czy akceptuje zmiany czy refund czy cos zmieniam w datach.
Muszę czekać z decyzją do marca bo nie wiem ostatecznie czy dostanę urlop.
Jak długo moge czekac z ta akceptacją?
Czy stosują jakąś domniemana akceptację jeśli nic nie kliknę? Chodzi o jakieś 2-3 tygodnie zwlekania tylko, mogę czekać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#394 PostWysłany: 15 Lut 2018 14:43 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 5989
Loty: 101
Kilometry: 113 374
Możesz spokojnie czekać miesiąc jak potrzebujesz, i dłużej ;)
_________________
Jakieś pytania o Warszawę? Pisz, postaram się pomóc ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
semizkum uważa post za pomocny.
 
      
#395 PostWysłany: 16 Lut 2018 20:42 

Rejestracja: 15 Maj 2015
Posty: 2
Punkty statusowe: 0
Hej. Dwa dni temu dostałam maila od wizzair, że dokonano zmiany terminu lotu z Poznania do Reykjaviku. Potwierdziłam zmianę, wybrałam nowe miejsca w samolocie jednak po zaakceptowaniu wszystkiego nic się nie zmieniło. Nadal widnieje informacja, że należy zaakceptować nowe daty wylotu a informacji o miejscach w samolocie brak. Coś tam nie zadziałało tak jak powinno ;/ Może miał ktoś podobny problem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#396 PostWysłany: 16 Lut 2018 21:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 3147
Punkty statusowe: 321
HON fly4free
@magfer Mogło się zdarzyć,że coś poszło nie tak.Nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować ponownie.Co prawda w takiej sytuacji nie ma pośpiechu chyba,że zależy ci na konkretnych opłaconych miejscach i boisz się ,że znikną.Póki nie zaakceptujesz to 'gdyby coś odpukać wypadło,można odzyskać kasę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 396 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group