Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 473 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Autor Wiadomość
#461 PostWysłany: 22 Mar 2021 11:46 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 723
srebrny
Odpiszą że nadal trwają prace nad przywróceniem punktów. I następnym razem też tak odpiszą...
Góra
 Relacje PM off
kacper451 lubi ten post.
 
 
#462 PostWysłany: 22 Mar 2021 19:19 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 481
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
@Wintermute a podasz na PW jakie liczby padną w totka? ;) Faktycznie napisali, że weryfikują..
Góra
 Relacje PM off  
 
#463 PostWysłany: 23 Mar 2021 13:35 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 723
srebrny
Nie ma tak dobrze, totolotek nie jest tak przewidywalny :-)
Góra
 Relacje PM off  
 
#464 PostWysłany: 24 Mar 2021 10:02 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 850
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
a na czym polegała ta wielka anulacja? Cofnęli już przyznane punkty, znikły te zablokowane, czy nie odblokowali zablokowanych punktów w terminie? U mnie nie było widać żadnych zmian. Dzisiaj jest termin w którym punkty się miały odblokować, ale nic się nie zmieniło.
Góra
 Relacje PM off  
 
#465 PostWysłany: 24 Mar 2021 10:04 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 234
niebieski
Najpierw naliczyli mi punkty i odblokoali mi je, jak należy, a po tygodniu miałam odjęcie -7700 pkt
Góra
 Relacje PM off
trocha lubi ten post.
 
 
#466 PostWysłany: 08 Kwi 2021 13:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1188
Loty: 78
Kilometry: 95 017
srebrny
i ciągle cisza w sprawie reklamacji za punkty od canal+ :/
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#467 PostWysłany: 08 Kwi 2021 17:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2014
Posty: 1099
srebrny
Na mój monit napisali aby przesłać nr klienta i potwierdzenie zapłaty (wyciąg z konta) co też uczyniłem zobaczymy co dalej
Góra
 Relacje PM off  
 
#468 PostWysłany: 08 Kwi 2021 18:07 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 234
niebieski
Hmmm, ale to ponoć był/jest problem techniczny, więc po co udowadniać, to co już wiedzą/powinni wiedzieć, albo sobie sprawdzić samemu...Eh, im większe kwoty zwrotów, tym gorzej
Góra
 Relacje PM off  
 
#469 PostWysłany: 08 Kwi 2021 20:07 

Rejestracja: 10 Sie 2011
Posty: 481
Loty: 12
Kilometry: 12 344
niebieski
kate1974 napisał(a):
Hmmm, ale to ponoć był/jest problem techniczny, więc po co udowadniać, to co już wiedzą/powinni wiedzieć, albo sobie sprawdzić samemu...


Coś w ten deseń im odpisałam cytując jeszcze ich pierwotną wiadomość. No i co - albo prześlę nr klienta i potw zapłaty i oni dokonają weryfkacji (na którą mieli przecież 60 dni o czym też nie omieszkałam wpsomnienc) albo mam spadać.
Żenua.
Góra
 Relacje PM off  
 
#470 PostWysłany: 09 Kwi 2021 08:07 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 234
niebieski
Czyli wygląda na to, że cały system do tej promocji im się sypnął i nie wiedzą, kto założył konto i czy za nie zapłacił...A teraz będą sobie odtwarzać dane... Eh, żyć nie umierać.
Góra
 Relacje PM off  
 
#471 PostWysłany: 09 Kwi 2021 09:05 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 850
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
W tym całym zamieszaniu niektórzy dostali punkty podwójnie, więc może próbują to jakoś posprzątać
Góra
 Relacje PM off  
 
#472 PostWysłany: 09 Kwi 2021 09:18 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2460
złoty
Ta, oni to wiecznie sprzątają, ale ciągle mają "...burdel w tym swoim Archeo" :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#473 PostWysłany: 09 Kwi 2021 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 1008
Loty: 4
Kilometry: 5 374
srebrny
W końcu odpowiedzieli w spr. reklamacji punktów za C+:
"W odpowiedzi na zgłoszenie numer ... informuję, że doliczyłam do Pana konta 7 777 punktów promocyjnych PAYBACK za zakupy u partnera Canal+. Punkty będą widoczne na koncie PAYBACK już jutro."
Wcześniej dosłałem tzw. "dowody".
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 473 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group