Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#5461 PostWysłany: 02 Lut 2023 13:00 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Mam fajna przygode z booking.
Hotel w Kairze. Na 3-4tyg przed noclegiem widze ze hotel zmienil nazwe I wystepuje w booking jako inny obiekt. Hotel nie dpisuje. Zglaszam to do booking informujac ze to zwieksza ryzyko problemow I proszę o kontak z oboektem celem ponownego potwierdzenia. Booking to olewa ale potwierdza ze wszystko jest ok i robi nic. Na miejscu oczywiscie nie ma pokoju. Prowadza nas do innego gdzie placimy 70usd drozej.
Od razu informuje booking opisujac problem. Pierwotny hotel odwoluje oficjalnie rezerwacje.
Dzis po kilku dniach dostaje od booking 2 odpowiedzi w ciagu 30min:
- ze przepraszaja i mam przeslac potwierdzenie kosztow czyli ok
- a chwile poznien jakby niezaleznie ze obiekt nie odpisuje wiec nie moga nic zrobic I na pocieszenie moga dac mi 25eur na konto booking ;))) pod warunkiem ze klikne w link. Brzmi jak scam, nawet gramatycznie tak wyglada. Jest tam jeszcze mowa ze dowiedzieli sie dopiero jak napisalem jak problem wystapil ze po wymeldoeaniu nic sie nie da zrobic ;) Niby kiedy mieli sie dowiedziec? Dostali informacje 2-3tyg wcxesniej o mozliwych problemach plus potwierdzili zainicjowanie reklamacji praktyczmie od razu. Czy tam pracuja analfabeci czy ktos sie podszywa?
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN Odkryj Portugalię: Porto i Azory w jednej podróży z Wrocławia za 825 PLN
#5462 PostWysłany: 02 Lut 2023 20:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2013
Posty: 101
Loty: 29
Kilometry: 29 013
niebieski
rob_sad napisał(a):
Mam fajna przygode z booking.
Hotel w Kairze. Na 3-4tyg przed noclegiem widze ze hotel zmienil nazwe I wystepuje w booking jako inny obiekt. Hotel nie dpisuje. Zglaszam to do booking informujac ze to zwieksza ryzyko problemow I proszę o kontak z oboektem celem ponownego potwierdzenia. Booking to olewa ale potwierdza ze wszystko jest ok i robi nic. Na miejscu oczywiscie nie ma pokoju. Prowadza nas do innego gdzie placimy 70usd drozej.
Od razu informuje booking opisujac problem. Pierwotny hotel odwoluje oficjalnie rezerwacje.
Dzis po kilku dniach dostaje od booking 2 odpowiedzi w ciagu 30min:
- ze przepraszaja i mam przeslac potwierdzenie kosztow czyli ok
- a chwile poznien jakby niezaleznie ze obiekt nie odpisuje wiec nie moga nic zrobic I na pocieszenie moga dac mi 25eur na konto booking ;))) pod warunkiem ze klikne w link. Brzmi jak scam, nawet gramatycznie tak wyglada. Jest tam jeszcze mowa ze dowiedzieli sie dopiero jak napisalem jak problem wystapil ze po wymeldoeaniu nic sie nie da zrobic ;) Niby kiedy mieli sie dowiedziec? Dostali informacje 2-3tyg wcxesniej o mozliwych problemach plus potwierdzili zainicjowanie reklamacji praktyczmie od razu. Czy tam pracuja analfabeci czy ktos sie podszywa?
Ja ostatnio miałem sytuacje, ze mieliśmy wynajęty pokój 4 osobowy w hostelu. Przed przyjazdem potwierdziliśmy ze cały pokój jest dla nas. Przyjechaliśmy finalnie w 3 osoby a mimo tego ze zapłaciliśmy za 4 łóżka to dorzucili nam kogos do pokoju pod nasza nieobecność. Booking napisał tez coś podobnego ze nie ma odpowiedzi od hostelu i nie pomoże.

Pomógł Revolut i chargeback wiec warto spróbować tego.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5463 PostWysłany: 02 Lut 2023 23:52 

Rejestracja: 30 Sie 2011
Posty: 872
niebieski
Witam,
dzisiaj kiedy sprawdzałem szczegóły rezerwacji na booking.com zobaczyłem tam takie coś:

Cytuj:
You’ll earn 96 zł Credits
It'll be added to your Wallet 14 days after your stay and expires in one year. Use your Credits on all attractions, taxis paid in advance and select stays on Booking.com.

Go to Wallet


Kliknąłem w przycisk Go to Wallet (mam balans na zero) ale mam dwie Rewards Activity mam dwie o statusie pending na 101 i 355 zł
(co ciekawe jedna z nich wisi od 6 maja 2022 z takimi szczegółami:
Status: We're verifying your reward
Details: We'll start processing this reward as soon as it's verified)

O co tu chodzi ?
Czy to środki jeśli bym miał w swoim wallecie mógłbym wykorzystać do opłacenia kolejnych rezerwacji ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5464 PostWysłany: 03 Lut 2023 12:31 

Rejestracja: 30 Sie 2011
Posty: 872
niebieski
Z nimi w ogóle mozna się jakoś skontaktować bo w centrum obsługi klienta tutaj -> https://www.booking.com/customer-servic ... 0d6d6c1cf5
nie da się kliknąć w "Napisz do nas"
Po przejściu do centrum pomocy przechodzi mi do listy moich przyszłych rezerwacji.
Napisałem na customer.service@booking.com to dostałem zwrotkę, że ten adres nie jest już obsługiwany.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5465 PostWysłany: 03 Lut 2023 16:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2013
Posty: 101
Loty: 29
Kilometry: 29 013
niebieski
Spróbuj kliknąć na tej stronie "Przejdź do centrum pomocy", wybierz rezerwację tam powinien być formularz. Musisz być zalogowany.


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 03 Lut 2023 16:28, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5466 PostWysłany: 03 Lut 2023 17:08 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4766
platynowy
Do Booking zgodnie z sugestią wiki się dzwoni.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#5467 PostWysłany: 05 Lut 2023 10:56 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 927
Loty: 6
Kilometry: 12 016
niebieski
Wysłałem zapytanie do bookingu przez "Skontaktuj się z obsługą klienta", brak odpowiedzi, czy historia tego kontaktu jest gdzieś dostępna?
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5468 PostWysłany: 05 Lut 2023 11:13 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 219
Loty: 75
Kilometry: 202 607
niebieski
Przy danej rezerwacji jak wejdziesz w szczegóły i kontakt będzie historia rozmów z obsługą booking i rozmów z właścicielem obiektu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5469 PostWysłany: 05 Lut 2023 12:49 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3030
srebrny
rob_sad napisał(a):
Mam fajna przygode z booking.
:(.. )
- Czy tam pracuja analfabeci czy ktos sie podszywa?

Raczej nikt tam nie pracuje. Na tym polega tem biznes. Najpierw stworzyć renomę i monopol, przejąć całą branżę, narzucić wielkie prowizje i podpisać tak mocne umowy, by hotelarze zawsze byli grzeczni i nie generowali potrzeb interwencji. A potem wszystko ogarnąć automatycznymi algorytmami, maksymalnie utrudnić dostęp do centrum obsługi klienta, zmniejszyć zatrudnienie do poziomu bliskiego zera i odcinać $$$kupony. Dlatego jak już się komuś uda skontaktować, to jakiś studencik zatrudniony za grosze przysyła debilne standardowe odpowiedzi i nawet nie zajrzy w rezerwację, żeby zidentyfikować problem. A jak już ktoś ma naprawdę duży problem, to może do nich zadzwonić i nawet kasę oddadzą, bo statystycznie wciąż im się opłaca.


Ostatnio edytowany przez obibok 05 Lut 2023 17:52, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#5470 PostWysłany: 05 Lut 2023 14:05 

Rejestracja: 05 Paź 2022
Posty: 927
Loty: 6
Kilometry: 12 016
niebieski
-- 05 Lut 2023 14:02 --

trunks napisał(a):
Przy danej rezerwacji jak wejdziesz w szczegóły i kontakt będzie historia rozmów z obsługą booking i rozmów z właścicielem obiektu.


Jeśli mówisz o "Wyślij wiadomość do obiektu" to tam dla danego obiektu są tylko rozmowy z obiektem, brak wiadomości które wysyłałem do bookingu. W zakładce "Obsługa klienta" nie ma nic.

-- 05 Lut 2023 14:05 --

OK. wygląda na to, że nie wysłałem tych wiadomości :(
_________________
Czy The Office US jest najlepszym serialem komediowym?
Zdania są podzielone. Niektórzy mówią, że tak, inni że owszem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5471 PostWysłany: 05 Lut 2023 14:09 

Rejestracja: 23 Sty 2020
Posty: 219
Loty: 75
Kilometry: 202 607
niebieski
W aplikacji jest to w sekcji zarządzaj rezerwacją i w moim przypadku jest historia rozmów z obsługą przy rezerwacji gdzie obiekt już nie współpracuje z booking. Może jednak przez telefon będzie szybciej.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5472 PostWysłany: 07 Lut 2023 16:36 

Rejestracja: 21 Lut 2020
Posty: 111
niebieski
Ktoś może wie od czego uzależnione jest otrzymanie tego słynnego kodu rabatowego 10%? Śledząc temat w promocjach czy na grupach na FB widzę, że sporo osób dostaje, nawet jedna osoba mówiła, że dostała 3 takie kody w ciągu tygodnia. Sam też dużo rezerwuję ale jeszcze nie zdarzyło mi się otrzymać, zastanawiam się na jakiej zasadzie to jest rozsyłane.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5473 PostWysłany: 07 Lut 2023 17:18 

Rejestracja: 10 Kwi 2015
Posty: 85
Zdaje się, że jeśli często rezerwujesz to masz małe szanse na kod rabatowy, bo nie muszą cię zachęcać do korzystania z booking.com :).
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
Pati-Pat uważa post za pomocny.
 
      
#5474 PostWysłany: 07 Lut 2023 19:16 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3030
srebrny
Nie potwierdzam. Moja żona dostała, a większość rezerwacji robiliśmy ostatnio z jej konta.
Góra
 Profil Relacje PM off
sanchopan lubi ten post.
 
      
#5475 PostWysłany: 07 Lut 2023 21:11 

Rejestracja: 17 Sie 2015
Posty: 305
Loty: 139
Kilometry: 280 764
niebieski
Czy to przypadkiem nie chodzi o domenę adresu email? Ostatnio robiłem mały test mail na domenie .pl, nowe konto na Booking i kod po paru dniach, na głównym koncie mam @ na domenie .com sporo rezerwacji i brak kodów.


Sprawdzał ktoś case z zdublowanymi nagrodami 10% amazon prime(wymagane niemieckie/austryjackie IP w trakcie wyszukiwania) + 10% kod promocyjny. Robiłem rezerwację i otrzymałem na @ informacje o 2 nagrodach(10% amazon, 10% kod), nagrody widoczne w portfelu ze statusem pdendin. Po dodaniu się do tego 5% cashback to ceny zaczynają się robić znośne. (chyba jedynie bije to teraz super.com w ARS)
Góra
 Profil Relacje PM off
krysteq lubi ten post.
 
      
#5476 PostWysłany: 07 Lut 2023 21:32 

Rejestracja: 24 Maj 2013
Posty: 294
Loty: 139
Kilometry: 286 579
niebieski
U mnie ani czesto ani rzadko, czasami masowo pare pod rząd , czasami 1 rok posuchy a na mejlu mam coś takiego
Najlepsze ze te grudniowe nagrody to każda miała inny kod ;-) niestety mail nie był spiety z tel i nie skorzystałem, teraz już pilnuję i wsio przeniesione na gmail.com -> to co widać to wp.pl

Załączniki:
nagrody.jpg
nagrody.jpg [ 229.15 KiB | Obejrzany 1410 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
krysteq lubi ten post.
 
      
#5477 PostWysłany: 07 Lut 2023 22:57 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
marek.lysy napisał(a):
Czy to przypadkiem nie chodzi o domenę adresu email? Ostatnio robiłem mały test mail na domenie .pl, nowe konto na Booking i kod po paru dniach, na głównym koncie mam @ na domenie .com sporo rezerwacji i brak kodów.


Na pewno nie. Mam obydwa (inne) konta na domenie .pl i na żadne i nigdy nie przyszedł ani nawet jeden kod. :cry: Na jednym koncie częste rezerwacje a na drugim prawie wcale. I nic. :roll:

Po prostu jakiś algorytm mają pokręcony tak mocno, że sama obsługa nie wie wg jakich zasad to działa - a drążyłem temat wielokrotnie. Odpowiedzi przychodzą bzdurne i nie na temat - a teraz "taka moda jest", że (o ile kiedyś ktoś mówił "nie wiem"), to teraz jak ktoś nie wie, to nie chce i nie umie (takie to trudne, prawda? :lol: ) powiedzieć po prostu "nie wiem." :shock:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5478 PostWysłany: 09 Lut 2023 15:35 

Rejestracja: 21 Lut 2011
Posty: 877
Loty: 284
Kilometry: 598 745
złoty
Adsun napisał(a):
.....Booking napisał tez coś podobnego ze nie ma odpowiedzi od hostelu i nie pomoże.
Pomógł Revolut i chargeback wiec warto spróbować tego.

Ja niestety pierwotną rezerwację miałem z płatnością tylko na miejscu, nie zapłaciłem im nic, a następnego dnia rano hotel mi tę rezerwację odwołał.
W noclegu zastępczym zapłaciłem gotówką, mam potwierdzenie, ale to niczego nie zmienia, bo ta płatność jest ok wiec chargeback niemożliwy.

Booking się dziś odezwał. Przesłał po prostu informacje ktora dostał od obiektu.
Obiekt się broni, że przyjechałem po dopuszczalnych godzinach zameldowania.
Od 4 miesięcy hotel ma inną nazwę i inne godziny zameldowania niż w momencie gdy robiłem rezerwację. W aktualnych się mieszczę, w tym ponad 4 miesiące temu, nie.
Oczywiście weryfikowałem to przed wyjazdem, moim zdaniem dotyczą mnie aktualne godziny checkin w dniu gdy pojawiłem się w hotelu. Pisałem nawet wcześniej do booking prośbę by przesłali zaktualizowane potwierdzenie rezerwacji w związku z zmianą nazwy hotelu, bo spodziewałem się problemów, ale odpisali, że nie trzeba bo będzie ok ;)
No i teraz jak do tego podchodzić?
Czy godzina checkin jest częścią umowy rezerwacji, czy obowiązuje ta aktualnie publikowana przez hotel? Co w sytuacji gdy obiekt zmienia godzinych checkin na korzystniejsze dla klienta?
_________________
Image
http://robertsadlowski.com <- zdjęcia i relacje z podróży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Booking.comsdfgh
#5479 PostWysłany: 13 Lut 2023 15:44 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22329
Tak nie raz korzystałem. Oni tylko potrzebują FV lub potwierdzenie ile zapłaciliśmy i imie nazwisko osoby która korzysta z pobytu. Nie ma się co przejmować.
Góra
 Profil Relacje PM off
kewatkO lubi ten post.
 
      
#5480 PostWysłany: 13 Lut 2023 16:06 

Rejestracja: 27 Paź 2015
Posty: 502
Loty: 16
Kilometry: 20 948
niebieski
No tak tylko jak tą fakturę wyciągnąć? nadgorliwy mod niestety wywalił do kosza moje poprzednie posty .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group