Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4901 PostWysłany: 05 Paź 2020 14:53 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Od razu nadmienię, że niektóre mOkazje mogą działać "kulawo" - tzn. obsługa twierdzi, że jestem prawidłowo zapisany, ale automatycznie zwrotu nie dostaję. Muszę więc składać reklamację i środki wpływają dopiero po jej rozpatrzeniu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#4902 PostWysłany: 08 Paź 2020 21:34 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Na zwrot płatności za anulowaną rezerwację (pobrana przez obiekt) czekam już ponad 2 tygodnie. Napisałem wiadomość przez booking, ale kilka dni i bez odzewu - czy po anulowaniu rezerwacji ta opcja kontaktu jest wciąż aktywna? Czy może w waszej opinii to już ten czas, żeby próbować kontaktować się innymi sposobami?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4903 PostWysłany: 08 Paź 2020 22:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@Kashpir W mojej opinii czas dać szansę konsultantowi bookingu na kontakt z obiektem i ustaleniu co z twoim zwrotem. :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#4904 PostWysłany: 09 Paź 2020 06:03 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Pisz od razu do bookingu. Ja miałem podobny problem wiosną, po kontakcie z bookingiem pieniądze odzyskałem w kilka dni.
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#4905 PostWysłany: 09 Paź 2020 13:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Od asystenta bookingu: "jeśli nie otrzymają Państwo zwrotu środków w ciągu 15 dni roboczych od odwołania rezerwacji (tj. do 12.10.2020), prosimy o ponowny kontakt z nami abyśmy mogli zweryfikować tę sprawę dla Państwa.". Zobaczymy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4906 PostWysłany: 09 Paź 2020 14:17 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1850
srebrny
Kashpir napisał(a):
Od razu nadmienię, że niektóre mOkazje mogą działać "kulawo" - tzn. obsługa twierdzi, że jestem prawidłowo zapisany, ale automatycznie zwrotu nie dostaję. Muszę więc składać reklamację i środki wpływają dopiero po jej rozpatrzeniu.

Ja natomiast kiedyś kliknąłem z linka mbankowego ale finalnie zapłaciłem Revolutem i dostałem zwrot. :D Widocznie mają tam niezłe burdello, jednym nie wypłacają, a innym niesłusznie wypłacają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4907 PostWysłany: 11 Paź 2020 09:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 380
niebieski
Mam pytanie. Zrobiłem rezerwację booking ( oferta częściowo zwrtona) po 2 godzinach dostałem taki e-mail:

Twoja karta została odrzucona
Obiektowi nie udało się przetworzyć danych Twojej karty kredytowej. Prosimy o podanie danych innej karty.
Uprzejmie prosimy o podanie danych innej karty w ciągu kolejnych 24 godzin w celu zagwarantowania swojego pobytu.

Zaktualizowałem dane po około 2 godzinach od e-maila. I po kilku minutach dostałem email że obiekt odwołał moją rezerwację. Idzie coś wskórać w tym temacie czy muszę odpuścić sobie??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4908 PostWysłany: 11 Paź 2020 09:50 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
IMHO obiekt w taki sposób anulował bezkosztowo dla siebie rezerwację. Miałem tak raz - okazało się, że "przez błąd systemu" nie mieli już miejsc.
Góra
 Profil Relacje PM off
KrzYchuu uważa post za pomocny.
 
      
#4909 PostWysłany: 11 Paź 2020 10:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 380
niebieski
I co szukałeś gdzieś indziej czy Ci przywrócił ? Bo nie wiem co robić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4910 PostWysłany: 11 Paź 2020 10:32 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Nic już nie zdziałasz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4911 PostWysłany: 11 Paź 2020 10:54 

Rejestracja: 18 Wrz 2015
Posty: 906
Loty: 54
Kilometry: 71 690
niebieski
KrzYchuu napisał(a):
I co szukałeś gdzieś indziej czy Ci przywrócił ? Bo nie wiem co robić.

Tu była w sumie bezstresowa sytuacja - po mailu o niemożności obciążenia karty wysłałem informację do obiektu, że karta jest ważna, a pieniądze na koncie + zapłaciłem za nocleg (była, jeśli dobrze pamiętam, taka opcja po zalogowaniu się na bookingu). Prawie od razu (chyba po godzinie albo dwóch) przyszła informacja o anulowaniu rezerwacji, chwilę później zadzwonili z bookingu w celu wyjaśnienia sprawy. Proponowali alternatywny nocleg - jeden, drugi, trzeci, w końcu poprosili o naszą propozycję, którą zaakceptowali, obiecując zwrócić różnicę w cenie.

Na pewno od razu powinieneś to zgłosić do bookingu, powinni pomóc (i jak widać to robią). Ale na nocleg w tym obiekcie nie masz co liczyć, bo ewidentnie ściemniają.
Góra
 Profil Relacje PM off
KrzYchuu uważa post za pomocny.
 
      
#4912 PostWysłany: 21 Paź 2020 14:24 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Kashpir napisał(a):
Od asystenta bookingu: "jeśli nie otrzymają Państwo zwrotu środków w ciągu 15 dni roboczych od odwołania rezerwacji (tj. do 12.10.2020), prosimy o ponowny kontakt z nami abyśmy mogli zweryfikować tę sprawę dla Państwa.". Zobaczymy.

W nawiązaniu do mojej sprawy: jak sobie policzyłem sam, to 15 dni roboczych mijało jednak 14 X - niestety w tym terminie dalej nie było zwrotu. Zgłosiłem więc do booking, przesłali mi link do uzupełnienia danych i załączenia potwierdzenia płatności. Wysłałem wczoraj, dzisiaj o 11:00 wpłynął zwrot na kartę. Takie interwencje to ja doceniam :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
      
#4913 PostWysłany: 22 Paź 2020 19:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 380
niebieski
Kolejne odwołanie.
Tym razem zarezerwowałem 7dni na Słowenii w bardzo dobrej cenie. Być może błąd, ale oferta była parę dni cały czas dostępna.
Hotel napisał mi wiadomość na booking, że mi anuluje rezerwację.

Niestety w systemie wystąpił problem techniczny i nie możemy pominąć Twojej rezerwacji ze stawką 108 euro za 7 nocy. Rezerwacja zostanie anulowana z naszego systemu.
Oferujemy pobyt w hotelu z wyższą ceną.

Do pobytu zostało jeszcze 4miesiące. Kasy mi nie pobrali bo wybrałem płatność na miejscu. Jest to hotel Best Western.

Co robić w takiej sytuacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4914 PostWysłany: 22 Paź 2020 19:48 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8587
złoty
Poszukaj innego noclegu.
Góra
 Profil Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
      
#4915 PostWysłany: 22 Paź 2020 19:49 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22450
Targować się.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4916 PostWysłany: 22 Paź 2020 20:38 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2901
złoty
@KrzYchuu Też rezerwowałem ten sam hotel i też dostałem takiego maila... Ale, dzień po zrobieniu rezerwacji, potwierdzili mi pisemnie wybór pokoju (jedno duże łóżko + jedno małe). Więc im odpisałem, że już sami potwierdzili wcześniej taryfę i jak na razie rezerwacja jest widoczna a oni siedzą cicho.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4917 PostWysłany: 22 Paź 2020 20:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 380
niebieski
Zeus napisał(a):
Targować się.


Z hotelem czy z pośrednikiem booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4918 PostWysłany: 22 Paź 2020 20:39 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22450
Z hotelem. Z Bookingiem też można napisać, bo czasami dadzą voucher 10-20-30 EUR


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 22 Paź 2020 21:15, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4919 PostWysłany: 22 Paź 2020 22:14 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 561
Loty: 227
Kilometry: 371 198
niebieski
Zadzwoń na infolinię booking.com. W takich sytuacjach zwykle to oni negocjowali z właścicielem. A jeśli jednak się nie udawało to booking.com brał na siebie odpowiedzialność szukał podobnej oferty dla klienta. Ostatnio ten serwis nawala zbyt często ale generalnie warto spróbować...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4920 PostWysłany: 24 Paź 2020 09:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 380
niebieski
Taką odpowiedź dostałem od booking.

Poprawna cena za noc w tym obiekcie w wybranym przez Państwa terminie to 95 EUR za noc, czyli łącznie 665 EUR + oplata za podatek miejski.

Prosimy o rozważenie tej propozycji oraz odpowiedź na tę wiadomość i poinformowanie nas, czy chcą Państwo zatrzymać tę rezerwację. Mogą Państwo również zdecydować się na bezpłatne odwołanie tej rezerwacji.

Prosimy przyjąć nasze najszczersze przeprosiny za zaistniały problem. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że obecna cena Państwa rezerwacji jest nierealna - nie jest to cena, jaką można znaleźć w innych obiektach o podobnym standardzie w tej okolicy w tym terminie. Jako taka podlega punktowi 2 Ogólnych Warunków Handlowych Booking.com, który stwierdza, że oczywiste błędy (w tym literówki) nie są wiążące.

Bardzo prosimy o Państwa decyzję w ciągu najbliższych 48 godzin. Jeśli do tego czasu nie otrzymamy od Państwa odpowiedzi, rezerwacja może zostać odwołana.

W przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.


Także nie zapowiada się na żadne negocjacje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group