Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4781 PostWysłany: 07 Lip 2020 12:35 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1239
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Ja zawsze zaczynam od Trivago gdzie jest wiele serwisów / tez jest Pricelist czyli Booking.com i Agoda / praz np. Hotels.com a jak coś Mnie zainteresuje to wchodzę czy są jakieś dodatkowe bonusy za rezerwacje bezpośrednio ze strony danego pośrednika ....... :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN Grupa Lufthansa: Wakacyjne loty do Mołdawii, Maroka, Grecji i Rumunii z Krakowa i Warszawy od 438 PLN
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
#4782 PostWysłany: 07 Lip 2020 13:29 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
moldova...tak tylko BTW ale zdecydowanie się mylisz. To nie Booking nawalił tylko hotele/apartamenty tudzież insze hostele. Jak Ciebie czytam to wnioskuję , że Booking działał bardzo dobrze. Załatwione inne lokalizacje i jeszcze rekompensaty. Módl się :lol: żeby tak postępowały inne portale z których ewentualnie będziesz w przyszłości korzystał. :P
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#4783 PostWysłany: 07 Lip 2020 14:13 

Rejestracja: 21 Lip 2015
Posty: 7
Loty: 91
Kilometry: 202 203
HandSome napisał(a):
To nie Booking nawalił tylko hotele/apartamenty tudzież insze hostele.


Ja jednak myślę że powinni postawić większy nacisk na weryfikację obiektów i danych w ich serwisie.
Dostają bardzo dużą marżę za rezerwacje przez ich serwis, zatem uważam że po zgłoszeniu oszustwa obiekt powinien zostać usunięty z ich wyszukiwarki bądź informacje powinny zostać poprawione(nieprawidłowy adres obiektu).

Druga sprawa, po sporze z UE mieli przestać ukrywać opłaty dodatkowe, a użytkownik miał widzieć pełną wartość rezerwowanego obiektu.
Jeśli się nie mylę to mieli czas do czerwca, a teraz wchodzę i widzę:
*Cena nie uwzględnia sprzątania 50€,
*Podatek miejski 60%, Podatek klimatyczny 60% (serio)
Widziałem takie manipulowanie cenami, a te po 60% w Bari to już przegięcie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4784 PostWysłany: 07 Lip 2020 14:42 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 233
niebieski
Z podobnym naciąganiem cen spotkałem się na Sardynii - naprawdę ciężko było cos szybko fajnego znaleźć przez te "dodatki".
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4785 PostWysłany: 07 Lip 2020 15:01 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
moldovo..wchodzisz w sfere ekonomii a myśle , że do końca nie jesteś świadomy wiedzy :mrgreen: Skąd wiesz jaką marżę pobiera Booking od twoich obiektów? Bo ktoś cuuś gdzieś to napisał? A znasz koszta Booking , że z marszu obstawiasz , że tylko zapewne zarabia na ,,biednych"? Ktoś na siłę hotele/apartamenty czy insze hostele wciągał do ich sieci? Czy Ciebie także wciągnęli na siłę czy też skusiłeś się na cos inszego? A zarządzanie firmą mającą sieć kilkuset tys obiektów zapewne jest proste? Za błędy hoteli jak czytam dostałeś zadośćuczynienie. Szkoda została naprawiona? Ukryte dodatkowe koszty? hmm Zgłoś Komisji Europejskiej skoro uważasz , że powinno być inaczej :lol: A tak na serio naprawdę nie widzę dużych błędów Bookingu w Twoich sprawach
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4786 PostWysłany: 09 Lip 2020 10:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 638
niebieski
Ktoś wykorzystywał już te środki w portfelu, które ostatnio rozdawali? Bo przy próbie rezerwacji mam przy obiekcie info "zapłać środkami z portfela", ale w podsumowaniu w szczegółach ceny nie ma info, że odejmuje ten rabat. I teraz nie wiem czy wyświetlana cena jest już z uwzględnieniem tych środków, czy jednak nie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4787 PostWysłany: 09 Lip 2020 10:52 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4034
złoty
Może masz za dużo kont. Wtedy środki mogą być widoczne, konto aktywne, a zapłata tylko ze własnym cashem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4788 PostWysłany: 09 Lip 2020 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 4825
Loty: 307
Kilometry: 514 401
Ostrzeżenia: 1
HON fly4free
Krupier napisał(a):
Ktoś wykorzystywał już te środki w portfelu, które ostatnio rozdawali? Bo przy próbie rezerwacji mam przy obiekcie info "zapłać środkami z portfela", ale w podsumowaniu w szczegółach ceny nie ma info, że odejmuje ten rabat. I teraz nie wiem czy wyświetlana cena jest już z uwzględnieniem tych środków, czy jednak nie?


placilem poszlo bardzo sprawnie
Załącznik:
booking.JPG
booking.JPG [ 27.18 KiB | Obejrzany 2116 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4789 PostWysłany: 09 Lip 2020 11:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 638
niebieski
jacek96 napisał(a):
Może masz za dużo kont. Wtedy środki mogą być widoczne, konto aktywne, a zapłata tylko ze własnym cashem ;)


Nie rozumiem.

@correos Dziwne, u mnie lipa. :/

Image

Może z Genius się nie łączy? No, ale to dlaczego by pisali, że można środkami zapłacić?

edit: nag, bez Geniusa też nie wchodzi. W zasadzie w żadnym obiekcie nie wchodzi. XD


Ostatnio edytowany przez Krupier, 09 Lip 2020 11:10, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4790 PostWysłany: 09 Lip 2020 11:08 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
a placisz od razu z gory? wtedy mozna zaznaczyc srodki z portfela
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4791 PostWysłany: 09 Lip 2020 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Kwi 2015
Posty: 638
niebieski
Ooook, jest! W tabelce po lewej pokazuje normalną cenę, ale nie zauważyłem, że pomiędzy ogólnymi warunkami jest info:

Image

No debil ze mnie. xD

Dzięki ludki, nie było tematu. :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4792 PostWysłany: 09 Lip 2020 11:13 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Ja mam Genius i normalnie nimi zapłaciłem, ale:
- nie wszędzie można ich użyć (Nagrody i Portfel/ Portfel/ Znajdź miejsca, w których wydasz zgromadzone środki)
- działa tylko przy płatności z góry.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4793 PostWysłany: 10 Lip 2020 19:42 

Rejestracja: 10 Lip 2020
Posty: 1
Mam nietypową sytuację z bookingiem i może ktoś jest w podobnej i będzie w stanie coś doradzić.
W styczniu zabukowałam tygodniowy pobyt na Majorce, wiadomo przez koronawirusa stanął pod znakiem zapytania, natomiast obecnie z racji w miarę unormowanej sytuacji wydawał mi się aktualny. Niestety 2 tygodnie temu dostałam wiadomość, że moja rezerwacja jest anulowana i dostanę zwrot pieniędzy. Oczywiście cena za którą rezerwowałam pół roku temu w stosunku do obecnych cen za podobny standard to niebo, a ziemia, ale przełknęłam to i poszukałam nowego zakwaterowania, chociaż pisałam do bookingu oczekując chociaż wyrównania roznicy między starym, a nowym noclegiem skoro to ich kontrahent zawalił, ale uzyskalam jedynie informacje, że to trudny czas dla wszystkich. Dziś dostałam kolejną wiadomość, że drugi zarezerwowany przeze mnie 2 tygodnie temu hotel nie otwiera się i moja rezerwacja jest anulowana. Do tej pory nie otrzymałam jeszcze pieniędzy od booking za pierwszą rezerwację (druga miała być płacona na miejscu). Czy ktoś orientuje się o możliwości otrzymania jakiegoś odszkodowania za zaistniałą sytuację? Dlaczego hotel, który doskonale wie że się w tym sezonie nie otworzy jak gdyby nigdy nic sprzedaje noclegi. Aktualnie nie mam nawet możliwości zrezygnowania z biletów samolotowych ponieważ można to zrobić na 2 tygodnie przed wylotem, a mi zostało 7 dni do niego przez to, że byłam zwodzona noclegiem który został ponownie odwołany. Do kogo można się zwrócić, jakiś rzecznik praw konsumenta? Czy ktoś miał podobną sytuacje i orientuje się co można zrobić w tej sytuacji?


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 10 Lip 2020 22:32, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź z błędami językowymi lub niezrozumiała – błędy ortograficzne/stylistyczne/interpunkcyjne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4794 PostWysłany: 10 Lip 2020 19:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
@hipertrofia pierwsza rzecz to nalezy zapoznac sie z regulaminem booking.com.
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4795 PostWysłany: 10 Lip 2020 19:46 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Nic nie zrobisz, żadnego odszkodowania nie uzyskasz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4796 PostWysłany: 10 Lip 2020 19:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sie 2015
Posty: 4489
złoty
W przypadku odwołania rezerwacji przez booking.com, nie zgadzam się i twardo wymagam wywiązania się z umowy, zdarzyło mi się tak 3 razy i za każdym razem złożyli lepszą ofertę biorąc na siebie różnicę w cenie, jednak po dobrowolnej rezygnacji już chyba nic nie da się zrobić
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4797 PostWysłany: 11 Lip 2020 11:51 

Rejestracja: 26 Mar 2011
Posty: 560
Loty: 227
Kilometry: 371 198
niebieski
Jakieś dwa tygodnie temu rozmawiałem z bardzo sympatyczną dziewczyną na infolinii booking ponieważ sam miałem podobną sytuację.
Jeśli gospodarz anulował Ci rezerwację to booking.com szuka Ci alternatywnego zakwaterowania pokrywając potencjalne różnice w cenie. W przypadku gdy booking.com nie ma Ci nic do zaoferowania możesz sam coś poszukać i domagać się zwrotu różnicy poniesionych kosztów.
Generalnie, ja jeszcze nigdy nie zawiodłem się na tym portalu. A miałem różne sytuacje. Kiedyś w Atenach, w nocy kiedy dotarłem do hotelu w czasie zameldowania dostałem rachunek za hotel. Zapomniałem, że była to tzw. błyskawiczna rezerwacja, która opłaciłem już przy rezerwacji. Położyłem 130 EUR na blacie rozmawiając z recepcjonistą i po załatwieniu formalności poszedłem do windy. Pieniądze cały czas leżały... Olśniło mnie dopiero gdzieś po miesiącu jak przeglądałem wyciągi z karty, że zapłaciłem dwa razy. Pisałem do booking.com a oni do hotelu - pierwsza odpowiedź była taka, ze nikt mnie nie prosił o pieniądze. Zadzwoniłem i wyjaśniłem, że to prawda, co nie zmienia faktu, ze je zostawiłem i recepcjonista powinien mi przypomnieć, że rezerwacja została już opłacona. Wiedziałem, o której godzinie to mnie j więcej było i poprosiłem o sprawdzenie monitoringu. Myślałem, że sprawa jest beznadzieja ale ku mojemu zdziwieniu następna informacja była taka, że rzeczywiście potwierdzają i zwrócą mi pieniądze na konto.
Innym razem w jednym hotelu w którym byłem na Teneryfie remontowany był basen. Ponieważ zatrzymywałem się tam tylko dwa dni i potem jechałem w inne miejsce nie robiło mi to jakiejś wielkiej różnicy. Ale ponieważ był to sierpień napisałem info do booking.com, żeby napisali to w ofercie bo może ktoś być bardzo rozczarowany jeśli pojedzie tam na dłuższy wypoczynek. Mimo, że to była tylko informacja a nie reklamacja sami zaproponowali mi zwrot części zapłaconej sumy. Zakładam, że być może moja informacja pozwoliła im uniknąć jakiejś większej na przykład reklamacji... Tak więc jeśli masz jakikolwiek problem ze zrobioną rezerwacją na booking.com zawsze powinni znaleźć jakieś satysfakcjonujące dla Ciebie rozwiązanie... :-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4798 PostWysłany: 11 Lip 2020 15:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Czy ktoś kiedyś został zablokowany przez booking.com? Dzisiaj dziwnym trafem zalogowałem się wyrzuciło mnie z aplikacji i proszą o kontakt z działem wsparcia ...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4799 PostWysłany: 11 Lip 2020 15:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Chyba tam nie mogłeś nic nabroić ;) Zadzwoń o wyjaśnienie sytuacji.Słyszałam ,że mają możliwość zablokowania robienia rezerwacji z danego adresu mailowego ale nie blokady logowania.
Góra
 Profil Relacje PM off
katka256 lubi ten post.
 
      
#4800 PostWysłany: 11 Lip 2020 16:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Dostałem bana za tyle odwołanych rezerwacji :O
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group