Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#421 PostWysłany: 10 Wrz 2019 23:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lip 2013
Posty: 475
Loty: 93
Kilometry: 149 830
niebieski
W takiej sytuacji jak @Kamilakamilakamila rozwiązaniem ostatecznym jest chargeback(jeśli płaciło się kartą).
Łapie się to pod "nieotrzymanie przez posiadacza dóbr lub usług, za które została dokonana zapłata."
Przy zgłoszeniu wrzucić zdjęcia z oferty oraz te realnie zrobione na miejscu. Bank i wydawca karty zajmą się sprawą. Pocisną dostawcę usługi = duża szansa na zwrot całości lub części płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
#422 PostWysłany: 10 Mar 2020 16:19 

Rejestracja: 23 Sty 2013
Posty: 22
Mam pytanie,
zarezerwowałem pokój z możliwością bezpłatnej rezygnacji z dosyć dużym wyprzedzeniem, pół roku. Akurat w przypadku tej rezerwacji hotel pobrał już pełną kwotę za pobyt. Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty i banku, z którego robiłem rezerwację. Czy w tym wypadku trzeba podać gdzieś nowe dane do zwrotu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#423 PostWysłany: 10 Mar 2020 16:32 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
alsen22 napisał(a):
Mam pytanie,
zarezerwowałem pokój z możliwością bezpłatnej rezygnacji z dosyć dużym wyprzedzeniem........Jakiś czas temu zrezygnowałem z karty i banku, z którego robiłem rezerwację. Czy w tym wypadku trzeba podać gdzieś nowe dane do zwrotu?

Ważniejsze czy zrezygnowałeś z rezerwacji w przepisowym terminie by odzyskać środki. ;) Jeśli tak to oczywiste,że musisz się skontaktować z obiektem i podać jak najszybciej nowe dane do zwrotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#424 PostWysłany: 18 Kwi 2020 12:11 

Rejestracja: 19 Lut 2020
Posty: 15
Cześć,

robiłem rezerwację z opcją bezpłatnego odwołania i pobrali mi pieniądze z karty. Anulowałem rezerwację, od 25 dni nie dostałem jeszcze zwrotu na konto. Próbowałem dzwonić 11 razy, nie odbierają. Gdzie w Bookingu zgłosić taką sytuację? Próbowałem na ogólny support, ale automatyczna wiadomość, że proszą o kontakt z hotelem, mimo że już próbowałem to zrobić.

Jakieś porady? :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#425 PostWysłany: 18 Kwi 2020 12:22 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Najłatwiej w aplikacji. Wybierasz Centrum Pomocy, potem nocleg, którego dotyczy problem i Niespodziewana Płatność. Opisz tam, o co chodzi.
Załącznik:
Screenshot_20200418_121911_com.booking.jpg
Screenshot_20200418_121911_com.booking.jpg [ 51.01 KiB | Obejrzany 20426 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#426 PostWysłany: 04 Lip 2020 20:19 

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 1030
Loty: 28
Kilometry: 19 093
niebieski
Dlaczego przy ofercie bezzwrotnej hotel nie ściąga odrazu całej kasy karty dipocket ,możliwe że zrobią to na miejscu po okazaniu dokumentu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#427 PostWysłany: 06 Lip 2020 17:28 

Rejestracja: 06 Lip 2020
Posty: 1
chrisn1989 napisał(a):
Cześć,

robiłem rezerwację z opcją bezpłatnego odwołania i pobrali mi pieniądze z karty. Anulowałem rezerwację, od 25 dni nie dostałem jeszcze zwrotu na konto. Próbowałem dzwonić 11 razy, nie odbierają. Gdzie w Bookingu zgłosić taką sytuację? Próbowałem na ogólny support, ale automatyczna wiadomość, że proszą o kontakt z hotelem, mimo że już próbowałem to zrobić.

Jakieś porady? :)


Siema,

I jak sytuacja się rozwinęła, bo znalazłem się w identycznej. Mianowicie w listopadzie 2019r. Zarezerwowałem apartament w Warszawie z opcją bezpłatnego odwołania do lipca czyli tydzien przez planowanym pobytem. Trzy dni po dokonaniu rezerwacji pobrano mi cała kwote z konta tj. 450zł. W maju chciałem się upewnić czy oferta nadal aktualna z racji epidemi aczkolwiek nie odpisano mi na maila, a numer telefonu podany na booking juz nie istniał na ten moment.
Odwołałem rezerwacje I dostalem automatyczna odpowiedz z bookingu, iż pieniadze zostana zwrocone do kilku dni. Niestety mija juz 4 tydzien I pieniadze nie zostały zwrocone. Podjąłem kilka prob dodzwonienia sie do biura obslugi bookingu ale jest to nierealne. Na maila rowniez nie dostalem odpowiedzi.

Ktoś wie co dalej, bo jednak 450 zł drogą nie chodzi, a kontaktu z obiektem nie ma, mimo iż miało dobre opinie jednak ostatnia pojawiła sie w marcu bieżącego roku.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#428 PostWysłany: 06 Lip 2020 21:24 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1163
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Jeśli płaciłeś kartą kredytową lub debetową możesz, wystąpić za pośrednictwem banku o chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#429 PostWysłany: 18 Lip 2020 13:34 

Rejestracja: 18 Lip 2020
Posty: 1
Na początek dodam, że korzystam z Booking regularnie, mam 2 poziom Geniusa i nigdy nie miałem problemu do ostatniej rezerwacji.
Wykupiłem apartament w Czechach na 4 noce, 15.07 do 19.07, zaznaczając, że będę o gidzinie 17 - 18, z karty została pobrana opłata za całość pobytu. Niestety w dniu przyjazdu liczne wydarzenia spowodowały, że wróciłem do domu koło 23, postanawiając, że już nie ma to sensu i następnego dnia, wtedy też sięgnąłem dopiero po telefon. Zobaczyłem wiadomości z Booking, w których właściciel wysłał adres odbioru kluczy, i drugą wiadomość koło 22, że sorry, ale idzie już spać. Dodam jeszcze, że w tym dniu została pobrana z karty opłata za całość. Następnego dnia rano kiedy się obudziłem, ze zdziwieniem spojrzałem na powiadomienie z Booking, że moja rezerwacja została anulowana..... Właściciel niestety nie chciał się dogadać, nie chciał, żebym przyjechał do hotelu, ani nie chciał i nie chce oddać pieniędzy. Nie kumam co się odwaliło, zaznaczyłem w aplikacji, że niesłusznie została pobrana cała kwota, a właściciel nie chciał mojego przyjazdu do hotelu. Czekam na odpowiedź. Co dalej? Czy ktoś miał podobną sytuację?? Może po prostu to Booking określa jakiś minimalny czas na przyjazd albo hotel? Jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#430 PostWysłany: 18 Lip 2020 13:37 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22322
Umówiłeś się na 17-18, właściciel czekał na ciebie, nie radziłeś poinformować go ze się spóźnisz, więc nie przyjechałeś i nocleg został anulowany. Polecam na przyszłość telefon do właściciela (na 90% będzie mieć whatsap) albo hotel z recepcją 24h
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#431 PostWysłany: 18 Lip 2020 14:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1607
platynowy
@oszukaniec To jest najzwyczajniejeszy hotelowy "no-show" i właściciel obiektu miał pełne prawo zrobić to co zrobił.

Jeśli robisz rezerwację w hotelu od poniedziałku do soboty i pobrana zostanie opłata za nocleg (oferta bezzwrotna) to nie oznacza to, że możesz przyjechać we wtorek czy środę i pokój będzie po prostu na Ciebie czekał.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#432 PostWysłany: 18 Lip 2020 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1366
Loty: 434
Kilometry: 623 989
niebieski
Od siebie dodam że oznaczając rezerwację jako no-show pokój wraca do puli alottmentow dostępnych do rezerwacji, więc równie dobrze pokój mógł być sprzedany 2 raz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#433 PostWysłany: 27 Lip 2020 20:28 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 16
Witam
Czy wie ktoś jak długo czeka się na zwrot z booking? Hotel opłacony, z opcją ,,bezpłatne odwołanie rezerwacji”. Dziś odmówiłem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#434 PostWysłany: 27 Lip 2020 20:42 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Płatność realizował booking, czy obiekt? Jeśli booking, to 2-3 dni, jeśli obiekt, to nie wiadomo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#435 PostWysłany: 27 Lip 2020 21:15 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 16
d-t-x napisał(a):
Płatność realizował booking, czy obiekt? Jeśli booking, to 2-3 dni, jeśli obiekt, to nie wiadomo.

A w jaki sposób sprawdzę czy obiekt czy booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#436 PostWysłany: 27 Lip 2020 21:57 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4034
złoty
W historii KK
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#437 PostWysłany: 27 Lip 2020 21:57 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
Sprawdź w historii płatności, kto obciążył Twoje konto. Jeśli Booking Amsterdam, to wiadomo kto.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#438 PostWysłany: 27 Lip 2020 22:11 

Rejestracja: 12 Gru 2017
Posty: 16
Hotel on Booking.com, miasto sprzedawcy: Amsterdam. Czyli rozumiem, że booking?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#439 PostWysłany: 27 Lip 2020 22:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Tak.Jest szansa,że za 2-3 dni może być zwrot ale czasem i tydzień się czeka.
Góra
 Profil Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
      
#440 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:04 

Rejestracja: 03 Sie 2020
Posty: 2
Z Booking jestem od lat i korzystałem z wielu rezerwacji, jeżdżę dużo służbowo, nierzadko też wypoczynkowo. Jak dotąd nigdy nie było problemu. Zdarzały się również sytuację, w których musiałem prosić obiekt o odwołanie rezerwacji bezzwrotnej bez pobrania opłaty i - jeżeli oczywiście zgłosiłem taką prośbę w szybkim czasie od dokonania rezerwacji - nie było z tym nigdy problemu, poza jednym obiektem w Poznaniu , który bez cienia empatii powiedział, że zmiana moich planów to tylko moja sprawa i ich to nie interesuje, cokolwiek by się nie wydarzyło. Oczywiście otrzymali stosowną opinię i nie pojawię się tam już nigdy ani ja, ani wielu moich znajomych z branży, którzy wcześniej wielokrotnie korzystali z usług noclegowych w tej okolicy. zamieszczona opinia zapewne też wykluczy pewne grono potencjalnych gości. Zyskali na tym pazernie moje trzysta parę złotych, a stracą pewnie sporo więcej. Ot, myślenie ekonomiczne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group