Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 297  Następna
Autor Wiadomość
#4341 PostWysłany: 17 Wrz 2019 13:39 

Rejestracja: 16 Wrz 2019
Posty: 2
Hej,

na Bookingu można przeczytać: "Zrealizuj 2 dowolne pobyty w ciągu 2 lat, aby odblokować poziom Genius 1."

Zrealizowałam 2 pobyty w ciągu pół roku i w moim statusie mam powiadomienie: "Od zniżki Genius dzieli Cię tylko 1 pobyt! Gdy wrócisz ze swojej następnej podróży, odblokujesz zniżki Genius."

Jednocześnie są widoczne moje 2 pobyty, oznaczone, więc system je widzi.

Spotkaliście się z podobną sytuacją?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu Miesiąc na Phuket za 4040 PLN. Loty z Warszawy (z dużym bagażem) i noclegi w 4* hotelu
Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów Bezpośrednie loty first minute do Nowego Jorku i Miami z Berlina od 1541 PLN. Dużo terminów
#4342 PostWysłany: 17 Wrz 2019 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 387
Loty: 22
Kilometry: 57 620
Nic nie zrobisz. Możesz napisać do nich, ale oni jakoś dziwnie to rozpatrują. Zobacz czy przez aplikacje też nie masz statusu? Czasami zdarza się, że jest w aplikacji, a nie ma na stronie i na odwrót. Czasami zabierają członkom status, a później znowu przywracają. Dziwna polityka tak samo jak wypłacanie nagród. Dodatkowo mogę podpowiedzieć Ci, że status genius nie zawsze daje zniżkę. Czasami sprawdzałem na stronie bez statusu i miałem tą samą cenę co na drugim koncie ze statusem z "niby" 10% zniżką : ). Czasami w aplikacji jest inna cena niż na stronie. Ogólnie z bookingiem jest tak, że trzeba sprawdzać na różnych urządzeniach i różnych kontach : ) Wtedy zobaczysz jak jest najtaniej i można rezerwować :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4343 PostWysłany: 17 Wrz 2019 15:06 

Rejestracja: 16 Wrz 2019
Posty: 2
Napisałam do nich 2 dni temu i cisza. Próbowałam zadzwonić, ale przyjmują zgłoszenia tylko z nr rezerwacji i PINem, bo za dużo zgłoszeń (nie dziwię się). Sprawdzałam i na desktopie i na mobile, wszędzie tak samo. No właśnie się wczytałam w różne wątki i faktycznie ładnie robią w bambuko :) Średni program lojalnościowy hehe, a myślałam, że wierność się opłaca :D No nic, trzeba zacząć patrzeć również na konkurencję. Dziękuję bardzo za odpowiedź.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4344 PostWysłany: 20 Wrz 2019 12:38 

Rejestracja: 21 Sie 2012
Posty: 59
Loty: 54
Kilometry: 187 473
Sytuacja awaryjna - w związku z leczeniem medycznym nie będę w stanie dotrzeć do zabookowanego ośrodka. Niestety, ale termin bezpłatnej rezygnacji już minął, więc jestem skazany na łaskę lub niełaskę właścicieli.

Jako że nocleg jest stosunkowo drogi, to czy w przypadku użycia i zablokowanie karty Revolut jestem w stanie uchronić się przed ściągnięciem kwoty?

Sytuacja jest awaryjna, a do mojego przybycia jest ponad tydzień, więc dla właściciela obiektu to nie powinien być problem, aby pozwolić mi bezpłatnie zrezygnować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4345 PostWysłany: 20 Wrz 2019 12:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4454
srebrny
Napisz, albo zadzwoń do niego. Może Ci np. przełoży termin.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4346 PostWysłany: 20 Wrz 2019 12:52 

Rejestracja: 21 Sie 2012
Posty: 59
Loty: 54
Kilometry: 187 473
Już napisałem prośbę z wytłumaczeniem, ale tak czy inaczej jestem skazany na łaskę osoby trzeciej.

Rok temu miałem podobny problem i właściciele innego obiektu wykazali się pełnym zrozumieniem i anulowali moją rezerwacje. Oczywiście, że zdaje sobie sprawę, że mogłem zarezerwować coś innego z bezpłatnym odwołaniem rezerwacji, ale czasami po prostu nie ma innych opcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4347 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
W razie odmowy całkowicie bezpłatnej anulacji,warto ponegocjować celem uzyskania kompromisu.Blokowanie karty to trochę dziecinne rozwiązanie. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4348 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:13 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8551
złoty
Blokowanie karty nic nie da.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4349 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:18 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Deshri...jako facet powinieneś przyjąć sytuację na klatę(nawet jak wątła).Podjąłes ryzyko będąc w pełni świadomym(lub nie) , że losowe sytuacje zazwyczaj zdarzają się w najmniej spodziewanych momentach. Ponegocjuj ale postaw się także w sytuacji właścicieli. Co mają zrobić? Uwierzyć Tobie w pełni zrozumienia i sami anulować a nawet dopłacić do Twojego leczenia bo przecież tego nie przewidziałeś? Miej kolego troszku ...eggs :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4350 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:30 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 1842
srebrny
Deshri napisał(a):
a do mojego przybycia jest ponad tydzień, więc dla właściciela obiektu to nie powinien być problem, aby pozwolić mi bezpłatnie zrezygnować.

Dlaczego tak sądzisz?
Umówiliście się wspólnie na jakieś warunki, termin bezpłatnej rezerwacji już minął, pokój będzie zapewne gotowy. W czym zawinił hotelarz? Po prostu takie rzeczy się zdarzają, mogłeś wykupić od nich ubezpieczenie (istnieje takie na rynku). Szczególnie, że jak piszesz, to już nie pierwszy raz w Twojej historii. Wystarczyło odżałować kilka PLN na ubezpieczenie i wszystkie warunki anulacji na booking stałyby się bez znaczenia.
Nie rozumiem roszczeniowego podejścia do tematu, to że jesteś klientem nie oznacza, że nie ponosisz odpowiedzialności za swoje wybory.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4351 PostWysłany: 20 Wrz 2019 20:22 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 536
Loty: 55
Kilometry: 120 474
Dostałem email od booking.com, że nie mógł obciążyć mojej karty (miałem ustawiony za niski limit). Zwiększyłem limit, zaktualizowałem dane karty w systemie, po czym dostałem od nich potwierdzenie, że "Udało się pomyślnie zaktualizować dane Twojej karty". Po dwóch dniach dostaję kolejny email, o treści "Rezerwacja została odwołana z powodu nieważnej karty kredytowej". Dzwonię do banku, a tam mi mówią, że booking nawet nie próbował obciążyć tej karty po zaktualizowaniu przeze mnie danych w systemie booking. Infolinia booking - szkoda gadać...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4352 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:28 

Rejestracja: 24 Wrz 2019
Posty: 2
Piszę z pozycji partnera Booking.com...Jestem bardzo rozczarowany sytuacją, jaka wynikła po kilku tygodniach współpracy...Otóż, od kilku miesięcy jestem nowym dzierżawcą hotelu. Poprzedni obiekt został zamknięty z powodu niewywiązywania się właściciela z umowy dzierżawy. Na mocy wyroku sądu dokonano eksmisji i zamknięto hotel na stałe.
Następnie, przejąłem obiekt od właściciela hotelu na mocy umowy dzierżawy. Jestem nowym właścicielem, otworzyłem obiekt pod nową nazwą i nie mam nic wspólnego z tamtą firmą...
Booking.com - po dokonaniu weryfikacji - otworzył obiekt. Współpraca przebiegała bez żadnych zastrzeżeń. Napływały rezerwację, za które naliczono prowizję (oczywiście FV za nie opłaciłem terminowo). Po 2 tygodniach, nagle Booking zamknął mój obiekt, powołując się na to, iż rzekomo jest duplikatem poprzedniego hotelu i nie może zostać uruchomiony z powodu zaległości poprzednika... Przypisano zadłużenie do obiektu, a nie do właściciela firmy, która prowadziła hotel.
Od miesiąca próbuję wyjaśnić sytuację - bez efektu. Booking twierdzi, iż powinienem uregulować zaległości poprzedniego właściciela. Są to ogromne koszta ! Dodam, iż poprzedni właściciel prowadził jeszcze dwa inne hotele w okolicy. Nie rozumiem dlaczego nie przypisali długu tamtym hotelom (aktualnie również są zamknięte). Dlaczego nie ścigają dłużnika, tylko wymagają spłaty cudzego długu od nowego właściciela ?
Tłumaczą się polityką firmy. Prawnicy są bezradni, gdyż jest to firma prywatna i może mieć zasady jakie chce...
Może ktoś miał podobną sytuację ? Albo ma pomysł co jeszcze mogę zrobić, aby ponownie obiekt został otwarty ?
Booking to główne źródło rezerwacji...Bez tego hotel praktycznie nie funkcjonuje...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4353 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:38 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3354
złoty
Czy jest ta sama nazwa?
Czy klienci z booking to duzy procent ?

Tapniete z telefonu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4354 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:41 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 626
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
celuj w hotels.com, expedia i inne
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4355 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:53 

Rejestracja: 24 Wrz 2019
Posty: 2
brzemia napisał(a):
Czy jest ta sama nazwa?
Czy klienci z booking to duzy procent ?

Tapniete z telefonu



Nazwa jest inna, jednak obiekt funkcjonuje pod tym samym adresem i w tym tkwi problem...
Booking był głównym źródłem rezerwacji...Od chwili zamknięcia obiektu na booking.com hotel świeci pustkami... Ciężko zaistnieć na rynku jako nowy obiekt bez Booking.com.
Rozesłałem oferty gdzie tylko się dało, ale efekt marny. Dlatego zależy mi , aby jak najszybciej ponownie udostępniono mój obiekt do rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4356 PostWysłany: 24 Wrz 2019 20:57 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3354
złoty
No to jestem w szoku jak jedna strona www moze utrudnić biznes.
Pewnie cos musi byc wspólnego ze starym obiektem poza adresem. Wlasnosc obiektu zostala pewnie stara. Tylko nowy najemca. Booking pewnie takich przypadkow braku platnosci za prowizję i potem zmiana najemcy i szyldu ma duzo....

Pozostaje ci dogadac sie z nimi.

Tapniete z telefonu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4357 PostWysłany: 24 Wrz 2019 21:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Akurat tu nie wróżę sukcesu w dogadaniu.Chyba,że weźmiesz dług w spadku,co najwyżej rozłożą ci na raty w drodze łaski.U nich zarówno dla wynajmującego jak i najemcy jest zasada ,,nie mamy pańskiego płaszcza i nic nam pan nie zrobisz" ;) Szukaj innego pośrednika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4358 PostWysłany: 29 Wrz 2019 11:04 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Ukochany do niedawna a teraz mocno podpadnięty za brak zwrotów pocztówkowych :x Robię rezerwacje na styczeń 2020 w Mediolanie. Jeden fajny hotel w świetnej lokalizacji już mam (możliwość bezpł odwołania) ale robię jeszcze jeden hotel minimalnie droższy. Cena jak podaje Booking 123 ojro z mozliwością bezpł odwołania. OK. Odpowiada. Kończąc rezerwację zauważam , że cena podskoczyła do 135 ojro :evil: A...pewnie doliczają podatek miejski. Niestety :oops: W poprzednim hotelu sprawdzam i tak doliczony jest już do ceny rezerwacyjnej. Zaczynam sprawdzać następny i pisze , że podatek zawarty już w cenie. Co jest? Z boku poustawiane płatności i wychodzi , że jak zapłace od razu to będzie rzeczywiście 123 ale jak odroczona to 135. Trochę nie fair :cry: Ale OK. Postanowiłem jeszcze raz sobie zrobić rezerwację ale bez wcześniejszego logowania , Mam wszystkie zniżki więc zobaczę ile wychodzi dla ludzi nie mających Geniusów i innych cudóóów :lol: . Robię i sobie patrzę jak szpak w... :lol: Bez logowania mam 119 ojro :lol: :lol: :lol: Zatem na ...uj mi Genius & others? Oj ty ukochany Booking
Góra
 Profil Relacje PM off
eskie lubi ten post.
 
      
#4359 PostWysłany: 29 Wrz 2019 11:52 

Rejestracja: 23 Sty 2018
Posty: 51
Loty: 24
Kilometry: 62 985
zobaczyłem to samo, jak jeszcze było 10% zwrotu na konto Wizz, szukałem noclegu, cena ok, szukanie linku z wizz na booking, ok, wyszukanie hotelu i...cena większa o 10%.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4360 PostWysłany: 29 Wrz 2019 12:19 

Rejestracja: 10 Lut 2015
Posty: 1979
niebieski
Nie wiem czy było, ale pragnę przestrzec ws. wynajmu auta przez Booking. Nie tyle całkowicie odradzam, co chciałbym przekazać bardzo istotne informacje.
Jak zarezerwowałem kwaterę w Izraelu, to pokazało mi się na rezerwacji "wynajmij auto" - od niechcenia kliknąłem. Od razu zaznaczyłem, żeby pokazały mi się tylko oferty Hertza i Avisa. Jako że Avis360 w Izraelu nie działa, to na placu boju de facto pozostał (z tych dwojga) Hertz.
Patrzę i co ja widzę? Otóż mimo dopłat: a) za lotnisko Ben Guriona i b) za oddanie auta w Ejlacie - widzę "Dzikie auto" (economy lub większy, co ciekawe: z automatem, ale... bez klimy - widział ktoś auto z wypożyczalni bez klimy w Izraelu? :mrgreen: - na grudzień to przeżyję bez klimy, jakby coś :lol: ) na 3 doby za... 340 PLN! :shock: Nawet po dodaniu pełnego ubezpieczenia (ja wiem, że to trochę kombinowane w tym miejscu, bo to Booking ubezpiecza przez firmę maltańską - ale jednak) - wyszło ok. 550 PLN. Jak na Izrael - taniocha! No to biorę.
No i wziąłem - ściągnęli kasę błyskawicznie i.... zacząłem oddawać i zwracać. :oops: Dlaczego? Bo tak dla pewności zadzwoniłem do Hertza - mam u nich konto, już wynajmowałem w Ameryce i Europie. I co tutaj słyszę? Taki duży zonk słyszę! :twisted:
Otóż! Podczas płatności za wynajem na Bookingu, chciałem a jakże, wpisać posiadanego Dinersa - niby wpisałem, ale potem pokazał, że "karta be!". No to wpisałem zwykłego walutowego i debetowego Mastercarda. Przeszło wszystko OK!
Na rezerwacji którą dostałem napisane było (na czerwono!), że "klient musi przedstawić kartę kredytową odbierając auto" - ale nigdzie nie pisało, że tę samą i że musi być ta sama, co przy zakładaniu rezerwacji. No OK - przedstawię Dinersa. Zawsze go używałem w Hertzu. Ale mnie tknęło - i dlatego zadzwoniłem. Usłyszałem, że (poza tym, że rezerwacji nie widzą - ale przedstawiłem potwierdzenie) "rezerwacja nielegalna" i że "niezgodna z warunkami wynajmu" oraz że "auta na lotnisku NIE dostanę". :twisted: :twisted: Dlaczego? Bo "nie mam karty kredytowej". Nosz q...na - przecież mam, używam w Hertzu, mam u nich konto - w zębach przyniosę i dam, to sobie zablokują, co chcą! :twisted:
Powiedzieli "sio!", nie da się - bo... zapłaciłem za wynajem debetówką. I k.pa, tyle w temacie - czyli: zapłać, przyjedź na lotnisko, a potem... nie damy auta. :shock:

Może się komuś przyda taka informacja. :D
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5930 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 297  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group