Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 177 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#161 PostWysłany: 16 Wrz 2019 09:04 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
A co mam zrobić jak hotel nie odpowiada, lot w sobotę a ja nadal nie wiem, czy mam miejsce w tym hotelu...Hotel 4 gwiazdki, a nie mogą wysłać wiadomości od wczoraj rano...Żenada
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini Wycieczka nad Adriatyk za 751 PLN. Loty z Wrocławia + 4* hotel w Rimini
Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu Tydzień na Langkawi za 2841 PLN. Loty z Berlina i noclegi w 4* hotelu
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#162 PostWysłany: 16 Wrz 2019 09:24 

Rejestracja: 13 Kwi 2015
Posty: 1615
Loty: 56
Kilometry: 51 059
niebieski
A myślałaś może, by skorzystać z takiego wynalazku jak telefon ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#163 PostWysłany: 16 Wrz 2019 09:36 

Rejestracja: 30 Gru 2014
Posty: 10
Hej, czy jest ktoś kto nie ma odwołanej rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#164 PostWysłany: 16 Wrz 2019 09:39 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
Kravkrk napisał(a):
A myślałaś może, by skorzystać z takiego wynalazku jak telefon ?


A czy przez telefon będę miała potwierdzenie odwołania rezerwacji ze względu na bankructwo Amoma, żeby zrobić ewentualnie chargeback?

W ostateczności zadzwonię do nich, na razie zabookowałam inny hotel z opcją bezpłatnego odwołania do czwartku.

K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#165 PostWysłany: 16 Wrz 2019 12:17 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
Tutaj dyskusja na innym form anglojęzycznym,

https://forums.moneysavingexpert.com/sh ... #topofpage

Generalnie jeśli anulowano rezerwację (hotel może potwierdzić, że jest ona w systemie, ale to nie znaczy, że została OPŁACONA - tutaj trzeba się dokładnie dopytać), trzeba uzyskać potwierdzenie anulowania (e-mail) z hotelu jako dowód do chargebacku (jeśli płatność była kartą) i może zrzut ekranu lub e-mail o zamknięciu AMOMA.

Robiłam kiedyś chargeback i wiem, że dowody są potrzebne.

Powodzenia...
K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#166 PostWysłany: 16 Wrz 2019 14:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1183
niebieski
Na moje zapytanie do hotelu dot. istnienia rezerwacji / opłaceniu jej przez Amomę dostałem informację, że mogą potwierdzać rezerwacje zrobione tylko bezpośrednio przez hotelową stronę, w innych przypadkach muszę kontaktować się z pośrednikiem. To się nazywa bycie pomiędzy młotem a kowadłem :/
Chyba trzeba występować o chargeback i liczyć na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#167 PostWysłany: 16 Wrz 2019 14:53 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
Ale do chargebacku i tak potrzebujesz dowodu z hotelu, że anulowano rezerwację...

A hotel sam chyba wie, czy Amoma dokonała zapłaty za rezerwację przed bankructwem, czyli sobotą.

Naprawdę jak to świadczy o branży turystycznej

K.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#168 PostWysłany: 16 Wrz 2019 15:10 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
jesli bank wam to przyjmie przed zaistnieniem zdarzenia, czyli brakiem noclegu, to ja bym nie czekal z chargebackiem i jako podkladke wyslal to co opublikowali na swojej stronie.

niech bank potwierdza swoimi kanalami albo zwraca kase.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#169 PostWysłany: 16 Wrz 2019 15:37 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
https://www.money.pl/eurobank/zdaniem-e ... 70999.html

Może się przydać

K.
Góra
 Profil Relacje PM off
kittycate lubi ten post.
 
      
 Temat postu: Re: amoma.com - opinie
#170 PostWysłany: 16 Wrz 2019 18:02 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3524
srebrny
@ledakar trafiles do Faktu, zglos sie po wierszowke

Cytuj:
Klienci szukają pomocy po forach internetowych poświęconych podróżowaniu.

- Ja mam rezerwację za dwa dni przez Amoma. Anulowali wszystko z tego co przekazał hotel. Nie przekazali pieniędzy do hoteli, zatem jakby nie było rezerwacje są nieopłacone. Niestety pozostaje chargeback - napisał jeden z poszkodowanych na forum serwisu fly4free.pl.


https://www.onet.pl/?utm_source=_viasg_ ... 9854106850
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#171 PostWysłany: 10 Gru 2019 20:43 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
Wreszcie udało się wydębić chargeback transakcji w Amomie za ponad 3 tys. zł, więc nie były to najdroższe wakacje mojego życia :-)

K.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#172 PostWysłany: 10 Gru 2019 22:08 

Rejestracja: 12 Paź 2017
Posty: 4
kate1974 napisał(a):
Wreszcie udało się wydębić chargeback transakcji w Amomie za ponad 3 tys. zł, więc nie były to najdroższe wakacje mojego życia :-)

K.

No to super :) też składalam chargeback zaraz po upadku Amomy, ale niestety cisza. A z jakiego banku? jeżeli można zapytać ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#173 PostWysłany: 11 Gru 2019 07:48 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
Transakcja jeszcze z Eurobanku, ale załatwiona już przez Millennium. W sumie było bardzo profesjonalnie, dostawałam od nich pisma o przebiegu sprawy.

A co do Twojego banku - bank ma OBOWIĄZEK przyjąć wniosek o chargeback, więc naciskaj

A tutaj dodatkowo sprawa jest dość oczywista, chyba że nie masz już dowodów do sprawy: potwierdzenie rezerwacji, e-mail z hotelu o odwołaniu rezerwacji itp.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#174 PostWysłany: 11 Gru 2019 08:43 

Rejestracja: 18 Sty 2012
Posty: 418
Loty: 213
Kilometry: 278 320
niebieski
Ja odzyskałem pieniądze za rezerwacje w Amona.com poprzez chargeback w Revolut. Sprawa trwala ok. 2 miesięcy. Bezproblemowo przyjęli wniosek i zwrócili pieniądze.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#175 PostWysłany: 11 Gru 2019 09:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1183
niebieski
ING - bezproblemowe odzyskanie 150 euro.
Od chwili złożenia reklamacji po 14 dniach otrzymałem pełen zwrot warunkowy, pieniążki były już zaksięgowane przy jednoczesnej informacji, że reklamacja wymaga dodatkowych informacji od organizacji płatniczej. Po kolejnych 30 dniach informacja, że chargeback ostatecznie rozpatrzony pozytywnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#176 PostWysłany: 11 Gru 2019 16:50 

Rejestracja: 12 Paź 2017
Posty: 4
[quote="kate1974"]Transakcja jeszcze z Eurobanku, ale załatwiona już przez Millennium. W sumie było bardzo profesjonalnie, dostawałam od nich pisma o przebiegu sprawy.

A co do Twojego banku - bank ma OBOWIĄZEK przyjąć wniosek o chargeback, więc naciskaj

A tutaj dodatkowo sprawa jest dość oczywista, chyba że nie masz już dowodów do sprawy: potwierdzenie rezerwacji, e-mail z hotelu o odwołaniu rezerwacji itp.[/
Wysłałam do banku wniosek z wszystkimi potwierdzeniami, po ok 3 tyg poprosili o uzupełnienie dokumentacji , więc ponownie wysłałam to samo, czyli potwierdzenie rezerwacji i e-mail z hoteli o braku rezerwacji i od tej pory cisza, żadnej odpowiedzi. To wszystko działo się pod koniec września. A tym bankiem jest PKO BP. No i co mam myśleć na ten temat, sama już z nie wiem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#177 PostWysłany: 11 Gru 2019 17:08 

Rejestracja: 01 Paź 2017
Posty: 569
niebieski
Och, tak myślałam, że PKO BP, najgorszy bank chyba. NACISKAJ ich, ślij reklamacje, przejdź się do oddziału.

Poczytaj ten artykuł i wpisy pod nim.
https://subiektywnieofinansach.pl/klien ... im-prawem/

Szczególnie to co pisze Ida

"Ja również mam taką sytuację z PKO – chargeback dotyczy niezrealizowanej rezerwacji hotelowej, portal przez który rezerwowałam hotel splajtował, nie oddał pieniędzy, zero kontaktu, 3 dni przed wyjazdem zostaliśmy bez noclegu. Bank odmówił chargeback z tego samego powodu – brak stanowiska agenta rozliczeniowego."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 177 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Mail.ru [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group