Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 421 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna
Autor Wiadomość
#401 PostWysłany: 07 Cze 2019 13:02 

Rejestracja: 21 Gru 2010
Posty: 389
niebieski
Booking twierdzi, że w złym miejscu zaktualizowałem dane karty, zrobiłem to w ustawieniach -> dane karty płatniczej (domyślna opcja płatności), zamiast bezpośrednio w zarządzaniu konkretną rezerwacją. Dziwne, nigdy na to bym nie wpadł, sądziłem, że jeśli starą kartę wywalę całkowicie z systemu i nową wpiszę w jej miejsce, to wszystkie próby płatności będą za pomocą nowej karty, a nie starej, której już nie ma. Konsultantka rozumie, że stało się to przez przypadek i próbowała dodzwonić się do właściciela obiektu (3x, ale bez efektu), napisała do niego maila z prośbą o zastosowanie oryginalnej ceny, gdyż rezerwacja anulowała się nieumyślnie. Zobaczymy jaki będzie efekt. Myślałem, że sami wyrównają mi cenę, ale chyba nic z tego.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#402 PostWysłany: 07 Cze 2019 13:11 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1396
Loty: 97
Kilometry: 200 804
platynowy
@fly4me: w kwietniu popełniłem dokładnie ten sam błąd, zaktualizowałem nie tam gdzie trzeba. Natomiast co ciekawe cena spadła i nowa rezerwacja była korzystniejsza :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#403 PostWysłany: 07 Cze 2019 13:40 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5364
HON fly4free
Raz się traci ,raz zyskuje.W każdym razie, jeśli nie przypilnujemy aktualizacji karty po ich mailu w stosunku do konkretnej rezerwacji ,tylko dobra wola hotelarza może przywrócić rezerwację na starych zasadach jeśli nowe są mniej korzystne.W sumie to może jakieś kompromisowe rozwiązanie tu się znajdzie czyli ty coś dołożysz a on zmniejszy podwyżkę i obie strony będą zadowolone ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#404 PostWysłany: 24 Sie 2019 00:18 

Rejestracja: 24 Sie 2019
Posty: 2
Witajcie! Mój problem jest dość specyficzny, a mianowicie zarezerwowałem apartament w Hiszpanii i chciałbym odwołać tą rezerwacje ale booking informuje mnie, że zostanę obciążony pełną kwotą. Ja z kolei jeszcze nic nie zapłaciłem, za ten apartament, nie podawałem dany z mojej karty przy rezerwacji, ponieważ obiekt ten akceptuje tylko gotówkę, płatne przy meldowaniu. Zastanawiam się czy jest jakaś możliwość, że będą mnie potem ścigać i będę jednak musiał zapłacić za ten pobyt?
Góra
 Relacje PM off  
 
#405 PostWysłany: 24 Sie 2019 01:08 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4837
platynowy
Tak, jest.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#406 PostWysłany: 24 Sie 2019 08:10 

Rejestracja: 24 Sie 2019
Posty: 2
Boots a mógłbyś rozwinąć?
Góra
 Relacje PM off  
 
#407 PostWysłany: 24 Sie 2019 08:46 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4837
platynowy
Mają Twoje dane, a więc mają możliwość wystąpienia o nakaz zapłaty.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#408 PostWysłany: 24 Sie 2019 09:05 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1065
srebrny
Przy danym obiekcie nie podawałes nr karty ale może wcześniej poprzez Booking robiłeś już płatność więc wtedy zadanie ułatwione. Booking se sam pobierze cash. :mrgreen:
Góra
 Relacje PM off  
 
#409 PostWysłany: 25 Sie 2019 15:50 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 28
A jak wygląda kwestia jeśli nie opłacimy rezerwacji w hotelu gdzie umówimy się na płatność bezpośrednio z hotelem poza serwisem booking czy innym? Praktykujecie kontakt bezpośrednio z hotelami po rezerwacji?
Góra
 Relacje PM off  
 
#410 PostWysłany: 25 Sie 2019 15:52 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4837
platynowy
Umów trzeba dotrzymywać.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#411 PostWysłany: 25 Sie 2019 15:58 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1639
złoty
Boots, wezmę Cię na adwokata, jeśli znówbooking odwoła mi nocleg 3 dni przed przylotem bez podania powodu, jak ostatnio w Chiang Mai. Zobaczymy, na ile potrafisz przekuć te swoje cięte uwagi w czyn.
anni82, napisz bezpośrednio do obiektu, tam też pracują ludzie, jeśli dasz im znać z wyprzedzeniem to jest duża szansa, że machną na to ręką i sprzedadzą pokój komuś innemu.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
maczala1 uważa post za pomocny.
 
 
#412 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2013
Posty: 810
srebrny
HandSome napisał(a):
Przy danym obiekcie nie podawałes nr karty ale może wcześniej poprzez Booking robiłeś już płatność więc wtedy zadanie ułatwione. Booking se sam pobierze cash. :mrgreen:

Wiem, że to trolling, ale bez przesady. To czytają nieświadomi ludzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#413 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:49 

Rejestracja: 30 Maj 2013
Posty: 28
d-t-x napisał(a):
Boots, wezmę Cię na adwokata, jeśli znówbooking odwoła mi nocleg 3 dni przed przylotem bez podania powodu, jak ostatnio w Chiang Mai. Zobaczymy, na ile potrafisz przekuć te swoje cięte uwagi w czyn.
anni82, napisz bezpośrednio do obiektu, tam też pracują ludzie, jeśli dasz im znać z wyprzedzeniem to jest duża szansa, że machną na to ręką i sprzedadzą pokój komuś innemu.


Tak, ale miałam na myśli ustalenie niższej ceny z hotelem i odwołanie w nim rezerwacji zrobionej np. w bookingu. Nie mieliście sytuacji, gdzie hotel nam odpowiada, ale oferuje zakres usług znacznie szerszy niż potrzebujemy, poprzez booking nie da się ustalić takich szczegółów i przez to zbić ceny.
Góra
 Relacje PM off  
 
#414 PostWysłany: 25 Sie 2019 20:55 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1639
złoty
Pisz, pisz, najprawdopodobniej wywołasz uśmiech na recepcji.
Mi pasują wszystkie 5* hotele, ale nie wszystkie atrakcje mnie interesują - może warto zapytać, czy nie skroją mi oferty na miarę, za stówkę za pokój? Śmierdzi tu cebulą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#415 PostWysłany: 28 Sie 2019 00:27 

Rejestracja: 28 Sie 2019
Posty: 1
Witam, czy mogę odwołać w zasadzie nie rezerwacje, a pobyt w hotelu w którym już się znajduje (pierwsza doba z 14), hotel na bookingu miał dobre opinie, a pokój jest mała śmierdząca, niedomyta klitka z obrzydliwymi śmierdzącymi stęchlizną recznikami, krzesłami na których strach usiąść bo się zaraz rozpadną, zdjęcia nie zgadzają się z tymi które zostały zamieszczone na bookingu. Z konta zostało ściągnięte 300 zł z 1700 (pełna kwota do zapłaty) przy dokonywaniu rezerwacji. Proszę o pomoc.
Góra
 Relacje PM off  
 
#416 PostWysłany: 28 Sie 2019 00:40 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 477
niebieski
Dzwoń na infolinię i walcz o swoje.
Góra
 Relacje PM off  
 
#417 PostWysłany: 28 Sie 2019 01:44 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2398
platynowy
i zrob zdjecia do wyslania do bookingu.

generalnie trzeba bylo oprotestowac w momencie meldowania
Góra
 Relacje PM off  
 
#418 PostWysłany: 28 Sie 2019 08:56 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1065
srebrny
Tak tylko BTW...sam najpierw bym zdecydowanie próbował negocjować zamianę pokoju a gdyby to było niemożliwe to zdecydowanie obniżenie ceny nawiązując ,,delikatnie" do możliwości poinformowania Booking o tej sytuacji. Gdyby nie udały się takie rozmowy to tel do Booking dopóki jeszcze tam przebywasz. Czy odniesie to skutek? Nie wiadomo ale trzeba próbować :P :P :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#419 PostWysłany: 28 Sie 2019 12:37 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 5079
Loty: 788
Kilometry: 741 471
platynowy
A tak w ogóle to warto podać, co to za obiekt, żeby inni się nie nacięli.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#420 PostWysłany: 28 Sie 2019 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Maj 2017
Posty: 305
srebrny
Booking jest w takich sytuacjach działa zdecydowanie, przynajmniej z mojego doświadczenia. Kiedyś dotarłem późnym wieczorem do Tbilisi; łapiąc wifi w McDonaldzie zrobiłem rezerwację na tę samą noc. Szukałem przez ponad godzinę tego obiektu, ale taki adres nie istniał, zero oznaczeń, lokalsi też nie mieli pojęcia. Wymęczony i rozjuszony, znalazłem pierwszy lepszy dobry hotel i tam przenocowałem. Rezerwacja z Booking była bezzwrotna, ale napisałem do nich całą historię i w ciągu minut odpowiedzieli (godzina 1 w nocy), że bardzo im przykro i zwracają pobrane z karty pieniądze. Zakładam, że fałszywe zdjęcia obiektu w przypadku kolegi to też podstawa do reklamacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 421 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group