Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 19 Lip 2018 16:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1448
Loty: 108
Kilometry: 150 766
srebrny
@monroe podejrzewam, że walutą płatności będzie USD, a cena w PLN jest podawana tylko orientacyjnie. Ostatnio podczas wyszukiwania noclegów w Portugalii jako walutę miałam ustawione złotówki, a w trakcie rezerwacji dostałam informację, że cena jest do zapłaty w euro. I taką cenę mam na potwierdzeniu tej rezerwacji w języku polskim. Zresztą możesz to sprawdzić wybierając w swojej konfiguracji kraju i waluty dowolny obiekt z bezkosztową anulacją.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich City break na Malcie za 909 PLN. Loty z Katowic i 5 nocy w hotelu dla pełnoletnich
Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa Urlop w 4* hotelu (z wyżywieniem) na Costa Dorada za 2147 PLN. Wylot z Krakowa
#182 PostWysłany: 19 Lip 2018 16:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Sam sobie odpowiem ;)
Z regulaminu hotels.com:
W przypadku niektórych hoteli dostępne są dwie opcje zapłaty za pobyt: zapłata online w momencie dokonywania rezerwacji albo zapłata bezpośrednio w hotelu. Po wybraniu pierwszej z tych opcji opłata za pobyt zostanie naliczona natychmiast (w wybranej przez użytkownika walucie).

No i tak też się stało - strona w wersji USA, wybrana waluta w PLN i płatność również w PLN :)
Oczywiście zniżka % dla amerykańskiej wersji strony hotels.com zaakceptowana.

@Cicha_Woda
jak widać nie na hotels.com ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Cicha_Woda lubi ten post.
 
      
#183 PostWysłany: 07 Sie 2018 20:19 

Rejestracja: 07 Sie 2018
Posty: 1
Skorzystałam z usług hotels.com tylko dlatego, że akurat byłam w hotelu w Turcji, Internet działał bardzo słabo i inne strony się nie ładowały. Sama rezerwacja przebiegła bez zastrzeżeń. Niestety nie byłam w stanie dostać od nich faktury, można wygenerować sobie jedynie rachunek. Przy okazji wyjaśniania tematu wystawienia faktury okazało się, że ja zapłaciłam hotels.com za mój pobyt 487 Euro natomiast oni zapłacili mojemu hotelowi 398 Euro. Marża hotels.com zatem wyniosła ponad 22%. Jeśli chodzi o Booking.com to marża wynosi ok. 2-3 EUR. Czy warto przepłacać? Na to pytanie niech każdy sam sobie odpowie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#184 PostWysłany: 07 Sie 2018 20:27 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
A co Cię obchodzi cudza marża???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 07 Sie 2018 21:29 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6179
HON fly4free
upsar1 napisał(a):
Jeśli chodzi o Booking.com to marża wynosi ok. 2-3 EUR.
tak, dla noclegów za 20-30€
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#186 PostWysłany: 07 Sie 2018 22:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
upsar1 napisał(a):
Skorzystałam z usług hotels.com tylko dlatego, że akurat byłam w hotelu w Turcji, Internet działał bardzo słabo i inne strony się nie ładowały. Sama rezerwacja przebiegła bez zastrzeżeń. Niestety nie byłam w stanie dostać od nich faktury, można wygenerować sobie jedynie rachunek. Przy okazji wyjaśniania tematu wystawienia faktury okazało się, że ja zapłaciłam hotels.com za mój pobyt 487 Euro natomiast oni zapłacili mojemu hotelowi 398 Euro. Marża hotels.com zatem wyniosła ponad 22%. Jeśli chodzi o Booking.com to marża wynosi ok. 2-3 EUR. Czy warto przepłacać? Na to pytanie niech każdy sam sobie odpowie.

Przeplacasz tylko wtedy, gdy mozesz zrobic te sama rezerwacje taniej gdzie indziej. Ja uzywam hotels.com do wyszukiwania noclegow w miejscach, gdzie Booking.com pokazuje ceny bez podatku. Jest to dla mnie szalenie irytujace, bo trudno ustalic ostateczna cene. Poza tym 11 noc za darmo jest dosc przydatna. Przed rezerwacja porownuje ceny na kilku stronach minimum, biore pod uwage cashback i 1/10 ceny ktora pojdzie na rzecz darmowej nocy.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 08 Sie 2018 09:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1448
Loty: 108
Kilometry: 150 766
srebrny
Zawsze można wejść na stronę multiwyszukiwarki np. Trivago i sprawdzić czy interesujący nas nocleg jest taniej na innej stronie rezerwacyjnej niż Hotels.com. Chociaż ostatnio zauważyłam, że Trivago promuje oferty konkretnych pośredników dla konkretnego obiektu i wyświetla je dużą czcionką, chociaż inni pośrednicy mają lepsze ceny w tym miejscu. Często są w ten sposób promowane oferty Booking oraz Hotels.com właśnie.
Ja tam lubię korzystać z usług Hotels.com, bo ma przejrzyście (w punktach) podane informacje o obiekcie. I od razu widzę czy hotel ma np. recepcję całodobową i przechowalnię bagażu czy nie. A na stronie Booking to muszę dokładnie szukać tych informacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#188 PostWysłany: 23 Sie 2018 07:59 

Rejestracja: 22 Sie 2018
Posty: 1
ja rownież do tej pory korzystałem z usług hotels.com ale wczoraj mimo posiadanej potwierdzonej rezerwacji pokoju w hotelu nie dostałem jak sie dowiedziałem był to 3 taki sam przypadek w ciągu tego samego dnia.Pani na infolini hotels.com poinformowała mnie że za zaistniałą sytuacje ponosi winę bank gdyż nie autoryzował tej transakcji. Po rozmowie z bankiem okazało sie iż nie było nawet próby autoryzacji.Ponownie zadzwoniłem na infolinie do hotels.com tam dowiedziałem sie iż teraz jest to wina hotelu.Totalna olewka klientów zero pomocy.


Ostatnio edytowany przez Washington, 23 Sie 2018 12:11, edytowano w sumie 1 raz
Proszę zwrócić większą uwagę na poprawną pisownię, inaczej kolejne tego typu wiadomości będą kasowane
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#189 PostWysłany: 21 Paź 2018 13:37 

Rejestracja: 21 Paź 2018
Posty: 1
Chciałbym przestrzec wszystkich korzystających z hotels.com, że nie ma możliwości otrzymania od nich FV. Można sobie wygenerować rachunek i trzeba uzupełnić wszystkie dane samemu, ale nie ma możliwości wystawienia faktury VAT. Do tej pory korzystałem z usług booking.com i nigdy nie było takiego problemu. Jeśli potrzebujecie FV tak jak ja, to omijajcie hotels.com z daleka. Kolejny problem to @ od nich są podpisywane np. Magda M. :ugeek: :oops: :oops:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#190 PostWysłany: 21 Paź 2018 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Lip 2017
Posty: 1660
Loty: 70
Kilometry: 138 694
niebieski
No wielki mi problem ustalić kto to jest Magda M.
prosszzz....
Image
_________________
ODZYSK CZĘ!

Tęcza jest Ważnym elementem religii judeo-chrześcijańskich, kolorami czakr, symbolem dzieciństwa i różnorodności w jedności, kolorami siedmiu kontynentów, a nie tylko flagą ruchu LGBT (btw 6. kolorów zamiast 7.). Zależy mi tylko na tym, aby pamiętać o różnorodności znaczenia tęczy.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#191 PostWysłany: 21 Paź 2018 13:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
Na temat faktur było już wielokrotnie.
Tracą na tym klientów bo jak śpię służbowo, a jest to kilkanaście nocy w roku niestety muszę robić rezerwację przez booking. bo nie często wychodzi dobra cena przy płatności w hotelu przez hotels.com
Swoją drogą to bardzo subiektywne odczucie, ale mam wrażenie, że robiąc rezerwację przez hotels często dostaję najgorszy pokój w obiekcie :( Wydaje mi się, że przy bookingu boją się oceny, bo jednak jest to bardzo miarodajne źródło ocen dla wielu, a przy hotels tego strachu nie ma.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 21 Paź 2018 13:58 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Zazwyczaj jeśli potrzebuję fakturę lub rachunek proszę o to obiekt noclegowy bez względu czy rezerwacja była poprzez Booking.com ,Hotels.com,czy innego pośrednika.A podpis tylko imieniem w @ od pośredników nie jest też odosobnionym przypadkiem. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#193 PostWysłany: 21 Paź 2018 14:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1661
Loty: 1
Kilometry: 122
niebieski
Jeżeli w hotels.com bierze się opcję z płatnością na miejscu w hotelu to z fakturami nie ma problemu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#194 PostWysłany: 21 Paź 2018 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Kwi 2016
Posty: 4716
Zbanowany
srebrny
dziabulek napisał(a):
Swoją drogą to bardzo subiektywne odczucie, ale mam wrażenie, że robiąc rezerwację przez hotels często dostaję najgorszy pokój w obiekcie :( Wydaje mi się, że przy bookingu boją się oceny, bo jednak jest to bardzo miarodajne źródło ocen dla wielu, a przy hotels tego strachu nie ma.

Ja juz dawno przestalem czytac oceny, gdyz nie raz mialem odmienne zdanie, a ludzie lubia wypisywac rozne rzeczy. ;)
Nie mialem jeszcze przypadku, abym dostal najgorszy pokoj, raczej odwrotnie, czesto otrzymywalem wyzsza kategorie, nawet suity, tak jak wspomnialem w mojej relacji.
Mam wrazenie, ze dobre uczynki wracaja, minimum 1 dziennie. :D
Jak na razie mam pozytywne zdanie o hotels.com i dopoki oferuje tansze pokoje od booking, czy np. dodatkowo "Spa access", to bede u nich zamawial. :D

Post #3428
booking-com-opinie-problemy-doswiadczenia,20,1154?start=3420#p1126306
_________________
Nie czyń drugiemu co tobie niemiłe, uderzy w ciebie ze zdwojoną silą i nie bądź tchórzem i kłamcą.

Znów prymitywne ataki!

Socotra / Afganistan
Afryka / Goryle
Wyprawa na Biegun lodołamaczem atomowym, Antarktyda, Polska Stacja Arctowski, Arktyka etc.
Fotorelacje na życzenie przez PW
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#195 PostWysłany: 13 Lis 2018 22:43 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Czy ktoś miał taki problem z hotels.com?
Wchodzę w swoje rezerwacje i nie mam tej ostatniej. Można wyszukać po numerze no i się znajduje. I teraz pytanie jak ja dodać do programu Rewards? :)
Mam takie info:
Rezerwacja jest już dokonana, ale nie widać zgromadzonych noclegów? Aby je zgromadzić, dodaj ją do swojego konta przed wyjazdem. Znajdź rezerwację.

No to daję ten numer i co dalej? nie widzę przycisku "dodaj" czy coś takiego
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#196 PostWysłany: 13 Lis 2018 22:55 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6179
HON fly4free
dziabulek napisał(a):
Na temat faktur było już wielokrotnie.
Tracą na tym klientów bo jak śpię służbowo, a jest to kilkanaście nocy w roku niestety muszę robić rezerwację przez booking. bo nie często wychodzi dobra cena przy płatności w hotelu przez hotels.com
przecież z hotels.com sam możesz fakturę/rachunek wydrukować na dane jakie chcesz
zawsze przy rezerwacjach służbowych korzystam z hotels.com ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#197 PostWysłany: 14 Lis 2018 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1616
Loty: 165
Kilometry: 329 540
niebieski
@pemat nie kojarzę takiego sposobu. Czy jest to klasyczna faktura vat , która możesz sobie wpisać w koszta.
Nie mówię to o rachunku który dasz firmie aby oddała Ci kasę, tylko o czymś co można wpisać w koszta?

bo wg ich strony

Czy otrzymam od firmy Hotels.com fakturę po zarezerwowaniu hotelu?
Firma Hotels.com nie może wystawiać faktur, ale potwierdzenie rezerwacji służy również jako dowód zapłaty.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#198 PostWysłany: 14 Lis 2018 11:49 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6179
HON fly4free
ja przedstawiam w księgowości rachunek wydrukowany ze strony hotels.com (robię tak od lat) i jest on normalnie wrzucany w koszty firmy - zresztą jak inaczej miałbyś dostać od firmy zwrot?

rezerwuję też noclegi żonie (pracującej w ochronie zdrowia) i jej księgowość (bardzo konserwatywna) również bez uwag akceptuje te rachunki z hotels.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#199 PostWysłany: 14 Lis 2018 13:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
kiimi napisał(a):
Czy ktoś miał taki problem z hotels.com?
Wchodzę w swoje rezerwacje i nie mam tej ostatniej. Można wyszukać po numerze no i się znajduje. I teraz pytanie jak ja dodać do programu Rewards? :)
Mam takie info:
Rezerwacja jest już dokonana, ale nie widać zgromadzonych noclegów? Aby je zgromadzić, dodaj ją do swojego konta przed wyjazdem. Znajdź rezerwację.

No to daję ten numer i co dalej? nie widzę przycisku "dodaj" czy coś takiego

Trzeba do nich napisac w sprawie brakujacego noclegu. W opcjach pomocy jest punkt o brakujacych noclegach w rewards.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off
kiimi lubi ten post.
 
      
#200 PostWysłany: 17 Sty 2019 11:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Paź 2013
Posty: 102
Od dwóch dni próbuję się skontaktować z biurem obsługi klienta Hotels.com, ale bezskutecznie. Dzwoniąc pod 22 306 0741 nie udało mi się połączyć z człowiekiem i cały czas błądziłem po labiryncie automatycznych wiadomości.

Wchodząc na https://pl.hotels.com/customer_care/index.html też nie ma opcji wysłania maila albo skontaktowania się w inny sposób niż podany wyżej numer. Udało mi się dopiero po zmianie języka na angielski i tam złożyłem wniosek poprzez formularz, ale nie dostałem żadnego numeru sprawy czy innego potwierdzenia poza tym które wyświetliło się na stronie, że zgłoszenie zostało przyjęte.

Czy zna ktoś adres mailowy do polskiego BOK Hotels.com, lub jest w stanie mi powiedzieć jak złożyć reklamację w sprawie płatności? Miałem rezerwację opłaconą z góry jednak na miejscu tej rezerwacji nie uznano ("problem z płatnością po stronie Expedii") i musiałem zapłacić na miejscu, więc zostałem podwójnie obciążony za tą samą rezerwację.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 322 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group